quote:
Ben je door één van hen gevraagd?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet waarvoor ik moet stemmen maar Nano fo Original krijgt mijn stem.
Klaar hup terug naar Onz.![]()
Je mag dus alleen stemmen als je in de lijst staat.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet waarvoor ik moet stemmen maar Nano fo Original krijgt mijn stem.
Klaar hup terug naar Onz.![]()
Hoezo? Is dat stemmen op uiterlijk gebaseerd?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Je mag dus alleen stemmen als je in de lijst staat..
Oh, en je hebt een slechte smaak..
Nee, op leukheid van users. Daarom.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat stemmen op uiterlijk gebaseerd?![]()
Dan zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, op leukheid van users. Daarom..
Oh, en van beide heb ik nog nooit een foto gezien..
Reservestemmen? Daar kunnen we geen brood mee kopen!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:10 schreef timbob het volgende:
m'n reservestemmen gaan uit naar:
toetatoet, _ElMaikel_ en Dunn0w
ja
lastig lastig
oh, en zhenar![]()
timbob, make up your mind
Was dat maar waar ... dan had ik gewonnenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat stemmen op uiterlijk gebaseerd?![]()
Wat was er dan bagger?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:'t is weer weekend
want wat was 't een baggerweek...
Nogal ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:'t is weer weekend
helloquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:'t is weer weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |