Of geen geld bij je ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik ga evenementen organiseren, ik moet rondleidingen organiseren ( dus niet rondleiden ) langs de wallen enzo...maar ik zit echt midden in de ''buurt''
Liep ik een paar rondjes vannochtend, keek er zon negerin in een lekkere lingerie naar me en tikte op de ramen, ze dacht natuurlijk ook ''zon knappe jongen laat ik niet voorbij me gaan''ik had helaas geen tijd om ff naar binnen te glippen
![]()
Ja nou, ik weet niet of je kan pinnen in zon hokje, misschien dat ze wel een gleuf heeft ergensquote:
Ik heb de toets wel gemaakt, maar had dus niet geleerdquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Heb je nu je toets gemist of niet?
Ik wel![]()
Maar ben wel aangenomen bij de wallen![]()
Zwaaide me moeder nog ofniet?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik ga evenementen organiseren, ik moet rondleidingen organiseren ( dus niet rondleiden ) langs de wallen enzo...maar ik zit echt midden in de ''buurt''
Liep ik een paar rondjes vannochtend, keek er zon negerin in een lekkere lingerie naar me en tikte op de ramen, ze dacht natuurlijk ook ''zon knappe jongen laat ik niet voorbij me gaan''ik had helaas geen tijd om ff naar binnen te glippen
![]()
quote:
Hoop niet dat je moeder dit leestquote:
wat voor soort vermaak was dat met die collega ??quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
Ben ziek.. Morgen rij-examen
. (als het doorgaat met dit weer
).
Dus heb hele dag in bed gelegen, ga nu douchen en weer terug in bed..
Oh, en er is te weinig leuks op tv overdag.. Heb me de hele dag moeten vermaken met wat belspelmutsen.
. Oh, en met een oud-klasgenote die bij B&W zat.
.
Kou gevat?Te veel sneeuwballen gegooitquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
).
Oh, en er is te weinig leuks op tv overdag.. Heb me de hele dag moeten vermaken met wat belspelmutsen.
.
Oud-klasgenote.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:45 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat voor soort vermaak was dat met die collega ??![]()
Voel me al meer dan een week niet zo, maar gisteren begon ik opeens écht ziek te worden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Kou gevat?Te veel sneeuwballen gegooit![]()
Succes morgen!
Behalve Belspel op sbs6quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:55 schreef Nano het volgende:
Belspellen zijn saai,dus dan is een oud-klasgenote altijd beter!
Alvast succes voor morgen. Is het morgen de eerste keer dat je ervoor moet?quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
).
.
Sinds hij ziek is?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
Sinds wanneer heb je tijd om naar Lijn4 () te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |