en ik vind dat ik hier mijn mening mag geven en je niet zo moet zeikenquote:Bastard - zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:36
Ik vind je maar een grote huillie eerlijk gezegd.
Als iemand ALTIJD loopt te zeiken ben jij het wel BMH.. euh gamedemon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en ik vind dat ik hier mijn mening mag geven en je niet zo moet zeiken
altijd te zeiken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als iemand ALTIJD loopt te zeiken ben jij het wel BMH.. euh gamedemon.
tvp..
Heb mn eerste fist fight behaald
Best ironisch dit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als iemand ALTIJD loopt te zeiken ben jij het wel BMH.. euh gamedemon.
tvp..
Heb mn eerste fist fight behaald
ik ben nog niet doodgegaan..maar kheb wel mission failed dingen gehad..omdat ik te druk ben met boastenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:53 schreef Fliepke het volgende:
Ga even leuk naar het slowchat topic om daar gezellig met elkaar in een hoekje te zeiken.
het zijn ook altijd dezelfde *zucht*
Ik hoor van sommige mensen dat ze het spel moeilijk vinden, maar ik ben nog nooit doodgegaan.
ligt dat aan mij?
opzich is het echt geen moeilijk spel... ik ben alleen een paar keer doodgegaan bij de eindbaas....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:39 schreef Rahl het volgende:
ik vind t ook vrij pittig
nee demon ik ben geen n00b
start ----> worldsavequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt het saven in dit spel?
Als ik een Save doe onthoud hij wel alle items die ik tot nu toe heb verdient maar niet waar ik ergens in het spel zit! Ik start nu weer elke keer aan het begin van de Hero Guild.![]()
![]()
je hebt hero save en world save. world save kan je doen als je NIET in een quest zit en hij onthoud dan ook je plaats. als je in een quest zit slaat hij alleen de gegevens van je hero op en start je weer bij de guild.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:54 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe werkt het saven in dit spel?
Als ik een Save doe onthoud hij wel alle items die ik tot nu toe heb verdient maar niet waar ik ergens in het spel zit! Ik start nu weer elke keer aan het begin van de Hero Guild.![]()
![]()
nu ik jack heb verslagen wil iedereen opeens met me trouwenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:04 schreef pkwarts het volgende:
ik heb nu al de hele ochtend alleen lopen vissen, handelen en ben getrouwd met me kapster
ik vind dit spel
probeer een hoger guile level te halen, dan kan je jattenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:07 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, na vrij gelaten te zijn in de vrije wereld heb ik dus meteen een heel dorp leeggejat en kapot geslagen waarna ik een dikke boete krijg waardoor ik geen nieuwe uitrusting kan halen en dus niet de volgende quest kan spelen. Uit frustratie het gevecht aangegaan met een guard, doodgeslagen en ik kan weer opnieuw beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |