haha hoe oud ben jequote:
Je kunt nooit té oud zijn voor het maken van een sneeuwpop. Bovendien kun je je sneeuwpop altijd nog een erotisch tintje meegeven, waardoor deze opeens heel volwassen wordt.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt nooit té oud zijn voor het maken van een sneeuwpop. Bovendien kun je je sneeuwpop altijd nog een erotisch tintje meegeven, waardoor deze opeens heel volwassen wordt.![]()
De wortel wat lager zetten, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt nooit té oud zijn voor het maken van een sneeuwpop. Bovendien kun je je sneeuwpop altijd nog een erotisch tintje meegeven, waardoor deze opeens heel volwassen wordt.![]()
Of een pruimpje creatief positioneren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De wortel wat lager zetten, bijvoorbeeld.
Of 2 sneeuwpoppen makenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of een pruimpje creatief positioneren.![]()
Als je het in verhouding bekijkt is het een klein pikkiequote:
Of grote....sneeuwballenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je het in verhouding bekijkt is het een klein pikkie
Wat moet ik met een penis in mijn nek?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
Je kan er eik wel een penistroon van maken. Wat meer sneeuw in het midden en klaar
Heb je em liever ergens anders?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moet ik met een penis in mijn nek?
Ja veel beter dan al die rip-offs die daarna kwamen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Lache ze zenden nu weer Jackass eps uit![]()
Men wat heb ik daar om gelachen zeg![]()
haha omdat je de humor leuk vond of omdat ie zo slecht wasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:06 schreef Duiveltja het volgende:
De Jackass film had ik toen 3x ofzo gezien. Zelden voorgekomen dat ik zo hard heb gelachen om een film.![]()
Omdat het grappig wasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha omdat je de humor leuk vond of omdat ie zo slecht was![]()
Da's anders gewoon standje 93 hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moet ik met een penis in mijn nek?
Hier ligt meer sneeuw dan ik in mn hele leven heb gezienquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:20 schreef Nano het volgende:
Nou volgens mij had ik mijn mond beter kunnen houden.Er vallen opeens hele grote vlokken.
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]!!!!!
Zoveel??
*kijkt naar buiten*
Oh, hier maar 4 centimeter ofzo
*wil ook thuisblijven*
Oh, bij ons ligt er iets meer dan ditquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:06 schreef niksan het volgende:
[..]en er komt nog meer aan....
waarschijnlijk wordt het 50 centimeter
Iets minder dan dit
Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3. Pics!!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:26 schreef Zhenar het volgende:
Oh the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
And since we've no place to go
Let it snow, let it snow, let it snow
![]()
En Kate Winsletquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:02 schreef Dizer het volgende:
Zij en Hillary Swank zijn de beste actrices die er zijn
Hillary Swank... zucht... ik weet nog toen ze in 90201 speelde. Heb haar nooit echt kunnen uitstaan. Drew is wel leuk, maar geen geweldige actrice, vind ik.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:02 schreef Dizer het volgende:
Zij en Hillary Swank zijn de beste actrieces die er zijn
Ze zag er niet uit bij de Oscarsquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hillary Swank... zucht... ik weet nog toen ze in 90201 speelde. Heb haar nooit echt kunnen uitstaan.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En Kate Winslet
En Edward Norton is de beste acteur
Ja Kate!quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:12 schreef Airelle het volgende:
[..]!
kate winslet is juist een leuke en goede actrice.
vind ik dan...
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 17:12 schreef Airelle het volgende:
[..]!
kate winslet is juist een leuke en goede actrice.
vind ik dan...
..Sneeuw bedoel ik dusquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:47 schreef bar_rel het volgende:
Morgen weer voor me 4de sollicitatiegesprek, dit keer in Amsterdam
Maar we hebben wel mooi weer ff 40 cm liggen hier
Ik snap niet dat het echt gebeurd in NL, hier ligt namelijk bijna geen sneeuw. Ik denk dat er nog geeneens 1 cm ligt.quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:47 schreef bar_rel het volgende:
Morgen weer voor me 4de sollicitatiegesprek, dit keer in Amsterdam
Maar we hebben wel mooi weer ff 40 cm liggen hier
Ja logisch als je in een vuilnisbak woontquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het echt gebeurd in NL, hier ligt namelijk bijna geen sneeuw. Ik denk dat er nog geeneens 1 cm ligt.![]()
Iemand foto`s van de hevige sneeuwval?![]()
Nou ja nu heeft ie 15-30 minuten vertragingquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar kan je dan wel gewoon in Amsterdam komen met het openbaar vervoer?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Hier begint het ook eindelijk een beetje heftig te worden qua sneeuw
Ik heb net mn eerste sneeuwbal gegooid
quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ga zometeen me hond in peperenword ie bang en gaat ie piepen
dan pak ik hem en steek ik die sneeuwbal in zijn reet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |