Dank jequote:Op donderdag 3 maart 2005 17:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb de toets wel gemaakt, maar had dus niet geleerd![]()
Gefeliciteeeeeerd
Kijk jij afquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Geen idee
Voor mn vorige toets had ik een 6 maar dat kwam omdat ik had afgekeken![]()
Ja, maar meestal zit ze naakt voor de ramen. Dat schijnt meer klanten te lokkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Was het een negerin met een rode slip en gekruld haar?
DIe heb ik inderdaad gezien tegenover de kerk ja!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, maar meestal zit ze naakt voor de ramen. Dat schijnt meer klanten te lokken![]()
Maar ze doet het alleen met knappe mannen, dus jammerquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
DIe heb ik inderdaad gezien tegenover de kerk ja!![]()
Alsof je als hoer wat te willen hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar ze doet het alleen met knappe mannen, dus jammer
Heb zo'n vermoeden dat het volgende topic "SC #151 - Orginial's moeder is een hoer" gaat heten.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat het volgende topic "SC #151 - Orginial's moeder is een hoer" gaat heten.
Waarom heeft ze het dan met je vader gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar ze doet het alleen met knappe mannen, dus jammer
Zegt dus genoeg dat Orgi geen foto's op z'n fotoboek heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het dan met je vader gedaan![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zegt dus genoeg dat Orgi geen foto's op z'n fotoboek heeft(Orgi
)
Brad Pitt? Ohja, die heeft het vaak druk met films maken enzo. Maar toen hij voor de opnames van Oceans one (die geflopt is en nooit is uitgebracht) heeft hij mijn moeder een bezoekje gebrach en daarom zijn hij en Jennifer Aniston uitelkaar, omdat zij erachter is gekomen dat Brad zo`n knappe zoon in NL heeft..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het dan met je vader gedaan![]()
Je moeder belde net, heb d'r ff een link gegeven naar dit topicquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brad Pitt? Ohja, die heeft het vaak druk met films maken enzo. Maar toen hij voor de opnames van Oceans one (die geflopt is en nooit is uitgebracht) heeft hij mijn moeder een bezoekje gebrach en daarom zijn hij en Jennifer Aniston uitelkaar, omdat zij erachter is gekomen dat Brad zo`n knappe zoon in NL heeft..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |