Tsja, 't is kut dat Christine weg is.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
Had toch een totaal ander TT verwacht als ik pagina 6 van SC 149 ff snel doorneem
he gadverdammequote:
Gadverdammequote:
flauwquote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:26 schreef Dizer het volgende:
bar_rel, je mag wat mij betreft deze avatar nemen hoor als je wilt, ik switch weer op mijn ultimate favorite SCIFI karakter Illyria
Neem maar hoor
[afbeelding]
Geen probleem hoorquote:
Angelina Jolie is voor mij nooit tijdelijkquote:Op zondag 27 februari 2005 20:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen probleem hoor
Het was ook maar een tijdelijke avatr in verband met de adoratie topic
Je hebt er mij een keer één gestuurd.Waar je zo trots op was.Ik zal wel even kijken of ik hem nog ergens op mijn pc heb staan.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Moet ook maar weer eens een nieuwe avatar wie heeft er een idee?
Waneer kom je eigelijk langs ik heb ze al in huisquote:Op zondag 27 februari 2005 20:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Je hebt er mij een keer één gestuurd.Waar je zo trots op was.Ik zal wel even kijken of ik hem nog ergens op mijn pc heb staan.
Zeg maar wanneer je tijd hebt.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waneer kom je eigelijk langs ik heb ze al in huis![]()
De hele zaterdag avond en nacht tot zondag middagquote:
Even kijken hoor............Nee,er staat voor volgend weekend nog niks op de kalender.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De hele zaterdag avond en nacht tot zondag middagme ouders zijn een middagje in veemdam.
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:47 schreef Tania18 het volgende:
Leuk nieuw topic trouwens
Bupa, jij weet wel hoe je de sfeer er weer in krijgt
mwa kanquote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I am the one and only Bupa
Te gek, vet gaaf, supa dupa!
Ik ben de enige echte sfeermaker
en kan beter naaien dan een kleermaker
Ik ben heel goed in lelijke avatars maken.quote:
dan verwacht ik je (geen geintje )quote:Op zondag 27 februari 2005 20:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Even kijken hoor............Nee,er staat voor volgend weekend nog niks op de kalender.
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
Bupa Bupa
He's our man,
if he can't do it
no one can!
Hoe laat?quote:Op zondag 27 februari 2005 20:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
dan verwacht ik je (geen geintje )![]()
dat kijken ze hier ook alquote:
Yo yo yoquote:Op zondag 27 februari 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania
Dat kan ja
Misschien dat ik het kan
Maar jij kan er ook wat van
ME ouders zijn weg van 4 uur in de middag op zater tot 5 uur zondag die dag erna.quote:
ok,das lang genoegquote:Op zondag 27 februari 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ME ouders zijn weg van 4 uur in de middag op zater tot 5 uur zondag die dag erna.
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Yo yo yo
here we go, here we go
Tania en Bupatih
Je gelooft je ogen nie
En toen was m'n inspiratie op
Is songwriter niet wat voor jou?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania en Bupatih
Je gelooft inderdaad je ogen nie
Nog vaster in elkaar verstrengeld
dan een geboeide Houdini
En yo, waar is de inspiratie
Ik werk me de tyfus, incluis transpiratie
Yo, peepz, check mijn creatie
Meer houvast dan een eeuwenoude natie.
En ik weet verder niks te zeggen
De rest, dat mag jij uitleggen
In het Tsjechisch voor de Tsjechen
Of in het Utrechts voor je fans
Want dat is mijn allergrootste wens
En wie danst met mij de wals
of de slowfox
Ben jij het Tania?
Of is het toch D-tox?
Want ik ben vrolijk!!!
Ondeugend, melig en olijk
En niemand die er voor zorgt
dat ik pijn heb aan mijn hoofd
Ofzo.
Nee, dank je.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania en Bupatih
Je gelooft inderdaad je ogen nie
Nog vaster in elkaar verstrengeld
dan een geboeide Houdini
En yo, waar is de inspiratie
Ik werk me de tyfus, incluis transpiratie
Yo, peepz, check mijn creatie
Meer houvast dan een eeuwenoude natie.
En ik weet verder niks te zeggen
De rest, dat mag jij uitleggen
In het Tsjechisch voor de Tsjechen
Of in het Utrechts voor je fans
Want dat is mijn allergrootste wens
En wie danst met mij de wals
of de slowfox
Ben jij het Tania?
Of is het toch D-tox?
Want ik ben vrolijk!!!
Ondeugend, melig en olijk
En niemand die er voor zorgt
dat ik pijn heb aan mijn hoofd
Ofzo.
Da's erg attent!quote:
Wat een auto'squote:Op zondag 27 februari 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Auto RAI foto's deel 2.. muahaha.. the fast cars
http://songwriters-guild.net/Firas/RAI/AR.htm *deel 1
http://songwriters-guild.net/Firas/RAI2/AR.htm *deel 2 > Snelle auto's..
Prima! Maar ik ga nu slapen. Morgen is voor mij een Grote Dag!quote:
Oké, trusten en succes met de Grote Dagquote:Op zondag 27 februari 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Prima! Maar ik ga nu slapen. Morgen is voor mij een Grote Dag!
![]()
![]()
Was je niet aangenomen bij je vorige gesprek?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:31 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga ook maar, morgen weer solliciteren voor een stage plek anders heb ik weer een week vakantie![]()
Nou ot mooj
![]()
Ik ben al twee keer niet aangenomen, maar waarschijnlijk word de derde keer ook niks omdat het een winkel is (h&m) en ik mag niet gaan verkopen maar ik moet op kantoor.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was je niet aangenomen bij je vorige gesprek?
Ik wel![]()
Dank jequote:Op maandag 28 februari 2005 09:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer niet aangenomen, maar waarschijnlijk word de derde keer ook niks omdat het een winkel is (h&m) en ik mag niet gaan verkopen maar ik moet op kantoor.![]()
Jij bij BCC toch ?gefeliciteerd
![]()
Denk je dat ik hier kom voor het SHO-gehaltequote:Op maandag 28 februari 2005 09:08 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.weht.net/
Leuke site voor de SHO gangers
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Goeiemorgen. Zo ff een dagje met m'n afstudeeropdracht bezig
Heb m'n werkplan al ingeleverd, dus onderwerp staat al vastquote:
Heyquote:Op maandag 28 februari 2005 13:57 schreef timbob het volgende:
saaie boel hier
* timbob zet house party 3 op
wat een fijne cd
Succes ermee.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik heb net gesprek gehad!!! en inprincipe mag ik morgen beginnen, alleen jammer dat de functie niet helemaal overeenkomt met mijn opleiding wat dus misschien weer negatief is![]()
![]()
Maar ik blijf er hoop in hebben, me leraar moet maar ff goedkeuren
![]()
Hoiquote:Op maandag 28 februari 2005 16:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Naja zegquote:Op maandag 28 februari 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Ja. Ik ga niet tegen iedereen 'Hoi' zeggen. [afbeelding]
Niet slechtquote:Op maandag 28 februari 2005 17:49 schreef babette21 het volgende:
lekker bijna weekend..........
'n paar gasten die ik ken hebben laatst 'n single + clipje opgenomen
is niet mijn muziek [van jullie waarschijnlijk ook niet] maar toch wel cool... see for yourself...
* trots is...![]()
Je moet blonde haren helemaal niet verven.quote:
Ik zei niet dat ik blond wasquote:Op maandag 28 februari 2005 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet blonde haren helemaal niet verven. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Geef die mening maar aan blonde mensenquote:Op maandag 28 februari 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik. Ik gaf alleen mijn mening.
Volgens mij lag Fok! weer eens plat vandaag. Wellicht door de pure briljantie van jouw post?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Het topic viel dood na mijn post.
Eindelijk iemand inziet hoe briljant mijn posts zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij lag Fok! weer eens plat vandaag. Wellicht door de pure briljantie van jouw post?
Slaap zequote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Eindelijk iemand inziet hoe briljant mijn posts zijn
Maar ik ga nu slapen
trusty!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Eindelijk iemand inziet hoe briljant mijn posts zijn
Maar ik ga nu slapen
Gefeliciteerd Drs. Zhenarquote:
Dankjewel!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd drs. Zhenar!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dankjewel!
* Zhenar hoopt stiekem dat iedereen hem zo gaat aanspreken!![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:59 schreef bar_rel het volgende:
Of je ben weer ff afgewezen voor je stage plek
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mocht het niet van je leraar dan? Want je was toch al aangenomen?
*meldtquote:
Wat stom zegquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookmaar die h&m man vond mij te licht
Nu moet ik donderdag naar Amsterdam soliciteren bij Rob van Hulst, weet niet of je die kent maar die organiseert rondleidingen bij de wallen![]()
Nou kijk ik moet administratie doen ofzo, en ik denk...ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat stom zeg
Maarop de wallen? Wat heeft dat nou met marketing te maken?
Hehe, weer eens wat anders he?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou kijk ik moet administratie doen ofzo, en ik denk...ik weet het niet![]()
![]()
Straks kijk jij tv en dan zie je mij nog lopen op de wallen![]()
![]()
![]()
thnxquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hehe, weer eens wat anders he?![]()
Succes in ieder geval
Veel succesquote:
Jeee, you're back!quote:
Bij ons viel er ook aardig wat sneeuw,alleen het meerendeel is alweer weg.quote:
Ey wanneer kom je nou ik wil neukenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Bij ons viel er ook aardig wat sneeuw,alleen het meerendeel is alweer weg.
Vanmorgen vlogen de sneeuwballen door de noodlokalen.Stelletje kleuters![]()
Erg hè,wachten!We kijken wel wanneer we tijd hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey wanneer kom je nou ik wil neuken![]()
hier ook wel hoorquote:
Mooie foto's hoor!quote:
morgen sneeuwpoppen makenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:00 schreef Timmai het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor!
Maar wel leuk dat het vanavond gaat sneeuwen, alleen heb je er niets aan, je ziet het toch niet
haha hoe oud ben jequote:
Je kunt nooit té oud zijn voor het maken van een sneeuwpop. Bovendien kun je je sneeuwpop altijd nog een erotisch tintje meegeven, waardoor deze opeens heel volwassen wordt.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt nooit té oud zijn voor het maken van een sneeuwpop. Bovendien kun je je sneeuwpop altijd nog een erotisch tintje meegeven, waardoor deze opeens heel volwassen wordt.![]()
De wortel wat lager zetten, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt nooit té oud zijn voor het maken van een sneeuwpop. Bovendien kun je je sneeuwpop altijd nog een erotisch tintje meegeven, waardoor deze opeens heel volwassen wordt.![]()
Of een pruimpje creatief positioneren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De wortel wat lager zetten, bijvoorbeeld.
Of 2 sneeuwpoppen makenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of een pruimpje creatief positioneren.![]()
Als je het in verhouding bekijkt is het een klein pikkiequote:
Of grote....sneeuwballenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je het in verhouding bekijkt is het een klein pikkie
Wat moet ik met een penis in mijn nek?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
Je kan er eik wel een penistroon van maken. Wat meer sneeuw in het midden en klaar
Heb je em liever ergens anders?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moet ik met een penis in mijn nek?
Ja veel beter dan al die rip-offs die daarna kwamen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Lache ze zenden nu weer Jackass eps uit![]()
Men wat heb ik daar om gelachen zeg![]()
haha omdat je de humor leuk vond of omdat ie zo slecht wasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:06 schreef Duiveltja het volgende:
De Jackass film had ik toen 3x ofzo gezien. Zelden voorgekomen dat ik zo hard heb gelachen om een film.![]()
Omdat het grappig wasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha omdat je de humor leuk vond of omdat ie zo slecht was![]()
Da's anders gewoon standje 93 hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moet ik met een penis in mijn nek?
Hier ligt meer sneeuw dan ik in mn hele leven heb gezienquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:20 schreef Nano het volgende:
Nou volgens mij had ik mijn mond beter kunnen houden.Er vallen opeens hele grote vlokken.
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]!!!!!
Zoveel??
*kijkt naar buiten*
Oh, hier maar 4 centimeter ofzo
*wil ook thuisblijven*
Oh, bij ons ligt er iets meer dan ditquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:06 schreef niksan het volgende:
[..]en er komt nog meer aan....
waarschijnlijk wordt het 50 centimeter
Iets minder dan dit
Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3. Pics!!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:26 schreef Zhenar het volgende:
Oh the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
And since we've no place to go
Let it snow, let it snow, let it snow
![]()
En Kate Winsletquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:02 schreef Dizer het volgende:
Zij en Hillary Swank zijn de beste actrices die er zijn
Hillary Swank... zucht... ik weet nog toen ze in 90201 speelde. Heb haar nooit echt kunnen uitstaan. Drew is wel leuk, maar geen geweldige actrice, vind ik.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:02 schreef Dizer het volgende:
Zij en Hillary Swank zijn de beste actrieces die er zijn
Ze zag er niet uit bij de Oscarsquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hillary Swank... zucht... ik weet nog toen ze in 90201 speelde. Heb haar nooit echt kunnen uitstaan.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En Kate Winslet
En Edward Norton is de beste acteur
Ja Kate!quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:12 schreef Airelle het volgende:
[..]!
kate winslet is juist een leuke en goede actrice.
vind ik dan...
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:12 schreef Airelle het volgende:
[..]!
kate winslet is juist een leuke en goede actrice.
vind ik dan...
..Sneeuw bedoel ik dusquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:47 schreef bar_rel het volgende:
Morgen weer voor me 4de sollicitatiegesprek, dit keer in Amsterdam
Maar we hebben wel mooi weer ff 40 cm liggen hier
Ik snap niet dat het echt gebeurd in NL, hier ligt namelijk bijna geen sneeuw. Ik denk dat er nog geeneens 1 cm ligt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:47 schreef bar_rel het volgende:
Morgen weer voor me 4de sollicitatiegesprek, dit keer in Amsterdam
Maar we hebben wel mooi weer ff 40 cm liggen hier
Ja logisch als je in een vuilnisbak woontquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het echt gebeurd in NL, hier ligt namelijk bijna geen sneeuw. Ik denk dat er nog geeneens 1 cm ligt.![]()
Iemand foto`s van de hevige sneeuwval?![]()
Nou ja nu heeft ie 15-30 minuten vertragingquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar kan je dan wel gewoon in Amsterdam komen met het openbaar vervoer?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Hier begint het ook eindelijk een beetje heftig te worden qua sneeuw
Ik heb net mn eerste sneeuwbal gegooid
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ga zometeen me hond in peperenword ie bang en gaat ie piepen
dan pak ik hem en steek ik die sneeuwbal in zijn reet
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja logisch als je in een vuilnisbak woont![]()
![]()
Neenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou doe jij het nooit bij je kat/poes dan?![]()
Nou het was fijn hoor net met me honden, ik heb ze ingepepert maar ik vraag me toch af waarom ze niks terugdedenquote:
Misschien zijn het watjesquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou het was fijn hoor net met me honden, ik heb ze ingepepert maar ik vraag me toch af waarom ze niks terugdeden![]()
Matig voor je!quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:51 schreef bar_rel het volgende:
Óf je hebt een toets maar er rijden geen treinen![]()
IK weet het, en het was nog wel een herkansing, nu moet ik hem voor de 4de keer herkansenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IK weet het, en het was nog wel een herkansing, nu moet ik hem voor de 4de keer herkansen![]()
Maar ik ga nu naar de wallen voor een sollicitatiegesprek, me vierde
Bar_rel... male gigolo?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IK weet het, en het was nog wel een herkansing, nu moet ik hem voor de 4de keer herkansen![]()
Maar ik ga nu naar de wallen voor een sollicitatiegesprek, me vierde
Mwoahquote:
ach, sommige menser worden helemaal niet meer wakker!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Goodmorning
óf je hebt een toets en je wou 's ochtends leren en je wordt pas half 12 wakker![]()
Toch zijn die girls sexy.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MwoahZijn er al 1000 van
Wordt je wakker hoor je dat Rinus Michels overleden is![]()
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ach, sommige menser worden helemaal niet meer wakker!
quote:
Wat ga je daar precies doen dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Heb je nu je toets gemist of niet?
Ik wel![]()
Maar ben wel aangenomen bij de wallen![]()
Nou ik ga evenementen organiseren, ik moet rondleidingen organiseren ( dus niet rondleiden ) langs de wallen enzo...maar ik zit echt midden in de ''buurt''quote:
Of geen geld bij je ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik ga evenementen organiseren, ik moet rondleidingen organiseren ( dus niet rondleiden ) langs de wallen enzo...maar ik zit echt midden in de ''buurt''
Liep ik een paar rondjes vannochtend, keek er zon negerin in een lekkere lingerie naar me en tikte op de ramen, ze dacht natuurlijk ook ''zon knappe jongen laat ik niet voorbij me gaan''ik had helaas geen tijd om ff naar binnen te glippen
![]()
Ja nou, ik weet niet of je kan pinnen in zon hokje, misschien dat ze wel een gleuf heeft ergensquote:
Ik heb de toets wel gemaakt, maar had dus niet geleerdquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Heb je nu je toets gemist of niet?
Ik wel![]()
Maar ben wel aangenomen bij de wallen![]()
Zwaaide me moeder nog ofniet?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik ga evenementen organiseren, ik moet rondleidingen organiseren ( dus niet rondleiden ) langs de wallen enzo...maar ik zit echt midden in de ''buurt''
Liep ik een paar rondjes vannochtend, keek er zon negerin in een lekkere lingerie naar me en tikte op de ramen, ze dacht natuurlijk ook ''zon knappe jongen laat ik niet voorbij me gaan''ik had helaas geen tijd om ff naar binnen te glippen
![]()
quote:
Hoop niet dat je moeder dit leestquote:
wat voor soort vermaak was dat met die collega ??quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
Ben ziek.. Morgen rij-examen
. (als het doorgaat met dit weer
).
Dus heb hele dag in bed gelegen, ga nu douchen en weer terug in bed..
Oh, en er is te weinig leuks op tv overdag.. Heb me de hele dag moeten vermaken met wat belspelmutsen.
. Oh, en met een oud-klasgenote die bij B&W zat.
.
Kou gevat?Te veel sneeuwballen gegooitquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
).
Oh, en er is te weinig leuks op tv overdag.. Heb me de hele dag moeten vermaken met wat belspelmutsen.
.
Oud-klasgenote.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat voor soort vermaak was dat met die collega ??![]()
Voel me al meer dan een week niet zo, maar gisteren begon ik opeens écht ziek te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Kou gevat?Te veel sneeuwballen gegooit![]()
Succes morgen!
Behalve Belspel op sbs6quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:55 schreef Nano het volgende:
Belspellen zijn saai,dus dan is een oud-klasgenote altijd beter!
Alvast succes voor morgen. Is het morgen de eerste keer dat je ervoor moet?quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
).
.
Sinds hij ziek is?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
Sinds wanneer heb je tijd om naar Lijn4 () te kijken?
Dank jequote:Op donderdag 3 maart 2005 17:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb de toets wel gemaakt, maar had dus niet geleerd![]()
Gefeliciteeeeeerd
Kijk jij afquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Geen idee
Voor mn vorige toets had ik een 6 maar dat kwam omdat ik had afgekeken![]()
Ja, maar meestal zit ze naakt voor de ramen. Dat schijnt meer klanten te lokkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Was het een negerin met een rode slip en gekruld haar?
DIe heb ik inderdaad gezien tegenover de kerk ja!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, maar meestal zit ze naakt voor de ramen. Dat schijnt meer klanten te lokken![]()
Maar ze doet het alleen met knappe mannen, dus jammerquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
DIe heb ik inderdaad gezien tegenover de kerk ja!![]()
Alsof je als hoer wat te willen hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar ze doet het alleen met knappe mannen, dus jammer
Heb zo'n vermoeden dat het volgende topic "SC #151 - Orginial's moeder is een hoer" gaat heten.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat het volgende topic "SC #151 - Orginial's moeder is een hoer" gaat heten.
Waarom heeft ze het dan met je vader gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar ze doet het alleen met knappe mannen, dus jammer
Zegt dus genoeg dat Orgi geen foto's op z'n fotoboek heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het dan met je vader gedaan![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zegt dus genoeg dat Orgi geen foto's op z'n fotoboek heeft(Orgi
)
Brad Pitt? Ohja, die heeft het vaak druk met films maken enzo. Maar toen hij voor de opnames van Oceans one (die geflopt is en nooit is uitgebracht) heeft hij mijn moeder een bezoekje gebrach en daarom zijn hij en Jennifer Aniston uitelkaar, omdat zij erachter is gekomen dat Brad zo`n knappe zoon in NL heeft..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het dan met je vader gedaan![]()
Je moeder belde net, heb d'r ff een link gegeven naar dit topicquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brad Pitt? Ohja, die heeft het vaak druk met films maken enzo. Maar toen hij voor de opnames van Oceans one (die geflopt is en nooit is uitgebracht) heeft hij mijn moeder een bezoekje gebrach en daarom zijn hij en Jennifer Aniston uitelkaar, omdat zij erachter is gekomen dat Brad zo`n knappe zoon in NL heeft..![]()
Dat kan niet, ze is aan het 'werk'quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je moeder belde net, heb d'r ff een link gegeven naar dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |