Het wordt denk ik geen bladblazer maar het is er uitermate geschikt voor. We gaan wat testen met de druk en proberen de hoeveelheid "thrust" te meten die het ding kan genereren. Ook willen we met verschillende soorten brandstof gaan experimenteren, kijken wat ie doet en of ie zelfstandig kan blijven lopen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:57 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, zal nog wel even duren maar toch.
Ik werkte fulltime inderdaad maar wil nu wat anders gaan doen en moet daarvoor weer naar school of een cursus doen en daar ben ik nou mee bezig.
Dat van die bladblazer is echt een gaaf idee trouwens.
He, daar ben ik weleens geweest, waren we naar een Metallica concert.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]
ons 'eigen circuit'vlakbij de mac als je honger/dorst hebt
alleen jammer dat er ook vaak skaters zijn
Die zit er toch standaard opquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:19 schreef stinkie het volgende:
Iemand enig idee wat een duo-zit voor een gsx600f moet gaan kosten, of heft er iemand nog 1 overHet zit nu een beetje krap met een passagier...
zeker!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Cool he dat proggie
hier ookquote:Het regent nu hier
gelredome hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:10 schreef Gerako het volgende:
[..]
He, daar ben ik weleens geweest, waren we naar een Metallica concert.
niet bij mij...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die zit er toch standaard op
niet bij mij...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Het regent nu hier
quote:Het is niet toegestaan beeldmateriaal of andere inhoud geheel of gedeeltelijk te reproduceren, verveelvoudigen of openbaar te maken door middel van druk, fotokopie, microfilm of welke (elektronische) wijze dan ook, thans een (substantiële) deel van de gegevens aan de database te onttrekken zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van On-Site B.V. Per overtreding geldt een direct opeisbare boete van 5.000 euro per overtreding per dag.
Ze namen eindelijk de telefoon op mij Motorport. 197,42. Laat marquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:19 schreef stinkie het volgende:
Iemand enig idee wat een duo-zit voor een gsx600f moet gaan kosten, of heft er iemand nog 1 overHet zit nu een beetje krap met een passagier...
Ik weet alleen dat er een man in Breezand woont, 10km bij mij vandaan, en die heeft een oude straaljagermotor op een auto gezet. Maar die zie je inderdaad niet zo heel vaak rijden hier dus ik denk eigenlijk dat het niet mag.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef hollander172 het volgende:
Misschien rare vraag maar staat er iets in de wet dat je niet met jetaangedreven voertuigen de weg op mag? Buiten de bepaling van de typegoedkeuring dan waar je niet aan voldoet op dat moment.
Mijn achtertuin is nooit groot genoeg om zo'n jet uit te proberen.
Ik ben wel niet zo origineel maar ik heb nog een gokart frame liggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:35 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er een man in Breezand woont, 10km bij mij vandaan, en die heeft een oude straaljagermotor op een auto gezet. Maar die zie je inderdaad niet zo heel vaak rijden hier dus ik denk eigenlijk dat het niet mag.
Hij heeft hem weleens gestart, hij stond toen voor een bollenveld, was in de winter toen de bollen nog waren afgedekt met stro.
Hij heeft toen een baan van 15 meter breed en 50 meter lang weggeblazen en heeft de auto snel weer in de garage gezet.
Maakt trouwens wel een onwijs gaaf geluid volgens de MP3 op die site waar jij die foto vandaan hebt.
http://www.reality.demon.co.uk/jet1.mp3
We hebben speciaal een kleine turbo gekozen zodat we toerentallen kunnen halen boven de 100.000, zou fijn als ie er bij aanwezig is met zijn brandspuit want vertrouwen doe ik het niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn vader is brandweerman, dus als je het niet vertrouwt
Ben ik met je eens maar wat als er een schoep afbreekt? Of de as wordt instabiel/lager loopt eruit?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Toerentallen boven de 100.000rpm zijn okay
waarom zet je dat andere scherm er niet op? of wil je die gewoon meegeven (voor een meerprijsje)?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:20 schreef ZX9R het volgende:
Ik moet straks wat foto's gaan maken van mijn brommer.
Er is namelijk iemand geïnteresseerd in mijn brommer en die wil alle schadelpekken eens zien.
Het zal mij benieuwen!
ik heb hem al gekocht. uiterlijk wat kleine dingetjes maar hij reed zoveel beter en strakker (na bijna 20 mls) dan mijn oude zxr. vandaar dat ik meteen de beslissing heb genomen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je hem kopen? Die ZXR uit je avatar waar je op had gereden?
Leukquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Suzuki Ram Air Direction
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal ik het es ff haarfijn uitleggen
quote:Motor Magazine 27 Nov. - 11 Dec.
Conclusie
In eerdere tests is bewezen dat Ram Air zeker vermogenswinst oplevert. Waarden zoals Yamaha en Suzuki voor hun 2004-modellen hebben geroepen over de R1 (+8 pk door Ram Air) en de GSX-R 600 en 750 ( respectievelijk +8 en +6 pk) zijn zeker niet ver van de waarheid. Nameten is echter lastig omdat dit speciale apparatuur vereist. Een statische meting van een testbank is mogelijk. Gebruik makend van een fan die voldoende lucht onder (de juiste) druk in de Ram Air-opening kan blazen, kun je een goede simulatie maken. Voorwaarde is wel dat de fan gekoppeld is aan de fictieve snelheid van de motor, en dat soort testbanken vind je niet op iedere traathoek. Een dynamische test wordt lastiger omdat je dan over een datalogapparatuur (en een testparcours) moet beschikken waarmee je de druk in het Ram Air systeem kunt meten onder verschillende omstandigheden.
Toch is het niet zo snel de toename aan topvermogen waar "de straatrijder" zijn voordeel uit zal halen. Daarvoor liggen de snelheden (waar Ram Air dus echt gaat werken +200 Km per uur) te hoog. Nee Ram Air biedt meer voordelen als we spreken over zaken als gasreactie, koppel en acceleratie door de efficientere vulling van de cilinders en de hogere zuurstofconcentratie in het mengsel. Nu is dat voor de fabricanten marketingtechnisch wat lastiger uit te leggen. Bovendien, de motorijd(st)er wil pk's zien. Ter ultieme streling van het eigen ego. En zolang "wij" die willen zien, zullen -zeker de Japanners- zichzelf en ons voorlopig "gek" blijven maken. Dus inderdaad, Ram Air is een belangrijk marketingaspect, maar gebakken lucht is Ram Air dus zeker niet, wel een beetje opgeklopt.
Posten we te snel voor je??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Leukmaar nu volgende vraag, wat doet het ? en wat is het voordeel ??
jullie waren me al voor, anders had ik het graag gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waarom zet je dat andere scherm er niet op? of wil je die gewoon meegeven (voor een meerprijsje)?
Ik nog 24 minuten niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:20 schreef ondeugend het volgende:
Even vertellen dat ik weekend heb
Ben ik wel benieuwd naar hoe dat uitgevallen was.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal ik het es ff haarfijn uitleggen
Ja zit een minuut verschil in,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Posten we te snel voor je??
Je gaat toch wel weer beter zijn zondag he ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:38 schreef ZX9R het volgende:
Oh ja,
Daar heb ik nog geen zin in gehad en bovendien ben ik ziek.
Ik heb er al wel een fotootje van gemaakt en hij gaat gewoon mee met de verkoop.
Even batch maken in Photoshop. Hoef je er nooit meer naar om te kijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:39 schreef ZX9R het volgende:
Weet iemand een progje waarmee je snel wat foto's kunt resizen?
Precies de enige 2 waarik geen examen in heb gedaan...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nope, frans en bio
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ben ik wel benieuwd naar hoe dat uitgevallen was.
[......................edit]quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:46 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga zondag zeker mee. Zoals het er nu naar uitziet gaat mijn vriendin ook mee maar dat hangt een beetje van de zwelling in de kaak af (verstandskiezen laten trekken gisteren)
En ik ben een probeer Fotosoep aan het downen. Maar dat duurt nog een half uur met 50kB per seconden.
Nee serieus, wat had je gezegd?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik ook
[knipperdeknip]quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[......................edit]
Vlak voor het slapen gaan denk ik aan Luc.![]()
![]()
![]()
Ik weet wel hoe een ftp werkt hoor. En edit mijn aabod weer even weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga geen ftp geven.
Daar staan net iets teveel websites te draaien die door wat simpel ftp-en gruwelendig verneukt kunnen worden.
Aanbod was toch aardig!
wel iets van meer lucht = meer power maar ik wist het niet van die hoge snelheid, wat wel logisch is natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee serieus, wat had je gezegd?
Effect wordt idd zwaar overtrokken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel iets van meer lucht = meer power maar ik wist het niet van die hoge snelheid, wat wel logisch is natuurlijk...
Gaan we weer editten ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een ftp werkt hoor. En edit mijn aabod weer even weg.
Ik denk een edit-fetisjquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn met zijn edit-obsessie....
[ Bericht 823% gewijzigd door Patrick281 op 04-06-2004 17:00 ]quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
Edit mijn quote even jonge en dame.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[ Bericht 823% gewijzigd door Patrick281 op 04-06-2004 17:00 ]
Kom jij eigenlijk ook zondag?
Gisteren letterlijk on the edge met de Beemer en eh Free-Spirit..tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:05 schreef ondeugend het volgende:
Randjes zitten wel lekker altijd
Livin' on the edge !
Toch niet in de buurt van Brielle enzo he....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gisteren letterlijk on the edge met de Beemer en eh Free-Spirit..tegelijkertijd.![]()
![]()
Dat die smiley iedere keer misluktquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat ?
Ok.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat die smiley iedere keer mislukt
Hey veel D-Day op tv komend weekend he !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok.
Ja, en zondag BoBquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey veel D-Day op tv komend weekend he !
Zondag heb je 10 afleveringen BoBquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, en zondag BoB
Gelukkig zitten we dan op de brommer!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zondag heb je 10 afleveringen BoB
Post het plaatje hier even, kan ik of 1 van de andere hem toch rezisen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we dan op de brommer!
Jij gaat toch mee ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:49 schreef Cheshire het volgende:
[..]
hopelijk de bagage van Luc zondagquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie is jij dan ?
weer 1 minder..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:53 schreef hollander172 het volgende:
Jongens, ik hoor net dat ik niet mee kan. Zaterdag een verplicht feestje na een dagje uit van mijn werk en dan wordt het net te gortig om zondagochtend zo vroeg al op weg te gaan.
Daarna ga ik op vakantie dus dat wordt even niet rijden.. Misschien maar een motor huren daar.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm... zo blijven er niet veel over!
Oh Luc, ik wist niet dat je vriendin hier ook zat
Ow, zou wel leuk zijn!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:57 schreef Cheshire het volgende:
[..]
hopelijk de bagage van Luc zondag![]()
maar heb zo mijn twijfels, heb net twee kiezen laten trekken
Ik hoop dat je lekker mee kanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:57 schreef Cheshire het volgende:
[..]
hopelijk de bagage van Luc zondag![]()
maar heb zo mijn twijfels, heb net twee kiezen laten trekken
Dat hoop ik ook!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lekker mee kan
Tsja, ik heb niet de illusie dat ik als het laat maak met de nodige alcoholische versnaperingen (ben voor het eerst in 4 jaar eens niet de BOB) dat het rijden van zo'n eind verstandig is.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weer 1 minder..
I'm the lady with the fat cheek right nowquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ow, zou wel leuk zijn!
Kiezen trekken is niet zo fijn volgens mij
Hey... het valt misschien nog wel mee.... het duurt nog 2 dagen. Hopelijk geneest het en kan je met een asprientje gewoon gezellig meequote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:05 schreef Cheshire het volgende:
[..]
I'm the lady with the fat cheek right now![]()
maar met gaten in je kaak achterop hobbelen is misschien niet zo bevorderlijk voor herstel... geeft niks, er komt wel een andere keer.
jullie hebben al een aardige groep verzameld zo te zienwordt vast n geslaagde dag!
Moet je het perse laat maken dan? En moet je perse alcoholische versnaperingen drinken danquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb niet de illusie dat ik als het laat maak met de nodige alcoholische versnaperingen (ben voor het eerst in 4 jaar eens niet de BOB) dat het rijden van zo'n eind verstandig is.
Preventief cancelen dus helaas.
We moeten gewoon vaker meeten, nu wordt er elke keer op 1 dag in de 2 maanden? gegokt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgende keer moet je mee hoor OPM!
Als je al 4 jaar de BOB bent geweest, kan er best nog wel eens een vijde jaar bij!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb niet de illusie dat ik als het laat maak met de nodige alcoholische versnaperingen (ben voor het eerst in 4 jaar eens niet de BOB) dat het rijden van zo'n eind verstandig is.
We moeten gewoon vaker meeten, nu wordt er elke keer op 1 dag in de 2 maanden? gegokt.
tja, ik ben hartstikke voor om elke 2 weken te meeten maar door nu ver vooruit te hebben gepland is er nu wel een groep van meer dan 10 motoren die meegaan...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
helaas een verjaardag overdag, en trouwens...nog geen motorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie wilt er morgen met mij naar de open dag van Korteland motoren in Hardinxveld-Giessendam?
Is speciaal voor Italiaanse motoren, staat ook dynojet testbank en een prijs voor de motor met de meeste pk's aan het achterwiel
Ja, er zijn er alleen bij die dan net ff een week voor de meet hun motor verkopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, ik ben hartstikke voor om elke 2 weken te meeten maar door nu ver vooruit te hebben gepland is er nu wel een groep van meer dan 10 motoren die meegaan...
waarom die drukte??????quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:09 schreef ondeugend het volgende:
Cheshire ?
zou je je post van 17.49 willen editten ?
De quote dan
Je moet gewoon een backupmotor hebben!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, er zijn er alleen bij die dan net ff een week voor de meet hun motor verkopen.
Maar ach, ook die moet je hebben
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, er zijn er alleen bij die dan net ff een week voor de meet hun motor verkopen.
Maar ach, ook die moet je hebben
iddquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je moet gewoon een backupmotor hebben!![]()
hmm, ik heb nog van die stuurdopjes en stepjes nodig...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
5 Juni Ducatidag
* Diverse marktkramen met tal van koopjes.
Dus kom allemaal gezellig met ons mee genieten op 5 juni.
Wat heeft dit met motoren te maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
5 Juni Ducatidag
* Demonstratie model helicopter vliegen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:19 schreef Cheshire het volgende:
okee okee editten maar weer
Entree is gratis. Je kan er zo een kijkje nemenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:17 schreef ZX9R het volgende:
Op het zircuit van Assen heeft Kawasaki alle Ninja modellen bijeen gezet op 5 en 6 juni.
Dit ivm de introductie van de eerste ninja 20 jaar geleden!
Tot zondag !!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:22 schreef Cheshire het volgende:
outta here.. hey misschien tot zondag en anders veel plezier!
Hmmm feestje is van de baas van mijn vriendin dan ga ik niet om 22:00 zeuren dat ik naar huis wil. Drinken hoeft niet persee maar als je 4 jaar droog staat op feestjes en tussen mensen zit die je niet kent wil het best wel een beetje helpen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Moet je het perse laat maken dan? En moet je perse alcoholische versnaperingen drinken dan
Niet op letten, het ligt aan Pepijn niet aan jou.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:12 schreef Cheshire het volgende:
[..]
waarom die drukte??????
Had ik eigenlijk al op de planning staan maar moet mee met een uitje van mijn werk, kanoenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie wilt er morgen met mij naar de open dag van Korteland motoren in Hardinxveld-Giessendam?
Is speciaal voor Italiaanse motoren, staat ook dynojet testbank en een prijs voor de motor met de meeste pk's aan het achterwiel
Kan je beter achter wegduiken. Staat ook wel geinig. Is er eigenlijk nog wel iets origineel aan je nieuwe motor Jesse?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit: wat is er bijzonder aan een dubble bubble ruit?
tja, vrij weinig. maar dat is niet ergquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan je beter achter wegduiken. Staat ook wel geinig. Is er eigenlijk nog wel iets origineel aan je nieuwe motor Jesse?
dat moet je niet aan mij vragenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:43 schreef Gerako het volgende:
Zeg OPM, kun je de motor van Hollander niet lenen zondag, die wil toch niet. [afbeelding]
Jij was toch tegen het lenen van motoren? Ik heb het al een keer aangeboden toen je die vorige van jou zo beroerd vond rijden maar dat wilde je toen niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat moet je niet aan mij vragen![]()
jazeker ben ik daar tegen, maar als ik een motor kan lenen voor as zondag zeg ik geen neequote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij was toch tegen het lenen van motoren? Ik heb het al een keer aangeboden toen je die vorige van jou zo beroerd vond rijden maar dat wilde je toen niet.
Zo zou mijn stuurdemper ook komen te zitten als ik er eentje op die 250cc zet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jazeker ben ik daar tegen, maar als ik een motor kan lenen voor as zondag zeg ik geen nee
trouwens, mijn stuurdemper zit op precies dezelfde manier als deze (alleen is de mijne wat minder lomp) http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/63699/1 (3e pic) gave zxr trouwens
Technisch gezien is de motor nu niet verzekerd kwam ik achter vandaag, vond het al raar dat ik geen accept giro kreeg van ze.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jazeker ben ik daar tegen, maar als ik een motor kan lenen voor as zondag zeg ik geen nee
trouwens, mijn stuurdemper zit op precies dezelfde manier als deze (alleen is de mijne wat minder lomp) http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/63699/1 (3e pic) gave zxr trouwens
ff serieus: had je hem anders wel uitgeleendquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Technisch gezien is de motor nu niet verzekerd kwam ik achter vandaag, vond het al raar dat ik geen accept giro kreeg van ze.Is weer bijna geregeld, zodra ze het geld binnenhebben (vandaag gestort) is ie weer verzekerd. Nou maakt dit voor mezelf niet zoveel uit, ik was ondanks dit wel meegegaan als het had gekunt maar om hem nu uit te lenen?
Lijkt me niet verstandig.
Verzekering gaat volgens mij direct in nadat jij gebeld hebt, het geld moet dan uiterlijk na 30 dagen binnen zijn bij de maatschappij.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Technisch gezien is de motor nu niet verzekerd kwam ik achter vandaag, vond het al raar dat ik geen accept giro kreeg van ze.Is weer bijna geregeld, zodra ze het geld binnenhebben (vandaag gestort) is ie weer verzekerd. Nou maakt dit voor mezelf niet zoveel uit, ik was ondanks dit wel meegegaan als het had gekunt maar om hem nu uit te lenen?
Lijkt me niet verstandig.
Yep maar ik vraag dan wel een bedrag aan borg. Je weet maar nooit he? Ik ben niet echt moeilijk met die dingen ondanks dat ik zo onderhand wel beter zou moeten weten. (al vaak op mijn bek gegaan met die dingen, deuk in de auto e.d.)quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff serieus: had je hem anders wel uitgeleendwant, zoals je weet, ik ben daar echt terughoudend mee...
Klopt is bij mij ook, ik heb de motor 3 april gekocht met een tijdelijke verzekering en de gewone verzekering is 5 april ingegaan alleen nooit een accept giro gehad om te betalen dus vandaag gebeld en te horen gekregen dat er een incasso openstaat en de verzekering opgeschort is totdat ie betaald is. Ik dacht ik zal eens bellen want ik moet nog betalen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:42 schreef Gerako het volgende:
[..]
Verzekering gaat volgens mij direct in nadat jij gebeld hebt, het geld moet dan uiterlijk na 30 dagen binnen zijn bij de maatschappij.
Tenminste zo ging dat bij mijn verzekering.
Je bent inderdaad wat naief, zo werkt het natuurlijk niet. Valt me wel tegen, je hebt 10 jaar meer levenservaring.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:58 schreef ondeugend het volgende:
Dan nog zou er een bewijs van betaling zijn tochJe storting van vanmiddag
Of denk ik nu weer te naief ?
Mwah nee, in ieder geval niet op mijn motor. Niet verzekerd enzo. Lees boven.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM toch mee?
Ja dat is bij de bank, dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:19 schreef ondeugend het volgende:
Nou.... dan heb ik nog een leuke anekdote
Ik moest een paar weken geleden geld van mijn spaarrekening naar mijn gewone bonjouren. Dat deed ik via internetbankieren.
De volgende morgen de bank gebeld dat ik een nogal redelijk groot bedrag kwam halen en of dat een probleem zou gaan worden. Dit was niet het geval.
Ik dus 's middags naar de bank ligt het systeem plat.... en men wilde mij niet het geldbedrag geven. Iemand zou zijn fiat moeten geven en die wilde dat niet omdat hij niet kon zien of het er wel opstond![]()
Na veel overleg en wachten ben ik toch wel gepikeerd weggelopen....... direkt naar mijn pc. Ik heb de desbetreffende pagina uit de printer laten komen en weer terug naar de bank gegaan. Zwaaiend met dat papier heb ik toch mijn centen kunnen krijgen
* hollander172 was een tevreden mens weer
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah nee, in ieder geval niet op mijn motor. Niet verzekerd enzo. Lees boven.
He Stephan je werd genoemd op MF trouwens in het gekickte users topic, op de tweede pagina al. Je hebt behoorlijk indruk gemaakt daar zeg met je irri gedrag.
Alleen je nick Ragonite werd overigens genoemd, de rest niet.
and then you die...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Life's a bitch
Ach je was toen ook nog een stuk jonger en het meeste dateerd nog van voor je rijbewijs zelfs.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat komt niet zozeer door mn gedrag, maar door de vele kloontjes die ik daar heb aangemaakt. Om dit nog even iets erger te laten lijken gingen de modjes er dingen bijverzinnen..... zoals mods en admins prive lastig vallen![]()
Mijn reisbureau wel 2-3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:09 schreef hollander172 het volgende:
Mwah, via internetbankieren overgemaakt en ze accepteren geen screenshots.Vond het niet de moeite om weer 6 euro extra te lappen en het bij het postkantoor over te maken.
Edit:[Ik had er niets over moeten zeggen FS]quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet op letten, het ligt aan Pepijn niet aan jou.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Je mag er zeker opzitten hoor. Jammer dat je nog een klein rijbewijs hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Je BMW is ook gewoon mooi! Ik mag er zondag toch wel ff opzitten he (als je komt tenminste, maar je komt maar gewoon)
Face it, tis gewoon een poserfiets Pepijn
Van de week nog die post's gezien met de dyno uitdraai?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is net zo groot als de jouwe denk ik
Maar idd... hij is denk ik we meer dan 25kw he?![]()
Echter, weet ik nog niet of wel zou willen rijden op zo'n dure motor van een ander...
Alleen merk je het niet omdat het blok zo verdomt lineair is.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, gezien.
Best spectaculair
Dat was zo flauw richting Oostvoorne .. bij die bruggen staat: permanente controle op een bordje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat is iets wat ik mis
Maare, ben je niet bang voor boete's?
iddquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
En als je wat krijgt met de motor heb je altijd nog de definitieve overschrijving toch.
Stelletje n00bs die figurenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
hoe heet zon motor die...
Check onderaan
Lache heequote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:05 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Stelletje n00bs die figuren
Hoe laat ga je weg .. moet er nog ff over nadenken en wakker worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je een link van die zaak .. ik ben nog een beetje lui.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Oww.. ik dacht voor morgen, ik ben ook nog niet wakker
Nee, ik ben er rond 11 uur Pepijn![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je een link van die zaak .. ik ben nog een beetje lui.![]()
Edit: voor half 12/12 ben ik zeker nog niet beschikbaar.
Moet nog even wat dingen in huis doen.
Het loopt even wat anders op de ochtend anders had ik wel eerder gereageerd.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laat je gewoon je nummer hier staan
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Zet hem in je signatuur dan kunnen ze je bellen als er iemand het niet eens in met een post van jou..
Ontbijt aan laten branden.
Dingen die ik moet doen zijn gewoon van saaie huishoudelijk aard hoor.
Zit je al zover onder de plakquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dingen die ik moet doen zijn gewoon van saaie huishoudelijk aard hoor.
Bij mijzelf ..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:03 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zit je al zover onder de plak![]()
![]()
Hoe laat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom je ook naar Korteland, Pat M ?
Gaat ik niet reddenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nu
motozoomquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:59 schreef ondeugend het volgende:
Onlie misschien bij die motozoom
Ohh pardonquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:01 schreef PatrickM het volgende:
[..]
motozoom
kutzaak bovenste plank, een keer een bestelling gedaan, om vervolgens 2 weken lang niets te horenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ohh pardon
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:07 schreef ondeugend het volgende:
Nou daar kan ik niks aan doen !!
Hahaha, die zullen vast BMW caps hebben voor een BMW prijsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:17 schreef ondeugend het volgende:
BMW Dealer ?
Ja gegarandeerdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hahaha, die zullen vast BMW caps hebben voor een BMW prijs
Ga je daar mee lopen dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:58 schreef PatrickM het volgende:
Wie weet trouwens waar je leuke petten/mutsen met motor(merk) merchandising kan kopen?
Nu je dat toch gedaan hebt hoop ik dat iemand mij ook eerlijk verteld wat je gezegd hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:10 schreef Patrick281 het volgende:
Edit:[Ik had er niets over moeten zeggen FS]
SMS nog gehad?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben ik weer!
Wow, was VET! Een Busa met Laser Duotech op de bank
Vermogen viel wel tegen..... 135pk achterwiel![]()
![]()
En nieuwe olie gisteren.. toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Net nieuw luchtfiltertje erin gepropt
Nee. nog steeds niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
Nog iets gehoord van die koper Luc?
Ja, oude was er vies en hard.... originele in gezet ja. Hij lijkt wel feller te reageren op t gasquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nieuwe olie gisteren.. toch?
Heb je er een origineel luchtfilter ingezet .. hoe zag die oude eruit .. erg vies?
Aparte startpagina zie ik net: http://hells-angels.pagina.nl/
Weleens een K&N filter geprobeerd, schijnt ook merkbaar te zijn en je kunt ze gewoon wassen met water.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, oude was er vies en hard.... originele in gezet ja. Hij lijkt wel feller te reageren op t gas
En nieuwe olie + oliefilter ja.
Bij mijn onderhoudstoko hebben ze sowiezo niets, en bij Motoport Den Haag ben ik ff langs geweest en daar hadden ze alleen R6 / R1 / Yamaha Motorsport capsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat ie al aan het shoppen is![]()
Je kan ook zo'n ouwelullen petje kopen met ruitjes-motiefquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Bij mijn onderhoudstoko hebben ze sowiezo niets, en bij Motoport ben ik ff langs geweest en daar hadden ze alleen R6 / R1 / Yamaha Motorsport caps
En nee, ik ga niet met een pet van de Beemerclub lopen... ben nou ook weer niet zo leip
Ik zoek eigenlijk caps van Takuma Sato / BAR en Valentino Rossi
Of zo'n Jacky Stewart petquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n ouwelullen petje kopen met ruitjes-motief
Dat kan niemand zeggenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:15 schreef PatrickM het volgende:
Enne... gaat Pepijn nou mee of niet?
Waar ik niet naartoe gaatquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:15 schreef ondeugend het volgende:
Ohh een pet van Rossi kan je kopen tijdens de tt-nachten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat kan niemand zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |