quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja logisch als je in een vuilnisbak woont![]()
![]()
Neenquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou doe jij het nooit bij je kat/poes dan?![]()
Nou het was fijn hoor net met me honden, ik heb ze ingepepert maar ik vraag me toch af waarom ze niks terugdedenquote:
Misschien zijn het watjesquote:Op woensdag 2 maart 2005 22:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou het was fijn hoor net met me honden, ik heb ze ingepepert maar ik vraag me toch af waarom ze niks terugdeden![]()
Matig voor je!quote:Op donderdag 3 maart 2005 08:51 schreef bar_rel het volgende:
Óf je hebt een toets maar er rijden geen treinen![]()
IK weet het, en het was nog wel een herkansing, nu moet ik hem voor de 4de keer herkansenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IK weet het, en het was nog wel een herkansing, nu moet ik hem voor de 4de keer herkansen![]()
Maar ik ga nu naar de wallen voor een sollicitatiegesprek, me vierde
Bar_rel... male gigolo?quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
IK weet het, en het was nog wel een herkansing, nu moet ik hem voor de 4de keer herkansen![]()
Maar ik ga nu naar de wallen voor een sollicitatiegesprek, me vierde
Mwoahquote:
ach, sommige menser worden helemaal niet meer wakker!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:53 schreef ZOWIEE het volgende:
Goodmorning
óf je hebt een toets en je wou 's ochtends leren en je wordt pas half 12 wakker![]()
Toch zijn die girls sexy.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
MwoahZijn er al 1000 van
Wordt je wakker hoor je dat Rinus Michels overleden is![]()
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ach, sommige menser worden helemaal niet meer wakker!
quote:
Wat ga je daar precies doen dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Heb je nu je toets gemist of niet?
Ik wel![]()
Maar ben wel aangenomen bij de wallen![]()
Nou ik ga evenementen organiseren, ik moet rondleidingen organiseren ( dus niet rondleiden ) langs de wallen enzo...maar ik zit echt midden in de ''buurt''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |