Oh ja, niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:05 schreef mark_03 het volgende:
Jammer dat je niet op je eigen groep mag stemmen... iemand in groep 1 of 2 krijgt zo dus minder stemmen (omdat er 6 mensen niet mogen stemmen).
Je stemt sowiezo altijd op jezelf, en dan nog twee anderen,... is toch niks mis mee?
Idd, nu kun je je eigen groep ook niet beinvloeden... tis goed zoquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, niet aan gedacht..
Maar goed, het gaat in principe ook niet om het aantal stemmen dat je krijgt, maar om je positie binnen de groep.
Dat bedacht ik me ook netquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet slim om als een van de eersten te stemmen, omdat dat de mening van anderen over jou negatief kan beïnvloeden (Bupatih?). Maar ik ga er gewoon van uit dat men hier volwassen genoeg is om dat over het hoofd te zien. Naïef?
Hadden we vorige keer in elk geval geen last van.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet slim om als een van de eersten te stemmen, omdat dat de mening van anderen over jou negatief kan beïnvloeden (Bupatih?). Maar ik ga er gewoon van uit dat men hier volwassen genoeg is om dat over het hoofd te zien. Naïef?
Je onderschat me Zhenar.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
Aan de andere kant kun je zo ook zieltjes winnen van mensen die nog niet hebben gestemd!quote:
Hier, neem een "Stem op Zhenar"-flyer!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:28 schreef Airelle het volgende:
Ow doen we hier aan een tournament!?
Wissik helemaal niet.
Of je leest reply #75 van dit topic helemaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:34 schreef Airelle het volgende:
Moet je meedoen?
Je hoeft niet te stemmen (is wel handig als je dat laat weten), maar iedereen staat in de lijst.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:34 schreef Airelle het volgende:
Moet je meedoen?
Aangezien die eens in de 2 maanden online is, zou het dan allemaal wat héél traag lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:40 schreef Nano het volgende:
Is Toetatoet nou vergeten?Of deed ze niet mee?
Ik mis Static in die lijstquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Aangezien die eens in de 2 maanden online is, zou het dan allemaal wat héél traag lopen..
Dada is toch écht wel een iets vastere SC-er die toch écht wel iets vaker hier is hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel Dada in de lijst, geen toetatoet
Vaag.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee. Hij antwoordt ook niet zijn mail
Kan, maar hij kan op z'n werk ook internettenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Vaag..
Misschien internetverbinding stuk ofzo?
Ja maar nee maar toch zeg ik ja maar toch!!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Dada is toch écht wel een iets vastere SC-er die toch écht wel iets vaker hier is hoor..
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar nee maar toch zeg ik ja maar toch!!!!!!
quote:
Ben je door één van hen gevraagd?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet waarvoor ik moet stemmen maar Nano fo Original krijgt mijn stem.
Klaar hup terug naar Onz.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |