abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2016 @ 13:30:10 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159701495
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
Game on. :Y)

[ Bericht 1% gewijzigd door Specularium op 22-02-2016 01:33:55 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159701511
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
Danny heeft zelf geadviseerd om met topics te komen als je vindt dat NWS te veel wordt gedomineerd door vluchtelingen/asielzoekers/moslimtopics. Gelly geeft daar gehoor aan, dus ik zie het probleem niet.
Ik ook niet. Ik ben tegen het onmogelijk maken van discussies. Maar als TS met zo'n topic komt dan moet hij ook tegen kritische vragen kunnen. En het moet niet zo zijn dat een mod meteen mijn post weghaalt omdat deze kritisch ingaat op de OP van TS en omdat er een mening van TS wordt gevraagd.
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2016 @ 13:32:32 #3
137949 Disana
pi_159701536
Leandra, ik deel je bezwaar tegen de TT's niet. Uitgezonderd misschien de 'Brabantse Cultuurparel' vind ik ze niet opruiender of stigmatiserender dan wat we hier meestal aantreffen. Kun je uitleggen wat je bedoelt, of valt dat buiten FB.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 13:32:34 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159701537
Waarom heeft dit topic geen titel? Zoekt makkelijker.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2016 @ 13:33:34 #5
137949 Disana
pi_159701554
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik ben tegen het onmogelijk maken van discussies. Maar als TS met zo'n topic komt dan moet hij ook tegen kritische vragen kunnen. En het moet niet zo zijn dat een mod meteen mijn post weghaalt omdat deze kritisch ingaat op de OP van TS en omdat er een mening van TS wordt gevraagd.
Ik kan hier niet over oordelen omdat ik de oorspronkelijke posts al niet meer heb gezien.
pi_159701586
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
Danny heeft zelf geadviseerd om met topics te komen als je vindt dat NWS te veel wordt gedomineerd door vluchtelingen/asielzoekers/moslimtopics. Gelly geeft daar gehoor aan, dus ik zie het probleem niet.
'Laat ik eens 80 topics maken over hoe kut Brabanders zijn, moeten ze het maar niet de hele tijd over vluchtelingen hebben'.

Vind ik persoonlijk erg kinderachtig.
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2016 @ 13:38:57 #7
137949 Disana
pi_159701633
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

'Laat ik eens 80 topics maken over hoe kut Brabanders zijn, moeten ze het maar niet de hele tijd over vluchtelingen hebben'.

Ja maar ja, dat ligt voor de hand als de grote baas adviseert om zelf met onderwerpen te komen. Daarom is het ook geen oplossing voor het punt dat er veel vluchtelingentopics zijn. Het enige dat mijns inziens zin heeft, is meedoen met de discussie.
pi_159701718
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja maar ja, dat ligt voor de hand als de grote baas adviseert om zelf met onderwerpen te komen. Daarom is het ook geen oplossing voor het punt dat er veel vluchtelingentopics zijn. Het enige dat mijns inziens zin heeft, is meedoen met de discussie.
En laat discussie nou net hetgene zijn waar Gelly totaal niet op uit is....
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2016 @ 13:45:38 #9
137949 Disana
pi_159701745
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En laat discussie nou net hetgene zijn waar Gelly totaal niet op uit is....
In het gros van de vluchtelingentopics is ook niet iedereen op discussie uit. Sommige mensen gaat het voornamelijk om 'zie je wel, die vluchtelingen weer'. En ik wil Gelly niet verdedigen, maar ik heb wel begrip voor zijn frustratie.
pi_159701789
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Meedoen met de discussie is veel constructiever als je per topic bekijkt of het eigenlijk wel waar is wat er allemaal wordt gezegd. En deel van de topics zijn half verzonnen propaganda met oude beelden om maar zo veel mogelijk te polariseren.

Ik ben er meer voor om bestaande topics met feiten te ontkrachten ipv zo'n 'tegengeluid'.
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2016 @ 13:50:31 #11
137949 Disana
pi_159701827
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Meedoen met de discussie is veel constructiever als je per topic bekijkt of het eigenlijk wel waar is wat er allemaal wordt gezegd. En deel van de topics zijn half verzonnen propaganda met oude beelden om maar zo veel mogelijk te polariseren.

Ik ben er meer voor om bestaande topics met feiten te ontkrachten ipv zo'n 'tegengeluid'.
Bedoel je het tegengeluid van Gelly? Ik denk dat dat geen effect heeft maar wel begrijpelijk is. Verder ben ik het natuurlijk met je eens.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 13:52:24 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159701868
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:32 schreef Disana het volgende:
Leandra, ik deel je bezwaar tegen de TT's niet. Uitgezonderd misschien de 'Brabantse Cultuurparel' vind ik ze niet opruiender of stigmatiserender dan wat we hier meestal aantreffen. Kun je uitleggen wat je bedoelt, of valt dat buiten FB.
Ik bedoelde eigenlijk ook de originele TT van het topic over het bezwangeren van dat 15-jarige meisje, en dat die Pool niet vergiftigd is door een Brabantse bloemenkweker komt al snel genoeg in het topic naar boven, maar ook daar zou het imho ook overdreven zijn als het wel in Brabant was geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159701888
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:

[..]

In het gros van de vluchtelingentopics is ook niet iedereen op discussie uit. Sommige mensen gaat het voornamelijk om 'zie je wel, die vluchtelingen weer'. En ik wil Gelly niet verdedigen, maar ik heb wel begrip voor zijn frustratie.
Gelly is een user die je soms maandenlang niet op FOK! ziet. Nu is hij ineens weer terug. Doorgaans doet hij in NWS niks anders dan mekkeren in NWS-FB. Het gezeik met deze vent was er al toen ik NWS-mod was; en dat is alweer 7 jaar geleden.

Gelly opent deze topics niet om te discussiëren, maar puur om zijn (vermeende) punt te maken. En dankzij bilmaatje 99.999 worden kritische posts aan zijn adres verwijderd uit het topic...
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2016 @ 13:53:38 #14
137949 Disana
pi_159701894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk ook de originele TT van het topic over het bezwangeren van dat 15-jarige meisje, en dat die Pool niet vergiftigd is door een Brabantse bloemenkweker komt al snel genoeg in het topic naar boven, maar ook daar zou het imho ook overdreven zijn als het wel in Brabant was geweest.
Ah oké, dan begrijp ik wat je bedoelt. Dank voor de verklaring.
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2016 @ 13:55:31 #15
137949 Disana
pi_159701940
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Gelly is een user die je soms maandenlang niet op FOK! ziet. Nu is hij ineens weer terug. Doorgaans doet hij in NWS niks anders dan mekkeren in NWS-FB. Het gezeik met deze vent was er al toen ik NWS-mod was; en dat is alweer 7 jaar geleden.

Gelly opent deze topics niet om te discussiëren, maar puur om zijn (vermeende) punt te maken. En dankzij bilmaatje 99.999 worden kritische posts aan zijn adres verwijderd uit het topic...
Je hoeft me niet uit te leggen wie Gelly is; ik draai onderhand ook alweer wat jaren mee. Ik ga me hier verder ook niet mee bemoeien, maar ik wil nog wel zeggen dat je het misschien een beetje te persoonlijk opvat.
pi_159702356
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Volgens mij werd het weggehaald omdat jij moslimobsessie weer eens niet voor je kon houden. Waarom moet ieder mogelijk topic zo nodig in die richting verkloot worden? Wat voor plezier haal jij daaruit?
pi_159702382
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kinderachtig is het zeker maar het is wel wat Danny adviseert en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten ;).
  zaterdag 6 februari 2016 @ 14:13:56 #18
66825 Reya
Fier Wallon
pi_159702410
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Kinderachtig is het zeker maar het is wel wat Danny adviseert en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten ;).
;)
pi_159702418
quote:

[..]

Uiteraard, het ligt aan de mods, heb je mijn andere post ook gelezen?
pi_159702433
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, je off-topic pogingen om je wat zieke obsessie door te drijven worden verwijderd. Nu niet de boel gaan verdraaien elfje. Al is dat iets waar je ook al jaren bedreven in bent.
pi_159702460
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Uiteraard, het ligt aan de mods, heb je mijn andere post ook gelezen?
Waar zeg ik dat het aan de mods ligt? Ik vroeg enkel om zo nu en dan wat consequent te zijn. En ik heb je andere post ook gelezen.
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 14:18:16 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159702513
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:24 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

sp3c weet ook best hoe het werkt, maar hij wil het niet toegeven.
volgens mij leg ik prima en helder uit hoe ik het zie dus je hoeft niet voor mij te spreken

geen enkele regel op fok! is set in stone en dat is net als jij niet iets van gister
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 14:18:42 #23
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159702523
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Nee, je off-topic pogingen om je wat zieke obsessie door te drijven worden verwijderd. Nu niet de boel gaan verdraaien elfje. Al is dat iets waar je ook al jaren bedreven in bent.
Hoe zouden we jouw obsessie met Elfletterig dan moeten omschrijven?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 14:19:17 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159702534
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

beiden zijn weg
pi_159702570
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hoe zouden we jouw obsessie met Elfletterig dan moeten omschrijven?
Medelijden dekt de lading het beste denk ik.
pi_159702591
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

beiden zijn weg
En dat lijkt mij prima.
pi_159702742
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat het aan de mods ligt? Ik vroeg enkel om zo nu en dan wat consequent te zijn.
In je tweede zin hier.
quote:

[..]

en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten ;).
En hier.
pi_159704134
nog een quote /premium Artikel uit de Telegraaf krant - volledig overgenomen,zonder link en de namen van de auteurs weggehaald
NWS / V&D in problemen #19 FAILLIET, nu met steeds legere schappen!

[ Bericht 2% gewijzigd door StaceySinger op 06-02-2016 15:55:34 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159705460
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Je hoeft me niet uit te leggen wie Gelly is; ik draai onderhand ook alweer wat jaren mee. Ik ga me hier verder ook niet mee bemoeien, maar ik wil nog wel zeggen dat je het misschien een beetje te persoonlijk opvat.
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:12 schreef 99.999 het volgende:
Volgens mij werd het weggehaald omdat jij moslimobsessie weer eens niet voor je kon houden. Waarom moet ieder mogelijk topic zo nodig in die richting verkloot worden? Wat voor plezier haal jij daaruit?
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.
pi_159705496
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

volgens mij leg ik prima en helder uit hoe ik het zie dus je hoeft niet voor mij te spreken

geen enkele regel op fok! is set in stone en dat is net als jij niet iets van gister
Als geen enkele regel in beton is gegoten, dan kun je net zo goed de richtlijnen uit de OP weghalen. Kennelijk mag dan gewoon alles.
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 16:45:38 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159705946
sommige dingen mogen minder vaak dan andere dingen, vandaar die richtlijnen

zo werkt het al 100 jaar
  zaterdag 6 februari 2016 @ 16:58:32 #32
66444 Lord_Vetinari
pi_159706334
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:45 schreef sp3c het volgende:
sommige dingen mogen minder vaak dan andere dingen, vandaar die richtlijnen

zo werkt het al 100 jaar
Tenzij je je-weet-wel-wie bent....
pi_159707198
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....

[..]

Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.
pi_159707354
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

Wat me opviel was je nogal sneue poging om er weer een moslimtopic van te maken en zo het topic kapot te trollen. Daar heb ik een opmerking over gemaakt. Meer hoef je er echt niet achter te zoeken.
pi_159708299
Hallo.

Kan deze topic titel veranderd worden in iets wat meer overeenkomt met de inhoud?

NWS / Europa wil meer vluchtelingen.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 18:40:34 #36
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159708424
"Europa vraagt Turkije vluchtelingen uit Aleppo op te nemen".

Ah die van jullie is nog beter.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  zaterdag 6 februari 2016 @ 18:43:08 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159708489
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:34 schreef gelly het volgende:
Hallo.

Kan deze topic titel veranderd worden in iets wat meer overeenkomt met de inhoud?

NWS / EU ministers BuZa: 'Turkije moet grens openen'
Done, zou je daar zelf ook aan willen denken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159710236
Btw kan dat Misdaad subforum eigenlijk niet opnieuw geopend worden? Kunnen jullie dat eens vragen? En dan als Real Crime oid.
I´m back.
pi_159710885
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
Btw kan dat Misdaad subforum eigenlijk niet opnieuw geopend worden? Kunnen jullie dat eens vragen? En dan als Real Crime oid.
+Cold Cases :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159711069
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:15 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

+Cold Cases :)
Ja, Real Crime, Cold Cases, Murder Mysteries?
I´m back.
pi_159711278
@Reya. Ik heb werkelijk niks gezegd wat niet kon. Complete willekeur dit.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_159711307
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef BoneThugss het volgende:
@Reya. Ik heb werkelijk niks gezegd wat niet kon. Complete willekeur dit.
Hier moet je zijn ;) POL / [POL-Feedback] Lees eerst de openingspost.
pi_159711447
quote:
Bedankt. Maar mijn vraag blijft gewoon staan, hoezo 'kan TS zich niet gedragen', dat is echt onzin.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 20:43:04 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159711569
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:38 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Bedankt. Maar mijn vraag blijft gewoon staan, hoezo 'kan TS zich niet gedragen', dat is echt onzin.
Als het over een POL topic gaat (en dat lijkt het te gaan), dan kun je je commentaar daarover beter in de door 99.999 gelinkte POL FB kwijt.
Dit is de NWS FB.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159711617
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het over een POL topic gaat (en dat lijkt het te gaan), dan kun je je commentaar daarover beter in de door 99.999 gelinkte POL FB kwijt.
Dit is de NWS FB.
Aah, ja, bedankt.
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 21:50:52 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159713723
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef gelly het volgende:

[..]

wie?
pi_159714293
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 21:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

wie?
Die met die zachte elf denk ik.
pi_159718093
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef gelly het volgende:

[..]

K*. Hollanders :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Houtenbeen op 07-02-2016 03:09:52 ]
  Trouwste user 2022 zondag 7 februari 2016 @ 13:55:25 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_159724721
Als je de TT kunt veranderen kun je ook een slotje zetten.

NWS / Ajax-supporter hangt pop Vermeer aan de strop

Bij deze het verzoek.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159724833
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef tong80 het volgende:
Als je de TT kunt veranderen kun je ook een slotje zetten.

NWS / Ajax-supporter hangt pop Vermeer aan de strop

Bij deze het verzoek.

De TT is aangepast omdat het niet duidelijk was waar het topic over ging.
Een slotje lijkt me niet nodig aangezien het nieuws is.
  Trouwste user 2022 zondag 7 februari 2016 @ 14:01:28 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_159725056
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

De TT is aangepast omdat het niet duidelijk was waar het topic over ging.
Een slotje lijkt me niet nodig aangezien het nieuws is.
Mijn god. :D

Houdoe

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159725083
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mijn god. :D

Houdoe

Ok, maar ga dan niet je eigen topic om zeep helpen.
Andere users vinden het misschien wel een discussie waard.
  Trouwste user 2022 zondag 7 februari 2016 @ 14:04:29 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_159725135
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ok, maar ga dan niet je eigen topic om zeep helpen.
Andere users vinden het misschien wel een discussie waard.
Dat bleek al snel. Je was zelf de eerste met een cynische post.

pi_159725188
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat bleek al snel. Je was zelf de eerste met een cynische post.

Dat is ook niet verboden.
  Trouwste user 2022 zondag 7 februari 2016 @ 14:09:10 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_159725306
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat is ook niet verboden.
Laat maar
  zondag 7 februari 2016 @ 14:58:16 #56
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159726907
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef MisterCe het volgende:
Ik durf met wie dan ook voor EUR 50,- te wedden dat ik kan omschrijven hoe deze jongen eruit ziet.Dit zou onmogelijk moeten zijn aangezien ik de dader niet ken. Dit meen ik serieus, als ik win krijg ik EUR 50,- maar als ik verlies dan krijgt de ander EUR 100,-

Wie durft de weddenschap aan?
Hé, maar als er dan een NWS-topic geopend wordt waarvan (nog) niet duidelijk is wat de afkomst van de dader is, dan maken we er toch gewoon alsnog een lekker suggestief topic van? Een dag niet gekotst op allochtonen is immers een dag niet geFok!t.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 7 februari 2016 @ 14:59:58 #57
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159726953
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hé, maar als er dan een NWS-topic geopend wordt waarvan (nog) niet duidelijk is wat de afkomst van de dader is, dan maken we er toch gewoon alsnog een lekker suggestief topic van? Een dag niet gekotst op allochtonen is immers een dag niet geFok!t.
Is dit een weddenschap? Hoe weet jij waar ik op zou wedden? Ben jij misschien hier de racist?

Overigens zou het raar zijn om te gaan wedden wanneer alles bekend zou zijn. En de weddenschap is een serieus aanbod, rechtsgeldig als de pest.
pi_159727000
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Is dit een weddenschap? Hoe weet jij waar ik op zou wedden? Ben jij misschien hier de racist?
Of jij stopt even met het verneuken van elk topic waar je post.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:05:18 #59
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159727136
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Of jij stopt even met het verneuken van elk topic waar je post.
Verneuken? Ik doe een serieus aanbod. Ik durf de weddenschap echt aan. Maar voordat ik al iets zei begon die dame meteen over allochtonen. Ik denk toch dat je voor xenofobische uitingen bij haar moet zijn.

Ik zie dat mijn post is verwijderd. Ligt wedden gevoelig hier?

[ Bericht 3% gewijzigd door MisterCe op 07-02-2016 15:13:16 ]
pi_159727447
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Verneuken? Ik doe een serieus aanbod. Ik durf de weddenschap echt aan. Maar voordat ik al iets zei begon die dame meteen over allochtonen. Ik denk toch dat je voor xenofobische uitingen bij haar moet zijn.

Ik zie dat mijn post is verwijderd. Ligt wedden gevoelig hier?
Dergelijk kleutergedrag wordt verwijderd ja.
  zondag 7 februari 2016 @ 15:20:54 #61
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159727577
Aanname van wat?

En nogmaals, dit is een serieus aanbod. Als er een bericht staat over een aardbeving en iemand wil wedden dat hij weet waar deze heeft plaatsgevonden, mag dat dan ook niet?

Overigens zou het geen allochtoon zijn waar ik op zou wedden, dat wil ik nog wel aangeven. Dus die dame heeft waarschijnlijk zelf latente discriminatoire gevoelens.
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 16:39:08 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159729669
ik snap geen kut van wat je probeert te zeggen
pi_159733170
Hebben specularium en Leandra de opdracht om NWS kapot te maken?

^O^ ze boeken in ieder geval succes na succes
pi_159733251
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben specularium en Leandra de opdracht om NWS kapot te maken?

^O^ ze boeken in ieder geval succes na succes
Lekker duidelijk man, met allemaal voorbeelden ook.
pi_159734897
Omdat je het niet van mij kan winnen in een ander topic moet je zo nodig in weer een ander topic al mijn berichten verwijderen met een kut smoes ? meneer Leandra ?

Dit is dan - hou het maar gewoon bij het topic - zijn smoes om mij relevante postings te verwijderen.
Ja met deze melding geef ik me gewonnen lang leve de censuur .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_159734915
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
Omdat je het niet van mij kan winnen in een ander topic moet je zo nodig in weer een ander topic al mijn berichten verwijderen met een kut smoes ? meneer Leandra ?

Dit is dan - hou het maar gewoon bij het topic - zijn smoes om mij relevante postings te verwijderen.
Leandra is een vrouw.
  zondag 7 februari 2016 @ 20:05:13 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159734980
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef MMXMMX het volgende:

Het heeft geen bal met "winnen" of een ander topic te maken.
Je bent off-topic en generaliserend bezig in het topic waar ik je op aangesproken heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159735016
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het heeft geen bal met "winnen" of een ander topic te maken.
Je bent off-topic en generaliserend bezig in het topic waar ik je op aangesproken heb.
Vertel eens wat was er of topic aan mijn reacties ?
Onderbouw je argument eens
  zondag 7 februari 2016 @ 20:11:05 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159735156
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:06 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Vertel eens wat was er of topic aan mijn reacties ?
Onderbouw je argument eens
Wat je in een datingprogramma gezien hebt heeft niets met het topic te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159735218
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat je in een datingprogramma gezien hebt heeft niets met het topic te maken.
Spijkers op laag water zoeken dus.
The Island is zo bie zo geen dating programma maar een survival programma waarin 15 mensen moeten overleven zonder hulp.

Je roept maar wat :O
Af en toe mag ik graag mijn mening een beetje onderbouwen met voorbeelden uit de praktijk snap je dat ?
  zondag 7 februari 2016 @ 20:18:27 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159735347
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:13 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Spijkers op laag water zoeken dus.
The Island is zo bie zo geen dating programma maar een survival programma waarin 15 mensen moeten overleven zonder hulp.

Je roept maar wat :O
Af en toe mag ik graag mijn mening een beetje onderbouwen met voorbeelden uit de praktijk snap je dat ?
Nee, je was post na post generaliserend en off-topic bezig, en dat was de grens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159735534
Als deze form van discussiëren niet is toegestaan dan is er eigenlijk niets leuks meer aan.
Je moet gewoon vrij zijn om je argumenten te onderbouwen met praktijk voor beelden die jij en ik in het leven ervaren en mee maken. En als dat dan een klein beetje of topic gaat dan hoef je niet meteen 3 postings te verwijderen lijkt mij ?

Ik durf nu amper nog te reageren op het forum omdat ik nu steeds bang ben om heel even uit te wijden en een tikkeltje of topic te gaan.
Waar naar de onvermijdelijke BAN zijn intrede doet :N Want dat is je doel toch ?

[ Bericht 0% gewijzigd door MMXMMX op 07-02-2016 20:50:51 ]
pi_159735869
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je was post na post generaliserend en off-topic bezig, en dat was de grens.
Ik zal proberen om alleen nog op gelijk gestemde reacties te reageren zodat ik de mening van anderen ga belonen met mijn steun. En ik zal proberen te vermijden om mijn eigen mening te ventileren zodat ik niet meer verwijderd word en of geband.

Ik hoop dat je begrijpt dat ik nu mij zelf een vorm van censuur op leg vanwege lijfsbehoud :{w
pi_159736573
En toen werd het stil :(

Wie zwijgt stemt toe :(
pi_159736648
quote:
13s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:52 schreef MMXMMX het volgende:
En toen werd het stil :(

Wie zwijgt stemt toe :(
Nee, de posts zijn terecht verwijderd. Had voor de rest vrij weinig met het onderwerp de maken. Accepteer de ingreep en laat het rusten.
pi_159736756
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:54 schreef Tem het volgende:

[..]

Nee, de posts zijn terecht verwijderd. Had voor de rest vrij weinig met het onderwerp de maken. Accepteer de ingreep en laat het rusten.
Ah de hulp troepen :+ Ik geef me over _O_
Ik werd hier heen verwezen om mijn klacht te ventileren en wat gebeurd er dan ?

Ik krijg de mededeling laat het rusten.
pi_159737147
quote:
13s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:57 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Ah de hulp troepen :+ Ik geef me over _O_
Ik werd hier heen verwezen om mijn klacht te ventileren en wat gebeurd er dan ?

Ik krijg de mededeling laat het rusten.
Je hebt je klacht geuit over het verwijderen van je post. De moderators hebben uitleg gegeven en je blijft er een beetje over doorzeuren. Ik zie dat toevallig, bekijk wat is verwijderd en zie dat het terecht is. Dus verdere discussie of klagen erover heeft dan niet veel zin. Probeer gewoon de ingreep te accepteren, ook al ben je het er niet mee eens. Toch niet iets om je heel erg druk over te maken voor de rest, zeker niet op zondagavond. Begin je de week gelijk weer zo beroerd :D
pi_159737277
quote:
7s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:05 schreef Tem het volgende:

[..]

Je hebt je klacht geuit over het verwijderen van je post. De moderators hebben uitleg gegeven en je blijft er een beetje over doorzeuren. Ik zie dat toevallig, bekijk wat is verwijderd en zie dat het terecht is. Dus verdere discussie of klagen erover heeft dan niet veel zin. Probeer gewoon de ingreep te accepteren, ook al ben je het er niet mee eens. Toch niet iets om je heel erg druk over te maken voor de rest, zeker niet op zondagavond. Begin je de week gelijk weer zo beroerd :D
Je hebt misschien wel gelijk ik respecteer je bijdrage en zal verder gaan met mijn leven ^O^

Met vriendelijke groeten van MMX
  zondag 7 februari 2016 @ 21:14:28 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159737471
Goh, ik had even een uurtje een leven... trek daar vooral geen conclusies uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 7 februari 2016 @ 21:16:34 #80
346939 Janneke141
pi_159737555
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:14 schreef Leandra het volgende:
Goh, ik had even een uurtje een leven... trek daar vooral geen conclusies uit.
Ik vind het maar een rare combi, Fok!mod én een leven hebben.
  zondag 7 februari 2016 @ 21:17:24 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159737585
quote:
12s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik vind het maar een rare combi, Fok!mod én een leven hebben.
Ja sorry, ik probeer het zoveel mogelijk te beperken maar soms wordt er thuis ook nog wat van me verwacht, valt niet mee allemaal :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159737835
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja sorry, ik probeer het zoveel mogelijk te beperken maar soms wordt er thuis ook nog wat van me verwacht, valt niet mee allemaal :'(
Even in de startkabels hangen op zondagavond.
  zondag 7 februari 2016 @ 21:27:24 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159737949
quote:
9s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als je dan nog weer gaat FOK!ken heb je een probleem volgens mij :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 7 februari 2016 @ 22:43:19 #84
8781 crew  Frutsel
pi_159741150
quote:
9s.gif Op zondag 7 februari 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

fokken op zondagavond :')
pi_159741253
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

fokken op zondagavond :')
Studio Voetbal kijken :').
  zondag 7 februari 2016 @ 22:54:29 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159741664
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Studio Voetbal kijken :').
Captain Slow O+ op BBC 2
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 8 februari 2016 @ 14:42:46 #87
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159754151
Even een vraagje over dit hier:
NWS / Als er niet snel iets gebeurt voor homo's in azc's, vallen er doden.

Waarom mijn 'Kneus' wel weghalen en zijn 'Idioot' niet?
Dat lijkt me wat inconsequent.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 8 februari 2016 @ 14:52:09 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159754355
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:42 schreef DustPuppy het volgende:
Even een vraagje over dit hier:
NWS / Als er niet snel iets gebeurt voor homo's in azc's, vallen er doden.

Waarom mijn 'Kneus' wel weghalen en zijn 'Idioot' niet?
Dat lijkt me wat inconsequent.
Over het hoofd gezien, my bad.
Alsnog gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159756024
Kan iemand wat aan die pino doen?
Mij al aantal keer dood verwensingen gegeven en alle Marokkanen moeten kanker krijgen :')
pi_159756169
quote:
4s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:45 schreef Leonos het volgende:
Kan iemand wat aan die pino doen?
Mij al aantal keer dood verwensingen gegeven en alle Marokkanen moeten kanker krijgen :')
Heb wat dingen van hem verwijderd.
pi_159756554
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:49 schreef Specularium het volgende:

[..]

Heb wat dingen van hem verwijderd.
^O^
pi_159773349
Ik ben geen taalnazi, maak zelf vaak genoeg fouten. Ik wijs anderen ook nooit op taalfouten maar in dit geval, waar iemand beweert dat alle PVV'ers dom zijn terwijl zijn reactie meerdere taalfouten bevat, maak ik wel een uitzondering. Beetje jammer dat mijn reactie dan weggehaald wordt.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 09:47:52 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159773934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 08:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben geen taalnazi, maak zelf vaak genoeg fouten. Ik wijs anderen ook nooit op taalfouten maar in dit geval, waar iemand beweert dat alle PVV'ers dom zijn terwijl zijn reactie meerdere taalfouten bevat, maak ik wel een uitzondering. Beetje jammer dat mijn reactie dan weggehaald wordt.
Ja, vervelend, maar het is niet anders, het was off-topic.
Daarbij zijn de meesten uiteraard intelligent genoeg om de humor van zo'n post in te zien zonder dat er iemand is die het verbetert.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 februari 2016 @ 09:56:53 #94
346939 Janneke141
pi_159774079
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:44 schreef Leandra het volgende:
Okay, nu is het afgelopen met de vermeend lollige posts en off-topic.
Ga je ook handhaven? Van de laatste 50 posts gaan er geloof ik 5 over het ongeluk, en die zijn eigenlijk allemaal van de TS.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 09:59:14 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159774112
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:56 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ga je ook handhaven? Van de laatste 50 posts gaan er geloof ik 5 over het ongeluk, en die zijn eigenlijk allemaal van de TS.
Joh, ik ben volop bezig, maar kan geen tigduizend dingen tegelijk doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 februari 2016 @ 09:59:49 #96
346939 Janneke141
pi_159774121
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

^O^
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 10:02:28 #97
8781 crew  Frutsel
pi_159774161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 09:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Schiet eens op dan
  dinsdag 9 februari 2016 @ 10:04:23 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159774180
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Schiet eens op dan
o|O
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 10:05:07 #99
8781 crew  Frutsel
pi_159789471
Sorry, had niet goed gekeken of er al een topic was. Te enthousiast over het onderwerp denk ik. :P
pi_159794037
Waarom zijn mijn reacties uit dit topic gehaald: NWS / Elk kleintje 'n mandarijntje: gratis fruit in steeds meer supermarkten
I´m back.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 22:49:15 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159794057
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zijn mijn reacties uit dit topic gehaald: NWS / Elk kleintje 'n mandarijntje: gratis fruit in steeds meer supermarkten
Omdat het off-topic gedoe was over de OP's van die TS....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159794098
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat het off-topic gedoe was over de OP's van die TS....
Gewoon een stukje feedback, Leandra.
I´m back.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 22:52:54 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159794160
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gewoon een stukje feedback, Leandra.
Neuh... het was sowieso off-topic, en voor TS-bashen had het ook nog wel kunnen scoren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159794203
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neuh... het was sowieso off-topic, en voor TS-bashen had het ook nog wel kunnen scoren.
Opbouwende kritiek ooit van gehoord, Leandra?
I´m back.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 22:57:43 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159794309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Opbouwende kritiek ooit van gehoord, Leandra?
Dat was het niet Ryan, en het was er sowieso de plek niet voor, het was een fijn een-tweetje met CoolGuy na de voorzet van een ander....

Ik heb niets genote, alleen off-topic geneuzel over de OP's van TS verwijderd. That's it.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159794366
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was het niet Ryan, en het was er sowieso de plek niet voor, het was een fijn een-tweetje met CoolGuy na de voorzet van een ander....

Ik heb niets genote, alleen off-topic geneuzel over de OP's van TS verwijderd. That's it.
Hoe dan ook hij zal het wel niet gelezen hebben, maar van wie is die gimmick kloon nou?
I´m back.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 23:00:19 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159794384
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe dan ook hij zal het wel niet gelezen hebben, maar van wie is die gimmick kloon nou?
Geen idee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159794460
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee.
Dat is toch het eerste dat je vraagt als je hier mod wordt, of misschien het tweede of derde.
Beetje zoals president worden van de VS en dan meteen vragen hoe het nu zat met de moord op Kennedy. Of die vliegende schotel in de woestijn van New Mexico.
I´m back.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 23:04:48 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159794501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is toch het eerste dat je vraagt als je hier mod wordt, of misschien het tweede of derde.
Beetje zoals president worden van de VS en dan meteen vragen hoe het nu zat met de moord op Kennedy. Of die vliegende schotel in de woestijn van New Mexico.
:D
Neuh... zeker niet van die user, van anderen is dat veel interessanter, deze opent topics met een hoop tekst, soms leuk, vaak langdradig, maar persoonlijk nooit als storend ervaren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159794577
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neuh... zeker niet van die user, van anderen is dat veel interessanter, deze opent topics met een hoop tekst, soms leuk, vaak langdradig, maar persoonlijk nooit als storend ervaren.
Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook. Ik ben echt geïnteresseerd wie daar achter zit. Ik denk wel dat het een kloon is, tho.
I´m back.
pi_159794596
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook. Ik ben echt geïnteresseerd wie daar achter zit. Ik denk wel dat het een kloon is, tho.
Dan lees je het toch niet? Die topics dan maar gaan verkloten is niet bepaald een oplossing :P
pi_159794622
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan lees je het toch niet? Die topics dan maar gaan verkloten is niet bepaald een oplossing :P
Ik verkloot ze niet, ik reageerde op iemand. Heel normaal op FOK! om wat aan feedback te doen, du_ke, moet je ook wel weten.
I´m back.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 23:10:40 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159794688
quote:

[..]

Niet op zijn topics klikken dan? Of kwam je er werkelijk om de TT?
Want ik heb je er verder niet zien reageren :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159794743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet op zijn topics klikken dan? Of kwam je er werkelijk om de TT?
Want ik heb je er verder niet zien reageren :{
Nee, gewoon heel af en toe open ik een topic van hem, wat je zegt kon ik op iemand reageren. Ik lees zijn OP niet eens, kijk alleen hoe men reageert.

Maar goed, verder is het niet belangrijk hoor.
I´m back.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 23:12:35 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159794753
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik verkloot ze niet, ik reageerde op iemand. Heel normaal op FOK! om wat aan feedback te doen, du_ke, moet je ook wel weten.
Degene die er in eerste instantie naar vroeg, vroeg ook gewoon naar de bekende weg hè....

Als je werkelijk wilt weten waarom iemand zulke OP's maakt, of wiens kloon het is, dan kun je toch ook gewoon een DM/PM sturen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159794775
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Degene die er in eerste instantie naar vroeg, vroeg ook gewoon naar de bekende weg hè....

Als je werkelijk wilt weten waarom iemand zulke OP's maakt, of wiens kloon het is, dan kun je toch ook gewoon een DM/PM sturen?
Te oninteressant wrs.
I´m back.
pi_159794888
quote:

[..]

Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook.
Ik wel.

.
pi_159794955
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gelul, je verkloot de zooi gewoon door zogenaamde interessantdoenerij. Dat heeft niets met feedback geven of andere zwakke excuses te maken.
pi_159795105
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik wel.

[ afbeelding ].
Geloof ik niet.
I´m back.
pi_159795147
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Dan niet, maar als je een topic niet interessant vindt dan reageer je niet en ga je je pijlen niet op TS richten.
Dat is enorm storend voor mensen die het wel over het onderwerp willen hebben.
pi_159795174
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gelul, je verkloot de zooi gewoon door zogenaamde interessantdoenerij. Dat heeft niets met feedback geven of andere zwakke excuses te maken.
Zijn topics zijn toch alleen maar interessantdoenerij?
I´m back.
pi_159795184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dan niet, maar als je een topic niet interessant vindt dan reageer je niet en ga je je pijlen niet op TS richten.
Dat is enorm storend voor mensen die het wel over het onderwerp willen hebben.
Ja, ja.
I´m back.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 23:31:46 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159795347
ik vind het geweldige topics tbh maar dat is persoonlijk natuurlijk

hij doet iig nooit iets tegen de regels en doet heel erg zijn best op zijn topics dus ik laat hem gewoon zijn gang gaan

als je er problemen mee hebt kun je dat hier of hogerop melden maar niet in de topics zelf pls
pi_159795433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:31 schreef sp3c het volgende:
ik vind het geweldige topics tbh maar dat is persoonlijk natuurlijk

hij doet iig nooit iets tegen de regels en doet heel erg zijn best op zijn topics dus ik laat hem gewoon zijn gang gaan

als je er problemen mee hebt kun je dat hier of hogerop melden maar niet in de topics zelf pls
Ja, hij doet niets tegen de regels idd, maar daarom kan ik het om bepaalde redenen nog wel allemaal niets vinden. En me afvragen hoe iemand erop komt om zo te posten. Lijkt me legitiem. Maar goed, het is ook weer zo onbelangrijk dat het me geen reet uitmaakt waarom die reacties worden weggehaald hoor. Slaap er gaan nacht minder om. Het is echter hoe je het wendt of keert een opmerkelijk verschijnsel.
I´m back.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 23:35:48 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159795462
nee offtopic gaat wel vaker weg, dat verschijnsel kom je eigenlijk over het hele internet tegen

prima dat je het je afvraagt maar open er dan zelf een topic over, of stuur de man een DM of kom er bij ons over klagen of wat dan ook maar ga niet het lopende topic verpesten omdat je de stijl niet leuk
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2016 @ 11:00:11 #127
137949 Disana
pi_159800400
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn topics zijn toch alleen maar interessantdoenerij?
Dat vind ik niet. Het is duidelijk iemand met journalistieke kwaliteiten, ik stel me er een schrijver voor een lokaal blaadje bij voor. Vind zijn OP's leuk om te lezen en het is ook mooi om te zien dat hij er veel werk in steekt.
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2016 @ 11:45:58 #128
137949 Disana
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2016 @ 12:40:27 #129
137949 Disana
pi_159802648
Wie o wie is er beter in zoeken dan ik? Ik kan het Keulen-topic niet meer vinden. Ik zou daar graag het volgende willen posten:

Im Bezug auf die Nationalität der Beschuldigten teilte die Kölner Staatsanwaltschaft mit, dass es sich um 25 Algerier, 21 Marokkaner, drei Tunesier, drei Deutsche, zwei Syrer und jeweils einen Iraker, Libyer, Iraner und Montenegriner handelt.
http://www.welt.de/politi(...)iffen-von-Koeln.html
pi_159802913
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:40 schreef Disana het volgende:
Wie o wie is er beter in zoeken dan ik? Ik kan het Keulen-topic niet meer vinden. Ik zou daar graag het volgende willen posten:

Im Bezug auf die Nationalität der Beschuldigten teilte die Kölner Staatsanwaltschaft mit, dass es sich um 25 Algerier, 21 Marokkaner, drei Tunesier, drei Deutsche, zwei Syrer und jeweils einen Iraker, Libyer, Iraner und Montenegriner handelt.
http://www.welt.de/politi(...)iffen-von-Koeln.html
NWS / Aanrandingen Duitsland #28 Brexit dichterbij na aanrandingen in Keulen

Als het Duits is mag er een vertaling bij.
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2016 @ 12:59:25 #131
137949 Disana
pi_159813634
Wil iemand de TT veranderen in Noord/Zuidlijn deel 2? En koppelen aan deel 1. Is wat fout gegaan.

NWS / Waar komen de Noord/Zuidlijn metro-ingangen (deel 2)?
  woensdag 10 februari 2016 @ 20:12:06 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159815567
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:27 schreef George_Zina het volgende:
Wil iemand de TT veranderen in Noord/Zuidlijn deel 2? En koppelen aan deel 1. Is wat fout gegaan.

NWS / Waar komen de Noord/Zuidlijn metro-ingangen deel 2
Volgens mij is hij gekoppeld, die naam is prima toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159815593
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is hij gekoppeld, die naam is prima toch?
Je hebt gelijk en hij is inderdaad gekoppeld. Het is een lange dag geweest, Leandra. Vergeef mij.
  woensdag 10 februari 2016 @ 20:14:40 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159815680
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Je hebt gelijk en hij is inderdaad gekoppeld. Het is een lange dag geweest, Leandra. Vergeef mij.
;)

De naam kan zo blijven? Of moet het: "Noord/Zuidlijn #2 waar komen de ingangen?" worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159815706
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

;)

De naam kan zo blijven? Of moet het: "Noord/Zuidlijn #2 waar komen de ingangen?" worden?
Nee, laat maar zo staan. Ik had mijn twijfels over de TT maar kan inderdaad mee door.
  woensdag 10 februari 2016 @ 20:15:57 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159815746
quote:
6s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:15 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Nee, laat maar zo staan. Ik had mijn twijfels over de TT maar kan inderdaad mee door.
Okay dan :)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:07:10 #138
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159824039
Waarom wordt deze tendentieuze TT niet gewijzigd?

NWS / Juichbericht Joop: 'Vluchtelingen ten onrechte gebrandmerkt in Keulen'

Uit het onderzoek blijkt gewoon dat de aanranders geen vluchtelingen waren.
pi_159824076
NWS / Burgers machteloos tegen verkrachtingen en geweld in Calais

Oproepen tot geweld, moord, etc.

Mooi podium voor extreem-rechts, dat FOK!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 23:08:28 ]
pi_159824122
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 23:09:46 ]
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:09:42 #141
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159824134
quote:

Je zou het bijna gaan denken, maar het kan natuurlijk ook zijn dat de moderators het nog niet gezien hebben.
pi_159824209
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Je zou het bijna gaan denken, maar het kan natuurlijk ook zijn dat de moderators het nog niet gezien hebben.
Die figuren posten hier al weet ik hoelang dezelfde ranzigheid dus dat lijkt me niet. Kennelijk ziet FOK! dit soort figuren als aanwinst. Sowieso is de sfeer al dusdanig dat dat soort randdebielen denken het ongestoord op FOK! te kunnen zetten.
pi_159824265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou is het natuurlijk ook wel erg sneu als oproepen tot moord en dergelijke wat minder ruimte krijgt.
pi_159824378
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Voor jou is het natuurlijk ook wel erg sneu als oproepen tot moord en dergelijke wat minder ruimte krijgt.
Ja hoor knul. Prima. :)
pi_159824456
quote:

Zijn wat dingen weg.
pi_159824616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor ouderwetse knokploegen die Calais gaan ontdoen van dit gespuis. Van de Franse overheid hoeven de burgers niets te verwachten.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:06 schreef Eufonie het volgende:
Gewoon afsluiten, volledig platbranden en er een mooi park van maken.
Deze plaatst even daaronder een foto van nazi's die de ghetto van Warshaw in brand steken tijdens WO2 als oplossing. Moet allemaal kunnen nietwaar?
pi_159824671
-Nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door Specularium op 10-02-2016 23:30:01 ]
pi_159824715
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 18:34 schreef gelly het volgende:
Hallo.

NWS / EU ministers BuZa: 'Turkije moet grens openen'
Ben blij dat iemand hier nog het goede gevecht vecht _O_
pi_159824791
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef gelly het volgende:

[..]

[..]

Deze plaatst even daaronder een foto van nazi's die de ghetto van Warshaw in brand steken tijdens WO2 als oplossing. Moet allemaal kunnen nietwaar?
Die plaatjes zijn ook weg.
pi_159824819
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die plaatjes zijn ook weg.
Bedankt.
pi_159824872
Verder voegt het topic sowieso niets toe lijkt me.
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:34:57 #152
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159825005

Deze TT is dus wel ok, oh onder het nieuwe liberale FOK!-beleid aangestelde FA?
pi_159825331
quote:
5s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:

Deze TT is dus wel ok, oh onder het nieuwe liberale FOK!-beleid aangestelde FA?
Dit kan gewoon als TS dat wil.
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:50:49 #154
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159825416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit kan gewoon als TS dat wil.
Want dat het Jooppubliek juicht is nieuws?

Het nieuws is dat is gebleken dat de aanrandingen in Keulen helemaal niet zijn gepleegd door vluchtelingen. Zal ik een topic openen dat daar de nadruk op legt? Dan kan je die bagger van LXIV sluiten.
pi_159825438
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Het nieuws is dat is gebleken dat de aanrandingen in Keulen helemaal niet zijn gepleegd door vluchtelingen. Zal ik een topic openen dat daar de nadruk op legt? Dan kan je die bagger van LXIV sluiten.
Er staat toch in de TT dat het niet om vluchtelingen gaat?
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:52:47 #156
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159825458
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Mijn motivatie waarom het bericht zoals Joop het stelt een soort vals dillema is staat in de OP. Jij zegt nu ook al 'helemaal niet gepleegd door vluchtelingen', terwijl ongeveer de helft in een asielaanvraagprocedure zat en de andere helft illegaal was. Op 2 (genaturaliseerde) Duitsers na.
Je moet geen feiten gaan verdraaien en als je op de inhoud wil ingaan, doe dat dan in het topic en niet op de FB.
The End Times are wild
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:55:37 #157
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159825524
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Omg. En dan hebben ze jou FA gemaakt :')
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:56:23 #158
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159825548
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:52 schreef LXIV het volgende:

[..]

Mijn motivatie waarom het bericht zoals Joop het stelt een soort vals dillema is staat in de OP. Jij zegt nu ook al 'helemaal niet gepleegd door vluchtelingen', terwijl ongeveer de helft in een asielaanvraagprocedure zat en de andere helft illegaal was. Op 2 (genaturaliseerde) Duitsers na.
Je moet geen feiten gaan verdraaien en als je op de inhoud wil ingaan, doe dat dan in het topic en niet op de FB.
Je TT is gewoon onterecht stemmingmakend.
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:57:15 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159825565
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:56 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Je TT is gewoon onterecht stemmingmakend.
Ik vond juist dat ze op Joop onterecht stemming maakten.
The End Times are wild
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:58:28 #160
168304 Mani89
pi_159825589
We hebben hier te maken met een vaste Joop reaguurder die enorm op zijn pik getrapt is haha.
  donderdag 11 februari 2016 @ 00:02:16 #161
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159825669
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik vond juist dat ze op Joop onterecht stemming maakten.
En dan doe jij hetzelfde hier. Bravo.
  donderdag 11 februari 2016 @ 00:04:16 #162
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159825714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:58 schreef Mani89 het volgende:
We hebben hier te maken met een vaste Joop reaguurder die enorm op zijn pik getrapt is haha.
Nee daar post ik nooit, dat doe ik liever op een neutraler forum zoals FOK!.

Zolang dat redelijk neutraal blijft natuurlijk, daar begin ik me weer zorgen over te maken.
  donderdag 11 februari 2016 @ 00:08:32 #163
168304 Mani89
pi_159825808
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:04 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nee daar post ik nooit, dat doe ik liever op een neutraler forum zoals FOK!.

Zolang dat redelijk neutraal blijft natuurlijk, daar begin ik me weer zorgen over te maken.
Nou het is heel nobel van je om dat aan te kaarten maar vind je dat in het geval van deze TT niet een beetje mierenneukerij?
pi_159825816
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Omg. En dan hebben ze jou FA gemaakt :')
Een TS heeft een bepaalde vrijheid om een TT te verzinnen en zo lang het binnen de policy blijft mag er veel.

Als ik dat allemaal aan ga passen omdat een user van mening is dat het allemaal niet kan dan zou ik precies gaan doen wat een FA niet moet doen, raar dat ik dat aan een ex-FA uit moet leggen.
  donderdag 11 februari 2016 @ 00:19:23 #165
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159826029
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Een TS heeft een bepaalde vrijheid om een TT te verzinnen en zo lang het binnen de policy blijft mag er veel.

Als ik dat allemaal aan ga passen omdat een user van mening is dat het allemaal niet kan dan zou ik precies gaan doen wat een FA niet moet doen, raar dat ik dat aan een ex-FA uit moet leggen.
Het is niet één user, ik ben alleen degene die het hier aankaart.

Het feit dat je dat niet aanvoelt (of elders leest op dit forum) maakt je al totaal ongeschikt als FA.
pi_159826164
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Het feit dat je dat niet aanvoelt (of elders leest op dit forum) maakt je al totaal ongeschikt als FA.
Zo, zit het diep? :')

NWS / Brabantse cultuurparel probeert agente aan te randen

Hier hoor je ook niemand over, en is een titel die misleidend is ook nog.
Als er toch gesteld wordt dat het binnen de regels is dan is het toch klaar. Je zal maar wat te miepen moeten hebben zeg. :@

(sorry voor mijn 2 centjes)
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 00:30:09 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159826230
dit is niet de plek daarvoor en hij zit er sowieso pas net dus superfair is het ook niet

de TT is prima, het devies is altijd geweest om zo min mogelijk aan de TT's te zitten dat weet jij ook en dat is voor zover ik weet niet veranderd

en bemoei je er niet mee mani
  Moderator donderdag 11 februari 2016 @ 00:31:47 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159826258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als er toch gesteld wordt dat het binnen de regels is dan is het toch klaar. Je zal maar wat te miepen moeten hebben zeg. :@

die brabo topics hoor je heel veel mensen over, ook hier in dit topic

scheren we met dezelfde kam
pi_159826274
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Er moet juist neutraal gemod worden, TT's sturen is dat niet.

Maar goed, het zit volgens mij een beetje diep dus ik laat het hierbij.
pi_159827721
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daar hoorde je juist wel van alles over. Een aantal topictitels en op's van gelly zijn onlangs ook aangepast naar aanleiding van reacties en klachten aangepast.
pi_159830438
Laatste keer dat ik dit soort dingen hier meld.

[ Bericht 83% gewijzigd door Leandra op 11-02-2016 11:03:55 (Verwijderde post verwijderd) ]
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:04:43 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159830481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:01 schreef gelly het volgende:
Laatste keer dat ik dit soort dingen hier meld.
We kunnen niet allemaal overal meelezen, het hier melden of een TR plaatsen is wel zo prettig.

Thnx :)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159830521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

We kunnen niet allemaal overal meelezen, het hier melden of een TR plaatsen is wel zo prettig.

Thnx :)
Hou toch op. Dat topic is vanaf post 1 een broeinest van racistische en fascistische rommel. Begin eens met dat soort idioten van het forum te flikkeren. Maar ik heb al een idee wie er straks niet meer kan posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 11:07:04 ]
pi_159830545
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Hou toch op. Dat topic is vanaf post 1 een broeinest van racistische en fascistische rommel. Begin eens met dat soort idioten van het forum te flikkeren. Maar ik heb al een idee wie er straks niet meer kan posten.
Volgens jou is het feit dat er een stad in Frankrijk is waar het bijna niet meer leefbaar is en alleen maar erger is geen eigen topic waard. De rol van trol speel je wel goed, dat moet ik toegeven.
pi_159830556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Volgens jou is het feit dat er een stad in Frankrijk is waar het bijna niet meer leefbaar is en alleen maar erger is geen eigen topic waard. De rol van trol speel je wel goed, dat moet ik toegeven.
Verantwoord je maar tegenover justitie.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 11:16:24 #176
137949 Disana
pi_159830694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik ben ook maar een user met een mening, maar ik wil hem toch nog geven (omdat iedereen er anders over denkt). Ik vind het jammer dat de TT stemmingmakend is met dat 'juicht', want het zet meteen de toon voor het hele topic, en dat zie je dan ook terug in de bijdragen: vluchtelingen zijn verkrachters en moordenaars. En dat was nou net niet de bedoeling van Joop toen ze het bericht van Die Welt overnamen.
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:19:36 #177
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159830761
Tsja.
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:43:01 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159831339
Ik snap best dat de TT sommigen niet bevalt, maar dat is aan de TS, en zolang die binnen de perken blijft is het misschien jammer of vervelend, maar verder weinig mis mee.

Overigens vind ik de discussie in dat topic grotendeels wel redelijk fatsoenlijk, en ik vraag me af of dat gebeurd was al de TT een andere was geweest, want van die TS was dit zo ongeveer de meest positieve TT die je bij dat bericht had kunnen verwachten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 11:57:30 #179
137949 Disana
pi_159831800
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:43 schreef Leandra het volgende:
Ik snap best dat de TT sommigen niet bevalt, maar dat is aan de TS, en zolang die binnen de perken blijft is het misschien jammer of vervelend, maar verder weinig mis mee.

Overigens vind ik de discussie in dat topic grotendeels wel redelijk fatsoenlijk, en ik vraag me af of dat gebeurd was al de TT een andere was geweest, want van die TS was dit zo ongeveer de meest positieve TT die je bij dat bericht had kunnen verwachten.
Ik ben het niet met je eens. Ik vind het een totaal zinloze discussie die voornamelijk gaat over de vermeende intenties van Joop, en over de (toch!) vermoedelijke schuld aan verkrachting en aanranding van vluchtelingen. Het nieuws is dusdanig gebracht dat het zijn doel volledig voorbijschiet.

Je laatste zin vind ik suggestief: alsof Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren van het bericht. Nou heb ik geen hoge pet op van Joop, maar ik zie echt niets dubbelzinnigs in hun bericht.
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:04:09 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159832015
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens. Ik vind het een totaal zinloze discussie die voornamelijk gaat over de vermeende intenties van Joop, en over de (toch!) vermoedelijke schuld aan verkrachting en aanranding van vluchtelingen. Het nieuws is dusdanig gebracht dat het zijn doel volledig voorbijschiet.

Je laatste zin vind ik suggestief: alsof Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren van het bericht. Nou heb ik geen hoge pet op van Joop, maar ik zie echt niets dubbelzinnigs in hun bericht.
Nee, ik denk ook niet dat Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren, het is gewoon een artikel dat prima in hun straatje past.

Het is eigenlijk veel dubieuzer dat zo'n artikel van een gerenommeerd blad als die Welt niet door andere media is overgenomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 12:05:10 #181
137949 Disana
pi_159832046
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ik denk ook niet dat Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren, het is gewoon een artikel dat prima in hun straatje past.

Het is eigenlijk veel dubieuzer dat zo'n artikel van een gerenommeerd blad als die Welt niet door andere media is overgenomen.
Daar heb je gelijk in. Het is niet spannend.
pi_159833803
Kan iemand er een t achter vrotten?

NWS / PvdA-voorzitter wens Wilders een fijne dood
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:33:59 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159833928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:28 schreef gelly het volgende:
Kan iemand er een t achter vrotten?

NWS / PvdA-voorzitter wenst Wilders een fijne dood
Iemand was me voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159845147
Dank
pi_159852887
Wat mag je van Trouw plaatsen? Hele artikel, stukjes, niks?

Laat maar, ik zie al dat het niet mag in dit topic.
NWS / [Opinie] Moord Els Borst was Christelijke aanslag.

[ Bericht 61% gewijzigd door Braindead2000 op 12-02-2016 03:12:33 ]
  vrijdag 12 februari 2016 @ 07:24:12 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159853216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat mag je van Trouw plaatsen? Hele artikel, stukjes, niks?

Laat maar, ik zie al dat het niet mag in dit topic.
NWS / [Opinie] Moord Els Borst was Christelijke aanslag.
Liefst zo min mogelijk, dus als een andere bron hetzelfde bericht heeft, graag een andere bron, wat in bovenstaand voorbeeld lastig is, want geen nieuwsbericht maar opinie.

Bij de Volkskrant ook alleen een linkje trouwens, niet quoten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159884173
Kunnen jullie het Crisis in Syrie topic niet een beetje modereren? Wat een bagger wordt daar gepost.

Zelfbevlekkende Turken vs de rest. Over en weer offtopic gezuig en gefantaseer over NATO die Rusland binnen gaat vallen via Polen. Echt een aanvulling voor een objectief NWS topic.
pi_159917983
Leandra, ik ben het met deze wijziging niet eens:
NWS / Eigenaar sigarenzaak Amsterdam grijpt gewapende overvaller

Fok is in mijn optiek erg tolerant voor zowel openlijk als gluiperig racisme. Dat vind ik verder prima, ik kom hier nooit zeuren om verwijdering van posts of topics, maar ik was niet van plan dat racisme onweersproken of onbesproken te laten en ik vind het ook niet aan de mods om daarvoor te zorgen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 14 februari 2016 @ 19:53:30 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159918081
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Leandra, ik ben het met deze wijziging niet eens:
NWS / Eigenaar sigarenzaak Amsterdam grijpt gewapende overvaller

Fok is in mijn optiek erg tolerant voor zowel openlijk als gluiperig racisme. Dat vind ik verder prima, ik kom hier nooit zeuren om verwijdering van posts of topics, maar ik was niet van plan dat racisme onweersproken of onbesproken te laten en ik vind het ook niet aan de mods om daarvoor te zorgen.
Wat ik verwijderd heb was puur persoonlijk richting TS, was niet nodig en heeft voor het topic ook geen zin.

Ik snap dat je het niet leuk vindt dat ik je opmerking verwijderd heb, maar het had niets met de inhoud van het topic of de discussie te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159918597
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat ik verwijderd heb was puur persoonlijk richting TS, was niet nodig en heeft voor het topic ook geen zin.

Ik snap dat je het niet leuk vindt dat ik je opmerking verwijderd heb, maar het had niets met de inhoud van het topic of de discussie te maken.
Nee, het was niet persoonlijk. Het ging puur om het postgedrag van hem waar dit topic deel van uitmaakt, dat gluiperige postgedrag van hem betreft niet één topic, maar al die topics die hij in nieuws opent tezamen. Het is niet dat ik hem in topics die daar niks mee te maken hebben mee lastig val.
  zondag 14 februari 2016 @ 20:16:22 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159918707
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, het was niet persoonlijk. Het ging puur om het postgedrag van hem waar dit topic deel van uitmaakt, dat gluiperige postgedrag van hem betreft niet één topic, maar al die topics die hij in nieuws opent tezamen. Het is niet dat ik hem in topics die daar niks mee te maken hebben mee lastig val.
Het was dus wel persoonlijk en off-topic.

Als je dat wilt bespreken kaart je dat hier aan of je gaat fijn samen zitten DM'en of PM'en, maar in het topic is niet de juiste plek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159919007
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het was dus wel persoonlijk en off-topic.
Misschien ontgaat jou het patroon in zijn manier van topics aanmaken, daar kan ik mij best wat bij voorstellen, maar mij niet.

quote:
Als je dat wilt bespreken kaart je dat hier aan of je gaat fijn samen zitten DM'en of PM'en, maar in het topic is niet de juiste plek.
Nee, dat heeft geen zin, die topics van hem gaan echt niet verwijderd worden en dat hoeft van mij ook helemaal niet. Maar als hij zijn racistische boodschap gluiperig verkondigt dan ga ik dat gluiperige racisme benoemen zodat iedereen dat kan zien. Als hij dat stiekem wil zijn, moet hij maar geen topics openen waarin hij zich als zodanig laat kennen. Ik heb nog nooit mijn bek gehouden over racisme en dat ga ik op Fok ook niet doen.
  zondag 14 februari 2016 @ 20:31:19 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159919101
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Misschien ontgaat jou het patroon in zijn manier van topics aanmaken, daar kan ik mij best wat bij voorstellen, maar mij niet.

[..]

Nee, dat heeft geen zin, die topics van hem gaan echt niet verwijderd worden en dat hoeft van mij ook helemaal niet. Maar als hij zijn racistische boodschap gluiperig verkondigt dan ga ik dat gluiperige racisme benoemen zodat iedereen dat kan zien. Als hij dat stiekem wil zijn, moet hij maar geen topics openen waarin hij zich als zodanig laat kennen. Ik heb nog nooit mijn bek gehouden over racisme en dat ga ik op Fok ook niet doen.
Het patroon ontgaat me niet, maar dat is nog steeds geen reden om in het topic off-topic en persoonlijk te gaan doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159919125
Dat patroon maakt dat het niet off topic is.
  zondag 14 februari 2016 @ 20:33:28 #197
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159919150
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Kunnen jullie het Crisis in Syrie topic niet een beetje modereren? Wat een bagger wordt daar gepost.

Zelfbevlekkende Turken vs de rest. Over en weer offtopic gezuig en gefantaseer over NATO die Rusland binnen gaat vallen via Polen. Echt een aanvulling voor een objectief NWS topic.
Typerend dat hier geen reactie op komt. Mods?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 14 februari 2016 @ 22:47:42 #198
365082 IPA35
Patriarch
pi_159923776
TT dief in de Syrië reeks...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 14 februari 2016 @ 22:52:01 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159923926
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:47 schreef IPA35 het volgende:
TT dief in de Syrië reeks...
Topickaap bedoel je? De TT is deze keer niets mis mee.

Ik zal TS er op aanspreken dat topickaaps niet de bedoeling zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 14 februari 2016 @ 22:52:17 #200
365082 IPA35
Patriarch
pi_159923940
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Topickaap bedoel je? De TT is deze keer niets mis mee.

Ik zal TS er op aanspreken dat topickaaps niet de bedoeling zijn.
Juist dat.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 15 februari 2016 @ 11:27:42 #201
346939 Janneke141
pi_159931073
Omdat positieve feedback ook bij Feedback hoort: ik maak de laatste tijd regelmatig TR's aan omdat diverse topics door de usual suspects toch weer naar de vluchtelingendiscussie worden getrokken. Daar wordt vlot op gereageerd. Hou vol.
  maandag 15 februari 2016 @ 19:52:59 #202
66444 Lord_Vetinari
pi_159944422
Mag ik voorstellen dat deze link standaard in elk vluchtelingentopic in de OP gezet wordt?

http://hoaxmap.org
pi_159944494
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik voorstellen dat deze link standaard in elk vluchtelingentopic in de OP gezet wordt?

http://hoaxmap.org
^O^
  maandag 15 februari 2016 @ 20:20:03 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159945372

Nee :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 15 februari 2016 @ 23:11:47 #205
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_159952267
Ben ik de enige die het verdacht vind dat er recent users bij zijn gekomen met als enig doel te stoken op de vluchtelingenproblematiek? Ziehier Grems, sinds december 2015 lid en post alleen maar haatzaaiende dingen die vaak totaal niet relevant zijn voor het topic. Zoals deze post waarin bij een topic over hongersnood en droogte in Afrika opeens een video wordt gepost over een vluchtelingenkamp in Nederland met een tekst eronder die alleen bedoeld is om te stoken, wat ook heeft gewerkt.

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 22:37 schreef Grems het volgende:
Mensonterende omstandigheden in kamp Heumensoord. Ze zien er wel fit uit, al die gevluchte gezinnen.

Als ze geweten hadden dat de omstandigheden zo slecht zijn in NL waren ze liever in Raqqa gebleven. Wat een drama.
Jullie zeggen dan wel dat je geen asociaties met het stormfront op Fok! willen, maar dit soort types zijn er opeens uit het niets en masse bijgekomen :{

Sla zijn pohi er maar op na, alleen maar posts in NWS bij zulke onderwerpen, en hij is echt niet de enige.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_159952481
quote:
13s.gif Op maandag 15 februari 2016 23:11 schreef Drinky het volgende:
Ben ik de enige die het verdacht vind dat er recent users bij zijn gekomen met als enig doel te stoken op de vluchtelingenproblematiek? Ziehier Grems, sinds december 2015 lid en post alleen maar haatzaaiende dingen die vaak totaal niet relevant zijn voor het topic. Zoals deze post waarin bij een topic over hongersnood en droogte in Afrika opeens een video wordt gepost over een vluchtelingenkamp in Nederland met een tekst eronder die alleen bedoeld is om te stoken, wat ook heeft gewerkt.

[..]

Jullie zeggen dan wel dat je geen asociaties met het stormfront op Fok! willen, maar dit soort types zijn er opeens uit het niets en masse bijgekomen :{

Sla zijn pohi er maar op na, alleen maar posts in NWS bij zulke onderwerpen, en hij is echt niet de enige.
Filmpje verwijderd omdat het een beetje offtopic is.
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2016 @ 18:05:11 #207
137949 Disana
pi_159969035
Hoi, kan iemand het topic over de studentengluurder nog terugvinden? Er is een uitspraak:

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)deling-en-aanranding
  Moderator dinsdag 16 februari 2016 @ 18:29:36 #208
8781 crew  Frutsel
  † In Memoriam † dinsdag 16 februari 2016 @ 18:33:37 #209
137949 Disana
pi_159969721
quote:
Ah mooi, dankjewel. Ik zocht op 'studentengluurder' maar er kwam niets naar boven.
pi_159997088
Verzoek aan modjes om de vele persoonlijke aanvallen in deze topicreeks aan te pakken: NWS / EU wil asielzoekers verdelen #38

Vooral mensen die tegen de komst van "vluchtelingen" zijn, worden persoonlijk aangevallen door mensen die vinden dat iedereen welkom is. Van een fatsoenlijke discussie is dan geen sprake.
  woensdag 17 februari 2016 @ 18:53:16 #211
346939 Janneke141
pi_159997105
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Verzoek aan modjes om de vele persoonlijke aanvallen in deze topicreeks aan te pakken: NWS / EU wil asielzoekers verdelen #38

Vooral mensen die tegen de komst van "vluchtelingen" zijn, worden persoonlijk aangevallen door mensen die vinden dat iedereen welkom is. Van een fatsoenlijke discussie is dan geen sprake.
Wees nou maar blij dat die draak van een reeks nog steeds open is.
Ben ik ook, trouwens.
  woensdag 17 februari 2016 @ 18:56:06 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159997201
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Je bent welkom om posts te rapporteren, maar als jullie daar een kleuterjuf nodig hebben dan houdt het bestaansrecht van het topic vanzelf op.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159997221
quote:

Ook hier is het niet echt handig om je feiten en fictie door elkaar te halen.
Je zou overigens ook eens serieus in kunnen gaan op de personen die je als "feit" verpakte fantasietjes stuk voor stuk weerleggen.
pi_159997232
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent welkom om posts te rapporteren, maar als jullie daar een kleuterjuf nodig hebben dan houdt het bestaansrecht van het topic vanzelf op.
Er is een klein groepje dat zich niet kan gedragen. Het lijkt mij geen onredelijke verwachting dat dit niet wordt getolereerd, want het vervelende gedrag zal zich niet beperken tot dat ene topic.
  woensdag 17 februari 2016 @ 18:59:13 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159997288
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er is een klein groepje dat zich niet kan gedragen. Het lijkt mij geen onredelijke verwachting dat dit niet wordt getolereerd, want het vervelende gedrag zal zich niet beperken tot dat ene topic.
Er zelf net zo hard aan meedoen helpt ook niet echt trouwens....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159997302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zal ik hem dan ook maar even hier plaatsen?
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij vat teveel terechte kritiek op je beweringen op als jijbakken, maar dat zijn ze echt niet hoor.
Ik begrijp niet waarom je zo krampachtig reageert op terechte vragen die gesteld worden en argumentatie die niet strookt met je bewering.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 17 februari 2016 @ 19:02:18 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159997382
Ik heb net het aantal keer "jij" in dat topic even geteld..... en gekeken in wiens posts ze stonden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159998874
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:02 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net het aantal keer "jij" in dat topic even geteld..... en gekeken in wiens posts ze stonden.
Wat was de uitslag?
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:10:08 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159999694
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat was de uitslag?
Vlekjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159999743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vlekjes.
Kruip dan maar snel onder de wol, het heerst :P
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:12:31 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159999799
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kruip dan maar snel onder de wol, het heerst :P
Eerst even wachten tot er iemand thuis is om me thee te brengen als ik onder de wol lig ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160001838
Hugecooll. _O_

Leandra. _O_

Mijn eeuwige dank. _O_
pi_160012670
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of we gaan geen discussie over het bestaansrecht van een topic in het topic zelf houden, en dan zakt het vanzelf weg.

Dus inhoudelijk kan hier, je kunt ook op de link klikken en hier toch op de inhoud van het verhaal reageren, en over het bestaansrecht van het topic kan in de NWS FB.
Nee echt, zijn we al zover dat een linkje met 3 regels schijtlolligheden al topicwaardig is, en we niet eens TS gaan vragen om een andere bron te gebruiken? Die er overigens ten overvloede zijn.
  donderdag 18 februari 2016 @ 11:22:22 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160012824
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee echt, zijn we al zover dat een linkje met 3 regels schijtlolligheden al topicwaardig is, en we niet eens TS gaan vragen om een andere bron te gebruiken? Die er overigens ten overvloede zijn.
Het topic is dan ook al dicht omdat TS het zelf liep te verbaggeren....

Als je het onderwerp topicwaardig vindt ben je vrij er met een andere bron (geen Trouw of Volkskrant) zelf te openen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160012853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het topic is dan ook al dicht omdat TS het zelf liep te verbaggeren....

Als je het onderwerp topicwaardig vindt ben je vrij er met een andere bron (geen Trouw of Volkskrant) zelf te openen.
Nou nee dat niet, maar het verbaast me dat zo'n topic in die vorm dan open 'mag' blijven. Alternatieve bron is zo gevonden, dan is het meer levensvatbaar dan met alleen een linkje, zeker icm de TS en bijbehorende schijtlolligheden in de OP.
  donderdag 18 februari 2016 @ 11:32:20 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160013049
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou nee dat niet, maar het verbaast me dat zo'n topic in die vorm dan open 'mag' blijven. Alternatieve bron is zo gevonden, dan is het meer levensvatbaar dan met alleen een linkje, zeker icm de TS en bijbehorende schijtlolligheden in de OP.
Ik had nog amper de kans een alternatieve bron te zoeken of vinden, het verwijderen van de OP van een ongewenste bron is m'n eerste doel, vervolgens ontspoorde het topic direct en was het dweilen met de kraan open en dat lag niet alleen aan de TS.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160013537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had nog amper de kans een alternatieve bron te zoeken of vinden, het verwijderen van de OP van een ongewenste bron is m'n eerste doel, vervolgens ontspoorde het topic direct en was het dweilen met de kraan open en dat lag niet alleen aan de TS.
Ik was de onschuldigheid zelve. *;
  donderdag 18 februari 2016 @ 12:16:03 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160014042
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik was de onschuldigheid zelve. *;
Ja, binnen 40 seconden na mijn edit van de OP al een opmerking over diezelfde lege OP.... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160014060
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, binnen 40 seconden na mijn edit van de OP al een opmerking over diezelfde lege OP.... :')
:@
  donderdag 18 februari 2016 @ 12:19:58 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160014150
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:@
Lees ik daar een "Sorry" Frits? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160014175
quote:
16s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lees ik daar een "Sorry" Frits? :+
:Y
  donderdag 18 februari 2016 @ 12:24:33 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160014272
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2016 12:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:Y
Geaccepteerd *;
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160015843
NWS / Huisdier afpakken van uitkeringstrekkers?

Satirische website met nep-nieuws.
pi_160016095
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Huisdier afpakken van uitkeringstrekkers?

Satirische website met nep-nieuws.
Die is dicht.
pi_160016402
Laatst was er een topic over de eis van het OM om een jongen (22) een celstraf te geven na relatie/seks met 12-jarige. Zij werd zwanger en zou gedwongen worden door haar omgeving om abortus te plegen.

Volgens mij heeft de rechter nu uitspraak gedaan, maar ik nergens het topic vinden.

Iemand?
  donderdag 18 februari 2016 @ 13:58:29 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160016548
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 13:51 schreef Physsic het volgende:
Laatst was er een topic over de eis van het OM om een jongen (22) een celstraf te geven na relatie/seks met 12-jarige. Zij werd zwanger en zou gedwongen worden door haar omgeving om abortus te plegen.

Volgens mij heeft de rechter nu uitspraak gedaan, maar ik nergens het topic vinden.

Iemand?
Deze?
NWS / Beachvolleyballer verkrachtte meisje (12) #2

Edit; nee.... wacht, je bedoelt een andere.

Deze?
NWS / Eis: 9 Maanden cel voor bezwangeren 15-jarige
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160018999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 08:45 schreef tong80 het volgende:
De vader van de vorig jaar omgekomen Sharleyne Remouchamps (8) uit Hoogeveen sleept de hulpverlenende instanties voor de rechter, die hebben verzuimd in te grijpen terwijl ze wisten dat het meisje jarenlang door haar drankverslaafde moeder ernstig werd verwaarloosd. Sharleyne vond juni vorig jaar de dood na een val van de tiende etage van een flat.

[ afbeelding ]

Haar moeder werd gearresteerd, maar haar zaak moest wegens gebrek aan bewijs worden geseponeerd. Justitie houdt nu rekening met een noodlottig ongeval of zelfmoord.

Uit onderzoek door het tv-programma Zembla blijkt dat al in 2012 – drie jaar voor haar noodlottige dood – bij zowel politie als jeugdhulpverlening meerdere concrete meldingen bekend waren over verwaarlozing, huiselijk geweld en alcoholverslaving door de moeder. Met name de rol van Centrum voor Jeugd en Gezin Hoogeveen wordt in de uitzending van vanavond (NPO2, 21.15 uur) aan de kaak gesteld.

Al snel na Sharleynes geboorte loopt de relatie tussen vader Victor en de moeder stuk omdat de vrouw veelvuldig naar de fles grijpt en vreemd gaat. Hoewel uit een dna-test later blijkt dat hij niet Sharleynes biologische vader is, blijft Victor zich voor haar inzetten. ,,Ze is mijn dochter en blijft mijn dochter. Ongeacht wat het papiertje ook zegt.”

Maar de vader stuit bij de hulpinstanties op een muur. Tot zijn verbijstering ontdekte hij pas recent dat Sharleyne twee of drie keer door de politie uit huis is gehaald vanwege huiselijk geweld. In de zomer van 2012 wordt de moeder zwaar onder invloed elders in Hoogeveen met een suïcide-brief aangetroffen. De dan vijfjarige Sharleyne heeft ze alleen thuis achtergelaten. Het Centrum voor Jeugd en Gezin is hiervan op de hoogte, maar grijpt niet in.

Schrijnend is dat de moeder het meisje regelmatig achterlaat bij een buurman, die met een drugsdealer in een met dierenuitwerpselen besmeurde flat woont.

De dood van Sharleyne is nog steeds omgeven door raadsels. Justitie onderzocht of de moeder het meisje van de flat gooide, maar de vrouw beriep zich drie dagen lang op haar zwijgrecht en moest op vrije voeten worden gesteld.

Liesbeth Poortman, advocaat van de vader, begint een civiele procedure. Daarin stelt ze de hulpverlenende instanties aansprakelijk. Ook wil ze heropening van het onderzoek naar de dood van Sharleyne.

[ afbeelding ]

De advocaat van de moeder is kort: ,,Mijn cliënte is geen verdachte en het OM heeft geen aanwijzingen voor een levensdelict of strafbaar feit.” De betrokken hulpinstanties weigeren commentaar.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_tot_uiterste__.html

Ik hoorde net dat de vader een goede zaak heeft om te winnen. Gruwelijk natuurlijk. Waarom wordt zo'n kind aan een alcoholiste toegewezen ?

-knip-

http://www.volkskrant.nl/(...)-jeugdzorg~a4246347/

Moet dat knippen nu echt wanneer het niet gaat om ruzie tussen twee reaguurders? :{
Vrijheid van meningsuiting en zo.
SPOILER
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_160019069
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:27 schreef Janneke141 het volgende:
Omdat positieve feedback ook bij Feedback hoort: ik maak de laatste tijd regelmatig TR's aan omdat diverse topics door de usual suspects toch weer naar de vluchtelingendiscussie worden getrokken. Daar wordt vlot op gereageerd. Hou vol.
Terecht dat je het opmerkt. Dat ziet de rest niet terwijl het wel goed werk is. :)
#NoDAPL
pi_160019126
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Moet dat knippen nu echt wanneer het niet gaat om ruzie tussen twee reaguurders? :{
Vrijheid van meningsuiting en zo.
SPOILER
Dat knippen was om de quote van de Volkskrant weg te halen, die houden niet van knip en plakwerk vanaf hun site.
pi_160019138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat knippen was om de quote van de Volkskrant weg te halen, die houden niet van knip en plakwerk vanaf hun site.
Ok, dan is er niets aan de hand. :)
#NoDAPL
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:31:40 #241
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_160023777
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_160023962
quote:
Dank je.
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:03:58 #243
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160028683
Ik vind het schandelijk dat mijn openingspost is weggehaald. Het feit dat asielzoekers niet worden vervolgd bij homohaat vind ik wel degelijk relevant om te vermelden.
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:13:40 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160029001
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef MisterCe het volgende:
Ik vind het schandelijk dat mijn openingspost is weggehaald. Het feit dat asielzoekers niet worden vervolgd bij homohaat vind ik wel degelijk relevant om te vermelden.
Als je een topic over asielzoekers wilt openen dan moet je dat doen, dit onderwerp heeft niets met asielzoekers te maken, en als je vindt dat het daar wel mee te maken heeft dan kan het topic sowieso op slot.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160050211
:?
pi_160056111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 20:13 schreef Joezi het volgende:
:?
Sukkel, moest lachen, haha.
pi_160056623
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:45 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Sukkel, moest lachen, haha.
Wat was er dan zo grappig.
pi_160057056
Topic zonder bron met zeer twijfelachtige inhoud.
NWS / Marokko in top 50 landen met lage kosten levensonderhoud
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_160057116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Topic zonder bron met zeer twijfelachtige inhoud.
NWS / Marokko in top 50 landen met lage kosten levensonderhoud
Bron staat erbij.
pi_160057138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bron staat erbij.
geen link
pi_160057157
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef vaduz het volgende:

[..]

geen link
Jawel, heb ik net gedaan.
pi_160057210
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bron staat erbij.
Een bron die het over Zionistan heeft moeten we serieus nemen? :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_160057266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een bron die het over Zionistan heeft moeten we serieus nemen? :')
Als hij met die bron een topic wil openen moet hij dat weten.
Het is gewoon nieuws.
pi_160057492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als hij met die bron een topic wil openen moet hij dat weten.
Het is gewoon nieuws.
Is de speld ook toegestaan als bron? Luxemburgse bronnen kunnen tegenwoordig ook?
pi_160057555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:24 schreef vaduz het volgende:

[..]

Is de speld ook toegestaan als bron? Luxemburgse bronnen kunnen tegenwoordig ook?
Nee, die weer niet.

Ik vind De Speld de laatste tijd ook ongeveer net zo grappig als Dolf Jansen.
pi_160057615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee, die weer niet.

Ik vind De Speld de laatste tijd ook ongeveer net zo grappig als Dolf Jansen.
Waar ligt dan de grens?

Maar vind je De Speld nou wel of niet grappig, aangezien het mij ergens niet zou verbazen als jij de wanstalige humor van Dolf Jansen wel kon waarderen?
pi_160057646
Die grens ligt bij verzonnen verhalen.
pi_160057704
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:28 schreef Specularium het volgende:
Die grens ligt bij verzonnen verhalen.
Maar in Luxemburg verzinnen ze geen nieuws, dus dat is dan toch wel oké? :?
pi_160057738
Misschien.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 februari 2016 @ 13:03:17 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_160066101
Kun je ?

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:01 schreef Specularium het volgende:
NWS / [NWS FeedBack]

Kun je hier vragen.
pi_160066125
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:03 schreef tong80 het volgende:
Kun je ?

[..]

Ja, het heeft gewoon geen enkele zin om na een slotje een topic te openen over dat slotje.
Geeft ons alleen maar meer werk.
pi_160079664
NWS / 'Geen podium in Den Haag voor holocaustontkenner'

Die revisionistische zendingsdrang van die Lichtkogel, is dat on-topic of topic-kaap? Zo ongeveer iedere post is in de trant van "kijk ook eens wat revisionistische video's want er zit toch wel een kern van waarheid in".

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hij was de gaskamer-expert van de VS en heeft onderzoek gedaan in de kampen.

Zelf hoefde hij geen toxicoloog te zijn, want de monsters die hij had genomen had hij doorgestuurd naar een laboratorium voor onderzoek. Ik zal de resultaten van het onderzoek hier maar niet neerzetten...
Oh en dat "ik zal het maar niet hier noemen ..." . Het is een beetje alsof je de opdracht krijgt heel intensief niet aan een roze olifant te denken.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 22:55:13 ]
pi_160080246
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Die revisionistische zendingsdrang van die Lichtkogel, is dat on-topic of topic-kaap? Zo ongeveer iedere post is in de trant van "kijk ook eens wat revisionistische video's want er zit toch wel een kern van waarheid in".

[..]

Oh en dat "ik zal het maar niet hier noemen ..." . Het is een beetje alsof je de opdracht krijgt heel intensief niet aan een roze olifant te denken.
Ik lees mee, in dat topic kan dat wel.
Zit allemaal een beetje op de grens.
pi_160080533
Ok bedankt voor je antwoord. Ik ben het er niet mee eens, maar het eindoordeel ligt bij jullie.

Ik zie eerlijk gezegd niet wat een welles-nietes discussie over de holocaust daar voor goeds gaat brengen. Het topic ging immers niet over de vraag of de holocaust nou eigenlijk wel heeft plaatsgevonden, en daar gaat het nu intussen wel over.

De discussie of het terecht is dat een revisionist geweerd wordt, en of de onderliggende wetgeving er zou moeten zijn is wel on-topic en kan al interessant genoeg zijn.
pi_160082935
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

I object, your honor, het is offtopic. Het eigenlijke onderwerp van het topic is an sich al interessant genoeg, me dunkt.
I´m back.
pi_160082975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ok bedankt voor je antwoord. Ik ben het er niet mee eens, maar het eindoordeel ligt bij jullie.

Ik zie eerlijk gezegd niet wat een welles-nietes discussie over de holocaust daar voor goeds gaat brengen. Het topic ging immers niet over de vraag of de holocaust nou eigenlijk wel heeft plaatsgevonden, en daar gaat het nu intussen wel over.

De discussie of het terecht is dat een revisionist geweerd wordt, en of de onderliggende wetgeving er zou moeten zijn is wel on-topic en kan al interessant genoeg zijn.
Mee eens idd, het eigenlijke onderwerp is al interessant genoeg, zonder herhaling van zetten over Holocaust.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-02-2016 00:47:05 ]
I´m back.
  zondag 21 februari 2016 @ 00:47:59 #267
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160083189
Lichtkogel loopt in dat topic gezellig de holocaust te ontkennen.
Dat is gewoon strafbaar.
  zondag 21 februari 2016 @ 00:53:33 #268
395200 deadprez
One more rail
pi_160083281
Is ook niet de eerste keer dat ie bezig is met naziverheerlijking en het downplayen van de holocaust.

BNW / "All roads lead back to WW II"
BNW / The Gammadion Cross // Crux Gammata

etc.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160085443
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
Is ook niet de eerste keer dat ie bezig is met naziverheerlijking en het downplayen van de holocaust.

BNW / "All roads lead back to WW II"
BNW / The Gammadion Cross // Crux Gammata

etc.
Tja, komen we morgen wel even op terug, denk ik.
I´m back.
pi_160086189

Nazi-aanbidder/holocaustontkenner/jodenhater ontsnapt uit BNW. Ik denk niet dat het verstandig is om dergelijke users ook buiten BNW te gedogen. Daarbinnen ook niet, denk ik, maar dat lossen ze in BNW maar op.
pi_160086242
Nou modjes, zorg in ieder geval maar eens voor duidelijkheid.

Zo werkt het natuurlijk ook niet.
Als je het toelaat, treed dan ook op tegen/geef uitleg aan de klagers.

Nu ettert het weer alleen maar, tot alles weer wordt stilgelegd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2016 09:47:49 ]
pi_160086931
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

In BNW vernietigde je onlangs nog een topic met bijna gelijke inhoud. Wat was het verschil? Ik zie dezelfde ontkenningen weer langskomen.
pi_160089714
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2016 10:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In BNW vernietigde je onlangs nog een topic met bijna gelijke inhoud. Wat was het verschil? Ik zie dezelfde ontkenningen weer langskomen.
Dat was een topic met een iets andere inhoud, maar het is opgeruimd.
pi_160089805
Ok :). Vond ze beide vrij dwaas :P
pi_160092539
Waarom is mijn post verwijderd? Ik heb de Holocaust niet ontkent noch gebagatelliseerd.
pi_160092594
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:07 schreef ccs het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd? Ik heb de Holocaust niet ontkent noch gebagatelliseerd.
Je neigt er wel toe en loopt doodleuk te verkondigen dat een andere user in de middeleeuwen andersdenkenden op de brandstapel zou hebben gegooid.

Dat gaat allemaal net wat te ver.
pi_160098944
Waarom is mijn bericht verwijderd?
pi_160099008
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 18:58 schreef ccs het volgende:
Waarom is mijn bericht verwijderd?
Kun je dat zelf niet verzinnen?
pi_160099595
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kun je dat zelf niet verzinnen?
Het topic gaat over David Irving. Dan is het toch niet gek om er een lezing van David Irving bij te halen om die te analyseren? :?
pi_160101301
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 19:22 schreef ccs het volgende:

[..]

Het topic gaat over David Irving. Dan is het toch niet gek om er een lezing van David Irving bij te halen om die te analyseren? :?
Dit topic gaat over het verbieden van zijn lezing.
Die Youtubes mogen ergens anders.
pi_160109868
Ik heb een vraagje: ik heb al een paar keer gezien dat artikelen van de Volkskrant uit OP's zijn verwijderd. Geldt voor de Volkskrant nu hetzelfde als voor Trouw?

Zo ja, is het dan niet handig om dat duidelijk in de OP van NWS-feedback te zetten? Die OP op rijm is zo onderhand niet grappig meer en al helemaal niet duidelijk. Het zou goed zijn om daar een duidelijke FAQ neer te zetten.
  maandag 22 februari 2016 @ 01:18:38 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160109962
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een vraagje: ik heb al een paar keer gezien dat artikelen van de Volkskrant uit OP's zijn verwijderd. Geldt voor de Volkskrant nu hetzelfde als voor Trouw?

Zo ja, is het dan niet handig om dat duidelijk in de OP van NWS-feedback te zetten? Die OP op rijm is zo onderhand niet grappig meer en al helemaal niet duidelijk. Het zou goed zijn om daar een duidelijke FAQ neer te zetten.
Is het weer die tijd van de week? Je moet het toch om de zoveel tijd proberen he, die OP eruit werken
Laffe huichelaar
pi_160109976
quote:
9s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Is het weer die tijd van de week? Je moet het toch om de zoveel tijd proberen he, die OP eruit werken
Ik wilde het net zeggen, hij weet best dat Volkskrant niet meer mag.
  maandag 22 februari 2016 @ 01:21:31 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160109987
quote:
9s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het is misschien wel handig om in de OP te zetten. Niet dat mensen eerst de NWS FB OP gaa lezen voor ze topics openen, maar toch.

Kan dan mooi onder het gedicht
Laffe huichelaar
pi_160110019
quote:
9s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is misschien wel handig om in de OP te zetten. Niet dat mensen eerst de NWS FB OP gaa lezen voor ze topics openen, maar toch.

Kan dan mooi onder het gedicht
Aanpassing gedaan. Zo is het wel goed voor nu.
pi_160110037
quote:
9s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind dat de OP z'n beste tijd gehad heeft; de grap is eraf. Maar belangrijker dan dat: de OP is niet duidelijk en (kennelijk) ook niet actueel.
pi_160110044
Welke grap was dat?
pi_160110046
quote:
9s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik wist dat echt niet. Ik zie net een topic waar een Volkskrant-OP is weggehaald, vandaar mijn vraag hier. In de OP van deze FB staat alleen Trouw genoemd. Dus dat is dan wel het minste dat moet worden aangepast.
  maandag 22 februari 2016 @ 01:28:08 #289
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_160110053
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik wist dat echt niet. Ik zie net een topic waar een Volkskrant-OP is weggehaald, vandaar mijn vraag hier. In de OP van deze FB staat alleen Trouw genoemd. Dus dat is dan wel het minste dat moet worden aangepast.
heeft harry stiekem al gedaan. de boef
Laffe huichelaar
pi_160110071
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

heeft harry stiekem al gedaan. de boef
Oké, goed bezig, die Harry.
  maandag 22 februari 2016 @ 22:50:23 #293
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_160133540
Wanneer kan het Syrië topic weer open ?
Ik mag er graag met veel interesse in lezen.
pi_160135113
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef Pielemenneke het volgende:
Wanneer kan het Syrië topic weer open ?
Ik mag er graag met veel interesse in lezen.
Morgen weer.
Het ging iets te veel over elkaar dan over Syrie.
  maandag 22 februari 2016 @ 23:54:25 #295
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_160135642
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Morgen weer.
Ik lees al een tijdje met veel plezier mee in die topics en het valt me op dat er een aantal users zijn die er een geheel eigen realiteit op nahouden en dat vervolgens ondersteunen met bronnen waar ze vervolgens conclusies uit trekken die totaal niks met de realiteit te maken hebben.
Ook zijn er users die opzettelijk reacties proberen uit te lokken met hun posts.
Dit wekt irritatie op bij de users die wel `serieus bezig zijn om nieuws te posten of die, zoals ikzelf, gewoon graag meelezen om op de hoogte te blijven van het conflict.
Erg jammer allemaal.
pi_160135878
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:54 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik lees al een tijdje met veel plezier mee in die topics en het valt me op dat er een aantal users zijn die er een geheel eigen realiteit op nahouden en dat vervolgens ondersteunen met bronnen waar ze vervolgens conclusies uit trekken die totaal niks met de realiteit te maken hebben.
Ook zijn er users die opzettelijk reacties proberen uit te lokken met hun posts.
Dit wekt irritatie op bij de users die wel `serieus bezig zijn om nieuws te posten of die, zoals ikzelf, gewoon graag meelezen om op de hoogte te blijven van het conflict.
Erg jammer allemaal.
Klopt, moeten we weer iets strenger op gaan zitten.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 00:32:29 #297
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_160136547
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

Klopt, moeten we weer iets strenger op gaan zitten.
Succes !
pi_160136715
Ik open geen nieuwe.
pi_160143591
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Morgen weer.
Een van mijn ergenissen inderdaad. Heel informatief topic wegens de verschillende nieuwsbronnen die worden aangeboord, maar kan er niet individueel strenger gemodereerd worden? Een ban her en der lijkt me na bijna 350+ topics en meerdere waarschuwingen (en geklaag van users in het topic zelf overigens) niet eens zo misplaatst.
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 13:17:21 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160144853
ik zou niet willen tellen hoeveel bans er om die reeks gevallen zijn tbh, kan altijd meer maar dat moet ook geen doel op zich worden

quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:54 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Erg jammer allemaal.
probleem met oorlogen is dat jouw realiteit en mijn realiteit net zover uit elkaar liggen als onze realiteit uit elkaar ligt met dat van dat aantal users met een geheel eigen realiteit en alles bij elkaar ziet er heel anders uit als de realiteit op de grond

fog of war noemen we dat en de waarheid ligt altijd in het midden, voer voor de historicussen over tig jaar

shit zou beter lopen als de minder geaccepteerde realiteit minder irritaties op zou wekken en er minder posts in de trend van 'ik vraag me af wat die of die realiteit ervan zou vinden' gemaakt werden, als mensen een keer met elkaar probeerden te praten ipv elkaar uit de tent probeerden te lokken
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 13:20:13 #301
8781 crew  Frutsel
pi_160144931
Opgeruimd - Tis weer open
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 13:24:01 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160145047
- knap werk - frutsels
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 13:27:13 #303
8781 crew  Frutsel
pi_160145148
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:24 schreef sp3c het volgende:
- knap werk - frutsels
hij was al dicht henk!
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 13:28:10 #304
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_160145168
zolang ik er nog in kan posten maakt me dat niet zoveel uit natuurlijk
  dinsdag 23 februari 2016 @ 13:29:38 #305
66825 Reya
Fier Wallon
pi_160145213
Goed topic.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 13:30:43 #306
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160145250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:28 schreef sp3c het volgende:
zolang ik er nog in kan posten maakt me dat niet zoveel uit natuurlijk
Wel zo handig ook zo.
Gewoon zo houden ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 13:38:35 #307
8781 crew  Frutsel
pi_160145475
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel zo handig ook zo.
Gewoon zo houden ^O^
jij ziet ook alles he theemuts
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: