nog wel jaquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef FlyingFox het volgende:
Kijken er überhaupt nog mensen naar die troep?
de afgelopen twee maanden heb ik het eerlijk gezegd wat minder gevolgd, maar vanaf vandaag ga ik denk ik maar weer eens kijken...quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef FlyingFox het volgende:
Motje klappuh!? Hoe durf jij onze favo-soap zo te beledigen!? Scheer je weg hier!quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef FlyingFox het volgende:
Voor 20 euro per tape maak ik een kopie voor je. Ben je helemaal up to date.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:42 schreef babette21 het volgende:
de afgelopen twee maanden heb ik het eerlijk gezegd wat minder gevolgd, maar vanaf vandaag ga ik denk ik maar weer eens kijken...![]()
knap van je, dat jij de afgelopen 2 maanden ONM hebt kunnen opnemen....quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor 20 euro per tape maak ik een kopie voor je. Ben je helemaal up to date.
Door mijn contacten met Endemol heb ik de eerste drie maanden van het nieuwe seizoen al op dvd. Relatiegeschenkje. Limited edition.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:54 schreef babette21 het volgende:
knap van je, dat jij de afgelopen 2 maanden ONM hebt kunnen opnemen....
nooit gehoord * Wup doet niet aan radioquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:11 schreef babette21 het volgende:
Worden jullie ook zo gestoord van al die radiocommercials met Jop Joris (Joost dus)?????
Iets dat hij zelf nooit gebruikt: antipukkelcreme.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:12 schreef Wup het volgende:
nooit gehoord * Wup doet niet aan radio
wat verkoopt ie?
ja dat was een tijdje terug toch? ik dacht dat dat voor TV was toen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iets dat hij zelf nooit gebruikt: antipukkelcreme.
Niet dat er wat nieuws in staat...quote:'Onderweg naar Morgen' wordt met ingang van het nieuwe seizoen volledig vernieuwd. Vanaf maandag 30 augustus gaat de Yorin-soap, die op werkdagen tussen 19.30 en 20.00 uur wordt uitgezonden, als 'ONM' door het leven.
Maar dat is misschien nog wel de minst in het oog springende verandering. Ook de verhaallijnen, cast, cameravoering en vormgeving worden dynamischer en avontuurlijker. In 'ONM' staan voortaan de liefdes, ruzies, vriendschappen en intriges van een groep jonge ziekenhuismedewerkers centraal.
Hiermee samenhangend maakt een flink aantal nieuwe gezichten zijn debuut in 'ONM'. Zo maakt 'Idols'-finalist Eric Bouwman, bekend van zijn vertolking van 'Mr. Bojangles', zijn opwachting als de voormalige bajesklant Tonnie de Vries. Eric krijgt gezelschap van de gerenommeerde acteur Sander de Heer (bekend van 'Vrienden voor het leven', 'Jansen, Jansen'), die het nieuwe karakter Marnix Klein gestalte geeft.
Verder debuteren de jonge acteurs Annelieke Bouwers, Petra Kagchelland, Katarina Justic en Gürkan Küçüksentürk.
In de laatste uitzending van de 'ONM' voor de zomerstop dreigde er een groot drama voor Lizzy Vehmeijer. Tijdens de opnames van de film die haar vriendje Joost van Walsum maakte, werd zij door haar liefdesconcurrente Nico (Ilse Heus) neergeslagen en stond een enorme tractor op het punt haar te overrijden. Ondertussen hield het Beatrix Ziekenhuis een open dag voor het nieuwe studiejaar. Wat een feestelijke aangelegenheid had moeten worden, eindigde in een drama. Geneeskundig Directeur Arthur van Walsum (Hidde Maas) wordt ten overstaan van de nieuwe lichting artsen in opleiding door de politie afgevoerd.
Hoe het met Lizzy en Arthur afloopt, ziet de Yorin-kijker vanaf maandag 30 augustus, als het volledig vernieuwde 'ONM' van start gaat.
In de week hieraan voorafgaand, vandaag beginnend dus, herhaalt Yorin op werkdagen als warming-up de laatste vijf afleveringen van het vorige seizoen op 19:20 uur.
ik denk dat Bas gaat winnen....quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Onze soapies zijn nu bij De Zwakste Schakel op RTL4.
wat heb jij toch met Mimi?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
Mimi moet terug in ONM
ik denk dat 19:20 uur toch wel even wennen wordt....quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:47 schreef Svensational het volgende:
Niet dat er wat nieuws in staat...
dat wordt co-assistentjes-weekquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:56 schreef Zeepie het volgende:
Weet iemand al wat er in de 1ste week van Onm gaat gebeuren?![]()
ik vrees idd dat ik 't begin de eerste paar weken wel 's kan gaan missen....quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:56 schreef Wup het volgende:
ik denk dat 19:20 uur toch wel even wennen wordt....
Ja, Nico verrekt. Ze is n.l. niet tractorbestendig. De relatie van Ellen en Bram loopt op de klippen. Lizzy komt er met wat lichte wonden van af.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:56 schreef Zeepie het volgende:
arg... zucht, mja Claire-tijdperk is ook bijna verleden tijd.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:58 schreef babette21 het volgende:
nee de hoogtijdagen van mijn fan-zijn (in de mate die jij nu ongeveer met Claire hebt) was toch wel de periode met Lotje, Sasza, Babette, Ravi en Aïsha.... dus als ik één van hun ergens langs zie komen verlang ik altijd weer naar 'die goeie ouwe tijd'.... *zucht*
Het schijn dat ze allergisch wordt voor roze ondergoed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy komt er met wat lichte wonden van af.
dat was voor de zomerstop al gebeurd... thank God!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
De relatie van Ellen en Bram loopt op de klippen.
ach je hebt nog twee maanden.... een hobby, ja zo noemde ik mijn obsessie toen ook hahahaquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:08 schreef Wup het volgende:
arg... zucht, mja Claire-tijdperk is ook bijna verleden tijd.
kan ik ook weer een nieuwe hobby gaan zoeken:)
Sasza was gewoonquote:Sasza en Lotje vond ik erg onleuk...
Ravi en Babette vond ik wel leuk en Aisha was me om het even....ik keek in die tijd ook inderdaad niet erg fanatiek.
Haar ondergoed komt niet meer zo vaak in beeld, maar Lizzy gaat in het komende seizoen nog strakkere shirts dragen en nog meer knetterstrakke spijkerbroeken.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:10 schreef Svensational het volgende:
Het schijn dat ze allergisch wordt voor roze ondergoed.
© Nieuwsdienst Svensational
Jij bent dus net zo knettergek als ik?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:14 schreef babette21 het volgende:
ach je hebt nog twee maanden.... een hobby, ja zo noemde ik mijn obsessie toen ook hahaha
Sasza was helemaal kut. Zo heette vroeger de hond van kennissen. Karina Smulders is gewoon een ontzettendquote:Sasza was gewoonen Karina Smulders (Lotje) vind ik gewoon een onwijs goeie actrice.
GTST wordt weer eens gigantisch voorgetrokken... Op RTL4 teletekst staan de beschrijvingen van de eerste 3 afleveringen van het nieuwe seizoen al.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:56 schreef Zeepie het volgende:
ojee hou je er ernstige littekens aan over?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach je hebt nog twee maanden.... een hobby, ja zo noemde ik mijn obsessie toen ook hahaha
ik heb per definitie een hekel aan een stel pubers in de Engel, toen dus ookquote:Sasza was gewoonen Karina Smulders (Lotje) vind ik gewoon een onwijs goeie actrice. Daarnaast had ze een mooie verhaallijn. De karakters zelf waren niet spectaculair. Ravi en Babette waren grappig. Aïsha was idd gewoon oké.... maar geef toe, dat is naar onze kritische begrippen al heel wat!!!
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Ik ben een man, dus laat dat beoordelen maar aan mij over. Heb je dat nou nog niet begrepen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef Wup het volgende:
Karin Smulders vond ik net zo walgelijk als Wendy Brouwers.....
Babette beoordeelt dat toch ook helemaal anders....quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Ik ben een man, dus laat dat beoordelen maar aan mij over. Heb je dat nou nog niet begrepen?
hey geen enge dingen denken Svensational... straks zitten we opgescheept met een Joyce-koterquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Ik denk trouwens dat Joyce helemaal geen miskraam heeft gehad. Of ze heebt abortus gedaan of Duukie JR wordt alsnog geboren...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
hoewel, Margot2........
mja da's onlief he?, ik zal mijn leven beteren, sorryquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:21 schreef Svensational het volgende:Hou nou eens op haar af te kraken! Voor straf een plaatje:
Ik denk dat Joyce haar kind heeft laten vermoorden in een abortuskliniek. Dat deed ze toch ook toen ze zwanger van Frank was. De snol! Wel de lusten, maar niet de lasten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Ik denk trouwens dat Joyce helemaal geen miskraam heeft gehad. Of ze heebt abortus gedaan of Duukie JR wordt alsnog geboren...
Nee hoor, alleen af en toe (enigszins sentimentele dan wel melodramatische) momenten van nostalgiequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef Wup het volgende:
ojee hou je er ernstige littekens aan over?
melodrama is goed.........quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:26 schreef babette21 het volgende:
Nee hoor, alleen af en toe (enigszins sentimentele dan wel melodramatische) momenten van nostalgie :')
Das ook eigenlijk je enige minpunt dat ik me kan bedenken...quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
[..]
mja da's onlief he?, ik zal mijn leven beteren, sorry
Thanx Iwan! Nu ONM idd nog haha!! Als 't net zo spannend wordt als GTST (lees: als er ook doden vallen oftewel: als Bram somehow op het laatste moment onder die tractor kan gaan liggen) ben ik tevreden...quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:24 schreef Iwan1976 het volgende:
GTST wordt weer eens gigantisch voorgetrokken... Op RTL4 teletekst staan de beschrijvingen van de eerste 3 afleveringen van het nieuwe seizoen al.Nou, vanaf vanavond om 00:00u is de beschrijving van de eerste aflevering van ONM beschikbaar... en morgen valt het nieuwe VM in de bus.
GTST:
MA. 30-08-2004
DI. 31-08-2004
WO. 01-09-2004
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik draaf soms een beetje door, in mijn Claire adoratie maar ook in negatief doen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:31 schreef Svensational het volgende:
Das ook eigenlijk je enige minpunt dat ik me kan bedenken...
met Joost neem ik ook genoegen.....quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:33 schreef babette21 het volgende:
als Bram somehow op het laatste moment onder die tractor kan gaan liggen) ben ik tevreden...
wat een zelfkennisquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
ik draaf soms een beetje door, in mijn Claire adoratie maar ook in negatief doen.
sla of schop maar dan, dat kan best wel eens helpen
ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om steeds maar te moeten lezen.
dat woordje cameravoering in de lijst vind ik een beetje verontrustend....quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:47 schreef Svensational het volgende:
Ook de verhaallijnen, cast, cameravoering en vormgeving worden dynamischer en avontuurlijker.
welcome to the real world: it sucks.... you gonna love it!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Schaamteloos gejat:
hij gaat in een andere soap spelen dus er is nog hoop..quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:55 schreef babette21 het volgende:
sorry geen beste kwaliteit maar verder toch weer in één woord: GRRROOAAHHGR......
ik snap hier nul van?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Eén ding gaat er in ieder geval niet meer gebeuren in seizoen 15! *#@%^&
Klik hier eens als je echt veel Michiel/Mischa wil zienquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:55 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
sorry geen beste kwaliteit maar verder toch weer in één woord: GRRROOAAHHGR......
haha, en we blijven positief:)quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
misschien gaan je juist weer normaal doen met die camera?!?!? Da's tenslotte al dynamisch genoeg.... nee ik vrees het ergste, volgens mij wordt ONM een soort van powerpoint-show, met draaikolken, luxaflex-achtige trekjes, dat soort geintjes.... lekker de kijkertjes misselijk maken....
Hier nog één!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap hier nul van?
M.a.w. om op te vreten!quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:55 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
geen toegang, remember.... weiger om te betalen of elke 4 weken een nieuw acount te maken...quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:00 schreef Svensational het volgende:
Klik hier eens als je echt veel Michiel/Mischa wil zien
Sorry, Wup
gooien ze de handel op slot maar doorlinken kan wel?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:06 schreef babette21 het volgende:
link is wat plaatjes door.... please!?!? * Babetje kijkt extra lief
Als je niet ingelogd bent kun je alles zien!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen toegang, remember.... weiger om te betalen of elke 4 weken een nieuw acount te maken...
link is wat plaatjes door.... please!?!? * Babetje kijkt extra lief
Het wordt helaas tijd om Wup's voorbeeld te volgen: een logo op iedere cap.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
ik snap hier nul van?
Welke dan??quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:59 schreef Wup het volgende:
[..]
hij gaat in een andere soap spelen dus er is nog hoop..
want mn Betonmuur huppelt daar ook rond
duh......quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wordt helaas tijd om Wup's voorbeeld te volgen: een logo op iedere cap.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Het wordt helaas tijd om Wup's voorbeeld te volgen: een logo op iedere cap.![]()
kijk die Sven weet wel waar Babette blij van wordt!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:
In pak:
ik heb het al eens eerder gezegd maar je kunt alles logo-loos van me krijgen alleen ik zet het hier niet meer neer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:16 schreef babette21 het volgende:
dan kan ik ze niet meer gebruiken voor mij mooie-nog-online-te-verschijnen-nieuwe site
![]()
waarbij jullie namen overigens bovenaan de credits schitteren!!!!
er was een dik dossier van Dr. de Ruyg met allemaal kleine incidentjes door de jaren heen opgeduikeld toen Arthur & Bettina gingen reorganiseren & functioneringsgesprekken hielden voor het academisch ziekenhuis.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:19 schreef soapie het volgende:
Waarom was Duukie ook al weer z'n baan kwijt????? ff vergeten!!!![]()
yep I know, maar soms voel ik me wel lullig dat ik zomaar jullie pics loop te rausen (ondanks de toestemming) en er nota bene (idd) mijn eigen link opzet.... hoewel dit laatste meer vanwege de logica op de nieuwe site, want daar valt niet zo makkelijk van te jatten - hoewel 't eeuwenoude printscreen-principe natuurlijk altijd werkt.... anyway, om een lang verhaal kort te maken: thanx!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:19 schreef Wup het volgende:
ik heb het al eens eerder gezegd maar je kunt alles logo-loos van me krijgen alleen ik zet het hier niet meer neer.
[ ik neem aan dat jij er zelf ook wat opplakt op je nieuwe site]
hahaquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:18 schreef Svensational het volgende:
Leuke irritante knipperdingetjes
Ik dacht dat jij 't geheugen van een marmot had?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
[..]
er was een dik dossier van Dr. de Ruyg met allemaal kleine incidentjes door de jaren heen opgeduikeld toen Arthur & Bettina gingen reorganiseren & functioneringsgesprekken hielden voor het academisch ziekenhuis.
Arthur was wat rancuneus vanwege die zogenaamde Tara-aanranding en gebruikte dat dossier als excuus. Bettina vond het allemaal dikke prima zolang ze zelf haar positie maar niet kwijtraakte....
mijn grootste ergernis dus, maar niet bij toestemmingquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:24 schreef babette21 het volgende:
yep I know, maar soms voel ik me wel lullig dat ik zomaar jullie pics loop te rausen (ondanks de toestemming) en er nota bene (idd) mijn eigen link opzet....
da's goed genoeg dus dan hoor ik het tzt wel als en wat je nodig hebtquote:op de nieuwe site valt niet zo makkelijk van te jatten - hoewel 't eeuwenoude printscreen-principe natuurlijk altijd werkt.... anyway, om een lang verhaal kort te maken: thanx!!![]()
Ja je hebt helemaal gelijk, kon er ff niet meer opkomen!!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
[..]
er was een dik dossier van Dr. de Ruyg met allemaal kleine incidentjes door de jaren heen opgeduikeld toen Arthur & Bettina gingen reorganiseren & functioneringsgesprekken hielden voor het academisch ziekenhuis.
Arthur was wat rancuneus vanwege die zogenaamde Tara-aanranding en gebruikte dat dossier als excuus. Bettina vond het allemaal dikke prima zolang ze zelf haar positie maar niet kwijtraakte....
De ONM caps blijven voorlopig nog zonder logo...quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:16 schreef babette21 het volgende:
dan kan ik ze niet meer gebruiken voor mij mooie-nog-online-te-verschijnen-nieuwe site
![]()
waarbij jullie namen overigens bovenaan de credits schitteren!!!!
Ik heb ooit iemand toestemming daarvoor gegeven.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:20 schreef Svensational het volgende:
Dat onderste knipperding bevat idd Iwan's caps
yep, zie nieuwsdienst Svensational topic openingspost.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:30 schreef babette21 het volgende:
he maar om ff terug te komen op Mischa (Michiel) : begreep ik nou net dat ie in Het Glazen Huis gaat spelen?!?!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:32 schreef Iwan1976 het volgende:
De ONM caps blijven voorlopig nog zonder logo...
(en anders ben ik nooit te beroerd om logo-vrije exemplaren te mailen)
op zich wel, gaat alleen onwijs veel tijd inzitten.... maar dan hebbie ook wat haha!! (gratis en voor niks!!)quote:Wil het al een beetje vlotten met de 'mooie-nog-online-te-verschijnen-nieuwe site'?
ohja, ik lag toen zo'n end achter dat ik alleen maar globaal heb gelezen... zag toen ergens de naam Michiel staan en suggereerde dat hij weer gewoon Mischa ging spelen (exit Joostquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:35 schreef Wup het volgende:
yep, zie nieuwsdienst Svensational topic openingspost.
ONM # 63: Nieuwsdienst Svensational weer actief
ik ben meteen de onderhandelingen van start gegaan maar de lurkers zijn wat traag
beetje acteurtjes ruilen tussen het Glazen Huis en ONM.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:44 schreef babette21 het volgende:
maar eh, onderhandelingen en lurkers?? verklaar je nader....
Wat versta je onder vage programmering?quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
beetje acteurtjes ruilen tussen het Glazen Huis en ONM.
maar misschien is het Glazen Huis wel helemaal tof...
enige nadeel is vage programmering... daar kan Wup niet zo goed tegen
Wanneer: Vanaf zaterdag 4 september 2004 elke za. zo. en ma.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:49 schreef dunn0w het volgende:
Wat versta je onder vage programmering?![]()
ik heb dat kleurtje inmiddels ingepikt en ik moet zeggen, ik ben er helemaal blij meequote:Op maandag 23 augustus 2004 21:52 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig zijn we hier niet zo moeilijk: we delen gewoon álles met elkaar.... zo kan ik bijvoorbeeld over het nieuwe seizoen onthullen dat er vele nieuwe gezichten opduiken en 't decor naar de klote is geholpen met gifgroene verf..... maar dat wisten jullie waarschijnlijk al...
wij kondigen de recasts aan voordat ze het bij Yorin weten...quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
sterker nog: wij zorgen zelf voor de primeurs, onder andere door deze welbesproken recast als eerste bekend te maken!!
haha, ik had ook helemaal genoeg van dat gifgroen... het Engel- en Evenhuissyndroom ..quote:gifgroen is oke (mijn wc is al 3 jaar een prachtig groen paradijs) maar in ONM niet origineel (na de groene zolder) en absoluut níet logisch in een ziekenhuis!! Dat kun je je patiënten toch niet aandoen?! Overigens heb ik nog steeds het idee dat ze het decor van gtst hebben overgenomen, die hebben ook al jaren een groen ziekenhuis (en decors ruilen doen ze - zoals wij allen weten - al jaren!!)
haha wat een onzin stuk idd...quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:04 schreef babette21 het volgende:
Volgens tvbabes.com (duffe site, maar da's ff niet aan de orde) zou Claire FAALANGST hebben?!?!
Bullshit ten top, lijkt me.... Wat kan een mens toch foute info tegen komen tijdens zinloos surfen...
http://www.tvbabes.com/actrices/kimpieters.html
daar kan die duffe site niet zoveel aan doen want dat hebben ze van de yorin onm site overgenomenquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:04 schreef babette21 het volgende:
Volgens tvbabes.com (duffe site, maar da's ff niet aan de orde) zou Claire FAALANGST hebben?!?!
Bullshit ten top, lijkt me.... Wat kan een mens toch foute info tegen komen tijdens zinloos surfen...
http://www.tvbabes.com/actrices/kimpieters.html
en daar zeggen ze ook bij Renee Couwenberg:quote:Typisch Claire
Claire is berekenend en ambitieus. Ze heeft er een handje van haar zin door te drijven. Af en toe heeft last van faalangst.
vaag gedoequote:Haar vriendinnen zijn Claire en Ellen.
erger nog: wij bepalen dát er een re-cast komt én wie er auditie mogen komen doen!!! misschien moeten wij de onm-casting maar gewoon helemaal over gaan nemen?! volgens mij komen we er wel uit samen... en wat weten die amateurs van Harry Klooster er nu helemaal van?!quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:10 schreef Wup het volgende:
wij kondigen de recasts aan voordat ze het bij Yorin weten...
Heeft het FOK!ONM!Methadonprogramma je niet door de zomer heen geholpen? Bij mij hielp 't wel, samen met wat pillen (van het merk Maxell en ze houden 4 uur). Ik hoop dat ze het ziekenhuis niet dezelfde kutkleuren hebben gegeven als ze bij de green room boven de Engel hebben gedaan. Wat een fluor -quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:17 schreef babette21 het volgende:
weggaan bij Fok! is toch altijd een beetje moeilijk.... *zucht*
* Babette gaat nu echt maar zal morgen weer stiekem inloggen op 't werk....
en zich vervolgens aanmelden bij de AF (anonieme fokkers) want beseft dat de verslaving de overhand neemt.....
ik ben op een gegeven moment opgehouden met Baantjer kijken...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
ONM-acteurs kom je echt overal tegen. Zo zat ik een paar dagen geleden naar een dvd van Baantjer te kijken: De Cock En De Reclamemoord en raad eens wie er werd vermoord? Nora van Diemen (Alexandra Blaauw). Wat zag die er tien jaar geleden lekker uit in haar strakke leren broek.
Michiel de Jong heeft in twee afleveringen meegespeeld. In de ene was een een geüniformeerde agent en in de andere was hij de killer.
Echt waar? In welke afleveringen speelde hij mee dan? (Naam van de aflevering) Zeker geen caps die je met ons wilt delen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
ONM-acteurs kom je echt overal tegen. Zo zat ik een paar dagen geleden naar een dvd van Baantjer te kijken: De Cock En De Reclamemoord en raad eens wie er werd vermoord? Nora van Diemen (Alexandra Blaauw). Wat zag die er tien jaar geleden lekker uit in haar strakke leren broek.
Michiel de Jong heeft in twee afleveringen meegespeeld. In de ene was hij een geüniformeerde agent en in de andere was hij de killer.
Op de tv volg ik de serie ook niet meer, maar ik heb 8 dvd's van de serie. Btw.: Boei de Bram is niet de enige ONM'er die bij Baantjer aan de galg hing. Koen Ligthart heeft er ook de strop om de nek gehad. En Bartho Braat speelde in een aflevering de rol van een vermoorde transsexueelwannabe, die door zijn zoon (Michiel de Jong) werd kapotgestoken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
ik ben op een gegeven moment opgehouden met Baantjes kijken...
het ging me vervelen
maar ik heb daarom wel dode Bram gemist...... errug zonde
haha die heb ik dus ook niet gezien... was Michiel nog een jonkie toen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op de tv volg ik de serie ook niet meer, maar ik heb 8 dvd's van de serie. Btw.: Boei de Bram is niet de enige ONM'er die bij Baantjer aan de galg hing. Koen Ligthart heeft er ook de strop om de nek gehad. En Bartho Braat speelde in een aflevering de rol van een vermoorde transsexueelwannabe, die door zijn zoon (Michiel de Jong) werd kapotgestoken.
Michiel de Jong speelde een kleine rol als politieagent in De Cock En De Moord OP Het Bureau (dossier 1) en de killer in De Cock En De Moord Met 43 Messen (dossier 30). Alexandra Blaauw (Nora Van Diemen) speelde het vermoorde slachtoffer in De Cock En De Reclamemoord (dossier 2), in die aflevering speelt Marjolijn Keuning de dader.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Echt waar? In welke afleveringen speelde hij mee dan? (Naam van de aflevering) Zeker geen caps die je met ons wilt delen?
ik zal eens na gaan kijken, klinkt allemaal erg in de begin periode en die heb ik allemaal ooit eens op video gezet om later als ik groot zou zijn af te kijken, maar nooit gedaan... titeltjes heb ik nog wel bewaard..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Michiel de Jong speelde een kleine rol als politieagent in De Cock En De Moord OP Het Bureau (dossier 1) en de killer in De Cock En De Moord Met 43 Messen (dossier 30). Alexandra Blaauw (Nora Van Diemen) speelde het vermoorde slachtoffer in De Cock En De Reclamemoord (dossier 2), in die aflevering speelt Marjolijn Keuning de dader.
Dan nog een (ex-)ONM'er: Frank Rigter (Frank Reitsema 2) zien we in De Cock En De Moord Met De Schaar (dossier 24). Hij speelt in de aflevering een schreeuwnicht Titus die modeontwerper is. De vrouw / vriendin van zijn vriend komt er achter dat zij nichten zijn en wil Titus omleggen. In een bezopen bui maakt ze een vergissing en legt ze een ander om.
Nee, ik heb er geen caps van, want ik heb geen dvd-rom.
In de eerste aflevering van Baantjer (dossier 1) was Michiel nog erg jong, want de aflevering dateert uit 1995. In dossier 30 was hij iets ouder, maar ook niet zoveel, want als ik me niet vergis dateert die episode uit 1998.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:20 schreef Wup het volgende:
haha die heb ik dus ook niet gezien... was Michiel nog een jonkie toen?
die transsexuele Bartho Braat had ik wel graag willen zien eigenlijk... van je DVD kan je toch wel wat caps voor ons maken...
ow sorry je pc is kapot, da's niet bedoeld om zout in een wond te kieperen, maar keep it in mind als alles straks weer werkt...
De moord met de 43 messen.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
welke is nou met Bartho Braat en Michiel de Jong?
ow mooi... dank uquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
De moord met de 43 messen.....
Dus we hebben zo een paar mooie caps van Michiel uit Baantjer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ow mooi... dank u
Bootongeluk... en die tractor dan?quote:Programma: ONM
Zender: YORIN
Datum: 30-08-2004
Tijd: 19:20-19:50u
De nieuwe lichting co-schappers is gearriveerd. Ze worden op hun allereerste dag geconfronteerd met een ernstig bootongeluk. Het blijkt dat Sanne niet tegen bloed kan, ze gaat onderuit. Iris gaat in tegen de nadrukkelijke instructies van de behandelend arts. Joost wint een prijs van EUR 10.000,- en weet het geld er in korte tijd doorheen te jagen.
haha nou ik vrees het ergste want het is allemaal in LP opgenomenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:45 schreef Svensational het volgende:
Dus we hebben zo een paar mooie caps van Michiel uit Baantjer?
De ietsiepietsie kleine rol van uniformwout speelt Michiel in "De Moord Op Het Bureau", maar in "De Moord Met De 43 Messen" beent hij Bartho Braat uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:39 schreef Wup het volgende:
ow mooi... dank u
LOL, voor dat soort onbenullige details hebben ze geen tijd meer in het Beatrix:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Bootongeluk... en die tractor dan?
In 1 aflevering gaat z'n vriendin dood, wint ie 10.000 euro en geeft ie het ook nog uitquote:Joost wint een prijs van EUR 10.000,- en weet het geld er in korte tijd doorheen te jagen.
Ik ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef Wup het volgende:
[..]
haha nou ik vrees het ergste want het is allemaal in LP opgenomen
[ Wup was wat zuinig met de bandjes] op zeer oude banden.
ik zal kijken wat ik ervan maken kan maar ik zou er maar niet op rekenen:(
wie we, ik was voorstander van Evert Starrenburgquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan vergeet ik bij de "43 messen" nog de rol van Theo de Groot, die we in ONM haatten, omdat hij de rol van Evert Starrenburg speelde..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan vergeet ik bij de "43 messen" nog de rol van Theo de Groot, die we in ONM haatten, omdat hij de rol van Evert Starrenburg speelde. Overigens speelde de Groot in een aflevering van Medisch Centrum West de rol van Alex Venema. En zakenyup met een geestelijk gehandicapt kind. En dat kon hij niet verkroppen. Daardoor ging hij gestresst werken en stond er een hartaanval 'm op te wachten. Dr. Jan van den Wouden mocht 'm oplappen.
Hoe vaak moet ik jou nog zeggen dat er met die trekker niets gebeurt? Behalve dan dat Nico en Lizzy lichtgewond raken!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Bootongeluk... en die tractor dan?
Joost wint prijs![]()
![]()
Nee, hoor! Ik ben ook verslaafd aan sex met meisjes van 18-, hahahahahaha. Verder ben ik verslaafd aan eten. Dat moet ik echt elke dag doen. Zonder kan ik niet leven. Ik ben verslaafd aan soap, hoewel de mensen tegen me zeggen dat ik me wel eens had mogen wassen....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:Ik dacht dat jij alleen verslaafd was aan ONM
Vraag 9 & 10 ga ik binnenkort hier bespreken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:21 schreef Svensational het volgende:
Iwan, ga je binnenkort vraag 9 & 10 nog uitleggen?
jammer dat de serie zo eentonig werd, na een seizoen of 2 had ik het wel gezien....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:27 schreef Iwan1976 het volgende:
De ultieme ONM in Baantjer lijst:
die titel is LOLquote:8.8 - VR. 22-11-2002 "De Cock en de dode duivenmelker" (90
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:41 schreef Wup het volgende:
die titel is LOL
Deze aflevering, waarin René Froger (de duivenmelker) werd vermoord, stond eigenlijk gepland voor vrijdag 18-10-2002, maar gezien het koninklijke tintje van deze 'Baantjer' werd de aflevering uitgesteld i.v.m. het overlijden van Prins Claus.quote:8.8 - VR. 22-11-2002 "De Cock en de dode duivenmelker" (90)
De voorbereidingen voor het koninklijk huwelijk is in volle gang. Ook op het bureau verheugd iedereen zich erop, vooral Buitendam. Maar dan wordt er roet in het eten gegooid. Een duivenmelker wordt dood gevonden in zijn hok. De Cock moet deze moord oplossen met Vledder en keizer daar Prins gedetacheerd wordt op het hoofdbureau i.v.m. het huwelijk.
hint begrepen:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit topic begint langzamerhand een Baantjer topic te worden.![]()
Claire, Niels En Het Lijk Op De Operatietafelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit topic begint langzamerhand een Baantjer topic te worden.![]()
Ik las 't vanochtend op teletext... volgens mij gaan ze een sprong in de tijd maken: in de laatste aflevering was 't nog open dag en nu is het al hun allereerste dag. En van dat "ongeluk" naar het winnen (én verbrassen) van 'n prijs doe je ook niet in 1 dag....quote:De nieuwe lichting co-schappers is gearriveerd. Ze worden op hun allereerste dag geconfronteerd met een ernstig bootongeluk. Het blijkt dat Sanne niet tegen bloed kan, ze gaat onderuit. Iris gaat in tegen de nadrukkelijke instructies van de behandelend arts. Joost wint een prijs van EUR 10.000,- en weet het geld er in korte tijd doorheen te jagen.
Ik ga nog steeds voor: De Cock en de moord met de bananenschilquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 02:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire, Niels En Het Lijk Op De Operatietafel
-- Is dat beter?
yep klinkt logischer..... slaan we de begrafenis van Nico en de verbouwing van het ziekenhuis gewoon over, da's wel weer een pre:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:32 schreef babette21 het volgende:
Ik las 't vanochtend op teletext... volgens mij gaan ze een sprong in de tijd maken: in de laatste aflevering was 't nog open dag en nu is het al hun allereerste dag. En van dat "ongeluk" naar het winnen (én verbrassen) van 'n prijs doe je ook niet in 1 dag....
Was Sanne niet de dramaqueen...... als ze dat goed speelt kan dat nog leuk gaan worden en kunnen we Joost dumpen, pefect.quote:Sanne moet zo te lezen de nieuwe komische noot worden (exit Joost??) en Iris is de nieuwe Claire...
Zeg, dat van Nico had w_i_v maar verzonnen hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:24 schreef Wup het volgende:
yep klinkt logischer..... slaan we de begrafenis van Nico en de verbouwing van het ziekenhuis gewoon over, da's wel weer een pre:)
ja, ik vatte de afloop van dat tractorgedoe even samen:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:31 schreef Svensational het volgende:
Zeg, dat van Nico had w_i_v maar verzonnen hoor!
ik vond haar in GTST wel oke, maar nu voorspelt het weinig goeds.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:53 schreef dunn0w het volgende:
Waarom moet die doos uit Gtst nou ik ONM gaan spelen... ik vond haar echt niet tof (Zuster Betty).
Rampzalig wordt het...laten we hopen dat het maar tijdelijk is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond haar in GTST wel oke, maar nu voorspelt het weinig goeds.
of dat ze opleukt:) ik vond het op zich wel een leuk meisjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:40 schreef dunn0w het volgende:
Rampzalig wordt het...laten we hopen dat het maar tijdelijk is.
Dat is een andere optie ja....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:43 schreef Wup het volgende:
[..]
of dat ze opleukt:) ik vond het op zich wel een leuk meisje
quote:MA. 30-08-2004
De nieuwe lichting co-schappers is gearriveerd. Ze worden op hun eerste dag meteen geconfronteerd met een ernstig bootongeluk.
DI. 31-08-2004
Iris heeft persoonlijke problemen met haar baas Marnix. Ilyas bewondert de moed van Iris, als zij naar de hoogste instantie stapt.
WO. 01-09-2004
Tara is doodsbang, als zij alleen het uitgestorven huis van Arthur in moet. Ze hoort iemand naar binnen sluipen. Chris besluit de huur voor een kamer in het pakhuis te verhogen.
DO. 02-09-2004
Iliyas wordt door een Turks familielid om medische hulp gevraag. De baas van Ilyas, Marnix, accepteert echter geen voorkeursbehandeling.
VR. 03-09-2004
Op de personeelsborrel ontpopt Marnix zich als een gehaaide rokkenjager. Ilyas draait overuren bij wijze van straf voor z'n gezagsondermijnend gedrag. Joost scheurt, zonder rijbewijs, door de straten, met gevaar voor eigen leven.
Leuke fotoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:56 schreef Wup het volgende:
klein castpicje van de Yorinsite:
[afbeelding]
ik herken Renee nauwelijks.... strijkijzer door haar kapsel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:59 schreef MirSus het volgende:
Leuke foto![]()
Vind het erg leuk dat stijle haar bij Bettina, eens wat anders!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:04 schreef Wup het volgende:
[..]
ik herken Renee nauwelijks.... strijkijzer door haar kapsel?
ja dus.... bepaald niet onleuk trouwens
[afbeelding]
Het lijkt wel alsof ze die groepsfoto gauw ff tussen de opnames door genomen hebben, dit in tegenstelling tot de andere foto's op de site.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:56 schreef Wup het volgende:
klein castpicje van de Yorinsite:
Ja, dat idee kreeg ik er ook al bij!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze die groepsfoto gauw ff tussen de opnames door genomen hebben, dit in tegenstelling tot de andere foto's op de site.
En Jop Joris vind 't wel erg grappig geloof ik, zo'n castfoto makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:10 schreef Wup het volgende:
Dominique van Vliet wordt zowat geplet:)
Nog veel later.... Thanks!!!! hihihiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:06 schreef Wup het volgende:
beetje laat maar alsnog voor soapie
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:24 schreef Wup het volgende:
yep klinkt logischer..... slaan we de begrafenis van Nico en de verbouwing van het ziekenhuis gewoon over, da's wel weer een pre:)
te makkelijk... ze brengen het net alsof er een hele nieuwe serie begint, met toevallig dezelfde naam en een paar dezelfde karakters (en spin-off idee).... word er persoonlijk nogal nostalgisch van (nu al!!)quote:Het geeft de zomercliff een triestheidsgehalte waar ze nog heel veel voor hebben goed te maken.
aan Arthur worden dan waarschijnllijk ook weinig woorden meer vuilgemaakt...... het is wel een makkelijke oplossing zeg.
haha jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:18 schreef Wup het volgende:
sneaky Robin Rienstra is op een kistje gaan staan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:33 schreef soapie het volgende:
Claire is ook hoofd-SEH af!!!! In haar bio op de yorin-site staat: "Claire is SEH-arts in het AZB." en Marnix is Hoofd-SEH. Is ze snel weer terug bij af. Wel apart vind ik......
Wauw, geweldigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:46 schreef Wup het volgende:
in de categorie zinloze ondernemingen lijkt het me wijs het hier maar bij te laten, sorry hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Michel de Jong, de Cock en de Moord met de 43 Messen.. 1998[??]
alhoewel die bio's nou ook niet echt waterdicht zijn, denk ik wel dat dit kan zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:33 schreef soapie het volgende:
Claire is ook hoofd-SEH af!!!! In haar bio op de yorin-site staat: "Claire is SEH-arts in het AZB." en Marnix is Hoofd-SEH. Is ze snel weer terug bij af. Wel apart vind ik......
als je plechtig belooft mij of fok niet als bron te vermelden:(quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:41 schreef Svensational het volgende:
Wauw, geweldigMag ik ze gebruiken???
Inderdaad! We blijven hopen op spectaculaire laatste maanden voor Claire (en Ellen!)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ik wil er wel een flinke Claire-briesbui voor terug trouwens.
Laat ze lulletje Hugo maar eens flink te lijf gaan ofzo....
Niet? Ah, want dan komez ze je opzoeken zeker en jatten ze nog meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:43 schreef Wup het volgende:
[..]
als je plechtig belooft mij of fok niet als bron te vermelden:(
Ik zou er maar niet op rekenen!!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:42 schreef Wup het volgende:
ik wil er wel een flinke Claire-briesbui voor terug trouwens.
Laat ze lulletje Hugo maar eens flink te lijf gaan ofzo....
Robin Rienstra speelt altijd goed, alleen Hugo is de moeite van het spelen niet waard.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:45 schreef soapie het volgende:
Ik vond Hugo trouwens sterk gespeeld de laatste paar afleveringen. Hoe hij zijn pa heeft aangegeven enz.!!!!![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:28 schreef babette21 het volgende:
te makkelijk... ze brengen het net alsof er een hele nieuwe serie begint, met toevallig dezelfde naam en een paar dezelfde karakters (en spin-off idee).... word er persoonlijk nogal nostalgisch van (nu al!!)![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Ik mis de oude vertrouwde karakters in de verhaaltjes. Ik vrees dat we getract(or)eerd gaan worden op een nieuwe reeks nietszeggende korte verhaallijntjes.
maak er een comedy van......quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor een spin-off met Arthur van Walsum, die directeur wordt van een privé-kliniek. Niet als soap, maar als een wekelijkse dramaserie.
Met een hoofdrol voor Claire zeker!"!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor een spin-off met Arthur van Walsum, die directeur wordt van een privé-kliniek. Niet als soap, maar als een wekelijkse dramaserie.
het zijn ook wel hele kleine verhaaltjes...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:50 schreef Iwan1976 het volgende:Ik mis de oude vertrouwde karakters in de verhaaltjes. Ik vrees dat we getract(or)eerd gaan worden op een nieuwe reeks nietszeggende korte verhaallijntjes.
Ik denk dat er toch iemand aangaat (Lizzy of Nico) en dat Joost daardoor behoorlijk naar de klote is... ipv zuipen ofzo wordt ie gewoon nog 10x zo recalcitrant als anders, gewoon omdat 't 'm niet meer kan boeien...quote:Joost scheurt, zonder rijbewijs, door de straten, met gevaar voor eigen leven.
lekker omschreven, gevaar voor EIGEN leven als je zonder rijbewijs door de straten scheurt:(quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef babette21 het volgende:
Joost scheurt, zonder rijbewijs, door de straten, met gevaar voor eigen leven.
als Joost zich nou te pletter rijdt, krijgen we toch nog de dode waar we recht op hebbenquote:Ik denk dat er toch iemand aangaat (Lizzy of Nico) en dat Joost daardoor behoorlijk naar de klote is... ipv zuipen ofzo wordt ie gewoon nog 10x zo recalcitrant als anders, gewoon omdat 't 'm niet meer kan boeien...
leuk, heb je nog meer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:17 schreef MirSus het volgende:
Dominique van Vliet als Tanja in Mamma Mia!
Ja lekker truttig hè! Maar ze speelt de rol echt hilárisch!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:24 schreef Svensational het volgende:
Jezus, wat ziet ze er opgedirkt uit zeg!
prima, maar eerst Bram... deal?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:26 schreef Svensational het volgende:
Claire?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:25 schreef Wup het volgende:
[..]
leuk, heb je nog meer?
een tijd geleden stond er al eens in de gids dat Bram zwaar gewond het ziekenhuis binnen kwam gereden op een brancard..dat is nog nooit gebeurd, dus misschien foutje in de gids en komt dat alsnog?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:29 schreef Wup het volgende:
[..]
prima, maar eerst Bram... deal?
Die moet door de achterdeur verdwijnen, hij verdient geen spectaculaire dood...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:29 schreef Wup het volgende:
[..]
Laat maar hoor wij hier snappen je helemaal!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:28 schreef babette21 het volgende:
optimism is our middle-name...
weet je wat 't gewoon is: ZIJ - de hoge heren van Endemol - bepalen allemaal maar dat 't anders moet, maar WIJ - de trouwe kijkers - hebben daar helemaal niet om gevraagd... Ik kijk niet al 10 jaar naar die serie omdat ik 't allemaal klote vind... ik vind 't gewoon een beetje matenaaierij ofzo, onze dank voor 10 jaar loyaliteit... 't kan best zijn dat die serie straks nog steeds oké is, maar 't is zeker niet meer zoals 't was (wat ik al eerder zei: gewoon een compleet nieuwe serie).... ach, laat ook maar.....
neuh, ik laat niks.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:28 schreef babette21 het volgende:
optimism is our middle-name...
weet je wat 't gewoon is: ZIJ - de hoge heren van Endemol - bepalen allemaal maar dat 't anders moet, maar WIJ - de trouwe kijkers - hebben daar helemaal niet om gevraagd... Ik kijk niet al 10 jaar naar die serie omdat ik 't allemaal klote vind... ik vind 't gewoon een beetje matenaaierij ofzo, onze dank voor 10 jaar loyaliteit... 't kan best zijn dat die serie straks nog steeds oké is, maar 't is zeker niet meer zoals 't was (wat ik al eerder zei: gewoon een compleet nieuwe serie).... ach, laat ook maar.....
u heeft helemaal gelijk... oke de spectaculaire dood is voor La Claire gereserveerd....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:31 schreef Svensational het volgende:
Die moet door de achterdeur verdwijnen, hij verdient geen spectaculaire dood...
Bram door de achterdeur, La Claire spectaculair dood...en Ellen? daar al plannen voor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:35 schreef Wup het volgende:
[..]
u heeft helemaal gelijk... oke de spectaculaire dood is voor La Claire gereserveerd....
neuh, dat was de duim van wivquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:30 schreef MirSus het volgende:
een tijd geleden stond er al eens in de gids dat Bram zwaar gewond het ziekenhuis binnen kwam gereden op een brancard..dat is nog nooit gebeurd, dus misschien foutje in de gids en komt dat alsnog?![]()
jij bent hier de Ellen specialist..... zolang het maar niks saais is krijg jij de vrij handquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:36 schreef MirSus het volgende:
Bram door de achterdeur, La Claire spectaculair dood...en Ellen? daar al plannen voor?
haha ok, komen we later op terug..even iets bedenken danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:39 schreef Wup het volgende:
[..]
jij bent hier de Ellen specialist..... zolang het maar niks saais is krijg jij de vrij hand
lijkt me prima, maar ik denk eerlijk gezegd dat 't tóch Lizzy is....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:29 schreef Wup het volgende:
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:04 schreef babette21 het volgende:
aangezien t vandaag toch nationale zeikdag is:
ik stoor me ontzettend aan 't hoofd van Nieuwe Tara... kan er niks aan doen...
[afbeelding]
Do wordt nogal in de verdrukking gebracht door de Tara jubeljetsers....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:16 schreef babette21 het volgende:
Wat hebben Do en Tara the Second met elkaar te maken?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CLIFFHANGER 2004-2005 (#2)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had nog iets positiefs ontdekt vanmorgen: Marnix Klein.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:04 schreef babette21 het volgende:
aangezien t vandaag toch nationale zeikdag is:
klinkt als de nieuwe Arthur van Walsum...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:31 schreef Wup het volgende:
ik had nog iets positiefs ontdekt vanmorgen: Marnix Klein.
hij blaft co-assistentjes af en in zn vrije tijd gaat ie achter de vrouwen aan...
haha, het enige wat Arthur ooit aan de haak heeft geslagen was een alter en een halve zuster Ingrid:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:33 schreef babette21 het volgende:
klinkt als de nieuwe Arthur van Walsum...
Let it be, let it be.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:36 schreef Wup het volgende:
... als ie voldoet aan de Wup-eisjes mag jij Niels straks voor je alleen:)
Nee, Joost sterft volgende week vrijdag na een ongeval na een dollemansrit met de auto.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:26 schreef Svensational het volgende:
"In ONM komt iemand op een gruwelijke manier aan z'n einde..."
Claire?
oeps..wat een voltreffer:(quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:24 schreef babette21 het volgende:
Nikkie aan de Botox en Tara Klomp aan de pillen:
toch? ow mooi want dat stond hoger op mijn verlanglijstje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, Joost sterft volgende week vrijdag na een ongeval na een dollemansrit met de auto.
Eerst rijdt hij Claire aan gort. En zo hoort het ook! Dood aan de hoer!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:31 schreef Wup het volgende:
toch? ow mooi want dat stond hoger op mijn verlanglijstje.
Claire kan nog wel even wachten
haha, gifkikkertjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Eerst rijdt hij Claire aan gort. En zo hoort het ook! Dood aan de hoer!
Ja, maar ik ben tegen hoeren, dus moeten ze dood.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:02 schreef Wup het volgende:
haha, gifkikkertje
Claire mag best dood maar nu nog even niet
en al helemaal niet niet dankzij dat monstertje
en er moet ook een hysterische Daphne op komen draven.....
Als anderen mijn verhaal beamen zijn ze waar. Jij komt er ooit nog wel achter. Zowel Joost als Bram verongelukken dodelijk en Pamela Teves wordt in november tijdelijk door Guuske Kotte vervangen. Aafke komt na het Zuid - Afrikadebacle zonder Koen terug. Aafke wordt dan, zoals ik reeds eerder zei, door Gepke Witteveen gespeeld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:37 schreef Wup het volgende:
neuh, dat was de duim van wiv
... moordenaars ook ...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:40 schreef Wup het volgende:
"wij, vroeger, zetten verraders tegen de muur"
Dat komt doordat wij van VM van Yorin de verkeerde aanvangstijden hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:01 schreef dunn0w het volgende:
Waarom staat er in de TV-gids dat ONM om 19:20 begint.. terwijl het net als anders gewoon om half8 is....
mja, zullen we deze discussie verder maar laten rusten...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Neem nou eens eindelijk iets van me aan, eigenwijze tante die je bent.
Is dit jouw manier om te zeggen dat ik gelijk heb? Wat lomp!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
mja, zullen we deze discussie verder maar laten rusten...
kijk eens aan, ONM gaat in de nieuwe stijl volkomen onvoorspelbaar worden;)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Pikant nieuwtje: Tara gaat ondanks alle problemen met Chris Frommelmans toch een relatie met 'm krijgen.
Ilse Heus (Nico) gaat de serie verlaten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
kijk eens aan, ONM gaat in de nieuwe stijl volkomen onvoorspelbaar worden![]()
Joh!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Pikant nieuwtje: Tara gaat ondanks alle problemen met Chris Frommelmans toch een relatie met 'm krijgen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ilse Heus (Nico) gaat de serie verlaten.
Wat zal ik haar missen.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ilse Heus (Nico) gaat de serie verlaten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:24 schreef babette21 het volgende:
Nikkie aan de Botox en Tara Klomp aan de pillen:
[afbeelding]
In elk geval heeft de trekker haar niet gemist, want Nico zal verder zonder benen moeten leven. Ze wordt in het AZB geopereerd, maar dat mag niet meer baten. Ze zal haar benen kwijt zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
Wat zal ik haar missen.....![]()
![]()
![]()
Ik had liever gehad dat ze haar hoofd kwijt was..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In elk geval heeft de trekker haar niet gemist, want Nico zal verder zonder benen moeten leven. Ze wordt in het AZB geopereerd, maar dat mag niet meer baten. Ze zal haar benen kwijt zijn.
hahahahahahah, helemaal mee eens!!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ze haar hoofd kwijt was..
Heeft ze nooit gehad. Wel een berenkop!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:45 schreef dunn0w het volgende:
Ik had liever gehad dat ze haar hoofd kwijt was..
Op die foto niet....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze ziet er zo al sexy genoeg uit.
ow, te vroeg geklaagd dus....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:52 schreef dunn0w het volgende:
Woei.... om 1 minuut over 8 (net voor GTST) was de promo voor het NIEUWE ONM op tv..
met eric bouwman blabla.
Waaaa! ... eng man...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
Dames toch....
* Wup vond Nico wel oke
[afbeelding]
Mwah.... ze lieten vooral de spelers zien die er al in spelen ..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, te vroeg geklaagd dus....
en was het wat?
dat is juist stoer van zequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
Mwah.... ze lieten vooral de spelers zien die er al in spelen ....
dat is dan weer onstoerquote:en het was echt kort...:
Ja maar dat stond een beetje raar... omdat ze juist een heel verhaal hielden van: 'het NIEUWE ...enz..'quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is juist stoer van ze
[..]
Gemist!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:52 schreef dunn0w het volgende:
Woei.... om 1 minuut over 8 (net voor GTST) was de promo voor het NIEUWE ONM op tv..
met eric bouwman blabla.
hmz die babyface heeft ie nu niet meer nee, wel schattigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Sander de Heer (ONM: Marnix Klein) in 'Baantjer'
Da's Tobias uit de Suske & Wiske strips.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
Iwan wat is dat voor hondje?
en dat is het logo wat alle jatmuizen moet gaan afschrikken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Da's Tobias uit de Suske & Wiske strips.
als het er niet bijstond had ik haar nooit herkend.......quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Alexandra Blaauw (ONM: Nora van Diemen) in 'Baantjer'
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
[..]
off topic maar heb je per ongeluk ook Esmée de la Bretonière in dr SM-pakje?
zoals ik al zei, het is offtopic, maar dat was ook in een Baantjerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:28 schreef dunn0w het volgende:
Esmée de la Bretonnière heeft in 2 afleveringen meegespeeld. De eerste keer was in afl. 4.9 'De Cock en de moord in het donker' (48) in de rol van Lotus Langeweg. Hierin droeg ze waarschijnlijk dat SM-pakje. De tweede keer speelde ze de rol van Sylvana Smit in afl. 6.9 'De Cock en de moord op de tuin' (71). Volgens mij moet ik daar wel een cap van hebben... ga ik ff voor je opzoeken...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
off topic maar heb je per ongeluk ook Esmée de la Bretonnière in dr SM-pakje?
dank jequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Esmée de la Bretonnière heeft in 2 afleveringen meegespeeld. De eerste keer was in afl. 4.9 'De Cock en de moord in het donker' (48) in de rol van Lotus Langeweg. Hierin droeg ze waarschijnlijk dat SM-pakje. De tweede keer speelde ze de rol van Sylvana Smit in afl. 6.9 'De Cock en de moord op de tuin' (71). Volgens mij moet ik daar wel een cap van hebben... ga ik ff voor je opzoeken...
Ow zo bedoelde ik het niet.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
[..]
zoals ik al zei, het is offtopic, maar dat was ook in een Baantjer
nee, we begrepen elkaar wat verkeerd denk ik....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:18 schreef dunn0w het volgende:
Ow zo bedoelde ik het niet.....
Wat off-topic gaan betreft... zal ik mijn mond maar houden![]()
.
Geen probleem..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:22 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, we begrepen elkaar wat verkeerd denk ik....
ik zat offtopic te kletsen dus het is niet zo vreemd dat je me dan niet kan volgen
sorry daarvoor....
kort:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:24 schreef dunn0w het volgende:
Wat vond jij van de promo eigenlijk?
Zeg, zou je de beleefdheid kunnen opbrengen om Alexandra niet te beledigen, ja!? Zij is niet met een hoertje te vergelijken. Dr. Slettebak staat bij Alexandra in de schaduw! Begrepen!? Anders kom ik eens aan je oren trekken!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:52 schreef Svensational het volgende:
Tis toch net Claire zo...
Asl Wup er niet geweest zou zijn je Claire net overraten als je nu bij Lizzy doet! Stiekem staat Claire eigenlijk op 1 in dat rijtje van je.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg, zou je de beleefdheid kunnen opbrengen om Alexandra niet te beledigen, ja!? Zij is niet met een hoertje te vergelijken. Dr. Slettebak staat bij Alexandra in de schaduw! Begrepen!? Anders kom ik eens aan je oren trekken!!!
Nora valt bij mij in het rijtje van Lizzy. Plakkerig, maar zeer goed verteerbaar.
foto!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:58 schreef Svensational het volgende:
Robert de la Haye a.k.a. Niels Richter loopt op krukken. Dus of hij krijgt in ONM een "ongeluk" of irl heeft hij een smak gemaakt...
De NS heeft helaas nog geen foto's...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:07 schreef Wup het volgende:
[..]
foto!
haha ja, maar wtf moet JP met Ellen en Claire??quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Zelfs JP is aangepast aan het nieuw decor
Dat speelt hij alleen maar. Claire heeft 'm bij het afscheid onderuitgetrapt en daarbij heeft Niels dan zijn enkel gebroken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:58 schreef Svensational het volgende:
Robert de la Haye a.k.a. Niels Richter loopt op krukken. Dus of hij krijgt in ONM een "ongeluk" of irl heeft hij een smak gemaakt...
Ellen en Claire komen een drankje drinken in DOK.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:09 schreef Wup het volgende:
[..]
haha ja, maar wtf moet JP met Ellen en Claire??
jammer dat ze de verkeerde geraakt heeft maar het blijft stoerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire heeft 'm bij het afscheid onderuitgetrapt en daarbij heeft Niels dan zijn enkel gebroken.
owwww het leek me huize Evenhuis maar dat is een logischer verhaal jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
Ellen en Claire komen een drankje drinken in DOK.
Ellen riep op haar bekende overdreven manier:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
[..]
owwww het leek me huize Evenhuis maar dat is een logischer verhaal ja
Ellen trekt alleen een rare bek en Claire schopt een klein hondje:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Ellen riep op haar bekende overdreven manier:
"Oooooooooh, alles is zo nieuw"
Of zoiets..
haha is eigenlijk uit de lucht die site.:) er is al een anderquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:13 schreef Svensational het volgende:
Hee Wup, het forum op de uitzwaai-site is niet echt actief he
Nou geef de link eens!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:16 schreef Wup het volgende:
[..]
haha is eigenlijk uit de lucht die site.:) er is al een ander
als ie actief wordt [ lees het nieuwe seizoen zal toch eerst van start moeten anders blijft het zo blanco:) ]quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
Nou geef de link eens!
paganplace is een domeinnaampje van Wupquote:Hoe zit dat trouwens met dat Paganplace? Is dat iets wat jij helemaal zelf gemaakt hebt?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:21 schreef Wup het volgende:
paganplace is een domeinnaampje van Wup
je hebt helemaal geen usersnaam nodigquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:24 schreef Svensational het volgende:
Maar waarom mocht ik maar een username van 10 tekens?
Dus je doet het idd alleen maar op Wup te pesten, Claire afzeikenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: bij Tara heb je al dan niet toevallig de perfecte kijkwijzer in beeld....
Als Wup er niet was zou ik Claire niet overraten, maar overrompelen. Niet dat ik het zo graag wil, maar ja, 't is LaClaire's vrijetijdsbesteding en ze schijnt er goed voor te betalen.
Ik heb me anders wel geregistreerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
je hebt helemaal geen usersnaam nodig
ze zijn Tara Klomp alvast aan het boycotten want dit was het alternatief:)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: bij Tara heb je al dan niet toevallig de perfecte kijkwijzer in beeld....
Nee hoor, Claire houdt van een Golden Shower.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:25 schreef Svensational het volgende:
Dus je doet het idd alleen maar op Wup te pesten, Claire afzeiken![]()
er komt toch geen lied... ik bedoel dat gaan ze toch niet zingen... dat klinkt naar niks......quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat het ONM heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |