SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen
quote:Op maandag 1 november 2004 14:35 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben nog bezig met me eerste potje, rondt de 10 uur, all good, en netdan doe je rustig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen![]()
Hm zelf al uitgespeeld, maar het verschil is helemaal niet groot... Alleen je uiterlijk verandert... Ik heb het geluk dat ik de eerste keer alleen maar "core quest" gespeeld heb dus ik had nog een aantal quests liggen die ik nog neit gespeeld had. Volgens mij krijg je geen nieuwe quests als je "slecht" bent, volgens mij alleen andere expressions en dergelijkequote:Op maandag 1 november 2004 12:30 schreef Neverstop het volgende:
Hoe lang hebben jullie nog verder gespeeld nadat jullie m uitgespeeld (baas verslagen, credit etc.) hadden?
Ik loop nu alweer 4 uur langer rond, maar begin nu toch wel een beetje out-of-quests te raken. Ben zelfs al bezig met de doll quest hehe.
Moet misschien toch maar is opnieuw beginnen en evil zijn, maar dat wil ik ook weer niet te snel doen want dan ken ik alles nog.
Of is het verschil tussen evil en good groot genoeg om daar geen last van te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu evil aan het doen, maar dat zal wel fout gaan strax als ik bij dat Lychfield (richting Circle of the Dead) ff infinite spawning undeads ga omleggen, tot ik (ongeveer) 1 miljoen exp. heb (ff alles maxen)![]()
BTW, laatste keer dat ik speelde, had mn xbox ff problemen met Fable, hij vergat af en toe hele areas te texturen... Zag er wel 'apart' uit.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
quote:Op maandag 1 november 2004 17:05 schreef GokuSFE het volgende:
1e keer als melee-combat goody-two-shoes uitgespeeld, in iets van 10 uur.
Maar wat was die eindbaas makkelijk zeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat kan wel? Ik heb Fable zelf niet gespeeld maar ben een echte meekijker dus weet wel hoe het werkt. Nou had m'n vriend hem dus uitgespeeld etc maar als de savegame wordt geladen komt ie altijd terug bij die eind battle... Moet je wachten op de aftiteling en komt er dan een auto-save ofzo?quote:Op maandag 1 november 2004 12:30 schreef Neverstop het volgende:
Hoe lang hebben jullie nog verder gespeeld nadat jullie m uitgespeeld (baas verslagen, credit etc.) hadden?
Ik loop nu alweer 4 uur langer rond, maar begin nu toch wel een beetje out-of-quests te raken. Ben zelfs al bezig met de doll quest hehe.
Je moet hem na het uitspelen helemaal laten doorlopen.. tot na de credits en dan kan je verder spelen..quote:Op maandag 1 november 2004 20:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dus dat kan wel? Ik heb Fable zelf niet gespeeld maar ben een echte meekijker dus weet wel hoe het werkt. Nou had m'n vriend hem dus uitgespeeld etc maar als de savegame wordt geladen komt ie altijd terug bij die eind battle... Moet je wachten op de aftiteling en komt er dan een auto-save ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en nou ga ik maar eens flink bikken en zuipen, want ik ben nogal magertjes voor het feit dat ik zo'n mega hamer draag...
[ Bericht 16% gewijzigd door Marvin op 01-11-2004 22:07:21 ]Euh....?
Aha zo simpelquote:Op maandag 1 november 2004 21:56 schreef Marvin het volgende:
[..]
Je moet hem na het uitspelen helemaal laten doorlopen.. tot na de credits en dan kan je verder spelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |