Da's erg attent!quote:
Wat een auto'squote:Op zondag 27 februari 2005 21:33 schreef Dizer het volgende:
Auto RAI foto's deel 2.. muahaha.. the fast cars
http://songwriters-guild.net/Firas/RAI/AR.htm *deel 1
http://songwriters-guild.net/Firas/RAI2/AR.htm *deel 2 > Snelle auto's..
Prima! Maar ik ga nu slapen. Morgen is voor mij een Grote Dag!quote:
Oké, trusten en succes met de Grote Dagquote:Op zondag 27 februari 2005 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Prima! Maar ik ga nu slapen. Morgen is voor mij een Grote Dag!
![]()
![]()
Was je niet aangenomen bij je vorige gesprek?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:31 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga ook maar, morgen weer solliciteren voor een stage plek anders heb ik weer een week vakantie![]()
Nou ot mooj
![]()
Ik ben al twee keer niet aangenomen, maar waarschijnlijk word de derde keer ook niks omdat het een winkel is (h&m) en ik mag niet gaan verkopen maar ik moet op kantoor.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was je niet aangenomen bij je vorige gesprek?
Ik wel![]()
Dank jequote:Op maandag 28 februari 2005 09:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer niet aangenomen, maar waarschijnlijk word de derde keer ook niks omdat het een winkel is (h&m) en ik mag niet gaan verkopen maar ik moet op kantoor.![]()
Jij bij BCC toch ?gefeliciteerd
![]()
Denk je dat ik hier kom voor het SHO-gehaltequote:Op maandag 28 februari 2005 09:08 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.weht.net/
Leuke site voor de SHO gangers
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Goeiemorgen. Zo ff een dagje met m'n afstudeeropdracht bezig
Heb m'n werkplan al ingeleverd, dus onderwerp staat al vastquote:
Heyquote:Op maandag 28 februari 2005 13:57 schreef timbob het volgende:
saaie boel hier
* timbob zet house party 3 op
wat een fijne cd
Succes ermee.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik heb net gesprek gehad!!! en inprincipe mag ik morgen beginnen, alleen jammer dat de functie niet helemaal overeenkomt met mijn opleiding wat dus misschien weer negatief is![]()
![]()
Maar ik blijf er hoop in hebben, me leraar moet maar ff goedkeuren
![]()
Hoiquote:Op maandag 28 februari 2005 16:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Naja zegquote:Op maandag 28 februari 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
Ja. Ik ga niet tegen iedereen 'Hoi' zeggen. [afbeelding]
Niet slechtquote:Op maandag 28 februari 2005 17:49 schreef babette21 het volgende:
lekker bijna weekend..........
'n paar gasten die ik ken hebben laatst 'n single + clipje opgenomen
is niet mijn muziek [van jullie waarschijnlijk ook niet] maar toch wel cool... see for yourself...
* trots is...![]()
Je moet blonde haren helemaal niet verven.quote:
Ik zei niet dat ik blond wasquote:Op maandag 28 februari 2005 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet blonde haren helemaal niet verven. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Geef die mening maar aan blonde mensenquote:Op maandag 28 februari 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik. Ik gaf alleen mijn mening.
Volgens mij lag Fok! weer eens plat vandaag. Wellicht door de pure briljantie van jouw post?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Het topic viel dood na mijn post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |