Na mijn finaleplaats van vorig jaar kan het nu eigenlijk alleen maar slechter gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent anders ook wel een goede kanshebber.
Ach, het maakt me eigenlijk helemaal niks uit.quote:
Nu niet meer dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, en toentertijd likte ik me veel meer in bij iedereen, dus het zal nu wel niks meer worden..
Jullie zitten toch niet samen te werken, daar op Shok! he?quote:Nee, ik zet mijn geld op een finale tussen mijn geliefde Shok!-collega's..
Ik toch, Beevje-Peevje?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, het maakt me eigenlijk helemaal niks uit.
Heb eigenlijk geen persoonlijke favoriet meer hier..
Ik? Valt wel mee toch?!quote:
quote:[..]
Jullie zitten toch niet samen te werken, daar op Shok! he?
[/quote
Waarom dacht je dat wij zo panisch werden toen we jou in Admin zagen??.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik toch, Beevje-Peevje? [afbeelding]
Nou... [insert MSN-smiley met rollende ogen]quote:
quote:Waarom dacht je dat wij zo panisch werden toen we jou in Admin zagen??
Dan ben ik die rechter-smileyquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:18 schreef babette21 het volgende:
Bupa is bij mij wel met stip gestegen hoor, volgens mij zouden wij heel gezellig samen aan de zuup kunnen [afbeelding]
Oeh, daten?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:03 schreef Zhenar het volgende:
Met een beetje creatief meten wel ja!
"Hoi, hoi, ik stem op Bupa..Op Bupa"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
die drinkt wel dapper door, ondanks de valpartij?!?
[die linker checkt trouwens wel - heel lief - of 't goed gaat!!]
wat zingen ze eigenlijk?!?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
"Hoi, hoi, ik stem op Bupa..Op Bupa"
Alleen als je je zweepje meeneemt!quote:
En er zullen nog velen volgen, mijn waarde volgeling!quote:
Het is maar goed dat ik niet op jouw kon stemmenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En er zullen nog velen volgen, mijn waarde volgeling!
Stem op mij en ik beloof jullie een leuk, gezellig, maar bovenal grappig ShowChat.
Ik zal jullie nooit vergeten. Na alles wat jullie voor me gedaan hebben.
En in de toekomst zal ik jullie ook nooit vergeten. Jullie gaan altijd voor.
Dankzij jullie ben ik geworden wat ik nu ben. En ik zal jullie altijd proberen te helpen met mijn jarenlange levenservaring, mijn mensenkennis en mijn postzegelverzameling.
En wat de resultaten ons ook mogen vertellen....jullie blijven altijd mijn nummer één.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet op jouw kon stemmen
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook jij zal niet ontkomen aan mijn ongebreidelde inzet en mijn affiniteit voor Elvis-lookalikes. Stem in de volgende ronde op mij en ik zal er voor zorgen dat je net zo populair wordt als ik. Ik kan je een spoedcursus geven, met of zonder verdoving, waarna je een nieuwer mens wordt. Je zal nóg leuker, slimmer en gevatter posten. Dames zullen je aanbidden. Niet alleen om je gelikte uiterlijk, maar ook om je inhoud. Je hebt potentie, bar_rel en ik wil je nét dat extraatje geven. Dus vergeet niet...
Stem op mij!!
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook jij zal niet ontkomen aan mijn ongebreidelde inzet en mijn affiniteit voor Elvis-lookalikes. Stem in de volgende ronde op mij en ik zal er voor zorgen dat je net zo populair wordt als ik. Ik kan je een spoedcursus geven, met of zonder verdoving, waarna je een nieuwer mens wordt. Je zal nóg leuker, slimmer en gevatter posten. Dames zullen je aanbidden. Niet alleen om je gelikte uiterlijk, maar ook om je inhoud. Je hebt potentie, bar_rel en ik wil je nét dat extraatje geven. Dus vergeet niet...
Stem op mij!!
Je mag mijn Efteling foto wel kussen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
Is er nog een baby om vast te houden? Een kont om te kussen? Een lintje dat geknipt moet worden?
Ik doe namelijk alles voor de stemmen...euh...het volk.
you gotta be kiddin'.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
* serieus is....
zijn er al foto's van die man in omloop?!??!![]()
Aha. Ik heb je nog niet verteld van de helende werking van mijn tedere kussen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag mijn Efteling foto wel kussen.![]()
Ik zal het onthouden!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha. Ik heb je nog niet verteld van de helende werking van mijn tedere kussen?
Wel, het werkt net zoals het wijwater of een bezoek aan Lourdes.
Eén kus van mij en je bent weer zo gezond als een kikker. En dát is al één van de vele redenen dat jij op mij moest stemmen.
Maar treur niet, waarde Zhenar. Iedereen maakt wel eens fouten in zijn leven. Daarom heb je nog een kans in ronde 2. Vergeet nooit, Zhenar. Ik kan je groot maken. Héél groot!!
Je hebt een dipjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:36 schreef Christine het volgende:
Kus mij, Bupa... ik heb even een dipje.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt een dipje
Dus ik gebruik mijn lipje
Ik kus je teder
En ik buk neder
Om je te kussen op je slipje
Dat is dan ¤10,-
ik zie 't niet meer zo vaak, dus 't moment dat z'n borsthaar getoond werd [aan wie???] heb ik gemist. maar borsthaar is wel oke [en compenseert tevens zijn kale schedel]...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
you gotta be kiddin'.
zijn borsthaar is trouwens too much.
Oké, omdat jij het bent, ¤5,-. Maar dan moet je wel op de landelijke Bupa-fandag komenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo duur???
Maar dat geld had ik nodig voor medicijnen voor mijn cavia
aan wie? .. aan iedereen! hij zat naast het bed van isabella... en hij had iets te veel knoopjes los.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie 't niet meer zo vaak, dus 't moment dat z'n borsthaar getoond werd [aan wie???] heb ik gemist. maar borsthaar is wel oke [en compenseert tevens zijn kale schedel]...
kan er niks aan doen, het intellect dat die man uitstraalt: ggggrrrroooaaawwwrrrhhhh![]()
heb ik de laatste tijd ook... met beide soaps trouwens..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:49 schreef babette21 het volgende:
tja als ik gtst aan heb staan is dat 9 van de 10x als hoorspel, zit ik er dus met m'n rug naar toe
morgen [eh maandag dus] toch maar weer eens kijken;
als Isa eruit gaat, verdwijnt Sexy Marnix ws. ook spoedig
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, omdat jij het bent, ¤5,-. Maar dan moet je wel op de landelijke Bupa-fandag komen
Jij kuipt ook echt achter élke man aan he?!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:51 schreef Christine het volgende:
[..]Bupafandag
Ik zou het voor geen goud willen missen
neequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
heb ik de laatste tijd ook... met beide soaps trouwens..
is onm nog beetje boeiend dan?
ja ik zag 't... die man heeft 'n raar hoofd...quote:was het jou al opgevallen trws dat die stephan 'teambuilder' uit onm ook de marketing coach van catherina uit rg&wl is?
Let's hope so!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee
[..]
ja ik zag 't... die man heeft 'n raar hoofd...
ik denk trouwens dat ie maar eenmalig in r&wl zat, dat cath zondag weer 'n nieuwe [vage] job heeft
ai ik proef hier 'n vleugje jaloeziequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:52 schreef BVO het volgende:
Jij kuipt ook echt achter élke man aan he?!.
Ja, hij moet nog 2,5 weken wachtenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai ik proef hier 'n vleugje jaloezie
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai ik proef hier 'n vleugje jaloezie
Nee, juist heel onderdanig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh. Wacht.
Ben je wel een beetje dominant?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:51 schreef Christine het volgende:
[..]Bupafandag
Ik zou het voor geen goud willen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |