abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2004 @ 08:00:35 #1
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_22949731

Inleiding :
Fable is een wereldschokkend avonturen-rollenspel van Peter Molyneux, waarin al jouw acties je vaardigheden, voorkomen en reputatie bepalen. Creëer je levensverhaal van kindertijd tot je dood. Ontwikkel van een onervaren adolescent in de meest krachtige persoon op aarde. Kies het rechte pad of leg je in je leven toe op het kwaad. Je spieren versterken bij iedere heldendaad; je wilskracht breidt met iedere slimme zet uit. Zwaarlijvigheid volgt op vraatzucht, de huid wordt bruin nadat hij in het zonlicht is geweest en wordt lijkwit bij maanlicht. Verdien littekens in de strijd en rimpels met het klimmen der jaren. Ieder persoon die je helpt, iedere bloem die je vertrapt, ieder wezen dat je afslacht verandert de wereld voor altijd. Fable: Wie ben jij?

Kenmerken :
  • Maak een Held gebaseerd op je eigen acties – Maak een held of slechterik via de actie die je kiest en het pad dat je volgt – goed, slecht of daar tussenin. Gebruik je zwaard regelmatig en zie je spieren groeien. Gebruik donkere krachten en zie de kracht uit je vingertoppen glijden. Verschuil je in de schaduw en zie je huid verbleken.
  • Doe mee in Intense Real Time Combat – Verzamel littekens als je het opneemt met een wereld aan sluwe vijanden en dodelijke wezens. Leer omgaan met een dodelijk arsenaal aan wapens als je de kunst van het zwaaien onder de knie krijgt. Jaag op je prooi met trucjes en stealth. Maak de dood van elementen terwijl je de donkere kunsten van het geheimzinnige beheerst.
  • Bouw je levende legende – bouw, via daden en acties een naam voor jezelf op in het land. Rekruteer bondgenoten en volgers. Verdien glorie of beruchtheid. Maak vrienden en vijanden. Ga interactief om met een levende wereld van mensen, plaatsen en evenementen, die allemaal op jou reageren. Held of slager? Wie ben jij?
  • Verken en vorm een levende, evoluerende wereld – Verdedig of manipuleer een steeds veranderend land met concurrerende en samenwerkende helden, dynamische weersystemen en te vervormen omgevingen. Ga interactief om met tanende culturen, wezens en burgers uit verschillende dorpen en steden.
  • Versterk je personage met scores van unieke vaardigheden en extra’s – Leer nieuwe vaardigheden en voeg bezittingen toe terwijl je je ontwikkelt.
  • Speel nooit twee keer dezelfde game – Als je het avontuur voltooid hebt, ga dan terug en probeer de ervaring nogmaals en laat je personage dan een nieuw verhaal maken door nieuwe handelingen, nieuwe vaardigheden, krachten, invloeden, bondgenoten en vijanden.

Screenshots :

Boxart :

Wallpapers :

Deze Wallpapers hebben een resolutie van 1024x768
    Links :
    Gamerankings pagina,Gemiddelde score:8.6
    Officieële Fable website
    Xbox.nl Fable site
    bigbluebox website
    Lionhead Studios website

Vorige topics :
    [XBOX] Fable: "Who will you be?"
    [Xbox] Fable Part II
    [Xbox]Fable deel 3!
    [Xbox] Fable deel 4!
    [Xbox]Fable deel 5
    [Xbox]Fable topic deel 6

De Bron van deze hoogst 1337 OP is *hier* te vinden.
  • Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
      zaterdag 30 oktober 2004 @ 08:01:02 #2
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_22949733
    Hier weer verder.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_22949826
    * meld
    pi_22950512
    hmmmz tis nogal rustig rond Fable zie ik...
    Kheb m zelf ff weggelegd aangezien ik nog andere game handel heb liggen waar ik nog aan moet beginnen...
    Kgaat wel weer verder om een winterachtige dag ofzo als ik geen reet te doen heb ofzo...
    What do blind people see when they're dreaming?
    DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
    pi_22950636
    TVP'tje. .
    Sea Shepherd
    Virtus omnia vincit
      zaterdag 30 oktober 2004 @ 18:07:38 #6
    77320 Nuek
    Jouw mening telt niet!
    pi_22957988
    never mind

[ Bericht 41% gewijzigd door Nuek op 30-10-2004 18:13:23 ]
    Proud Powerpauper
      zondag 31 oktober 2004 @ 14:13:54 #7
    22396 Marvin
    Xbox junkie
    pi_22974560
    tvp
    Euh....?
      maandag 1 november 2004 @ 12:25:53 #8
    52552 FullySedated
    in Technicolor ©
    pi_22995329
    tvp
    eyes pop - skin explodes - eveybody dead
    pi_22995434
    Hoe lang hebben jullie nog verder gespeeld nadat jullie m uitgespeeld (baas verslagen, credit etc.) hadden?

Ik loop nu alweer 4 uur langer rond, maar begin nu toch wel een beetje out-of-quests te raken. Ben zelfs al bezig met de doll quest hehe.

Moet misschien toch maar is opnieuw beginnen en evil zijn, maar dat wil ik ook weer niet te snel doen want dan ken ik alles nog.
    Of is het verschil tussen evil en good groot genoeg om daar geen last van te hebben?
    pi_22998032
    Ik ben nog bezig met me eerste potje, rondt de 10 uur, all good, en net
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    verslagen
    pi_22999169
    quote:
    Op maandag 1 november 2004 14:35 schreef wc-eend het volgende:
    Ik ben nog bezig met me eerste potje, rondt de 10 uur, all good, en net
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    verslagen
    dan doe je rustig aan
      maandag 1 november 2004 @ 15:48:23 #12
    52834 Droeke
    Curiosity killed the cat
    pi_22999425
    quote:
    Op maandag 1 november 2004 12:30 schreef Neverstop het volgende:
    Hoe lang hebben jullie nog verder gespeeld nadat jullie m uitgespeeld (baas verslagen, credit etc.) hadden?

Ik loop nu alweer 4 uur langer rond, maar begin nu toch wel een beetje out-of-quests te raken. Ben zelfs al bezig met de doll quest hehe.

Moet misschien toch maar is opnieuw beginnen en evil zijn, maar dat wil ik ook weer niet te snel doen want dan ken ik alles nog.
    Of is het verschil tussen evil en good groot genoeg om daar geen last van te hebben?
    Hm zelf al uitgespeeld, maar het verschil is helemaal niet groot... Alleen je uiterlijk verandert... Ik heb het geluk dat ik de eerste keer alleen maar "core quest" gespeeld heb dus ik had nog een aantal quests liggen die ik nog neit gespeeld had. Volgens mij krijg je geen nieuwe quests als je "slecht" bent, volgens mij alleen andere expressions en dergelijke
    A cat is a lion in a jungle of small bushes
    pi_23000983
    1e keer als melee-combat goody-two-shoes uitgespeeld, in iets van 10 uur.
    Maar wat was die eindbaas makkelijk zeg....
    SPOILER
    Ben nu evil aan het doen, maar dat zal wel fout gaan strax als ik bij dat Lychfield (richting Circle of the Dead) ff infinite spawning undeads ga omleggen, tot ik (ongeveer) 1 miljoen exp. heb (ff alles maxen)

BTW, laatste keer dat ik speelde, had mn xbox ff problemen met Fable, hij vergat af en toe hele areas te texturen... Zag er wel 'apart' uit.
    Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
    pi_23003685
    Zijn er geen walktroughs van dit spel?

Ben ook net begonnen, wil graag weten of ik niks mis van quests en items e.d.
    pi_23004065
    Mwha kwa quests zal je niet veel missen want die krijg je voornamelijk door je quest cards.. en kwa items.. tjah ik vindt gewoon van alles.. hahaha
    pi_23004202
    Ik zie er echt cool uit.. alleen jammer dat ik geen mogelijkheid heb tot foto's
    pi_23004938
    quote:
    Op maandag 1 november 2004 17:05 schreef GokuSFE het volgende:
    1e keer als melee-combat goody-two-shoes uitgespeeld, in iets van 10 uur.
    Maar wat was die eindbaas makkelijk zeg....
    SPOILER
    SPOILER
    pi_23005031
    quote:
    Op maandag 1 november 2004 12:30 schreef Neverstop het volgende:

Dus dat kan wel? Ik heb Fable zelf niet gespeeld maar ben een echte meekijker dus weet wel hoe het werkt. Nou had m'n vriend hem dus uitgespeeld etc maar als de savegame wordt geladen komt ie altijd terug bij die eind battle... Moet je wachten op de aftiteling en komt er dan een auto-save ofzo?
      maandag 1 november 2004 @ 20:11:22 #19
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_23005120
    Wat zijn eigenlijk de prijzen die in de shops tussen haakjes staan? Achter de echte prijzen. Zijn dat adviesprijzen of iets dergelijks?
    xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
    pi_23005954
    Dat zijn dacht ik de andere prijzen.. als het groen is is de prijs goedkoper dan ergens anders en is de prijs rood dan is hij ergens anders goedkoper.. dacht ik, correct me if im wrong..
      maandag 1 november 2004 @ 21:56:50 #21
    22396 Marvin
    Xbox junkie
    pi_23008511
    quote:
    Op maandag 1 november 2004 20:08 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Dus dat kan wel? Ik heb Fable zelf niet gespeeld maar ben een echte meekijker dus weet wel hoe het werkt. Nou had m'n vriend hem dus uitgespeeld etc maar als de savegame wordt geladen komt ie altijd terug bij die eind battle... Moet je wachten op de aftiteling en komt er dan een auto-save ofzo?
    Je moet hem na het uitspelen helemaal laten doorlopen.. tot na de credits en dan kan je verder spelen..

Ik ben zelf net voorbij de
    SPOILER
    en nou ga ik maar eens flink bikken en zuipen, want ik ben nogal magertjes voor het feit dat ik zo'n mega hamer draag...

[ Bericht 16% gewijzigd door Marvin op 01-11-2004 22:07:21 ]
    Euh....?
      maandag 1 november 2004 @ 22:16:48 #22
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_23009258
    Zo ik heb net de bandietenleider verslagen.
    Mijn hoorns zijn ook al van acceptabele omvang en ik begin eindelijk een beetje massa te krijgen.
    Nu nog een chickie scoren.
    xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
    pi_23009274
    quote:
    Op maandag 1 november 2004 21:56 schreef Marvin het volgende:

[..]

Je moet hem na het uitspelen helemaal laten doorlopen.. tot na de credits en dan kan je verder spelen..
    Aha zo simpel Zal het hem melden, bedankt.
    pi_23041928
    Heb het spel net als uitgespeeld. Erg mooi gemaakt, leuke wereld, goede muziek, mooi verhaal maar de gameplay zelf stelt wel iets teleur. (Het lijkt FIFA 200X wel)

Ik vond de eindbazen wat makkelijk, en denk ook niet dat er echt een verschil zit tussen de good/evil keuze op manier van gameplay. Het is leuk dat het spel twee mogelijkheden biedt, de goede en de slechte manier van spelen (zoals het kunnen kiezen tussen het afmaken van mensen ja of nee, zowel qua eindbazen als qua NPC's), en het is ook wel grappig dat er je uiterlijk meeverandert.

Maar een goede/slechte keuze hoort veel vaker in te houden dat sommige deuren wel of niet opengaan, en dat mensen liever mee willen werken. Of is het een stukje maatschappijkritiek binnen het spel dat mensen zelf geen goed onderscheid kunnen maken tussen goed en slecht, en meer letten op roem

Al en al heb ik genoten van het spel, maar blijft het zoals al veel vaker geopperd achter bij de hoge verwachtingen.

Mooiste stuk:
    SPOILER
      woensdag 3 november 2004 @ 10:09:41 #25
    103340 XboxAddict
    That's just Prime
    pi_23044385
    En toch.. het beste tot nu toe.. wat ik helemaal niet verwachte en daardoor achter de bank lag te rollen van het lachen.. is het feit dat ik een te zwaar wapen had gekocht en zo dat ding de hele tijd achter me aansleepte en met alle macht probeerde het op te tillen..

Geweldig!
    "Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
    "In space, no one can hear starscream"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')