haha hoe oud ben jequote:
Je kunt nooit té oud zijn voor het maken van een sneeuwpop. Bovendien kun je je sneeuwpop altijd nog een erotisch tintje meegeven, waardoor deze opeens heel volwassen wordt.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt nooit té oud zijn voor het maken van een sneeuwpop. Bovendien kun je je sneeuwpop altijd nog een erotisch tintje meegeven, waardoor deze opeens heel volwassen wordt.![]()
De wortel wat lager zetten, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je kunt nooit té oud zijn voor het maken van een sneeuwpop. Bovendien kun je je sneeuwpop altijd nog een erotisch tintje meegeven, waardoor deze opeens heel volwassen wordt.![]()
Of een pruimpje creatief positioneren.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De wortel wat lager zetten, bijvoorbeeld.
Of 2 sneeuwpoppen makenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of een pruimpje creatief positioneren.![]()
Als je het in verhouding bekijkt is het een klein pikkiequote:
Of grote....sneeuwballenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je het in verhouding bekijkt is het een klein pikkie
Wat moet ik met een penis in mijn nek?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
Je kan er eik wel een penistroon van maken. Wat meer sneeuw in het midden en klaar
Heb je em liever ergens anders?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moet ik met een penis in mijn nek?
Ja veel beter dan al die rip-offs die daarna kwamen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef Duiveltja het volgende:
Lache ze zenden nu weer Jackass eps uit![]()
Men wat heb ik daar om gelachen zeg![]()
haha omdat je de humor leuk vond of omdat ie zo slecht wasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:06 schreef Duiveltja het volgende:
De Jackass film had ik toen 3x ofzo gezien. Zelden voorgekomen dat ik zo hard heb gelachen om een film.![]()
Omdat het grappig wasquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha omdat je de humor leuk vond of omdat ie zo slecht was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |