LOLquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Wup, hoe is dat nou? Klaarkomen omdat je weer eens een topic hebt mogen openen?
da's begrijpelijk, Pamela Teves verlaat het zinkende schip nu het nog kan, ONM is straks niks meer zonder Dominique van Vliet en Kim Pieters...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Overigens heb ik een nieuwtje dat jullie hier nog niet weten. Er volgt in november een Bettinarecast. Pamela Teves wordt dan voorgoed door Guuske Kotte vervangen.
Daarom ging Pauline ook weg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
Pamela Teves verlaat het zinkende schip nu het nog kan
Dan houdt ONM voor mij echt HELEMAAL op!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Overigens heb ik een nieuwtje dat jullie hier nog niet weten. Er volgt in november een Bettinarecast. Pamela Teves wordt dan voorgoed door Guuske Kotte vervangen.
Ze mag naar GTST komenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
[..]
da's begrijpelijk, Pamela Teves verlaat het zinkende schip nu het nog kan, ONM is straks niks meer zonder Dominique van Vliet en Kim Pieters...
ja, als je het dan toch over een baggerserie hebt....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:41 schreef Dizer het volgende:
Ze mag naar GTST komen
ZOOP? Tja, na ONM moeten ze allemaal van de drank af.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:40 schreef Dizer het volgende:
Zo, laten we lekker de allerbeste acteurs eruitgooien en dan houden we lekker een jonge serie over. Kijk maar naar ZOOP, want dat is de toekomst!!
Victoria Koblenko mag de rol van LaClaire overnemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:41 schreef Dizer het volgende:
Ze mag naar GTST komen
gedraag je he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Victoria Koblenko mag de rol van LaClaire overnemen.
Ze is lekker, lekker kattig en lekker hoerig. Nou? Wat wil ik nog meer?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:55 schreef Wup het volgende:
gedraag je he?
Volgens mij weet Pamela zelf niet eens dat ze vervangen gaat worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
daarom is het dus ook weer een WIV verzinsel...quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij weet Pamela zelf niet eens dat ze vervangen gaat worden.
Maar goed, stel nu dat het waar zou zijn... dan vrees ik dat ONM Goudkust achterna gaat.![]()
Dan zoek je het toch lekker zelf uit! Jij ligt hier wat te ouwehoeren oven een mogelijke recast van wie dan ook, terwijl ik hier in een deuk lig, omdat ik de recasts al lang weet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:17 schreef Wup het volgende:
daarom is het dus ook weer een WIV verzinsel...
of je bent nu pissig, of je bent verbaasd dat je niet geloofd wordt....quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan zoek je het toch lekker zelf uit! Jij ligt hier wat te ouwehoeren oven een mogelijke recast van wie dan ook, terwijl ik hier in een deuk lig, omdat ik de recasts al lang weet.
Ja, jij betwetertje. Wacht maar tot 15 november. Dan weet je gelijk dat ik gelijk heb!quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:28 schreef Wup het volgende:
of je bent nu pissig
Kan niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:33 schreef MirSus het volgende:
net verlengt
Toch wel!quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan niet.
Geen enkel contract wordt verlengT.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:34 schreef MirSus het volgende:
Toch wel!![]()
Jaja ik weet hetquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Geen enkel contract wordt verlengT.
Je kijkt niet alleen als een botsauto (als Ellen), je schrijft ook zo.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:36 schreef MirSus het volgende:
Jaja ik weet het![]()
Ja dat heb je he met drank opquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je kijkt niet alleen als een botsauto (als Ellen), je schrijft ook zo.
Ja, maar de schrijvers accepteren dat niet, want met Dolf de Vries hebben ze met al zijn nevenactiviteiten ook veel problemen gehad. Hij werd toen uit de serie geschreven.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:41 schreef MirSus het volgende:
Dat ze een theater stuk gaat doen was al bekend ook heeft ze daarbij verteld dat ze daarnaast makkelijk ONM er bij kan doen![]()
Er doen meerdere ONM acteurs theater, dit is al het geval in het geheel van 10 jaar ONM.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar de schrijvers accepteren dat niet, want met Dolf de Vries hebben ze met al zijn nevenactiviteiten ook veel problemen gehad. Hij werd toen uit de serie geschreven.
Wat denk je waarom Do er uit moet? Theatertje hier, filmpje daar en haar eigenlijke werk leed er onder.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:44 schreef MirSus het volgende:
Er doen meerdere ONM acteurs theater, dit is al het geval in het geheel van 10 jaar ONM.
Goed voor d'rquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat denk je waarom Do er uit moet? Theatertje hier, filmpje daar en haar eigenlijke werk leed er onder.
Ik wil wel eens weten waar jij je info vandaan haalt, maar je trekt heel wat onzin uit je kloten.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:48 schreef MirSus het volgende:
Goed voor d'r![]()
Maar nee!
Haha, van mij hoef je het niet te geloven hoor!quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten waar jij je info vandaan haalt, maar je trekt heel wat onzin uit je kloten.
Tja, wijven onderling! Die geloven zelfs de Story, de Weekend en de Privé.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:53 schreef MirSus het volgende:
OO, maar die geloof ik nog wel
Over weekend gesproken, ik ga me maar eens voorbereiden op de laatste weekend dagquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, wijven onderling! Die geloven zelfs de Story, de Weekend en de Privé.
Hahahahahahahahahahaha! Ik heb vijf weken vakantie.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:01 schreef MirSus het volgende:
Over weekend gesproken, ik ga me maar eens voorbereiden op de laatste weekend dag![]()
haha, da's stoer....quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:41 schreef babette21 het volgende:
* Bet meldt zich meteen als eigenaar van het onbekende picje...
beetje gelijk heb je wel, dat Anouck Klomp-Simone Cobben bericht kwam toch uit de Telegraaf?quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, wijven onderling! Die geloven zelfs de Story, de Weekend en de Privé.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 13:50 schreef Wup het volgende:
[..]
beetje gelijk heb je wel, dat Anouck Klomp-Simone Cobben bericht kwam toch uit de Telegraaf?
het hoeft niet echt wijs te zijn dat voor waar aan te nemen, op de ONM site hebben ze het nog steeds over Anouck Klomp als Tara van Walsum, of gaan ze dat aanpassen zodra de laatste Klomp scene uitgezonden is......
En in November zul je zien dat ik gelijk heb wat betreft Pam E. LaTeves.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:21 schreef soapie het volgende:
Ach, wel zien het allemaal wel.... Over ruim een week beginnen de herhalingen van de laatste week!!!!!!!!!!!!
Yeah sure.....quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
En in November zul je zien dat ik gelijk heb wat betreft Pam E. LaTeves.
Ik vind Guuske Kotte veel beter.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:25 schreef soapie het volgende:
De enige echte Bettina Wertheimer!!!!!!!!!
quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind Guuske Kotte veel beter.
Nou, ik vond het toch bijzonder vermakelijk toen Bettina Kotte Serge's shrink op een smalende toon voor "miiezzerig onderkrrrrruips'l " uitmaakte. Leve Guuske Kotte (of zoals mijn buurman zegt: Guuske Kotse)!quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:01 schreef soapie het volgende:
![]()
Dat klinkt al een stuk beter!!!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Guuske Kotse!
Jij verwart haar met Ariel Kotse.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:16 schreef soapie het volgende:
Dat klinkt al een stuk beter!!!!!!
Wie begon er ook al weer over???!!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij verwart haar met Ariel Kotse.
Ik kan toch geen prachtige gelegenheid om Wup te pesten laten schieten?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:31 schreef soapie het volgende:
Wie begon er ook al weer over???!!!
Wup laat zich wijselijk niet zien.....quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan toch geen prachtige gelegenheid om Wup te pesten laten schieten?![]()
Ik snap niet dat jullie je met die onzin bezighouden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:51 schreef babette21 het volgende:
Ronde 2: ONM Tournament - Meest irritante personage
Er zit een copyright op het logo.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor het geval dat de ONM-site van Yorin commercieel gaat ben ik bezig met een gratis alternatief.![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er zit een copyright op het logo.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Verlos me maar uit mijn lijden.quote:
Wat maakt het uit, wij doen juist goede dingen voor de kijkcijfers van ONMquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er zit een copyright op het logo.
Door de acteurs omlaag te halen?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:24 schreef pberends het volgende:
Wat maakt het uit, wij doen juist goede dingen voor de kijkcijfers van ONM
Motje?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoi weet_ik_veel
Nee.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: vind je het niet een beetje laag om smilies van Crapforum te jatten?
(-2 doodverwensing) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Mogelijke doodsoorzaak van Bram:
Die kunnen niet lager.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Door de acteurs omlaag te halen?
* Wup kan alles.....quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:03 schreef pberends het volgende:
Kan je wel R.I.P. tegen een engel zeggen?
Behalve lief zijn tegen Wiv.quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:12 schreef Wup het volgende:
* Wup kan alles.....
quote:Ick cha eg nie betaluh foor diej bloepurz!
Ron Brantsteedur hep ze tog al uitchezonduh in 'Laatzumaarlaggu'! :-)
Kheb oock un deeveedeerekordur.
(KWOOT: "Briesers & blowuh tast ech nie du herzenzellen aan.")
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor het geval dat de ONM-site van Yorin commercieel gaat ben ik bezig met een gratis alternatief.![]()
Bekijken????? Zijn ze helemaal van de ratten besnuffeld? Als ik voor die teringtroep betaal wil ik 'm downloaden!quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Reactie in een van de discussies op het YORIN ONM-forum over het feit dat je misschien moet gaan betalen om de blooperfilmpjes te kunnen bekijken:
dat hebben we nooitquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft er iemand nog iets zinnigs te melden?
Van jullie tweeën ben ik die prietpraat dan ook gewend.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
dat hebben we nooit![]()
Gelukkig zit u altijd boordevol nuttige informatie gij overjarige oversekte puberquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van jullie tweeën ben ik die prietpraat dan ook gewend.
O gij die een taalwonder denkt te zijn! Eerst zegt je "u" (ook nog zonder hoofdletter) tegen me en even later "gij". Je moet wel een keuze maken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Gelukkig zit u altijd boordevol nuttige informatie gij overjarige oversekte puber
welke twee????quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van jullie tweeën ben ik die prietpraat dan ook gewend.
Jij met je DIS.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
welke twee????
Ga eens weg met je tvp!quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:31 schreef dunn0w het volgende:
TVP
Ik ben voor 30 augustus mijn klootzakgehalte weer aan het oppoetsen. Even testen of het nog werkt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:52 schreef dunn0w het volgende:
Tssss... ik ben er net!
Ow jij hoeft je echt geen zorgen te maken dat het ooit afneemt hoor.....quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben voor 30 augustus mijn klootzakgehalte weer aan het oppoetsen. Even testen of het nog werkt.
ohhhhh oke is het nu de bedoeling dat ik er tegenin ga????quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij met je DIS.
Heb ik jou wat gevraagd?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:00 schreef dunn0w het volgende:
Ow jij hoeft je echt geen zorgen te maken dat het ooit afneemt hoor.....
Jij of je alter.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ohhhhh oke is het nu de bedoeling dat ik er tegenin ga????![]()
Laat ik lief zijn; jij mag kiezen wie je wiltquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij of je alter.
Beiden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:13 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Laat ik lief zijn; jij mag kiezen wie je wilt
kun je dat wel aan????quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Beiden.
Van jouw kaliber kan ik er wel twintig aan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:18 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
kun je dat wel aan????
denk je dat echt???quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van jouw kaliber kan ik er wel twintig aan.
HIER MET DIE FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:16 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik heb namelijk exclusieve foto's van Lizzy die kan ik als wapen gebruiken...................
Ik wil Lizzy en de nieuwe Tara.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:03 schreef Wup het volgende:
ow, sorry hoor
zo, da's vals.....quote:Op maandag 16 augustus 2004 01:04 schreef pberends het volgende:
Die kunnen niet lager.
Ze hadden het niet over LaClaire.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
zo, da's vals.....
Je bedoelt Ariel Ultra (Dik)? Ja, die zit tussen de schaapjes te blaten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:22 schreef pberends het volgende:
Dikke trol A.K.A. Ariël Sharon zat toch definitief op Texel?
Terug naar de kust...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:25 schreef Wup het volgende:
nog een oud Goudkustje...Robin Rienstra , seizoen 6, 2001
Fout gelezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
LOL @ Duuk, spelen normale acteurs wel is meer andere personages?
Wat heb je ervoor over??????quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
HIER MET DIE FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met mij ook niet, want ik voorzie jullie allen van het laatste ONMnieuws.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:19 schreef MirSus het volgende:
Zo met Wup hoef je ONM niet te missen hoor
![]()
Als je een lekker wijf bent mag je op de borrel komen. Als je een vent bent mag je opsodemieteren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wat heb je ervoor over??????![]()
![]()
Welk nieuwsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met mij ook niet, want ik voorzie jullie allen van het laatste ONMnieuws.
Je neemt me de woorden uit mn mond!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:12 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Welk nieuws![]()
ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als je een lekker wijf bent mag je op de borrel komen. Als je een vent bent mag je opsodemieteren.
Kan zijn, maar dan hangt het nog van het lekkerheidsgehalte af of je op de borrel mag komen......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik ben een vrouw
wil je een foto?????quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dan hangt het nog van het lekkerheidsgehalte af of je op de borrel mag komen......
Ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
wil je een foto?????
waar moet ik hem heen mailen?????quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja.
winestreet@hotmail.comquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
waar moet ik hem heen mailen?????
Not bad, maar helaas ouder dan 16....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik heb je toegevoegd dussss
Ahhhhhhhhwwwwgrrrrrrr! Ik moest 'm ff terugduwen......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:47 schreef MirSus het volgende:
Speciaal voor w_i_v
Jezus, die ziet er wel zeer appetijtelijk uit zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
[afbeelding]
Haar vond je ook 'lekker' toch?!![]()
[Wup, nu staat wel op de Yorin site dat Simone Tara gaat spelen, Anouck staat al niet meer bij de biografieën]
Simone Cobben, de nieuwe Tara...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Jezus, die ziet er wel zeer appetijtelijk uit zeg![]()
.
Wie is dat?
Laat de aanhalingstekens maar weg! Ze IS lekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
Haar vond je ook 'lekker' toch?!![]()
Hoe oud ben jij? Dat je Jezus kent.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
Jezus, die ziet er wel zeer appetijtelijk uit zeg
Zie je nou dat ik gelijk had?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
[Wup, nu staat wel op de Yorin site dat Simone Tara gaat spelen, Anouck staat al niet meer bij de biografieën]
Ik heb (wat Simone's overname v. Tara betreft) ook nooit beweerd dat je geen gelijk had!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zie je nou dat ik gelijk had?
Wie's deze beer?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:36 schreef MirSus het volgende:
Een ander kapsel is er al... nu alleen nog een andere verhaallijn!!
Dan weet je dat de rest van wat ik zei ook waar is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:37 schreef MirSus het volgende:
Ik heb (wat Simone's overname v. Tara betreft) ook nooit beweerd dat je geen gelijk had!![]()
dan is meiske Klomp er blijkbaar echt op staande voet uitgeschopt....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:19 schreef MirSus het volgende:
Ze pijpte Harry Klooster niet! (Yep! Mijn klootzakgehalte is terug!)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:42 schreef Wup het volgende:
* Wup is nog steeds nieuwsgierig naar wat dat Klompmens uitgevreten heeft daar op die set....
Ja, mocht ie willen. Het bericht kwam van mij.quote:ps: het bericht van de vervanging van Anouck Klomp door Simone Cobben was afkomstig van Svensational
vanaf maandag (23 augustus) komen de herhalingen van de laatste week en dan vanaf 30 augustus zijn er weer nieuwe afleveringen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:03 schreef carola het volgende:
wanneer begint het weer?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:10 schreef carola het volgende:
oh beter en relaxed dat de laatste afleveringen weer een week herhaalt worden!
quote:Ik heb nog veel beter nieuws voor je,!!! Iets wat je hier al een aantal maanden roept De rol van Tara van Walsum krijgt een recast. Vanwege een verstoorde werkverhouding is Anouck Klomp opgestapt!! Haar rol zal worden overgenomen door Simone Cobben
zie vorige paginaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:36 schreef carola het volgende:
En is er een pic. van Simone Cobben??
Geniale actrice, in het echt is ze dus ook een bi-atch.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:10 schreef Wup het volgende:
Svensational- dinsdag 20 juli 2004 @ 10:04:
[..]
hahaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:26 schreef pberends het volgende:
Geniale actrice, in het echt is ze dus ook een bi-atch.
ja inderdaad nu zie ik het!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:38 schreef Wup het volgende:
[..]
zie vorige pagina
... herhaalD ...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:10 schreef carola het volgende:
oh beter en relaxed dat de laatste afleveringen weer een week herhaalt worden!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:28 schreef Wup het volgende:
[..]
haha
Wordt Tara bisexueel ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:26 schreef pberends het volgende:
Geniale actrice, in het echt is ze dus ook een bi-atch.
Tara doet me altijd denken aan iemand die constant ongesteld is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wordt Tara bisexueel ofzo?
Jankt zoiemand dan ook zo slecht?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:04 schreef pberends het volgende:
Tara doet me altijd denken aan iemand die constant ongesteld is.
Tara mag van mij een Oscar winnenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jankt zoiemand dan ook zo slecht?
Wat moet die lul hier?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja, Drie Hete Hoeren In Tirol. Hahahahahahaha!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:12 schreef pberends het volgende:
Tara mag van mij een Oscar winnen
Hopelijk komt ze nog is in een Hollywoodproductie.
Misschien liggen ze wel in een deuk?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier nog maar alleen? Liggen jullie allen voor Pampus?
Misschien liggen ze in een deuk omdat ze liggen te neuken voor Pampus en 't niet lukt?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:15 schreef pberends het volgende:
Misschien liggen ze wel in een deuk?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb trouwens vandaag groot nieuws vernomen: Aafke gaat niet voor goed weg. Er volgt een recast. Gepke Witteveen volgt Pauline op.
Hoezo "quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:21 schreef MirSus het volgende:
![]()
Aafke mag terug komen, mag ze Koen alleen best in Z-Afrika achterlaten!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Aafke en Koen kunnen in Zuid - Afrika niet wennen en komen terug.
Misschien laten ze 'm daar verongelukken ofzo?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:26 schreef MirSus het volgende:
Aafke mag terug komen, mag ze Koen alleen best in Z-Afrika achterlaten!![]()
Ja wie weet!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien laten ze 'm daar verongelukken ofzo?
Misschien gaan ze scheiden? Aafke is toch al zevendehands ofzo.....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:28 schreef MirSus het volgende:
Ja wie weet!
haha ja ook nog een optiequote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien gaan ze scheiden? Aafke is toch al zevendehands ofzo.....
Misschien worden Aafke en Ellen de mannen zo zat dat ze samen een lezzie worden? Aafke lust alles en Ellen volgens mij ook, want na resp. Koen en Bram zitten ze toch al op rock bottom.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:31 schreef MirSus het volgende:
haha ja ook nog een optie![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien worden Aafke en Ellen de mannen zo zat dat ze samen een lezzie worden? Aafke lust alles en Ellen volgens mij ook, want na resp. Koen en Bram zitten ze toch al op rock bottom.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:34 schreef MirSus het volgende:
![]()
![]()
![]()
moet Aafke wel snel terug komen trouwens als dat zou gebeurenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat dus gebeuren. Aafke komt middels een recast terug.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:37 schreef MirSus het volgende:
moet Aafke wel snel terug komen trouwens als dat zou gebeuren![]()
Goeie recast... als het waar is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb trouwens vandaag groot nieuws vernomen: Aafke gaat niet voor goed weg. Er volgt een recast. Gepke Witteveen volgt Pauline op.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Goeie recast... als het waar is.
(Maar ik heb toch liever geen Aafke dan een andere Aafke.)
Het is waar.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Goeie recast... als het waar is.![]()
Ik ook, maar Gepke is een aardige vervangster.quote:(Maar ik heb toch liever geen Aafke dan een andere Aafke.)
Hij mag wel eens ophouden daarmeequote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:52 schreef soapie het volgende:
Wiv heeft een dikke duim en haalt daar al die onzin uit....![]()
![]()
hai...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:07 schreef Svensational het volgende:
Hij mag wel eens ophouden daarmee.
Het staat je vrij om hier op te zouten. We kunnen zonder Svensational.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:07 schreef Svensational het volgende:
Hij mag wel eens ophouden daarmee.
Wacht jij maar af. Dat geldt ook voor de tijdelijke recast van Pamela Teves door Guuske Kotte.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:52 schreef soapie het volgende:
Wiv heeft een dikke duim en haalt daar al die onzin uit....![]()
![]()
Ik vind het zwakjes van Pauline dat ze zelf ontslag nam. We hadden nog zo lang van haar kunnen genieten. Minimaal nog één seizoen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:38 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou nee,dan maar liever geen Aafke hoor!
hahaha, en hoe weet jij dat dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wacht jij maar af. Dat geldt ook voor de tijdelijke recast van Pamela Teves door Guuske Kotte.
Van de redactie van Veronica Magazine. Ik kom daar dagelijks.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:46 schreef MirSus het volgende:
hahaha, en hoe weet jij dat dan?
Aangezien je altijd kul verkoopt zal je dit ook wel niet menenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het staat je vrij om hier op te zouten. We kunnen zonder Svensational.
Verkocht heb ik hier niets, want dan zou ik nu steenrijk zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:32 schreef Svensational het volgende:
Aangezien je altijd kul verkoopt zal je dit ook wel niet menen
Ik heb geen kraam, zelfs niet op de markt, dus stal ik er niets op uit en onzin heb ik niet op voorraad.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
Aangezien je altijd onzin uitkraamt zal je dit ook wel niet menen
Ik heb een hekel aan de zomerstop. Als ze doorgingen waren die herhalingen niet nodig.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:48 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die week herhalingen van tevoren?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het ultieme Ellen-topic:
Vrouwen zuipen steeds meer
quote:MEDISCH NIEUWS
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 04:19 schreef Wup het volgende:
een hele goedemorgen allemaal:)
[stoere foto]
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 04:19 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
dat kost een hoop tijd en dat heb ik op het moment totaal niet. zit ook weer gewoon in mijn eigen huis dus geen internet... maar over een paar weken moet ik weer een weekje op 't huis van pa passen, dus met een beetje mazzel kan ik dan vast een deel online zetten.... 't duurt dus ff... maar 't wordt wél mooi!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef Svensational het volgende:
Bet, hoe staat het met het nieuwe archief??
hahaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 04:19 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
De preview zag er al mooi uitquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat kost een hoop tijd en dat heb ik op het moment totaal niet. zit ook weer gewoon in mijn eigen huis dus geen internet... maar over een paar weken moet ik weer een weekje op 't huis van pa passen, dus met een beetje mazzel kan ik dan vast een deel online zetten.... 't duurt dus ff... maar 't wordt wél mooi!!!
Vraag voor WIV: Komt er ook een extra bijlage in VM?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:30 schreef babette21 het volgende:
Nog wat onm nieuws: volgende week schijnt Televizier vol te staan met ONM!!
Wiv is te druk bezig met nieuwe recasts te verzinnen. Ik denk dat ie hierna komt dat JP wordt vervangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vraag voor WIV: Komt er ook een extra bijlage in VM?![]()
Hij wordt wel steeds beter met het verzinnen van recasts... je zou hem bijna gaan geloven.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:
Wiv is te druk bezig met nieuwe recasts te verzinnen. Ik denk dat ie hierna komt dat JP wordt vervangen.
Hierzoo!!!!!! wat is er???quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Joyce&Roxydinges?
Wat een bagger, normaal had je zo'n goede overloop van ONM naar GTSTquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens VM begint ONM voortaan om 19:20u.![]()
Vooral als ze waar zijn. Pauline wordt vervangen door Gepke en Pamela wordt tijdelijk vervangen door Guuske Kotte. Er komt geen extra bijlage van VM.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:18 schreef MirSus het volgende:
Die WIV is best grappig af en toe met z'n recasts![]()
ow gaat het nu dagelijks 10 minuten langer duren?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens VM begint ONM voortaan om 19:20u.![]()
Nee, "Kut & Carlo" komt eerder en voor ONM komt "The Nanny". Daardoor begint ONM iets eerder.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:22 schreef Wup het volgende:
ow gaat het nu dagelijks 10 minuten langer duren?
da's mooi...
ze kwamen natuurlijk zendtijd tekort om het waanzinnige afscheid van Claire & Ellen in die 2 maandjes te proppen...
ik vond mijn verhaal leuker:)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, "Kut & Carlo" komt eerder en voor ONM komt "The Nanny". Daardoor begint ONM iets eerder.
Met mij... maar je hoeft niet te wachten tot het volgende seizoen begint.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met wie moet ik komend seizoen gaan bekvechten om een nieuw topic te openen?
yep, zodra een topic sluit gooi ik alles eraf, sorry maar ik ben wat aan het ruimen de komende tijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:53 schreef Svensational het volgende:
Je haalt de foto's die je plaatst wel steeds heel snel van je server af he Wup? In # 60 zijn ze al allemaal weg...
Sorry, zie dit nu pasquote:ik heb maar even wat plaatsjes verkleind want het werd wat traag op deze pagina.
ik ga vandaag of morgen opschonen, dus dan zie je topics vol met kruizen....
alle 'Wupfoto's zijn dan verwijderd....
WIV moet VM beter lezen... Daarin stond een paar weken geleden dat C&C gecancelled is.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:44 schreef Wup het volgende:
Cash & Carlo wederom uit de dood herrezen?
wat is dat joch toch voor onuitroeibaar ongedierte....
de zondagen blijven toch alsjeblieft wel?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Belangrijk nieuws!:
Vanaf komend seizoen wordt ONM iedere werkdag herhaald tussen 17:00 en 17:30u.![]()
Ga ik ff voor je uitzoeken!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:58 schreef Wup het volgende:
de zondagen blijven toch alsjeblieft wel?
De omnibusaflevering op zondag is geschrapt!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ga ik ff voor je uitzoeken!
Neem je alles op???quote:ik heb nog de laatste 3 weken GTST en de hele serie de Erfenis, een heel seizoen Dit Was Het Nieuws en Rozengeur & Wodka Lime in de wacht staan
dan is het dus helemaal geen goed nieuws....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De omnibusaflevering op zondag is geschrapt!![]()
quote:Haha op één van die gare clubs hadden ze foto's van Wup doorgelinkt naar clubhome (de frontpage) maar die zijn allemaal gewist dus nu komen er alleen nog maar bewegende kruisjes langs!!! Suckers hihi
betrapt?;)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:05 schreef Svensational het volgende:![]()
Haha, ik had wat foto's laten zien van de nieuwe Tara die jij hier geplaatst had. Een zelfgenomen beloning voor mijn nieuwsdienstquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:10 schreef Wup het volgende:
[..]
betrapt?;)
roep maar wat je kwijt bent....
quote:Quote Iwan:
Ze mag dan wel een leuk cobje hebben
Nee, man! Deze is niet scheel, heeft geen dikke kop en ziet er erg lekker uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:51 schreef Wup het volgende:
zij?
Dan is het maar goed dat ik ze onmiddellijk snaai!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:54 schreef Wup het volgende:
yep, zodra een topic sluit gooi ik alles eraf, sorry maar ik ben wat aan het ruimen de komende tijd.
WAT!? Wanneer worden de afleveringen dan herhaald?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De omnibusaflevering op zondag is geschrapt!![]()
sorry, en excuses aan Soniaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, man! Deze is niet scheel, heeft geen dikke kop en ziet er erg lekker uit.
Zoals ik hier al zei:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
WAT!? Wanneer worden de afleveringen dan herhaald?
Tnx! Altijd handig voor als bij die ^(*)$#!@^ van Essent het beeld om 19.15 uur uitvalt en om 20.00 uur terugkomt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf komend seizoen wordt ONM iedere werkdag herhaald tussen 17:00 en 17:30u.
Vanmorgen mocht ik er niet eens op klikkenquote:
Ik denk niet dat w_i_v het prettig vindt dat jij onder zijn account post hier op FOK! Vertel op, wie ben je?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lieve lieve Wup: wil je de pics ajb wat langer laten staan? Ik ben niet 24/7 online (moet ook wel eens werken). Dan heb ik wat meer kans om de jpegs te downen. Ik gebruik ze alleen maar voor mijn persoonlijke ONMdossier. Niet voor anderen.
Degene die Wup in d'r aars kruipt voor wat jpegs.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:58 schreef Svensational het volgende:
Vertel op, wie ben je?
het is maar tijdelijk, als het nieuwe seizoen begint heb ik eea. hopelijk een beetje op ordequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lieve lieve Wup: wil je de pics ajb wat langer laten staan? Ik ben niet 24/7 online (moet ook wel eens werken). Dan heb ik wat meer kans om de jpegs te downen. Ik gebruik ze alleen maar voor mijn persoonlijke ONMdossier. Niet voor anderen.
Wup, jij hoort bij mij!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:06 schreef Wup het volgende:
* Wup is beetje chaootje
Dat bedoel ik maar... Hier is afgelopen jaar maar 1x10 minuten ONM uitgevallen. En het voordeel van de dagelijkse herhaling is ook dat de aftiteling wordt uitgezonden. Die zie je niet na iedere omnibusaflevering.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tnx! Altijd handig voor als bij die ^(*)$#!@^ van Essent het beeld om 19.15 uur uitvalt en om 20.00 uur terugkomt.
Of heb je een klap op je hoofd gehad?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Degene die Wup in d'r aars kruipt voor wat jpegs.
* Wup wil zondagjes!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:06 schreef Lemijn het volgende:
Maar, relaxed dat er weer elke dag herhalingen komen! Ik vond die grote herhaling op zondag echt niks en nu kan je, als je het een keer mist, tenminste inhalen voor de volgende aflevering. Hoevaak ik niet het afgelopen seizoen vanaf dinsdag niet meer keek om het op zondag allemaal achter elkaar te kunnen kijken.... (en nog erger: als ik het dan vergat)
nog 2 maanden Claire te gaan, daarna kan het grote gejammer, geklaag en gejank beginnenquote:Ik vind al dat nieuwe gedoe maar beangstigend klinken. Quote van http://www.rtl.nl/soaps/onm/:
"...En het mooie van dit alles is: je favoriete serie wordt er alleen maar leuker op!"
Grr... dat bepalen we zelf wel ja...
Dat is hier in Echt ook maar één keer gebeurd. Die &^%()($# van Essent maakten het kabelnetwerk voor internet gereed, maar verklootten het radio- en televisiesignaal. Om 20.05 uur waren ze klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat bedoel ik maar... Hier is afgelopen jaar maar 1x10 minuten ONM uitgevallen. En het voordeel van de dagelijkse herhaling is ook dat de aftiteling wordt uitgezonden. Die zie je niet na iedere omnibusaflevering.
nope, Iwan is aan de beurtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is Wupster al bezig met het ineenflansen van een nieuw topic? Schiet maar op, want Wiv komt er aan!
Ja, van Joyce&Roxydinges toen ik zei dat Joyce een re-recast nodig heeft. Ik wil Marjolijn Keuning terug!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Svensational het volgende:
Of heb je een klap op je hoofd gehad?
Vind ik ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
* Wup wil zondagjes!!!
en 17:00 uur is niet echt een lekkere tijd........ herhaal dan na 0:00 uur
Die wordt toch gerecast door Esmée de la Betonmuur? Of gaat dat niet door?quote:nog 2 maanden Claire te gaan, daarna kan het grote gejammer, geklaag en gejank beginnen
Ik heb een keer meegemaakt dat UPC op zwart ging tijdens een aflevering van Goudkust... die pas herhaald werd in de zomer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is hier in Echt ook maar één keer gebeurd. Die &^%()($# van Essent maakten het kabelnetwerk voor internet gereed, maar verklootten het radio- en televisiesignaal. Om 20.05 uur waren ze klaar.
Dat was een mislukte kutserie, dus daarvan heb je niks gemist....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb een keer meegemaakt dat UPC op zwart ging tijdens een aflevering van Goudkust... die pas herhaald werd in de zomer.![]()
dat zou de grote recastdeskundige toch moeten weten?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die wordt toch gerecast door Esmée de la Betonmuur? Of gaat dat niet door?
Ik ben helemaal voor... maar op dat tijdstip gaan ze vanaf september Cash & Carlo uitzenden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
* Wup wil zondagjes!!!
Ik weet niet alles, lieverd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef Wup het volgende:
dat zou de grote recastdeskundige toch moeten weten?
Huh? Komt Carlo's gayparade om 00.00 uur?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben helemaal voor... maar op dat tijdstip gaan ze vanaf september Cash & Carlo uitzenden.![]()
haha nietus, Goudkust was geweldig,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was een mislukte kutserie, dus daarvan heb je niks gemist....
Het werd op mislukte zenders uitgezonden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was een mislukte kutserie soap, dus daarvan heb je niks gemist....
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:23 schreef Wup het volgende:
haha nietus, Goudkust was geweldig,
alleen het laatste seizoen was bagger maar toen nog zat er geweldige humor in dankzij vrouwe Betonmuur.
mja, die vielen wel erg vaak uit toen bij mij.... maar Eneco is geloof ik nog erger dan Essent en Nuon bij elkaar....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Het werd op mislukte zenders uitgezonden.
dit is écht de slechtste grap die je ooit gemaakt hebt....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik wil Marjolijn Keuning terug!
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:26 schreef Wup het volgende:
mja, die vielen wel erg vaak uit toen bij mij.... maar Eneco is geloof ik nog erger dan Essent en Nuon bij elkaar....
Op zondag heb je dan ook nog de kans dat er een hoottemettoot- zonder- enige- vorm- van- hobby's op visite komt, alle afleveringen verkwekt en dan ook nog van je verlangt dat je de tv uitzet, want dat is fatsoenlijker. Ik zette dat ding dus nooit uit. Moet visite zich maar 14 dagen van te voren aanmelden. Ik ben de baas in huis, the king of the castle.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:25 schreef babette21 het volgende:
Oke ik heb misschien geen hekel aan die eerste week herhalen (was beetje overdreven) maar ja ik heb ze al gezien en mís onm zo... dus heb liever gewoon nieuwe afleveringen...
vind 't wel beter dat er nu weer dagelijkse herhalingen komen, want merkte toch vaak dat ik geen zin had om er 5 te kijken... of erger nog: bedacht me vaak om 18.00 uur: oh ja, onm!!! te laat dus!!
17.00 uur is alleen een rottijd, ben ik meestal nog aan het werk.... rond of na 0.00 uur is idd beter!!
of je ligt de halve dag op apegapen met een fijne (not) kater, waardoor zelfs een serie als onm nog te ingewikkeld is om te volgen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op zondag heb je dan ook nog de kans dat er een hoottemettoot- zonder- enige- vorm- van- hobby's op visite komt, alle afleveringen verkwekt en dan ook nog van je verlangt dat je de tv uitzet, want dat is fatsoenlijker. Ik zette dat ding dus nooit uit. Moet visite zich maar 14 dagen van te voren aanmelden. Ik ben de baas in huis, the king of the castle.
Het was dan ook geen grap. Joyce 1 vind ik veel stoerder. En ook nog veel lekkerder. Marjolijn Keuning lijkt erg op LaClaire.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:27 schreef babette21 het volgende:
dit is écht de slechtste grap die je ooit gemaakt hebt....![]()
Of er gaat een lid van het koninklijk huis dood... of er breekt weer ergens een oorlog uit... of er gebeurt weer een ramp... waardoor het niet meer herhaald wordt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op zondag heb je dan ook nog de kans dat er een hoottemettoot- zonder- enige- vorm- van- hobby's op visite komt, alle afleveringen verkwekt en dan ook nog van je verlangt dat je de tv uitzet, want dat is fatsoenlijker. Ik zette dat ding dus nooit uit. Moet visite zich maar 14 dagen van te voren aanmelden. Ik ben de baas in huis, the king of the castle.
ik vond Marjolein Keuning ook tof,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het was dan ook geen grap. Joyce 1 vind ik veel stoerder. En ook nog veel lekkerder. Marjolijn Keuning lijkt erg op LaClaire.
Aan die kul doet Yorin niet mee. Toen het WTC aan gort werd gevlogen werd ONM gewoon uitgezonden. Uiteraard zag je wel om de haverklap een scrollbar in beeld, met de tekst dat als je het nieuws wilde zien, je op RTL 4 en 5 terecht kon.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Of er gaat een lid van het koninklijk huis dood... of er breekt weer ergens een oorlog uit... of er gebeurt weer een ramp... waardoor het niet meer herhaald wordt.![]()
het is een schandequote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Of er gaat een lid van het koninklijk huis dood... of er breekt weer ergens een oorlog uit... of er gebeurt weer een ramp... waardoor het niet meer herhaald wordt.![]()
wat is daar nieuw aan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:38 schreef Iwan1976 het volgende:
JP's nieuwe look.![]()
Ja, iedere soaper kende haar als de sexbom uit Medisch Centrum West.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:35 schreef Wup het volgende:
ik was in het begin erg teleurgesteld over de komst van Annemieke Verdoorn
Dat op zijn kop is Pietje! Jp's cavia.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:38 schreef Iwan1976 het volgende:
JP's nieuwe look.![]()
dat geile blousjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:38 schreef Wup het volgende:
wat is daar nieuw aan?
Ja, de tijd is niet bepaald handig idd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
* Wup wil zondagjes!!!
De kreunende bar onder zijn gewicht!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:40 schreef babette21 het volgende:
dat geile blousje![]()
![]()
ik had wel een flinke bos borsthaar verwacht ......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:40 schreef babette21 het volgende:
dat geile blousje![]()
Welk gejammer? Dat Claire weg is? Oh ja, ik meen me iets te herinneren over constant gegeil van weetikveel op dat onaantrekkelijke suffe mensquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:42 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ja, de tijd is niet bepaald handig idd.
[quote}
nog 2 maanden Claire te gaan, daarna kan het grote gejammer, geklaag en gejank beginnen
ik denk dat je wel weer kan gaan lurken nu;)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:42 schreef Lemijn het volgende:
Welk gejammer? Dat Claire weg is? Oh ja, ik meen me iets te herinneren over constant gegeil van weetikveel op dat onaantrekkelijke suffe mens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |