kstuur je ff een mail, met een betere icon... zonder die witte text eronder... (ik stoor me eraanquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:20 schreef BMH het volgende:
Leon? Nu al? Er komt nog zoveel dit jaar!
Dat kan, maar ik wacht op Leon.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:20 schreef BMH het volgende:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:20 schreef BMH het volgende:
Dat kan, maar ik wacht op Leon.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Dit weekend begin ik aan X-Men Legends, daarna PoP2 en Baten Kaitos en in januari komt Leon pas hoor
Maar dat betekent niet dat we er niet op wachten.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:20 schreef BMH het volgende:
Kotor 2 (quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:37 schreef Retarded het volgende:
Ik wacht op HALO 2, dus Paper Mario moet maar ff wachten.. die haal ik in december wel, samen met POP2 en KOTOR2 ... damn wat een games weer
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Paper Mario 2 wacht ik mee tot ie in de budgetbak ligt..
KOTOR 2 komt in december op XBox en februari op PC... en ik haal em gewoon op Xboxquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kotor 2 (. ) zal wel in q1 2005 komen. Dus je hebt nog even
.
PoP2 wil ik niet, Paper Mario 2 wacht ik mee tot ie in de budgetbak ligt..
Ik op 12/11, Paper Mario en Minish Cap!quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:37 schreef Adelante het volgende:
ik wacht op 19/11, Tos en NFSU2
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:56 schreef Xrenity het volgende:
Vanochtend Fzero GX gekocht (tof spel overigens)
Zijn de laatste 3 letters van m'n VIP code BMH
Hoofdpersoon Resi 4quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:15 schreef Denni5 het volgende:
Leon?
Resident Evil... beetje voorbarig die jongenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:15 schreef Denni5 het volgende:
Leon?
Spong zegt wel vaker dingen. Het maakt me eigenlijk niet meer uit. Wij krijgen em een jaar eerderquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:32 schreef Steeven het volgende:
Laatste gerucht is dat Resident Evil 4 naast de PS2 ook naar de Xbox gaat. Maar dat geloof ik niet.
Het is idd een van de mogelijkheden. Ik sluit hem niet uitquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Spong zegt wel vaker dingen. Het maakt me eigenlijk niet meer uit. Wij krijgen em een jaar eerder![]()
Die game ziet er toch vreselijk kut uit op PS2quote:Op zondag 7 november 2004 11:00 schreef BMH het volgende:
Ik bedacht me net een leuke titel voor het volgende ps2 topic: "Also waiting for leon".
Ze hebben 1 jaar de tijd om het spel te porten... Dit is aanzienlijk meer tijd dan een normale (EA) port.quote:Op zondag 7 november 2004 11:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die game ziet er toch vreselijk kut uit op PS2
Er is geen hype nodig. MP was al een geweldige game waarom zal deze anders zijn? Geen hype nodig. Wij zijn allang overtuigd.quote:Op zondag 7 november 2004 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Metroid Prime 2 komt toch zeer binnenkort uit?
Waar blijft de hype?
quote:Op zondag 7 november 2004 15:13 schreef jorryt het volgende:
wtf is leon :s
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoofdpersoon Resi 4
Nintendo doet toch wel wat aan de promotie hoorquote:Op zondag 7 november 2004 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Metroid Prime 2 komt toch zeer binnenkort uit?
Waar blijft de hype?
Objectief gezien zal dat wel meevallen. Misschien zal die grafisch iets onder doen, maar goed.... mensen met een PS2 kunnen hem straks wel gamenquote:Op zondag 7 november 2004 11:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die game ziet er toch vreselijk kut uit op PS2
Ik ga er van uit dat ie nog wel uitgesteld wordt.. As usual.quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:29 schreef Retarded het volgende:
[..]
KOTOR 2 komt in december op XBox en februari op PC... en ik haal em gewoon op Xbox
Ik speel het al niet meerquote:Op maandag 8 november 2004 09:11 schreef Cutie het volgende:
Ik heb Donkey Konga!
Kan me dat heel goed voorstellen. Het moet gewoon op den duur zwaar gaan vervelen lijkt me !quote:Op maandag 8 november 2004 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik speel het al niet meer
Toch minder diepgang als Fable dus... wellicht wil je dat nog even aanpassen alsnog in je reviewquote:Op maandag 8 november 2004 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat ik na 2 weken trommelen wel gehnoeg heb gehad. Bovendien zijn er teveel andere games die ik ook wil spelen
quote:Op maandag 8 november 2004 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch minder diepgang als Fable dus... wellicht wil je dat nog even aanpassen alsnog in je review
Fable speel ik helemaal nooit meer, DK iig nog in multiplayer.quote:Op maandag 8 november 2004 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch minder diepgang als Fable dus... wellicht wil je dat nog even aanpassen alsnog in je review
Zwaar offtopic, maar ik deed er toch wel 23 uur overquote:Op maandag 8 november 2004 11:50 schreef HomerJ het volgende:
Jah, Fable is in 9 uur(incl side-quests) uit te spelen.
Tuurlijkquote:Op maandag 8 november 2004 11:50 schreef HomerJ het volgende:
Hmm, now that's a nice pile of bullshit.quote:Op maandag 8 november 2004 11:50 schreef HomerJ het volgende:
Nee echtquote:Op maandag 8 november 2004 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, now that's a nice pile of bullshit..
Dat is echt een hele moeilijke keuze, Ik vind eerlijk gezegd de Single player van Pikmin 1(zonder de tijdslimiet leuker) omdat in deel 2 veel grotten zijn en dat vind ik beetje saai(mening). Maar de multiplayer van Pikmin 2 is geweldigquote:Op maandag 8 november 2004 15:13 schreef stigchel het volgende:
met alleen die xbox was je klaar geweest. Ik heb er ook geen hoor, dat is de bedoeling niet
Dit weekend super monkey ball (1) gekocht. Wat een geweldig spel is dat zeg. Het eigenlijke spel is te frustrerend voor woorden, maar de mini en party games zijn echt geweldig.
Als de centen weer binnen zijn wil ik ook pikmin hebben. Maar ik twijfel tussen 1 en 2. 2 is zo duur maar 1 schijnt nogal wat mankementen te hebben. Neem ik dat op de koop toe of betaal ik drie keer meer voor 2. Een echte fan koopt ze natuurlijk gewoon beide, maar stel dat je met een budget zit he
mijn neef had em in 6/7 uur klaar zonder sidequestsquote:Op maandag 8 november 2004 11:50 schreef HomerJ het volgende:
Tussen mijn bovenbenen klem ik ze, net boven mijn knieën. Mijn onderbenen vouw ik dan richting de bank. En gelukkig zijn de muren hier dubbel geïsoleerdquote:Op maandag 8 november 2004 19:15 schreef Young_David het volgende:
Kheb Donkey Konga maar eens gehaald ... Die bongo's zijn vet groot, groter dan m'n Cube. Hoe houden jullie die dingen vast? Tussen de benen? Op tafel ... op de grond?
Verder is het spel eigenlijk best vet moeilijk ... het makkelijkste nivo lukt me nog wel, maar het volgende nivo is al bijna onmogelijk ... Bovendien is het goede manier om de aandacht te trekken in een studentenhuis
zo doe ik het ook, vind ik nog wel het makkelijkstquote:Op maandag 8 november 2004 19:19 schreef Lexie het volgende:
[..]
Tussen mijn bovenbenen klem ik ze, net boven mijn knieën. Mijn onderbenen vouw ik dan richting de bank. En gelukkig zijn de muren hier dubbel geïsoleerd.
Dude, alle sidequests in 9 uur is onmogelijk,quote:Op maandag 8 november 2004 13:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee echt
Terwijl ik ook nog rustig deed.
Ik ben gewoon te goed voor de hedendaagse games![]()
Ja.. en maar volhouden ook hequote:Op maandag 8 november 2004 19:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, alle sidequests in 9 uur is onmogelijk,.
[Xbox]Fable topic deel 7quote:Op maandag 8 november 2004 19:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, alle sidequests in 9 uur is onmogelijk,.
dude.. pleasequote:Op maandag 8 november 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
[..]
[Xbox]Fable topic deel 7
blijf ff ontopic.
bronquote:Gameplay: 9.0/10.0
Graphics: 9.0/10.0
Sound: 8.5/10.0
Fun Factor: 9.0/10.0
Depth: 9.0/10.0
Final Score: 8.9
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 8 november 2004 19:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
dude.. please
Dat voorspelt veel goeds! Denk dat ik 'm leuker ga vinden dan Mario Golf, die speel ik nu niet zoveel meer... (overload...). Nu nog een datum (?).quote:
quote:Closing Comments
Mario Power Tennis is a solid update to a great Nintendo 64 game. The fundamental play mechanics are more or less the same, which is in my book just fine given that I liked them to begin with. The selection of playable characters and courts -- both immediately available and ready to be unlocked -- is likewise impressive. Meanwhile, the overall presentation, graphics and audio are all very well done, for the most part. In short, the core is still intact, and it still works.
That said, some of the additions are a mixed bag. The new power moves, while cinematic and certainly pretty, can jar the flow of matches and make it difficult to continually follow the ball. And the new Gimmick Courts, sometimes filled with flashing lights and other obstructing obstacles, share exactly the same problem.
Still, this is a fun game, and especially so if you have two or three friends to play with. If that's the case, don't hesitate to pick it up. It'll keep you busy well through the holidays.
-- Matt Casamassina
9.0 Presentation
From the gorgeous FMV intro and slick menus to the unlockable characters and courts, the presentation is excellent.
8.0 Graphics
Pretty, but not drop-dead gorgeous. The graphics are clean, colorful and fast. While some of the backgrounds suffer, the models are beautiful, particle effects insane, and it runs at 60 frames.
7.0 Sound
Music is lacking. But the character noises and one-liners are as funny as ever. Runs in Dolby Pro Logic II, too.
9.0 Gameplay
Still fun. Still addictive. Still one of the best tennis games on the market. But the additional power shots and Gimmick Courts are a mixed bag.
10.0 Lasting Appeal
You can spend months with the multiplayer mode alone. The added Special Games are not a necessity, but they don't hurt, either.
8.5 OVERALL:
Tja, er zit geen miljoenen budget achter die ervoor zorgt dat tientallen sites die OF tegelijk een review hebben OF moeten wachten tot de launchquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:46 schreef Chocobo het volgende:
Mmmm,... review gelezen. Over het algemeen weer minder dan zijn voorgangersN
Wat heeft dat in godshemelsnaam te maken met de kwaliteit van de gamequote:Op dinsdag 9 november 2004 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
die ervoor zorgt dat tientallen sites die OF tegelijk een review hebben OF moeten wachten tot de launch
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godshemelsnaam te maken met de kwaliteit van de game.
Kijk maar eens naar HALO, een matig spel maar enorm gehyped en verkocht.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godshemelsnaam te maken met de kwaliteit van de game.
Ja, ik snapte de complete hype daarvan ook niet, ik heb daarvoor, en zeker daarna wel betere fps gespeeld.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar HALO, een matig spel maar enorm gehyped en verkocht.
als we het dan toch over x-box spellen hebben
In a way, ja. Online support is echt een gemis op de Cube. Teveel Mario titels roept negatieve reacties op (ook al zijn ze nog steeds beter dan de gemiddelde game) omdat een echte Mario 64 killer nog niet geweest is.quote:Nintendo moet eens wakker worden
Heb ToS USquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Bevuilen
Ach, ik speel nog altijd met veel plezier Lufia, dus van mij hoeft al die o-zo-stoere shit niet.
Alleen jammer dat er niet zoveel RPG's uitkomen op de cube.
En het wachten op tales wordt moeilijker en moeilijker.
Skies of Arcadia is op dit moment ook in Nederland uitquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Bevuilen
Ach, ik speel nog altijd met veel plezier Lufia, dus van mij hoeft al die o-zo-stoere shit niet.
Alleen jammer dat er niet zoveel RPG's uitkomen op de cube.
En het wachten op tales wordt moeilijker en moeilijker.
SOAquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Skies of Arcadia is op dit moment ook in Nederland uit
Nog maar weinig mensen tegenkomen die zo blij waren met een SOAquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:52 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
SOA![]()
* Mr.Noodle moet hem nogsteeds uitspelen![]()
Baten Kaitos wacht ik nog even mee, ik heb wel vertrouwen in Namco, maar het lijkt me toch een beetje een schijtverhaalquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog 2 weken en ik speel de 2e Namco RPG voor de CubeBaten Kaitos
tis een goed spel hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nog maar weinig mensen tegenkomen die zo blij waren met een SOA
Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten in het begin, maar na een speelsessie vond ik het allemaal wel ok. Tis eigenlijk een gewone turnbased game, maar dus met kaarten.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik haat spellen met kaarten ik haat spellen met kaarten ik haat spellen met kaarten!!!!
Vreselijk, Baten Kaitos LEEK me een geweldig leuk spel, maar toen ik die kaarten zag kon ik ze wel schieten. Net als bij FF tactics overigens, geweldig leuk en gaaf, tot aan de kaarten...
Of iets in die stijl. Dus ja, de game is er al.quote:IK heb PapeprP Marioj all! BIj de DixONss!
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:30 schreef Tain het volgende:
Van mij mogen ze ook gewoon een nieuwe 2D mario uitbrengen, beetje graphics oppoetsen, nieuw verhaaltje verzinnen dat princess peach alweer ontvoerd is, en spelen maar
oude mario's zijn nog steeds leuk om te spelen en veel leuker om te spelen dan een Sunshine imoquote:Op woensdag 10 november 2004 19:34 schreef Retarded het volgende:
[..]
![]()
ja man! die overheersenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:37 schreef Tain het volgende:
[..]
oude mario's zijn nog steeds leuk om te spelen en veel leuker om te spelen dan een Sunshine imo
Wat volgens een bepaald iemand omgedoopt is in Super Princess Peach...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ja man! die overheersen
Gelukkig komt er op de DS wel the New Mario Bros uit
wie wat waar ?quote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef Lexie het volgende:
De mijne zal ongeveer in de loop van volgende week of de week erna aankomen, maar ik heb dan wel maar 43 euro betaald.
Ja, die bedoelt hij toch ook?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat Lexie Paper Mario bedoeld, maar dat weet ik niet zeker. Die jongen is af en toe zo vaag... :')
Ik heb er 39 euro voor betaald, maar ik heb hem dan ook pas een maand geleden binnen gekregenquote:Op donderdag 11 november 2004 00:25 schreef Lexie het volgende:
De mijne zal ongeveer in de loop van volgende week of de week erna aankomen, maar ik heb dan wel maar 43 euro betaald.
Maar je kent ook mijn probleemquote:Op donderdag 11 november 2004 12:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb er 39 euro voor betaald, maar ik heb hem dan ook pas een maand geleden binnen gekregen.
Ik heb hemquote:Op donderdag 11 november 2004 17:09 schreef Oksel het volgende:
... pff, kut IE. Tijden niet kunnen Fokken, nu dankzij FireFox wel..
Ben nog steeds lekker aan het ToSsen..!
Godverdomme, brengt Tendo een Zelda GBA SP uit..Bijna mn 3e GBA SP gekocht.. toch maar niet gedaan..
Is hij al uit?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:05 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb Paper Mario 2 vanmiddag gehaald, erg goed spel
*me gaat weer verder spelen
goede reviewquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:56 schreef Cutie het volgende:
Donkey Konga is LEUK!
Dat was mijn review!
quote:Closing Comments
All sequels should be this fun. Viewtiful Joe 2 conjures the same level of visceral entertainment as the first, while expanding the formula by introducing new moves, enemies and vehicles. The introduction of Joe’s girlfriend, Sylvia, is a great addition that just adds depth to an already deep and thoroughly satisfying game experience. If you hated the first, then don’t bother with this one. But if you’re a normal, healthy human being, then you loved the first one. And if that’s the case, then it looks like it’s time to bust out those red tights and blue mini skirt, because Viewtiful Joe 2 delivers exactly what you want: a super stylish, extremely challenging and riveting time in Movie Land. Recommended to anyone who loves video games. Henshin-a-go-go!
-- Juan Castro
9.0 Presentation
Like the first game, VJ2 is a very polished game featuring a fully realized cartoon world. Great menus and interface.
9.0 Graphics
Very bright and wildly unique. Great effects and style, with smooth animation.
8.5 Sound
Great, cheesy voice work and remixed tunes from the first game make VJ2 feel like home.
9.0 Gameplay
Brilliantly executed 2D brawler chock full of action and humor. Great, mind bending puzzles throughout.
8.0 Lasting Appeal
You'll beat this game several times just because it's so damn fun.
9.0 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
quote:November 11, 2004 - Prince of Persia: Warrior Within ships in just a few weeks. As a fan of last year's The Sands of Time, I couldn't wait to get my hands on POP 2. Now, having made it halfway through Warrior Within, I can safely say that I am not disappointed. Though Warrior Within has a darker look and slightly more of a combat focus, it still retains the core gameplay that made Sands of Time one of the best games of 2003.
Several years have passed since the events of The Sands of Time. The Prince, alone and desperate to escape his fate, is hunting down the Empress of Time. Following an attack on his ship (which serves as the tutorial level), the Prince finds himself on the beach of the Island of Time. This is where the remainder of the game takes place, with the Prince exploring the Island in both the past and the present in an attempt to outrun the menacing beast known as the Dahaka and put an end to the Empress of Time.
Prince of Persia: Warrior Within is once again a relatively even mixture of platforming and combat. The Prince runs along walls, scoots around traps, slides down banners, swings on poles, making his way deeper and deeper into the Island of Time. When not avoiding traps and ascending seemingly unscalable walls, the Prince combats a half-dozen enemies at a time.
While the platform elements haven't seen any refinement, that's okay because they were never broken. There are a lot more timing-based stunts to pull and the Slow Down power will be more necessary than ever. If you've already mastered bouncing against walls to ascend upwards, swinging on bars and then launching off a wall to get to the next bar, then you will have no trouble acclimating to Warrior Within.
Combat is a different story. POP 2 introduces a new free-form combat system that is more advanced than Sands of Time. Being able to dual-wield is a blessing, but for my money, there's nothing better than having a single-sword, grabbing an enemy from behind, and strangling them.
While the standard grunt-type enemies are more common, there are a few tougher villains that appear throughout the first half of Warrior Within to up the difficulty a bit. The worst are the Spiked Beasts, which are like hell hounds who've mated with porcupines. Hit one a few times and it will catch fire and then explode. You don't want to be near when it does (fortunately, you can just drop and hang from a ledge to avoid the explosion). Those beasts are tough, but nothing is as tough as the Dahaka.
The Dahaka is an agent of the Empress, a keeper of time. Its goal is to kill the Prince to restore order to the timeline. It cannot be fought, it can only be fled. Through the first half of Warrior Within the Prince will face and flee the Dahaka three times. The chases see the Prince having to run through a few halls, dodging traps. Make a mistake and the Dahaka catches and kills the Prince, forcing you to try again. These chase scenes aren't too bad, though they do seem to end too quickly. Perhaps the second half sees some longer stages.
Though the majority of Warrior Within equals and at times betters Sands of Time, I have two areas of concern while awaiting the final review code. First, the sound. So far 95% of the music consists of guitar rock. While it may fit in the battles, it's a little much to be so constant. The sound seems to be one of the last pieces of the Warrior Within puzzle. Not all of the music or sound effects are in, so it's hard to judge. For now, I'm a little wary.
Aside from the sound, one design choice has left me a bit bummed. The puzzles of Sands of Time have been removed. Remember the Observatory? The mirror puzzle? Through half of Warrior Within, I've found none. The closest is inside of a giant piece of archaic machinery, where the Prince must toggle various levels to get through. However, this isn't a puzzle so much as just going from point to point.
I was one of the people wishing for more puzzles, not less. But, unless the second half suddenly emerges with loads of puzzles, it would seem Warrior Within has none. That's a bit of a let-down personally, though I can understand how some were not fans of the puzzles, which did slow down the game's flow.
All-in-all, Prince of Persia: Warrior Within is a lot of fun. Though the darker vision may turn some off, the game has a much better story and flow than The Sands of Time. I can't wait for the full version so I can see how the sound has come out and to experience the last levels of Warrior Within. Does the Prince defeat the Empress of Time? Does he face off against the Dahaka? Can he escape his fate? I'm looking forward to discovering the answers.
Tja, zijn inderdaad maar 2 titels die gaan meestrijden om beste titel deze generatie.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
Alleen RE4 en de nieuwe Zelda dus.![]()
Voor Resident Evil heb ik een gamecube gekocht!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, zijn inderdaad maar 2 titels die gaan meestrijden om beste titel deze generatie.
Heb het half gelezenquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor Resident Evil heb ik een gamecube gekocht!
Ben je trouwens aan het volgen wat er bij Capcom aan de hand is? Hele RE team schijnt op te stappen na deel 4.![]()
Zeker! Stond laatst heel artikel over in Edge. Die gasten hebben een mooie kijk op games en de ontwikkeling daarvan. Originaliteit en creativiteit staan voorop.quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Clover wordt zo wel steeds interessanter btw
Hoerbquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:30 schreef Vitalogy het volgende:
Hoera
Tegenwoordig wel. Maar het komt vooral omdat dit deel relatief het zelfde is als deel 1. Als deel 1 er niet was kreeg deze game waarschijnlijk de zelfde score als deel 1 nu heeft gekregen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:42 schreef speknek het volgende:
Het lijkt haast weinig, zo'n 9.1.
Na 6.685 ratings staat de reader score van Halo 2 ook op 9.1. Halo 2 is dus compleet overhyped, wat ik wel terecht vind met zo'n korte single player.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:42 schreef speknek het volgende:
Het lijkt haast weinig, zo'n 9.1.
Inderdaad en ik hoop dat wat meer gamers deel 2 kopen. Deel 1 verkocht eigenlijk relatief erg slecht als je keek naar ho goed de game was(Roy hou je bek)quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:36 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Na 6.685 ratings staat de reader score van Halo 2 ook op 9.1. Halo 2 is dus compleet overhyped, wat ik wel terecht vind met zo'n korte single player.
Metroid wordt misschien wel compleet onderhyped. Minimaal 20 uur speeltijd, dat klinkt als een erg goed afgerond spel wat naar mijn idee als het aan de verwachtingen voldoet wel een wat hoger cijfer had mogen hebben.
De opvolger van Goldeneye is nu gold gegaan. Misschien een potentiele onverwachte hit?
Ik denk het wel ja, ik kan me zo weinig spellen voor de geest halen waar ik maanden mee bezig ben geweest. Als ik er althans lang achter zat. Ik heb nog wel een hele hoop NGC spellen die ik na maanden nog niet uit hebquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:11 schreef Denni5 het volgende:
20 uur.... das wel 'n beetje weinig.
* speknek verlangt weer naar de tijd dattie maanden met een spel bezig was![]()
Misschien ben ik wel gewoon te goed geworden![]()
Hmm Zelda II heeft me nooit kunnen boeien, I heb ik wel beduidend sneller uitgespeeld. Maar dat was ook een spel waar je een walkthrough voor nodig had. Loop drie keer precies op die pixel het beeld uit, belachelijk slechte gamedesign als je er zo op terug kijkt, maar toen een geweldig spel. En als je dan toch al ongeveer weet waar je naartoe moet, gaat het een stuk sneller.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:29 schreef Denni5 het volgende:
Daar is Metroid Prime er bij mij wel één van ja, ik kom enkel niet voorbij die allerlaatste eindbaas![]()
Zelda I en II op de nes en Zelda op de snes waren spellen waar ik echt lang mee gedaan heb.
Lufia op de snes ook trouwens, en dan nog de Nederlandstalige versie ook![]()
OOT was binnen 13 dagen klaar helaas...
Ok ik zal het voor jou dan op een andere manier zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:11 schreef Denni5 het volgende:
20 uur.... das wel 'n beetje weinig.
* Vitalogy verlangt weer naar de tijd dattie maanden met een spel bezig was![]()
Misschien ben ik wel gewoon te goed geworden![]()
quote:
temper temperquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:48 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ok ik zal het voor jou dan op een andere manier zeggen.
MP2 heeft dus een minimale speeltijd die twee keer zo lang duurt als een gemiddeld spel.
Nu tevreden? Dank u.
Ik wacht denk ik toch nog even.. Ik heb een GC en ik ben een RPG fan, dus dan moet ik hem wel kopen.. Maar ik heb geen zin om hem te importeren en er vervolgens pas aan toe te komen als hij hier uit is.quote:In short, Baten Kaitos delivers one of the finer experiences on the GameCube. If you own the system and love RPGs, go buy this sucker just as soon as it lands on store shelves. It boasts great visuals, genuine characters and a solid, albeit somewhat unoriginal, story. The combat is fast and unique, with over 1,000 cards to form your perfect deck. The journey should last around 45 hours for the average gamer, but expect to spend some extra time if you want to unlock everything this game has to offer. Highly recommended.
8.5 Presentation
Beautiful game world. The entire package is slick and polished.
8.5 Graphics
Spectacular vistas and world design. Smooth character animation and nifty enviornmental effects.
9.0 Sound
Awesome soundtrack. One of the best on the system.
8.5 Gameplay
Solid combat, great pacing and a refreshing take on inventory management and battles.
8.0 Lasting Appeal
A lengthy, 45-plus hour RPG. Unlockable combos take time to discover.
OVERALL: 8.8
(out of 10 / not an average)
MP 2 is waarschijnlijk even groot als deel 1. Hij scored een 9.5 op ignquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:54 schreef xman het volgende:
Is metroid 2 nou groter dan de eerste versie?
Ik heb metroid weer na een lange tijd opgepikt en jezus wat is het spel groot zeg! Het zal nog een tijdje duren voordat ik hiermee klaar ben, laat staan de tweede deel kan kopen.
'Vroegah' was een 'sequel' per definitie een totaal ander spel dan het eerste deel. Niet alleen maar een beetje nieuwe graphics, een wapen er bij en een aangesoept verhaaltje. Zelda 2 is daar een heel goed voorbeeld van. De oude Donkey Kong arcade games ook.quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:42 schreef Denni5 het volgende:
Ik vond Zelda II een beetje een kruising tussen Mario en Zelda, het is misschien niet een heel erg goede Zelda, maar wel een goed spel. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze Zelda II beter hadden kunnen maken dan deel I als ze dezelfde stijl hadden aangehouden.
De N64 is HET voorbeeld van de vernieuwende sequel. Zelda in 3d, mario in 3d, donkey kong etc. Allemaal oude merken die totaal opnieuw zijn uitgevonden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
'Vroegah' was een 'sequel' per definitie een totaal ander spel dan het eerste deel. Niet alleen maar een beetje nieuwe graphics, een wapen er bij en een aangesoept verhaaltje. Zelda 2 is daar een heel goed voorbeeld van. De oude Donkey Kong arcade games ook.
Ah,... kan ik gelukkig overslaan dusquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik toch nog even.. Ik heb een GC en ik ben een RPG fan, dus dan moet ik hem wel kopen.. Maar ik heb geen zin om hem te importeren en er vervolgens pas aan toe te komen als hij hier uit is.
roy/ Denni5 ken je deze nog?quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:36 schreef Denni5 het volgende:
Onze Mario Bros 1 koning
Ziet er erg cool uit! Alleen hiermee kan je dus toch nooit een spel mee besturen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:25 schreef Vitalogy het volgende:
Een RE4: Chainsaw Controller
http://modernjackass.com/(...)nsaw_controller_get_
Helaas werkt enkel als gewone controller
zwemlevelsquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
lvl -1![]()
Eén keer gespeeld, maar ik haat zwemlevels
De Megaman-serie op de nes was dan wel een uitzondering op deze regel.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
'Vroegah' was een 'sequel' per definitie een totaal ander spel dan het eerste deel. Niet alleen maar een beetje nieuwe graphics, een wapen er bij en een aangesoept verhaaltje.
idd ik haat ze ookquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
lvl -1![]()
Eén keer gespeeld, maar ik haat zwemlevels
Release is morgen toch? Shitzels. Veel te veel games eeneens. Moet pikmin 2, tos, four swords etc nog uitgespelen!quote:Op zondag 14 november 2004 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Baten Kaitos-week
Ditto. Toen Vice city uitkwam was ik uitgekeken op gta 3. VC kwam dus als compleet overbodig. SA heb ik nog niet eens gespeeld, ik geloof het allemaal wel.quote:Op zondag 14 november 2004 19:14 schreef speknek het volgende:
Ja? Hmm dat is wel een verrassing. Alhoewel ik wel moet zeggen dat nog geen enkele GTA me tot het einde heeft weten boeien.
BAAAA MIIIII HAAAAApquote:Op zondag 14 november 2004 19:20 schreef Hellrazor het volgende:
lolz @ icon van BHM
achjah, ze blijven tengenwoordig maar uitstellenquote:Op zondag 14 november 2004 19:48 schreef Meppo het volgende:
Konden ze Re 4 niet voor 5 december laten uitkomenNu moet ik wat anders vragen op pakjesavond
![]()
Nee, er komt al genoeg uit deze periode.quote:Op zondag 14 november 2004 19:48 schreef Meppo het volgende:
Konden ze Re 4 niet voor 5 december laten uitkomenNu moet ik wat anders vragen op pakjesavond
![]()
Zit wat inquote:Op zondag 14 november 2004 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, er komt al genoeg uit deze periode.
Dinsdag alquote:Op maandag 15 november 2004 14:47 schreef Oksel het volgende:
.. ik ga volgende week dinsdag naar Australie...Mis ik net alle topgames..
Anyway; Lexie; ik heb je SMB disc nog. En Speknek; binnenkort weer ff de games omruilen? Mail me @ mordor@kabelfoon.nl.. !
Kan je wel je gamecube mee nemen en lekker in de PAL games inslaanquote:Op maandag 15 november 2004 14:47 schreef Oksel het volgende:
.. ik ga volgende week dinsdag naar Australie...Mis ik net alle topgames..
Anyway; Lexie; ik heb je SMB disc nog. En Speknek; binnenkort weer ff de games omruilen? Mail me @ mordor@kabelfoon.nl.. !
Ja, is goed.. mail me je gegevens even...quote:Op maandag 15 november 2004 19:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dinsdag al. Jammer dat we geen meet meer hebben gehad
. Misschien moet je hem dan maart opsturen of zo?
Hehe, post es?quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat soort dingen vind ik altijd een beetje kinderachtigNet als die dat gifje dat die Master Chief een energy sword door Reggie steekt
He's about taking swords?quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat soort dingen vind ik altijd een beetje kinderachtigNet als die dat gifje dat die Master Chief een energy sword door Reggie steekt
Dit is ook de enigste reden voor mij om de gamecube te hebben. Elke zelda game is een klassieker.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:45 schreef Ruzbeh het volgende:
De nieuwe Zelda game.
Alleen voor die spel is een GameCube aanschaffen het waard.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom 230 punten te kort voor Metroid, die ik toch al heb ... en de rest is te duur (en heb ik in principe ook al).quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:13 schreef Thomper het volgende:
Sterrencatalogus update voor de geinteresseerden
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/stars/index.jsp
Je wil niet weten hoe erg de bok je bent als je dat spel in een studentenhuis speelt ...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:03 schreef Steeven het volgende:
Vandaag Donkey Konga geprobeerd, wel lachen. Alleen in je eentje is het niet zo leuk.
Nou, hier doen ze vrolijk meequote:Op dinsdag 16 november 2004 22:50 schreef Young_David het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe erg de bok je bent als je dat spel in een studentenhuis speelt ...
Moet je maar geen corpsbal wezen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:50 schreef Young_David het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe erg de bok je bent als je dat spel in een studentenhuis speelt ...
doen! topgamequote:Op woensdag 17 november 2004 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Wie gamed er allemaal Paper Mario 2Heb de reviews zitten lezen en hij lijkt me echt fantastisch... ga hem misschien van de week halen
Zij misschien? [GameCube] Paper Mario 2quote:Op woensdag 17 november 2004 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Wie gamed er allemaal Paper Mario 2Heb de reviews zitten lezen en hij lijkt me echt fantastisch... ga hem misschien van de week halen
Of alle 3. Ik ben op het ogenblik bezig met minish cap en ik bereid me al voor op metroid prime 2.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:42 schreef MeZZiN het volgende:
Wat is het rustig ... iedereen is zeker pikmin of paper mario of zelda aan het spelen
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:59 schreef Retarded het volgende:
[..]
doen! topgame![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:00 schreef MeZZiN het volgende:
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20041116
LOL
quote:Items Shipped on Thursday, November 18 2004
• 1 of: Baten Kaitos @ $65.95ea.
Als je een RPG-freak bent, ToS. Als je er wat newberig in bent en niet zo'n stats-fan bent, Paper Mario 2. Anders Metroid Prime 2.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:21 schreef ShadoW17 het volgende:
ja alledrie ja maar dan moet ik eerst een sponsor vinden..
misschien interesse![]()
Ik weet niet of is ToS wel zo leuk ga vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:09 schreef HAL9000S het volgende:
wees er snel bij...Gaat moeizaam met een nintendo site die niet vooruit wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Kleine greep uit de titels:quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:35 schreef trith het volgende:
Mensen, ik wil een nieuw spel voor de Cube kopen...maar welk? NFS2 lijkt me wel vet, maar welke spellen komen er rond de kerst uit?
Staat op Nintendo.nlquote:Nintendo of Europe: Voor degenen die nog nooit van de game gehoord hebben, kunt u ons een korte introductie geven van The Legend of Zelda: The Minish Cap?
Eiji Aonuma: Links avontuur schakelt heen en weer tussen de normale wereld en een sprookjesachtige wereld. Hij vindt de Minish Cap en met gebruik van de magische woorden van deze muts (inderdaad, de muts kan praten!) kan hij het formaat van zijn lichaam veranderen en zo veel kleiner worden. Vijanden die normaal gesproken niet echt een bedreiging zouden vormen kunnen zo een veel zwaardere uitdaging worden voor de kleine Link. Achter een klein holletje in de muur dat Link anders over het hoofd zag, gaat een vreemde nieuwe wereld schuil.
Het avontuur biedt een voortdurende reeks verrassingen. Er zijn een stel verbazingwekkende nieuwe voorwerpen te vinden en ook de mini-games in de kerkers zijn deze keer anders. Een aantal aspecten van de gameplay die je gewend was kun je in deze titel niet gebruiken, waardoor de verkenning van de gebieden fris en opwindend is. Daarnaast zijn er ook heel wat nevengebeurtenissen, zoals het in elkaar passen van de Kinstones.
NoE: Hoe past the Minish Cap in de Zelda chronologie? Speelt het zich af voor de gebeurtenissen in het binnenkort te verschijnen The Legend of Zelda: Four Swords Adventures voor de GameCube?
Aonuma: Dat klopt, deze game vindt plaats vóór The Legend of Zelda: Four Swords Adventures en vertelt het geheim van het ontstaan van het Four Sword.
NoE: The Minish Cap is een klassiek avontuur in de geest van A Link to the Past. Hoe zorgde u ervoor dat het zich kon meten met eerdere Zelda games?
Aonuma: Aangezien The Wind Waker een game was waarin Link avonturen beleeft in een sprookjesachtige wereld gebruikten we de term 'Toon' ('tekenfilm', NoE) om de stijl van het spel te omschrijven. Vergelijkbaar met dit idee beweegt Link zich in The Minish Cap voort door een wereld van kaboutertjes, het is een universeel sprookje. Daarom gebruikten we graphics die qua stijl doen denken aan The Wind Waker en hielden we de spelbesturing in overeenstemming met de GameCube titel. Deze game voelt daardoor anders aan, al is 'het goede' van de 2D titel A Link to the Past wel overgenomen.
NoE: Kunt u ons iets vertellen over de inventieve gadgets die Link deze keer kan gebruiken?
Aonuma: Er zijn vele nieuwe voorwerpen, zoals de Gust Jar die vanalles kan opzuigen en uitspuwen. De Cane of Pacci kan objecten omver werpen en met de Mole Mitts kun je door bepaalde muren heen graven. Deze helpen je stuk voor stuk verborgen items te vinden in het spel. We willen dat spelers niet alleen genieten van het vinden van de kleine wereld die verborgen ligt in de normale wereld, wat het belangrijkste onderdeel van de game is, maar ook van het vinden van verborgen dingen door items te gebruiken.
NoE: Zijn er nog andere verrassingen waarover u iets kunt zeggen? Zoals welke bekende personages we in het spel tegen het lijf zouden kunnen lopen?
Aonuma: Een 'dorp' dat aan het begin van het verhaal niet bijster bijzonder lijkt, blijkt in het midden van het spel een behoorlijk belangrijke plek te zijn. Een evenement vindt plaats in het dorp waarin belangrijke informatie voor het spel kan worden gevonden, als je de plek vindt waar de kabouters wonen. Daarnaast zijn er vele personages die je bekend zullen voorkomen uit eerdere titels zoals de Gorons en Deku Scrubs uit Ocarina of Time, maar ook Tingle uit Majora's Mask en The Wind Waker.
NoE: Kunt u ons vertellen hoe Zelda in de gameplay voorkomt? Er gaan geruchten dat je als haar kunt spelen!
Aonuma: In deze titel wordt Princess Zelda in een steen veranderd en het is je missie om haar te helpen. Het idee om als Princess Zelda te spelen zullen we in een andere titel realiseren.
NoE: Waarom moeten Zelda fans enthousiast zijn over the Minish Cap? Wat maakt het anders dan andere adventure games?
Aonuma: Het belangrijkste onderdeel is het krimpen. Het zorgt voor de verrassing dat elke plek zomaar een nieuw gebied vol avonturen kan worden. Een ander nieuw onderdeel is het in elkaar passen van de Kinstones. Spelers verzamelen Kinstones, een soort puzzelstukjes, en door deze samen te voegen met die van andere personages in het spel gebeurt er iets bijzonders. Al deze elementen maken deze titel tot een uniek en zeer interactief avonturenspel.
NoE: Bedankt voor uw tijd, Mr. Aonuma!
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:19 schreef ShadoW17 het volgende:
het word geen ToS
Ik heb metroid prime 2 gepreorderd
Batterijen al verwisseld?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:23 schreef koei het volgende:
Sinds kort heeft mijn Nintendo wavebird last van kuren... Na een tijdje spelen blijft de stuurknop af en toe een soort van hangen waardoor normaal spelen niet meer te doen is. Het uitzetten van de wavebird zorgt ervoor dat hij weer heel eventjes normaal functioneert maar een minuut later is het weer hetzelfde verhaal...
Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad en zo ja, hoe ging het weer over? Ik ben nogal gehecht aan mn wavebird want het is een speciale uitvoering dus ik stuur 'm liever niet op naar Nintendo.
Ik houd me adem in voor een van de grootste, maar niet gehypte gamecube spel ooit: Metroid Prime 2: Echoesquote:Op zondag 21 november 2004 19:19 schreef Oksel het volgende:
Rustig hier!
wil paper mario 2 ook en nfsu 2 en tales of symphonia.. en metroid prime 2 is besteld en betaald..quote:Op zondag 21 november 2004 19:42 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net Metroid prime 2: Echoes, Prince of Persia: Warrior within(Gamecube versie) en Paper mario betaald. Waar haal ik het geld en tijd vandaan
Inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef speknek het volgende:
Ja, met Metroid Prime 2 (9.1), Paper Mario (9.2), Tales of Symphonia (8.8) en NFSU2 (7.1) zou ik ook voor de laatste gaan.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef speknek het volgende:
Ja, met Metroid Prime 2 (9.1), Paper Mario (9.2), Tales of Symphonia (8.8) en NFSU2 (7.1) zou ik ook voor de laatste gaan.
Deze in de vitrine en een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:23 schreef koei het volgende:
Sinds kort heeft mijn Nintendo wavebird last van kuren... Na een tijdje spelen blijft de stuurknop af en toe een soort van hangen waardoor normaal spelen niet meer te doen is. Het uitzetten van de wavebird zorgt ervoor dat hij weer heel eventjes normaal functioneert maar een minuut later is het weer hetzelfde verhaal...
Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad en zo ja, hoe ging het weer over? Ik ben nogal gehecht aan mn wavebird want het is een speciale uitvoering dus ik stuur 'm liever niet op naar Nintendo.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef speknek het volgende:
38 euro incl. BTW bij de makroquote:Op maandag 22 november 2004 17:55 schreef trith het volgende:
De prijs voor NFSU 2 voor de Gamecube is bijna overal 59,95 EUR. Weet iemand waar je het goedkoper kunt krijgen? Vind l 130 pieken erg veel!
NLquote:Op maandag 22 november 2004 18:22 schreef ShadoW17 het volgende:
@BMH de nederlandse of belgische ?
Wel goedkoper, maar hoeveel weet ik niet.quote:Op maandag 22 november 2004 19:36 schreef ShadoW17 het volgende:
aha miss toch eens langsgaan
zijn alle games daar zoveel goedkoper?
quote:Op woensdag 24 november 2004 07:37 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda![]()
![]()
De rest![]()
ja die komt zeker binnen bij mijquote:Op woensdag 24 november 2004 13:08 schreef BMH het volgende:
Morgen ligt Metroid Prime 2: Echoes in de winkels! KOOP!
Hoezo lang wachten? Nog maar twee wekenquote:Op woensdag 24 november 2004 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Party 6(zoooooooo lang wachten nog
)
Ja, dat risico ga ik nu een keer niet nemenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoezo lang wachten? Nog maar twee weken.
Ik hoop wel heel hard dat een Amerikaanse mic werkt op een Europees systeem. Anders is het inderdaad nog vier gruwelijke maanden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |