Royal Star Venturequote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef Captain_Chaos het volgende:
Of BMW K1200 LT
Jij maakt vrienden!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:31 schreef MacBeth het volgende:
En 'n supersnelle lompe toermotor:
Yamaha FJR1300A
[afbeelding]
Als die gene op die supersportjes een beetje kunnen sturen, sturen ze dat gebakje er echt wel effe uit heh, ok?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden!
Lees ik het nou goed... 'n supersnelle lompe toermotor:
Ooit op dat ding gereden?
Mijn pa heeft er toevallig 1. Op het circuit laat je supersportjes achter als je een beetje kan sturen...... stuurt messcherp, dus niet lullen als je geen verstand van zaken hebt..... hij is alles behalve lomp, ok?
En o ja, tot de 140km/h istie ook nog sneller dan een Fireblade, doei
En dus weet jij hoe het rijdt...........tuurlijk ventje...........quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn pa heeft er toevallig 1.
Haha Riet is zelf met z'n geknepen Bandit sneller dan menig supersportquote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dus weet jij hoe het rijdt...........tuurlijk ventje...........
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:40 schreef dnzl het volgende:
[..]
Als die gene op die supersportjes een beetje kunnen sturen, sturen ze dat gebakje er echt wel effe uit heh, ok?
doei
dies grappig. mijn schoonouders hebben beide een goldwing. 1500 cc. en als je je schoonpa een proefritje ziet maken op een 1800 cc goldwing de nieuwste dus. dan eerst ff vol naar de top ziet trekken. geloof rond de 230. en hem daarna een wheelie ziet maken. 450 kilo op zijn achter wiel krijgen. dan denk je wel anders.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:40 schreef chilipenn het volgende:
maar nu ontopic. al die foto's hebben een ding gemeen ( behalve de fjr dan)
het zijn allemaal TUPPERWARE brommers
of dixies op wielen, leuk als je 73 bent.
Haha, huidige motoren zijn praktisch allemaal tupperware...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:40 schreef chilipenn het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dus weet jij hoe het rijdt...........tuurlijk ventje...........
Uiteraard, want dan gaat het gewicht een rol spelen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:40 schreef dnzl het volgende:
[..]
Als die gene op die supersportjes een beetje kunnen sturen, sturen ze dat gebakje er echt wel effe uit heh, ok?
doei
Ik bedoel lomp in de zin van uiterlijk. Vergeleken bij 'n Fireblade ziet 'ie er namelijk uit als 'n olifant.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden!
Lees ik het nou goed... 'n supersnelle lompe toermotor:
Ooit op dat ding gereden?
mooie motoquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Een collega van mij heeft een Pan European ..
Ik heb sinds een week de BMW R1100S
Nu kwam hij gisteren speciaal naar mij toe om te zeggen dat hij mjn motor totaal niet mooi vind.
Het design klopt gewoon niet. Verder had hij niets te vertellen maar moest het wel even kwijt.
Dit is mijn motor ..
[afbeelding]
En dit die van hem: (alleen dan een donker rode..)
[afbeelding]
Nou ja smaken verschillen toch...
En een supermoto knalt er alle supersportjes uit in de bochten ook, een supersport kan gewoonweg niet vlug door scherpe bochten want daarvoor kan ie niet plat genoegquote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:40 schreef dnzl het volgende:
[..]
doei
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:49 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
En een supermoto knalt er alle supersportjes uit in de bochten ook, een supersport kan gewoonweg niet vlug door scherpe bochten want daarvoor kan ie niet plat genoeg*zucht* Echt triest als je sommige mensen zo hoort fantaseren over motoren zonder er ook maar iets vanaf te weten...
tsjah.... hij heeft n fiat logo als avatarquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoals nu weer.
Dus jij ziet het wel zitten, Supermotards in de MotoGP?
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:47 schreef errorken het volgende:
Nou ja, dan ook maar even fotootje van mijn nieuwe aanwinst
[afbeelding]
wtf is een supermoto? oftewel, niet lullen over dingen waar je geen verstand van hebtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:49 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
En een supermoto knalt er alle supersportjes uit in de bochten ook, een supersport kan gewoonweg niet vlug door scherpe bochten want daarvoor kan ie niet plat genoeg*zucht* Echt triest als je sommige mensen zo hoort fantaseren over motoren zonder er ook maar iets vanaf te weten...
Tijdens de SuperMono klasse van het NK heeft er een supermotard mee gedaan, maar maakte geen enkele kans bij de supersport motoren, ook niet in de bochten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:49 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Mooie fietsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:47 schreef errorken het volgende:
Nou ja, dan ook maar even fotootje van mijn nieuwe aanwinst
[afbeelding]
ligt ook aan het soort circuit he. Een giga groot circuit met mega bochten is inderdaad in het voordeel van een supersport.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:43 schreef Gerako het volgende:
Tijdens de SuperMono klasse van het NK heeft er een supermotard mee gedaan, maar maakte geen enkele kans bij de supersport motoren, ook niet in de bochten.
Een supersport is ook geen kart.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:17 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
ligt ook aan het soort circuit he. Een giga groot circuit met mega bochten is inderdaad in het voordeel van een supersport.
Ga je echter naar een klein kartcircuit, dan is het dag dag supersport.
Zeg ik dat danquote:Op zondag 6 juni 2004 07:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Een supersport is ook geen kart.....
Dat is hetzelfde als met een dressuur-paard een parcours gaan rennen, zijn ze toch ook niet voor ''gemaakt''...
Duidelijk niet thuis in het wereldje he? De fransen noemen het inderdaad een motard, omdat dat nou eenmaal een frans woord is. Maar voornamelijk engels sprekenden noemen het een moto omdat ze motard de bek niet uit krijgen. (de meeste) Nederlanders lopen gelukkig hard genoeg met bestaande woorden mee om het een motard te blijven noemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
wtf is een supermoto? oftewel, niet lullen over dingen waar je geen verstand van hebten oja... het is supermotard
wrom reageert chilipenn nu niet meer??quote:quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:40 schreef chilipenn het volgende:
dies grappig. mijn schoonouders hebben beide een goldwing. 1500 cc. en als je je schoonpa een proefritje ziet maken op een 1800 cc goldwing de nieuwste dus. dan eerst ff vol naar de top ziet trekken. geloof rond de 230. en hem daarna een wheelie ziet maken. 450 kilo op zijn achter wiel krijgen. dan denk je wel anders.
* kijkt op website KTM en ziet staan: supermotoquote:Op zondag 6 juni 2004 12:49 schreef $tranger het volgende:
[..]
Duidelijk niet thuis in het wereldje he? De fransen noemen het inderdaad een motard, omdat dat nou eenmaal een frans woord is. Maar voornamelijk engels sprekenden noemen het een moto omdat ze motard de bek niet uit krijgen. (de meeste) Nederlanders lopen gelukkig hard genoeg met bestaande woorden mee om het een motard te blijven noemen.
"crossmotor met wegbanden en kleine velgen"quote:Op zondag 6 juni 2004 23:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* kijkt op website KTM en ziet staan: supermoto
Oke, ik geef toe... ben purist... voor mij blijft het dus gewoon supermotard![]()
wil best reageren hoor. Ik geloof best dat jouw schoonpa een goldwing op zijn achterwiel trekt, ik heb de fjr en de k1200 ook op het achterwiel gehad. feit blijft dat het schijthokken op wilen zijn. als je met een multipla op 2 wielen door de bocht gaat wordt het toch ook niet ineens een coole auto?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom reageert chilipenn nu niet meer??
K1200 is anders niet misselijk hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 08:10 schreef chilipenn het volgende:
[..]
wil best reageren hoor. Ik geloof best dat jouw schoonpa een goldwing op zijn achterwiel trekt, ik heb de fjr en de k1200 ook op het achterwiel gehad. feit blijft dat het schijthokken op wilen zijn. als je met een multipla op 2 wielen door de bocht gaat wordt het toch ook niet ineens een coole auto?
en dan heb ik het nog niet eens gehad over al die losers met een vossenstaart en de amerikaanse vlag achter hun goldwing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |