Hier niks anders dan regen en windquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:00 schreef Christine het volgende:
Het is juist zonnig vandaag
Such a beautiful day
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:35 schreef Christine het volgende:
Boodschap aan iedereen:
Geniet van het leven
Twee lesbiennes in een bed, waarvan er één zin heeft in seks.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:04 schreef timbob het volgende:
slagers
bakkers
groentemannen
allemaal 1 pot nat
Idd, liever een natte potquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Twee lesbiennes in een bed, waarvan er één zin heeft in seks.
Da's pas 1 pot nat
die moet ook in haar eigen potje roerenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Twee lesbiennes in een bed, waarvan er één zin heeft in seks.
Da's pas 1 pot nat
Een beetje van haarzelf en een beetje van Maggiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die moet ook in haar eigen potje roeren
Maggi(e) erinquote:
Is dat nog steeds im frage dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:26 schreef Svensational het volgende:
Zeg hallo, edereen doet mee aan het tournament. Zhenar dus ook![]()
We maken er een potje vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maggi(e) erin(oh, wat een foute grappen
)
Heb jij een poesje?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat nog steeds im frage dan?![]()
Ik ben trouwens vannacht/vanochtend op mijn bank in slaap gevallen en heb nu een redelijke [afbeelding]
Au.
quote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:26 schreef Svensational het volgende:
Zeg hallo, edereen doet mee aan het tournament.
Moet ik mijn grapje echt uit gaan leggen?quote:
Vind ik ook... wanneer beginnen we trouwens?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Mensen die niet willen zijn gewoon bang om af te gaan.
.
Oh, meestemmen hoeft uiteraard niet, maar we zetten iedereen erbij..
Wat mij betreft vandaag al.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind ik ook... wanneer beginnen we trouwens?
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet ik mijn grapje echt uit gaan leggen?
![]()
Lees mijn post nog eens en vervang het plaatje door het woord "kater".
Snappie 'em nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |