Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Ik ook niet. Ik ben tegen het onmogelijk maken van discussies. Maar als TS met zo'n topic komt dan moet hij ook tegen kritische vragen kunnen. En het moet niet zo zijn dat een mod meteen mijn post weghaalt omdat deze kritisch ingaat op de OP van TS en omdat er een mening van TS wordt gevraagd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
Danny heeft zelf geadviseerd om met topics te komen als je vindt dat NWS te veel wordt gedomineerd door vluchtelingen/asielzoekers/moslimtopics. Gelly geeft daar gehoor aan, dus ik zie het probleem niet.
Ik kan hier niet over oordelen omdat ik de oorspronkelijke posts al niet meer heb gezien.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben tegen het onmogelijk maken van discussies. Maar als TS met zo'n topic komt dan moet hij ook tegen kritische vragen kunnen. En het moet niet zo zijn dat een mod meteen mijn post weghaalt omdat deze kritisch ingaat op de OP van TS en omdat er een mening van TS wordt gevraagd.
'Laat ik eens 80 topics maken over hoe kut Brabanders zijn, moeten ze het maar niet de hele tijd over vluchtelingen hebben'.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
Danny heeft zelf geadviseerd om met topics te komen als je vindt dat NWS te veel wordt gedomineerd door vluchtelingen/asielzoekers/moslimtopics. Gelly geeft daar gehoor aan, dus ik zie het probleem niet.
Ja maar ja, dat ligt voor de hand als de grote baas adviseert om zelf met onderwerpen te komen. Daarom is het ook geen oplossing voor het punt dat er veel vluchtelingentopics zijn. Het enige dat mijns inziens zin heeft, is meedoen met de discussie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Laat ik eens 80 topics maken over hoe kut Brabanders zijn, moeten ze het maar niet de hele tijd over vluchtelingen hebben'.
Vind ik persoonlijk erg kinderachtig.
En laat discussie nou net hetgene zijn waar Gelly totaal niet op uit is....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ja, dat ligt voor de hand als de grote baas adviseert om zelf met onderwerpen te komen. Daarom is het ook geen oplossing voor het punt dat er veel vluchtelingentopics zijn. Het enige dat mijns inziens zin heeft, is meedoen met de discussie.
In het gros van de vluchtelingentopics is ook niet iedereen op discussie uit. Sommige mensen gaat het voornamelijk om 'zie je wel, die vluchtelingen weer'. En ik wil Gelly niet verdedigen, maar ik heb wel begrip voor zijn frustratie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En laat discussie nou net hetgene zijn waar Gelly totaal niet op uit is....
Meedoen met de discussie is veel constructiever als je per topic bekijkt of het eigenlijk wel waar is wat er allemaal wordt gezegd. En deel van de topics zijn half verzonnen propaganda met oude beelden om maar zo veel mogelijk te polariseren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ja, dat ligt voor de hand als de grote baas adviseert om zelf met onderwerpen te komen. Daarom is het ook geen oplossing voor het punt dat er veel vluchtelingentopics zijn. Het enige dat mijns inziens zin heeft, is meedoen met de discussie.
Bedoel je het tegengeluid van Gelly? Ik denk dat dat geen effect heeft maar wel begrijpelijk is. Verder ben ik het natuurlijk met je eens.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meedoen met de discussie is veel constructiever als je per topic bekijkt of het eigenlijk wel waar is wat er allemaal wordt gezegd. En deel van de topics zijn half verzonnen propaganda met oude beelden om maar zo veel mogelijk te polariseren.
Ik ben er meer voor om bestaande topics met feiten te ontkrachten ipv zo'n 'tegengeluid'.
Ik bedoelde eigenlijk ook de originele TT van het topic over het bezwangeren van dat 15-jarige meisje, en dat die Pool niet vergiftigd is door een Brabantse bloemenkweker komt al snel genoeg in het topic naar boven, maar ook daar zou het imho ook overdreven zijn als het wel in Brabant was geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:32 schreef Disana het volgende:
Leandra, ik deel je bezwaar tegen de TT's niet. Uitgezonderd misschien de 'Brabantse Cultuurparel' vind ik ze niet opruiender of stigmatiserender dan wat we hier meestal aantreffen. Kun je uitleggen wat je bedoelt, of valt dat buiten FB.
Gelly is een user die je soms maandenlang niet op FOK! ziet. Nu is hij ineens weer terug. Doorgaans doet hij in NWS niks anders dan mekkeren in NWS-FB. Het gezeik met deze vent was er al toen ik NWS-mod was; en dat is alweer 7 jaar geleden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In het gros van de vluchtelingentopics is ook niet iedereen op discussie uit. Sommige mensen gaat het voornamelijk om 'zie je wel, die vluchtelingen weer'. En ik wil Gelly niet verdedigen, maar ik heb wel begrip voor zijn frustratie.
Ah oké, dan begrijp ik wat je bedoelt. Dank voor de verklaring.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook de originele TT van het topic over het bezwangeren van dat 15-jarige meisje, en dat die Pool niet vergiftigd is door een Brabantse bloemenkweker komt al snel genoeg in het topic naar boven, maar ook daar zou het imho ook overdreven zijn als het wel in Brabant was geweest.
Je hoeft me niet uit te leggen wie Gelly is; ik draai onderhand ook alweer wat jaren mee. Ik ga me hier verder ook niet mee bemoeien, maar ik wil nog wel zeggen dat je het misschien een beetje te persoonlijk opvat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelly is een user die je soms maandenlang niet op FOK! ziet. Nu is hij ineens weer terug. Doorgaans doet hij in NWS niks anders dan mekkeren in NWS-FB. Het gezeik met deze vent was er al toen ik NWS-mod was; en dat is alweer 7 jaar geleden.
Gelly opent deze topics niet om te discussiëren, maar puur om zijn (vermeende) punt te maken. En dankzij bilmaatje 99.999 worden kritische posts aan zijn adres verwijderd uit het topic...
Volgens mij werd het weggehaald omdat jij moslimobsessie weer eens niet voor je kon houden. Waarom moet ieder mogelijk topic zo nodig in die richting verkloot worden? Wat voor plezier haal jij daaruit?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben tegen het onmogelijk maken van discussies. Maar als TS met zo'n topic komt dan moet hij ook tegen kritische vragen kunnen. En het moet niet zo zijn dat een mod meteen mijn post weghaalt omdat deze kritisch ingaat op de OP van TS en omdat er een mening van TS wordt gevraagd.
Kinderachtig is het zeker maar het is wel wat Danny adviseert en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten metenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Laat ik eens 80 topics maken over hoe kut Brabanders zijn, moeten ze het maar niet de hele tijd over vluchtelingen hebben'.
Vind ik persoonlijk erg kinderachtig.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kinderachtig is het zeker maar het is wel wat Danny adviseert en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten.
Uiteraard, het ligt aan de mods, heb je mijn andere post ook gelezen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kinderachtig is het zeker maar het is wel wat Danny adviseert en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten.
Nee, je off-topic pogingen om je wat zieke obsessie door te drijven worden verwijderd. Nu niet de boel gaan verdraaien elfje. Al is dat iets waar je ook al jaren bedreven in bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelly is een user die je soms maandenlang niet op FOK! ziet. Nu is hij ineens weer terug. Doorgaans doet hij in NWS niks anders dan mekkeren in NWS-FB. Het gezeik met deze vent was er al toen ik NWS-mod was; en dat is alweer 7 jaar geleden.
Gelly opent deze topics niet om te discussiëren, maar puur om zijn (vermeende) punt te maken. En dankzij bilmaatje 99.999 worden kritische posts aan zijn adres verwijderd uit het topic...
Waar zeg ik dat het aan de mods ligt? Ik vroeg enkel om zo nu en dan wat consequent te zijn. En ik heb je andere post ook gelezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard, het ligt aan de mods, heb je mijn andere post ook gelezen?
volgens mij leg ik prima en helder uit hoe ik het zie dus je hoeft niet voor mij te sprekenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
sp3c weet ook best hoe het werkt, maar hij wil het niet toegeven.
Hoe zouden we jouw obsessie met Elfletterig dan moeten omschrijven?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je off-topic pogingen om je wat zieke obsessie door te drijven worden verwijderd. Nu niet de boel gaan verdraaien elfje. Al is dat iets waar je ook al jaren bedreven in bent.
beiden zijn wegquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je off-topic pogingen om je wat zieke obsessie door te drijven worden verwijderd. Nu niet de boel gaan verdraaien elfje. Al is dat iets waar je ook al jaren bedreven in bent.
Medelijden dekt de lading het beste denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe zouden we jouw obsessie met Elfletterig dan moeten omschrijven?
In je tweede zin hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het aan de mods ligt? Ik vroeg enkel om zo nu en dan wat consequent te zijn.
En hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten.
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit te leggen wie Gelly is; ik draai onderhand ook alweer wat jaren mee. Ik ga me hier verder ook niet mee bemoeien, maar ik wil nog wel zeggen dat je het misschien een beetje te persoonlijk opvat.
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:12 schreef 99.999 het volgende:
Volgens mij werd het weggehaald omdat jij moslimobsessie weer eens niet voor je kon houden. Waarom moet ieder mogelijk topic zo nodig in die richting verkloot worden? Wat voor plezier haal jij daaruit?
Als geen enkele regel in beton is gegoten, dan kun je net zo goed de richtlijnen uit de OP weghalen. Kennelijk mag dan gewoon alles.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij leg ik prima en helder uit hoe ik het zie dus je hoeft niet voor mij te spreken
geen enkele regel op fok! is set in stone en dat is net als jij niet iets van gister
Tenzij je je-weet-wel-wie bent....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:45 schreef sp3c het volgende:
sommige dingen mogen minder vaak dan andere dingen, vandaar die richtlijnen
zo werkt het al 100 jaar
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....
[..]
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.
Wat me opviel was je nogal sneue poging om er weer een moslimtopic van te maken en zo het topic kapot te trollen. Daar heb ik een opmerking over gemaakt. Meer hoef je er echt niet achter te zoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....
[..]
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.
Done, zou je daar zelf ook aan willen denken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:34 schreef gelly het volgende:
Hallo.
Kan deze topic titel veranderd worden in iets wat meer overeenkomt met de inhoud?
NWS / EU ministers BuZa: 'Turkije moet grens openen'
+Cold Casesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
Btw kan dat Misdaad subforum eigenlijk niet opnieuw geopend worden? Kunnen jullie dat eens vragen? En dan als Real Crime oid.
Hier moet je zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef BoneThugss het volgende:
@Reya. Ik heb werkelijk niks gezegd wat niet kon. Complete willekeur dit.
Bedankt. Maar mijn vraag blijft gewoon staan, hoezo 'kan TS zich niet gedragen', dat is echt onzin.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier moet je zijnPOL / [POL-Feedback] Lees eerst de openingspost.
Als het over een POL topic gaat (en dat lijkt het te gaan), dan kun je je commentaar daarover beter in de door 99.999 gelinkte POL FB kwijt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bedankt. Maar mijn vraag blijft gewoon staan, hoezo 'kan TS zich niet gedragen', dat is echt onzin.
Aah, ja, bedankt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het over een POL topic gaat (en dat lijkt het te gaan), dan kun je je commentaar daarover beter in de door 99.999 gelinkte POL FB kwijt.
Dit is de NWS FB.
wie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.
K*. Hollandersquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.
De TT is aangepast omdat het niet duidelijk was waar het topic over ging.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef tong80 het volgende:
Als je de TT kunt veranderen kun je ook een slotje zetten.
NWS / Ajax-supporter hangt pop Vermeer aan de strop
Bij deze het verzoek.
Mijn god.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
De TT is aangepast omdat het niet duidelijk was waar het topic over ging.
Een slotje lijkt me niet nodig aangezien het nieuws is.
Ok, maar ga dan niet je eigen topic om zeep helpen.quote:
Dat bleek al snel. Je was zelf de eerste met een cynische post.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, maar ga dan niet je eigen topic om zeep helpen.
Andere users vinden het misschien wel een discussie waard.
Dat is ook niet verboden.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bleek al snel. Je was zelf de eerste met een cynische post.
Laat maarquote:
Hé, maar als er dan een NWS-topic geopend wordt waarvan (nog) niet duidelijk is wat de afkomst van de dader is, dan maken we er toch gewoon alsnog een lekker suggestief topic van? Een dag niet gekotst op allochtonen is immers een dag niet geFok!t.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef MisterCe het volgende:
Ik durf met wie dan ook voor EUR 50,- te wedden dat ik kan omschrijven hoe deze jongen eruit ziet.Dit zou onmogelijk moeten zijn aangezien ik de dader niet ken. Dit meen ik serieus, als ik win krijg ik EUR 50,- maar als ik verlies dan krijgt de ander EUR 100,-
Wie durft de weddenschap aan?
Is dit een weddenschap? Hoe weet jij waar ik op zou wedden? Ben jij misschien hier de racist?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hé, maar als er dan een NWS-topic geopend wordt waarvan (nog) niet duidelijk is wat de afkomst van de dader is, dan maken we er toch gewoon alsnog een lekker suggestief topic van? Een dag niet gekotst op allochtonen is immers een dag niet geFok!t.
Of jij stopt even met het verneuken van elk topic waar je post.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Is dit een weddenschap? Hoe weet jij waar ik op zou wedden? Ben jij misschien hier de racist?
Verneuken? Ik doe een serieus aanbod. Ik durf de weddenschap echt aan. Maar voordat ik al iets zei begon die dame meteen over allochtonen. Ik denk toch dat je voor xenofobische uitingen bij haar moet zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of jij stopt even met het verneuken van elk topic waar je post.
Dergelijk kleutergedrag wordt verwijderd ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Verneuken? Ik doe een serieus aanbod. Ik durf de weddenschap echt aan. Maar voordat ik al iets zei begon die dame meteen over allochtonen. Ik denk toch dat je voor xenofobische uitingen bij haar moet zijn.
Ik zie dat mijn post is verwijderd. Ligt wedden gevoelig hier?
Lekker duidelijk man, met allemaal voorbeelden ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben specularium en Leandra de opdracht om NWS kapot te maken?
ze boeken in ieder geval succes na succes
Leandra is een vrouw.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
Omdat je het niet van mij kan winnen in een ander topic moet je zo nodig in weer een ander topic al mijn berichten verwijderen met een kut smoes ? meneer Leandra ?
Dit is dan - hou het maar gewoon bij het topic - zijn smoes om mij relevante postings te verwijderen.
Ja met deze melding geef ik me gewonnen lang leve de censuur .
Het heeft geen bal met "winnen" of een ander topic te maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
Omdat je het niet van mij kan winnen in een ander topic moet je zo nodig in weer een ander topic al mijn berichten verwijderen met een kut smoes ? meneer Leandra ?
Dit is dan - hou het maar gewoon bij het topic - zijn smoes om mij relevante postings te verwijderen.
Ja met deze melding geef ik me gewonnen lang leve de censuur .
Vertel eens wat was er of topic aan mijn reacties ?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft geen bal met "winnen" of een ander topic te maken.
Je bent off-topic en generaliserend bezig in het topic waar ik je op aangesproken heb.
Wat je in een datingprogramma gezien hebt heeft niets met het topic te maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:06 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Vertel eens wat was er of topic aan mijn reacties ?
Onderbouw je argument eens
Spijkers op laag water zoeken dus.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat je in een datingprogramma gezien hebt heeft niets met het topic te maken.
Nee, je was post na post generaliserend en off-topic bezig, en dat was de grens.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoeken dus.
The Island is zo bie zo geen dating programma maar een survival programma waarin 15 mensen moeten overleven zonder hulp.
Je roept maar wat
Af en toe mag ik graag mijn mening een beetje onderbouwen met voorbeelden uit de praktijk snap je dat ?
Ik zal proberen om alleen nog op gelijk gestemde reacties te reageren zodat ik de mening van anderen ga belonen met mijn steun. En ik zal proberen te vermijden om mijn eigen mening te ventileren zodat ik niet meer verwijderd word en of geband.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je was post na post generaliserend en off-topic bezig, en dat was de grens.
Nee, de posts zijn terecht verwijderd. Had voor de rest vrij weinig met het onderwerp de maken. Accepteer de ingreep en laat het rusten.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:52 schreef MMXMMX het volgende:
En toen werd het stil![]()
Wie zwijgt stemt toe
Ah de hulp troepenquote:Op zondag 7 februari 2016 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, de posts zijn terecht verwijderd. Had voor de rest vrij weinig met het onderwerp de maken. Accepteer de ingreep en laat het rusten.
Je hebt je klacht geuit over het verwijderen van je post. De moderators hebben uitleg gegeven en je blijft er een beetje over doorzeuren. Ik zie dat toevallig, bekijk wat is verwijderd en zie dat het terecht is. Dus verdere discussie of klagen erover heeft dan niet veel zin. Probeer gewoon de ingreep te accepteren, ook al ben je het er niet mee eens. Toch niet iets om je heel erg druk over te maken voor de rest, zeker niet op zondagavond. Begin je de week gelijk weer zo beroerdquote:Op zondag 7 februari 2016 20:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ah de hulp troepenIk geef me over
![]()
Ik werd hier heen verwezen om mijn klacht te ventileren en wat gebeurd er dan ?
Ik krijg de mededeling laat het rusten.
Je hebt misschien wel gelijk ik respecteer je bijdrage en zal verder gaan met mijn levenquote:Op zondag 7 februari 2016 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt je klacht geuit over het verwijderen van je post. De moderators hebben uitleg gegeven en je blijft er een beetje over doorzeuren. Ik zie dat toevallig, bekijk wat is verwijderd en zie dat het terecht is. Dus verdere discussie of klagen erover heeft dan niet veel zin. Probeer gewoon de ingreep te accepteren, ook al ben je het er niet mee eens. Toch niet iets om je heel erg druk over te maken voor de rest, zeker niet op zondagavond. Begin je de week gelijk weer zo beroerd
Ik vind het maar een rare combi, Fok!mod én een leven hebben.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:14 schreef Leandra het volgende:
Goh, ik had even een uurtje een leven... trek daar vooral geen conclusies uit.
Ja sorry, ik probeer het zoveel mogelijk te beperken maar soms wordt er thuis ook nog wat van me verwacht, valt niet mee allemaalquote:Op zondag 7 februari 2016 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare combi, Fok!mod én een leven hebben.
Even in de startkabels hangen op zondagavond.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja sorry, ik probeer het zoveel mogelijk te beperken maar soms wordt er thuis ook nog wat van me verwacht, valt niet mee allemaal
Als je dan nog weer gaat FOK!ken heb je een probleem volgens mijquote:Op zondag 7 februari 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even in de startkabels hangen op zondagavond.
fokken op zondagavondquote:Op zondag 7 februari 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even in de startkabels hangen op zondagavond.
Over het hoofd gezien, my bad.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:42 schreef DustPuppy het volgende:
Even een vraagje over dit hier:
NWS / Als er niet snel iets gebeurt voor homo's in azc's, vallen er doden.
Waarom mijn 'Kneus' wel weghalen en zijn 'Idioot' niet?
Dat lijkt me wat inconsequent.
Heb wat dingen van hem verwijderd.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:45 schreef Leonos het volgende:
Kan iemand wat aan die pino doen?
Mij al aantal keer dood verwensingen gegeven en alle Marokkanen moeten kanker krijgen
quote:Op maandag 8 februari 2016 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb wat dingen van hem verwijderd.
Ja, vervelend, maar het is niet anders, het was off-topic.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben geen taalnazi, maak zelf vaak genoeg fouten. Ik wijs anderen ook nooit op taalfouten maar in dit geval, waar iemand beweert dat alle PVV'ers dom zijn terwijl zijn reactie meerdere taalfouten bevat, maak ik wel een uitzondering. Beetje jammer dat mijn reactie dan weggehaald wordt.
Ga je ook handhaven? Van de laatste 50 posts gaan er geloof ik 5 over het ongeluk, en die zijn eigenlijk allemaal van de TS.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:44 schreef Leandra het volgende:
Okay, nu is het afgelopen met de vermeend lollige posts en off-topic.
Joh, ik ben volop bezig, maar kan geen tigduizend dingen tegelijk doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ga je ook handhaven? Van de laatste 50 posts gaan er geloof ik 5 over het ongeluk, en die zijn eigenlijk allemaal van de TS.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, ik ben volop bezig, maar kan geen tigduizend dingen tegelijk doen.
Schiet eens op danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, ik ben volop bezig, maar kan geen tigduizend dingen tegelijk doen.
Omdat het off-topic gedoe was over de OP's van die TS....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zijn mijn reacties uit dit topic gehaald: NWS / Elk kleintje 'n mandarijntje: gratis fruit in steeds meer supermarkten
Gewoon een stukje feedback, Leandra.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het off-topic gedoe was over de OP's van die TS....
Opbouwende kritiek ooit van gehoord, Leandra?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... het was sowieso off-topic, en voor TS-bashen had het ook nog wel kunnen scoren.
Dat was het niet Ryan, en het was er sowieso de plek niet voor, het was een fijn een-tweetje met CoolGuy na de voorzet van een ander....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek ooit van gehoord, Leandra?
Hoe dan ook hij zal het wel niet gelezen hebben, maar van wie is die gimmick kloon nou?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het niet Ryan, en het was er sowieso de plek niet voor, het was een fijn een-tweetje met CoolGuy na de voorzet van een ander....
Ik heb niets genote, alleen off-topic geneuzel over de OP's van TS verwijderd. That's it.
Dat is toch het eerste dat je vraagt als je hier mod wordt, of misschien het tweede of derde.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste dat je vraagt als je hier mod wordt, of misschien het tweede of derde.
Beetje zoals president worden van de VS en dan meteen vragen hoe het nu zat met de moord op Kennedy. Of die vliegende schotel in de woestijn van New Mexico.
Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook. Ik ben echt geïnteresseerd wie daar achter zit. Ik denk wel dat het een kloon is, tho.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... zeker niet van die user, van anderen is dat veel interessanter, deze opent topics met een hoop tekst, soms leuk, vaak langdradig, maar persoonlijk nooit als storend ervaren.
Dan lees je het toch niet? Die topics dan maar gaan verkloten is niet bepaald een oplossingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook. Ik ben echt geïnteresseerd wie daar achter zit. Ik denk wel dat het een kloon is, tho.
Ik verkloot ze niet, ik reageerde op iemand. Heel normaal op FOK! om wat aan feedback te doen, du_ke, moet je ook wel weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan lees je het toch niet? Die topics dan maar gaan verkloten is niet bepaald een oplossing
Niet op zijn topics klikken dan? Of kwam je er werkelijk om de TT?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook. Ik ben echt geïnteresseerd wie daar achter zit. Ik denk wel dat het een kloon is, tho.
Nee, gewoon heel af en toe open ik een topic van hem, wat je zegt kon ik op iemand reageren. Ik lees zijn OP niet eens, kijk alleen hoe men reageert.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet op zijn topics klikken dan? Of kwam je er werkelijk om de TT?
Want ik heb je er verder niet zien reageren
Degene die er in eerste instantie naar vroeg, vroeg ook gewoon naar de bekende weg hè....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik verkloot ze niet, ik reageerde op iemand. Heel normaal op FOK! om wat aan feedback te doen, du_ke, moet je ook wel weten.
Te oninteressant wrs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Degene die er in eerste instantie naar vroeg, vroeg ook gewoon naar de bekende weg hè....
Als je werkelijk wilt weten waarom iemand zulke OP's maakt, of wiens kloon het is, dan kun je toch ook gewoon een DM/PM sturen?
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook.
Gelul, je verkloot de zooi gewoon door zogenaamde interessantdoenerij. Dat heeft niets met feedback geven of andere zwakke excuses te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik verkloot ze niet, ik reageerde op iemand. Heel normaal op FOK! om wat aan feedback te doen, du_ke, moet je ook wel weten.
Dan niet, maar als je een topic niet interessant vindt dan reageer je niet en ga je je pijlen niet op TS richten.quote:
Zijn topics zijn toch alleen maar interessantdoenerij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gelul, je verkloot de zooi gewoon door zogenaamde interessantdoenerij. Dat heeft niets met feedback geven of andere zwakke excuses te maken.
Ja, ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan niet, maar als je een topic niet interessant vindt dan reageer je niet en ga je je pijlen niet op TS richten.
Dat is enorm storend voor mensen die het wel over het onderwerp willen hebben.
Ja, hij doet niets tegen de regels idd, maar daarom kan ik het om bepaalde redenen nog wel allemaal niets vinden. En me afvragen hoe iemand erop komt om zo te posten. Lijkt me legitiem. Maar goed, het is ook weer zo onbelangrijk dat het me geen reet uitmaakt waarom die reacties worden weggehaald hoor. Slaap er gaan nacht minder om. Het is echter hoe je het wendt of keert een opmerkelijk verschijnsel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:31 schreef sp3c het volgende:
ik vind het geweldige topics tbh maar dat is persoonlijk natuurlijk
hij doet iig nooit iets tegen de regels en doet heel erg zijn best op zijn topics dus ik laat hem gewoon zijn gang gaan
als je er problemen mee hebt kun je dat hier of hogerop melden maar niet in de topics zelf pls
Dat vind ik niet. Het is duidelijk iemand met journalistieke kwaliteiten, ik stel me er een schrijver voor een lokaal blaadje bij voor. Vind zijn OP's leuk om te lezen en het is ook mooi om te zien dat hij er veel werk in steekt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn topics zijn toch alleen maar interessantdoenerij?
NWS / Aanrandingen Duitsland #28 Brexit dichterbij na aanrandingen in Keulenquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:40 schreef Disana het volgende:
Wie o wie is er beter in zoeken dan ik? Ik kan het Keulen-topic niet meer vinden. Ik zou daar graag het volgende willen posten:
Im Bezug auf die Nationalität der Beschuldigten teilte die Kölner Staatsanwaltschaft mit, dass es sich um 25 Algerier, 21 Marokkaner, drei Tunesier, drei Deutsche, zwei Syrer und jeweils einen Iraker, Libyer, Iraner und Montenegriner handelt.
http://www.welt.de/politi(...)iffen-von-Koeln.html
Mijn dank.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Aanrandingen Duitsland #28 Brexit dichterbij na aanrandingen in Keulen
Als het Duits is mag er een vertaling bij.
Volgens mij is hij gekoppeld, die naam is prima toch?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:27 schreef George_Zina het volgende:
Wil iemand de TT veranderen in Noord/Zuidlijn deel 2? En koppelen aan deel 1. Is wat fout gegaan.
NWS / Waar komen de Noord/Zuidlijn metro-ingangen deel 2
Je hebt gelijk en hij is inderdaad gekoppeld. Het is een lange dag geweest, Leandra. Vergeef mij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gekoppeld, die naam is prima toch?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en hij is inderdaad gekoppeld. Het is een lange dag geweest, Leandra. Vergeef mij.
Nee, laat maar zo staan. Ik had mijn twijfels over de TT maar kan inderdaad mee door.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De naam kan zo blijven? Of moet het: "Noord/Zuidlijn #2 waar komen de ingangen?" worden?
Okay danquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:15 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nee, laat maar zo staan. Ik had mijn twijfels over de TT maar kan inderdaad mee door.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:
NWS / Burgers machteloos tegen verkrachtingen en geweld in Calais
Oproepen tot geweld, moord, etc.
Mooi podium voor extreem-rechts, dat FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 23:09:46 ]
Je zou het bijna gaan denken, maar het kan natuurlijk ook zijn dat de moderators het nog niet gezien hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:
Die figuren posten hier al weet ik hoelang dezelfde ranzigheid dus dat lijkt me niet. Kennelijk ziet FOK! dit soort figuren als aanwinst. Sowieso is de sfeer al dusdanig dat dat soort randdebielen denken het ongestoord op FOK! te kunnen zetten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken, maar het kan natuurlijk ook zijn dat de moderators het nog niet gezien hebben.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Voor jou is het natuurlijk ook wel erg sneu als oproepen tot moord en dergelijke wat minder ruimte krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor knul. Prima.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk ook wel erg sneu als oproepen tot moord en dergelijke wat minder ruimte krijgt.
Zijn wat dingen weg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:
NWS / Burgers machteloos tegen verkrachtingen en geweld in Calais
Oproepen tot geweld, moord, etc.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor ouderwetse knokploegen die Calais gaan ontdoen van dit gespuis. Van de Franse overheid hoeven de burgers niets te verwachten.
Deze plaatst even daaronder een foto van nazi's die de ghetto van Warshaw in brand steken tijdens WO2 als oplossing. Moet allemaal kunnen nietwaar?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:06 schreef Eufonie het volgende:
Gewoon afsluiten, volledig platbranden en er een mooi park van maken.
Ben blij dat iemand hier nog het goede gevecht vechtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:34 schreef gelly het volgende:
Hallo.
Kan deze topic titel veranderd worden in iets wat meer overeenkomt met de inhoud?
NWS / EU ministers BuZa: 'Turkije moet grens openen'
Die plaatjes zijn ook weg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Deze plaatst even daaronder een foto van nazi's die de ghetto van Warshaw in brand steken tijdens WO2 als oplossing. Moet allemaal kunnen nietwaar?
Dit kan gewoon als TS dat wil.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
NWS / Juichbericht Joop: 'Vluchtelingen ten onrechte gebrandmerkt in Keulen'
Deze TT is dus wel ok, oh onder het nieuwe liberale FOK!-beleid aangestelde FA?
Want dat het Jooppubliek juicht is nieuws?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit kan gewoon als TS dat wil.
Er staat toch in de TT dat het niet om vluchtelingen gaat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want dat het Jooppubliek juicht is nieuws?
Het nieuws is dat is gebleken dat de aanrandingen in Keulen helemaal niet zijn gepleegd door vluchtelingen. Zal ik een topic openen dat daar de nadruk op legt? Dan kan je die bagger van LXIV sluiten.
Mijn motivatie waarom het bericht zoals Joop het stelt een soort vals dillema is staat in de OP. Jij zegt nu ook al 'helemaal niet gepleegd door vluchtelingen', terwijl ongeveer de helft in een asielaanvraagprocedure zat en de andere helft illegaal was. Op 2 (genaturaliseerde) Duitsers na.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want dat het Jooppubliek juicht is nieuws?
Het nieuws is dat is gebleken dat de aanrandingen in Keulen helemaal niet zijn gepleegd door vluchtelingen. Zal ik een topic openen dat daar de nadruk op legt? Dan kan je die bagger van LXIV sluiten.
Omg. En dan hebben ze jou FA gemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er staat toch in de TT dat het niet om vluchtelingen gaat?
Je TT is gewoon onterecht stemmingmakend.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn motivatie waarom het bericht zoals Joop het stelt een soort vals dillema is staat in de OP. Jij zegt nu ook al 'helemaal niet gepleegd door vluchtelingen', terwijl ongeveer de helft in een asielaanvraagprocedure zat en de andere helft illegaal was. Op 2 (genaturaliseerde) Duitsers na.
Je moet geen feiten gaan verdraaien en als je op de inhoud wil ingaan, doe dat dan in het topic en niet op de FB.
Ik vond juist dat ze op Joop onterecht stemming maakten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je TT is gewoon onterecht stemmingmakend.
En dan doe jij hetzelfde hier. Bravo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze op Joop onterecht stemming maakten.
Nee daar post ik nooit, dat doe ik liever op een neutraler forum zoals FOK!.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:58 schreef Mani89 het volgende:
We hebben hier te maken met een vaste Joop reaguurder die enorm op zijn pik getrapt is haha.
Nou het is heel nobel van je om dat aan te kaarten maar vind je dat in het geval van deze TT niet een beetje mierenneukerij?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee daar post ik nooit, dat doe ik liever op een neutraler forum zoals FOK!.
Zolang dat redelijk neutraal blijft natuurlijk, daar begin ik me weer zorgen over te maken.
Een TS heeft een bepaalde vrijheid om een TT te verzinnen en zo lang het binnen de policy blijft mag er veel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omg. En dan hebben ze jou FA gemaakt
Het is niet één user, ik ben alleen degene die het hier aankaart.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een TS heeft een bepaalde vrijheid om een TT te verzinnen en zo lang het binnen de policy blijft mag er veel.
Als ik dat allemaal aan ga passen omdat een user van mening is dat het allemaal niet kan dan zou ik precies gaan doen wat een FA niet moet doen, raar dat ik dat aan een ex-FA uit moet leggen.
Zo, zit het diep?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is niet één user, ik ben alleen degene die het hier aankaart.
Het feit dat je dat niet aanvoelt (of elders leest op dit forum) maakt je al totaal ongeschikt als FA.
die brabo topics hoor je heel veel mensen over, ook hier in dit topicquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo, zit het diep?
NWS / Brabantse cultuurparel probeert agente aan te randen
Hier hoor je ook niemand over, en is een titel die misleidend is ook nog.
Als er toch gesteld wordt dat het binnen de regels is dan is het toch klaar. Je zal maar wat te miepen moeten hebben zeg.
(sorry voor mijn 2 centjes)
Er moet juist neutraal gemod worden, TT's sturen is dat niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is niet één user, ik ben alleen degene die het hier aankaart.
Het feit dat je dat niet aanvoelt (of elders leest op dit forum) maakt je al totaal ongeschikt als FA.
Daar hoorde je juist wel van alles over. Een aantal topictitels en op's van gelly zijn onlangs ook aangepast naar aanleiding van reacties en klachten aangepast.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo, zit het diep?
NWS / Brabantse cultuurparel probeert agente aan te randen
Hier hoor je ook niemand over, en is een titel die misleidend is ook nog.
Als er toch gesteld wordt dat het binnen de regels is dan is het toch klaar. Je zal maar wat te miepen moeten hebben zeg.
(sorry voor mijn 2 centjes)
We kunnen niet allemaal overal meelezen, het hier melden of een TR plaatsen is wel zo prettig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:01 schreef gelly het volgende:
Laatste keer dat ik dit soort dingen hier meld.
Hou toch op. Dat topic is vanaf post 1 een broeinest van racistische en fascistische rommel. Begin eens met dat soort idioten van het forum te flikkeren. Maar ik heb al een idee wie er straks niet meer kan posten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal overal meelezen, het hier melden of een TR plaatsen is wel zo prettig.
Thnx
Volgens jou is het feit dat er een stad in Frankrijk is waar het bijna niet meer leefbaar is en alleen maar erger is geen eigen topic waard. De rol van trol speel je wel goed, dat moet ik toegeven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou toch op. Dat topic is vanaf post 1 een broeinest van racistische en fascistische rommel. Begin eens met dat soort idioten van het forum te flikkeren. Maar ik heb al een idee wie er straks niet meer kan posten.
Verantwoord je maar tegenover justitie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Volgens jou is het feit dat er een stad in Frankrijk is waar het bijna niet meer leefbaar is en alleen maar erger is geen eigen topic waard. De rol van trol speel je wel goed, dat moet ik toegeven.
Ik ben ook maar een user met een mening, maar ik wil hem toch nog geven (omdat iedereen er anders over denkt). Ik vind het jammer dat de TT stemmingmakend is met dat 'juicht', want het zet meteen de toon voor het hele topic, en dat zie je dan ook terug in de bijdragen: vluchtelingen zijn verkrachters en moordenaars. En dat was nou net niet de bedoeling van Joop toen ze het bericht van Die Welt overnamen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er staat toch in de TT dat het niet om vluchtelingen gaat?
Ik ben het niet met je eens. Ik vind het een totaal zinloze discussie die voornamelijk gaat over de vermeende intenties van Joop, en over de (toch!) vermoedelijke schuld aan verkrachting en aanranding van vluchtelingen. Het nieuws is dusdanig gebracht dat het zijn doel volledig voorbijschiet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:43 schreef Leandra het volgende:
Ik snap best dat de TT sommigen niet bevalt, maar dat is aan de TS, en zolang die binnen de perken blijft is het misschien jammer of vervelend, maar verder weinig mis mee.
Overigens vind ik de discussie in dat topic grotendeels wel redelijk fatsoenlijk, en ik vraag me af of dat gebeurd was al de TT een andere was geweest, want van die TS was dit zo ongeveer de meest positieve TT die je bij dat bericht had kunnen verwachten.
Nee, ik denk ook niet dat Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren, het is gewoon een artikel dat prima in hun straatje past.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik vind het een totaal zinloze discussie die voornamelijk gaat over de vermeende intenties van Joop, en over de (toch!) vermoedelijke schuld aan verkrachting en aanranding van vluchtelingen. Het nieuws is dusdanig gebracht dat het zijn doel volledig voorbijschiet.
Je laatste zin vind ik suggestief: alsof Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren van het bericht. Nou heb ik geen hoge pet op van Joop, maar ik zie echt niets dubbelzinnigs in hun bericht.
Daar heb je gelijk in. Het is niet spannend.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren, het is gewoon een artikel dat prima in hun straatje past.
Het is eigenlijk veel dubieuzer dat zo'n artikel van een gerenommeerd blad als die Welt niet door andere media is overgenomen.
Iemand was me voor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:28 schreef gelly het volgende:
Kan iemand er een t achter vrotten?
NWS / PvdA-voorzitter wenst Wilders een fijne dood
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wie wil deze even reeksen?
NWS / PvdA-voorzitter wenst Wilders een fijne dood #2
Liefst zo min mogelijk, dus als een andere bron hetzelfde bericht heeft, graag een andere bron, wat in bovenstaand voorbeeld lastig is, want geen nieuwsbericht maar opinie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat mag je van Trouw plaatsen? Hele artikel, stukjes, niks?
Laat maar, ik zie al dat het niet mag in dit topic.
NWS / [Opinie] Moord Els Borst was Christelijke aanslag.
Wat ik verwijderd heb was puur persoonlijk richting TS, was niet nodig en heeft voor het topic ook geen zin.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Leandra, ik ben het met deze wijziging niet eens:
NWS / Eigenaar sigarenzaak Amsterdam grijpt gewapende overvaller
Fok is in mijn optiek erg tolerant voor zowel openlijk als gluiperig racisme. Dat vind ik verder prima, ik kom hier nooit zeuren om verwijdering van posts of topics, maar ik was niet van plan dat racisme onweersproken of onbesproken te laten en ik vind het ook niet aan de mods om daarvoor te zorgen.
Nee, het was niet persoonlijk. Het ging puur om het postgedrag van hem waar dit topic deel van uitmaakt, dat gluiperige postgedrag van hem betreft niet één topic, maar al die topics die hij in nieuws opent tezamen. Het is niet dat ik hem in topics die daar niks mee te maken hebben mee lastig val.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik verwijderd heb was puur persoonlijk richting TS, was niet nodig en heeft voor het topic ook geen zin.
Ik snap dat je het niet leuk vindt dat ik je opmerking verwijderd heb, maar het had niets met de inhoud van het topic of de discussie te maken.
Het was dus wel persoonlijk en off-topic.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het was niet persoonlijk. Het ging puur om het postgedrag van hem waar dit topic deel van uitmaakt, dat gluiperige postgedrag van hem betreft niet één topic, maar al die topics die hij in nieuws opent tezamen. Het is niet dat ik hem in topics die daar niks mee te maken hebben mee lastig val.
Misschien ontgaat jou het patroon in zijn manier van topics aanmaken, daar kan ik mij best wat bij voorstellen, maar mij niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was dus wel persoonlijk en off-topic.
Nee, dat heeft geen zin, die topics van hem gaan echt niet verwijderd worden en dat hoeft van mij ook helemaal niet. Maar als hij zijn racistische boodschap gluiperig verkondigt dan ga ik dat gluiperige racisme benoemen zodat iedereen dat kan zien. Als hij dat stiekem wil zijn, moet hij maar geen topics openen waarin hij zich als zodanig laat kennen. Ik heb nog nooit mijn bek gehouden over racisme en dat ga ik op Fok ook niet doen.quote:Als je dat wilt bespreken kaart je dat hier aan of je gaat fijn samen zitten DM'en of PM'en, maar in het topic is niet de juiste plek.
Het patroon ontgaat me niet, maar dat is nog steeds geen reden om in het topic off-topic en persoonlijk te gaan doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien ontgaat jou het patroon in zijn manier van topics aanmaken, daar kan ik mij best wat bij voorstellen, maar mij niet.
[..]
Nee, dat heeft geen zin, die topics van hem gaan echt niet verwijderd worden en dat hoeft van mij ook helemaal niet. Maar als hij zijn racistische boodschap gluiperig verkondigt dan ga ik dat gluiperige racisme benoemen zodat iedereen dat kan zien. Als hij dat stiekem wil zijn, moet hij maar geen topics openen waarin hij zich als zodanig laat kennen. Ik heb nog nooit mijn bek gehouden over racisme en dat ga ik op Fok ook niet doen.
Typerend dat hier geen reactie op komt. Mods?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Kunnen jullie het Crisis in Syrie topic niet een beetje modereren? Wat een bagger wordt daar gepost.
Zelfbevlekkende Turken vs de rest. Over en weer offtopic gezuig en gefantaseer over NATO die Rusland binnen gaat vallen via Polen. Echt een aanvulling voor een objectief NWS topic.
Topickaap bedoel je? De TT is deze keer niets mis mee.quote:
Juist dat.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Topickaap bedoel je? De TT is deze keer niets mis mee.
Ik zal TS er op aanspreken dat topickaaps niet de bedoeling zijn.
quote:Op maandag 15 februari 2016 19:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik voorstellen dat deze link standaard in elk vluchtelingentopic in de OP gezet wordt?
http://hoaxmap.org
Jullie zeggen dan wel dat je geen asociaties met het stormfront op Fok! willen, maar dit soort types zijn er opeens uit het niets en masse bijgekomenquote:Op maandag 15 februari 2016 22:37 schreef Grems het volgende:
Mensonterende omstandigheden in kamp Heumensoord. Ze zien er wel fit uit, al die gevluchte gezinnen.
Als ze geweten hadden dat de omstandigheden zo slecht zijn in NL waren ze liever in Raqqa gebleven. Wat een drama.
Filmpje verwijderd omdat het een beetje offtopic is.quote:Op maandag 15 februari 2016 23:11 schreef Drinky het volgende:
Ben ik de enige die het verdacht vind dat er recent users bij zijn gekomen met als enig doel te stoken op de vluchtelingenproblematiek? Ziehier Grems, sinds december 2015 lid en post alleen maar haatzaaiende dingen die vaak totaal niet relevant zijn voor het topic. Zoals deze post waarin bij een topic over hongersnood en droogte in Afrika opeens een video wordt gepost over een vluchtelingenkamp in Nederland met een tekst eronder die alleen bedoeld is om te stoken, wat ook heeft gewerkt.
[..]
Jullie zeggen dan wel dat je geen asociaties met het stormfront op Fok! willen, maar dit soort types zijn er opeens uit het niets en masse bijgekomen![]()
Sla zijn pohi er maar op na, alleen maar posts in NWS bij zulke onderwerpen, en hij is echt niet de enige.
Ah mooi, dankjewel. Ik zocht op 'studentengluurder' maar er kwam niets naar boven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:29 schreef Frutsel het volgende:
NWS / 'Studentengluurder vernederde slachtoffers'
Die?
Wees nou maar blij dat die draak van een reeks nog steeds open is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Verzoek aan modjes om de vele persoonlijke aanvallen in deze topicreeks aan te pakken: NWS / EU wil asielzoekers verdelen #38
Vooral mensen die tegen de komst van "vluchtelingen" zijn, worden persoonlijk aangevallen door mensen die vinden dat iedereen welkom is. Van een fatsoenlijke discussie is dan geen sprake.
Je bent welkom om posts te rapporteren, maar als jullie daar een kleuterjuf nodig hebben dan houdt het bestaansrecht van het topic vanzelf op.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Verzoek aan modjes om de vele persoonlijke aanvallen in deze topicreeks aan te pakken: NWS / EU wil asielzoekers verdelen #38
Vooral mensen die tegen de komst van "vluchtelingen" zijn, worden persoonlijk aangevallen door mensen die vinden dat iedereen welkom is. Van een fatsoenlijke discussie is dan geen sprake.
Ook hier is het niet echt handig om je feiten en fictie door elkaar te halen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er is een klein groepje dat zich niet kan gedragen. Het lijkt mij geen onredelijke verwachting dat dit niet wordt getolereerd, want het vervelende gedrag zal zich niet beperken tot dat ene topic.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent welkom om posts te rapporteren, maar als jullie daar een kleuterjuf nodig hebben dan houdt het bestaansrecht van het topic vanzelf op.
Er zelf net zo hard aan meedoen helpt ook niet echt trouwens....quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is een klein groepje dat zich niet kan gedragen. Het lijkt mij geen onredelijke verwachting dat dit niet wordt getolereerd, want het vervelende gedrag zal zich niet beperken tot dat ene topic.
Zal ik hem dan ook maar even hier plaatsen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is een klein groepje dat zich niet kan gedragen. Het lijkt mij geen onredelijke verwachting dat dit niet wordt getolereerd, want het vervelende gedrag zal zich niet beperken tot dat ene topic.
Ik begrijp niet waarom je zo krampachtig reageert op terechte vragen die gesteld worden en argumentatie die niet strookt met je bewering.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij vat teveel terechte kritiek op je beweringen op als jijbakken, maar dat zijn ze echt niet hoor.
Wat was de uitslag?quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:02 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net het aantal keer "jij" in dat topic even geteld..... en gekeken in wiens posts ze stonden.
Eerst even wachten tot er iemand thuis is om me thee te brengen als ik onder de wol ligquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kruip dan maar snel onder de wol, het heerst
Nee echt, zijn we al zover dat een linkje met 3 regels schijtlolligheden al topicwaardig is, en we niet eens TS gaan vragen om een andere bron te gebruiken? Die er overigens ten overvloede zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of we gaan geen discussie over het bestaansrecht van een topic in het topic zelf houden, en dan zakt het vanzelf weg.
Dus inhoudelijk kan hier, je kunt ook op de link klikken en hier toch op de inhoud van het verhaal reageren, en over het bestaansrecht van het topic kan in de NWS FB.
Het topic is dan ook al dicht omdat TS het zelf liep te verbaggeren....quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee echt, zijn we al zover dat een linkje met 3 regels schijtlolligheden al topicwaardig is, en we niet eens TS gaan vragen om een andere bron te gebruiken? Die er overigens ten overvloede zijn.
Nou nee dat niet, maar het verbaast me dat zo'n topic in die vorm dan open 'mag' blijven. Alternatieve bron is zo gevonden, dan is het meer levensvatbaar dan met alleen een linkje, zeker icm de TS en bijbehorende schijtlolligheden in de OP.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het topic is dan ook al dicht omdat TS het zelf liep te verbaggeren....
Als je het onderwerp topicwaardig vindt ben je vrij er met een andere bron (geen Trouw of Volkskrant) zelf te openen.
Ik had nog amper de kans een alternatieve bron te zoeken of vinden, het verwijderen van de OP van een ongewenste bron is m'n eerste doel, vervolgens ontspoorde het topic direct en was het dweilen met de kraan open en dat lag niet alleen aan de TS.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee dat niet, maar het verbaast me dat zo'n topic in die vorm dan open 'mag' blijven. Alternatieve bron is zo gevonden, dan is het meer levensvatbaar dan met alleen een linkje, zeker icm de TS en bijbehorende schijtlolligheden in de OP.
Ik was de onschuldigheid zelve.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had nog amper de kans een alternatieve bron te zoeken of vinden, het verwijderen van de OP van een ongewenste bron is m'n eerste doel, vervolgens ontspoorde het topic direct en was het dweilen met de kraan open en dat lag niet alleen aan de TS.
Ja, binnen 40 seconden na mijn edit van de OP al een opmerking over diezelfde lege OP....quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was de onschuldigheid zelve.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, binnen 40 seconden na mijn edit van de OP al een opmerking over diezelfde lege OP....
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees ik daar een "Sorry" Frits?
Die is dicht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / Huisdier afpakken van uitkeringstrekkers?
Satirische website met nep-nieuws.
Deze?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:51 schreef Physsic het volgende:
Laatst was er een topic over de eis van het OM om een jongen (22) een celstraf te geven na relatie/seks met 12-jarige. Zij werd zwanger en zou gedwongen worden door haar omgeving om abortus te plegen.
Volgens mij heeft de rechter nu uitspraak gedaan, maar ik nergens het topic vinden.
Iemand?
Moet dat knippen nu echt wanneer het niet gaat om ruzie tussen twee reaguurders?quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:45 schreef tong80 het volgende:
De vader van de vorig jaar omgekomen Sharleyne Remouchamps (8) uit Hoogeveen sleept de hulpverlenende instanties voor de rechter, die hebben verzuimd in te grijpen terwijl ze wisten dat het meisje jarenlang door haar drankverslaafde moeder ernstig werd verwaarloosd. Sharleyne vond juni vorig jaar de dood na een val van de tiende etage van een flat.
[ afbeelding ]
Haar moeder werd gearresteerd, maar haar zaak moest wegens gebrek aan bewijs worden geseponeerd. Justitie houdt nu rekening met een noodlottig ongeval of zelfmoord.
Uit onderzoek door het tv-programma Zembla blijkt dat al in 2012 – drie jaar voor haar noodlottige dood – bij zowel politie als jeugdhulpverlening meerdere concrete meldingen bekend waren over verwaarlozing, huiselijk geweld en alcoholverslaving door de moeder. Met name de rol van Centrum voor Jeugd en Gezin Hoogeveen wordt in de uitzending van vanavond (NPO2, 21.15 uur) aan de kaak gesteld.
Al snel na Sharleynes geboorte loopt de relatie tussen vader Victor en de moeder stuk omdat de vrouw veelvuldig naar de fles grijpt en vreemd gaat. Hoewel uit een dna-test later blijkt dat hij niet Sharleynes biologische vader is, blijft Victor zich voor haar inzetten. ,,Ze is mijn dochter en blijft mijn dochter. Ongeacht wat het papiertje ook zegt.”
Maar de vader stuit bij de hulpinstanties op een muur. Tot zijn verbijstering ontdekte hij pas recent dat Sharleyne twee of drie keer door de politie uit huis is gehaald vanwege huiselijk geweld. In de zomer van 2012 wordt de moeder zwaar onder invloed elders in Hoogeveen met een suïcide-brief aangetroffen. De dan vijfjarige Sharleyne heeft ze alleen thuis achtergelaten. Het Centrum voor Jeugd en Gezin is hiervan op de hoogte, maar grijpt niet in.
Schrijnend is dat de moeder het meisje regelmatig achterlaat bij een buurman, die met een drugsdealer in een met dierenuitwerpselen besmeurde flat woont.
De dood van Sharleyne is nog steeds omgeven door raadsels. Justitie onderzocht of de moeder het meisje van de flat gooide, maar de vrouw beriep zich drie dagen lang op haar zwijgrecht en moest op vrije voeten worden gesteld.
Liesbeth Poortman, advocaat van de vader, begint een civiele procedure. Daarin stelt ze de hulpverlenende instanties aansprakelijk. Ook wil ze heropening van het onderzoek naar de dood van Sharleyne.
[ afbeelding ]
De advocaat van de moeder is kort: ,,Mijn cliënte is geen verdachte en het OM heeft geen aanwijzingen voor een levensdelict of strafbaar feit.” De betrokken hulpinstanties weigeren commentaar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_tot_uiterste__.html
Ik hoorde net dat de vader een goede zaak heeft om te winnen. Gruwelijk natuurlijk. Waarom wordt zo'n kind aan een alcoholiste toegewezen ?
-knip-
http://www.volkskrant.nl/(...)-jeugdzorg~a4246347/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Terecht dat je het opmerkt. Dat ziet de rest niet terwijl het wel goed werk is.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:27 schreef Janneke141 het volgende:
Omdat positieve feedback ook bij Feedback hoort: ik maak de laatste tijd regelmatig TR's aan omdat diverse topics door de usual suspects toch weer naar de vluchtelingendiscussie worden getrokken. Daar wordt vlot op gereageerd. Hou vol.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Moet dat knippen nu echt wanneer het niet gaat om ruzie tussen twee reaguurders?![]()
Vrijheid van meningsuiting en zo.Dat knippen was om de quote van de Volkskrant weg te halen, die houden niet van knip en plakwerk vanaf hun site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dan is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat knippen was om de quote van de Volkskrant weg te halen, die houden niet van knip en plakwerk vanaf hun site.
Als je een topic over asielzoekers wilt openen dan moet je dat doen, dit onderwerp heeft niets met asielzoekers te maken, en als je vindt dat het daar wel mee te maken heeft dan kan het topic sowieso op slot.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef MisterCe het volgende:
Ik vind het schandelijk dat mijn openingspost is weggehaald. Het feit dat asielzoekers niet worden vervolgd bij homohaat vind ik wel degelijk relevant om te vermelden.
Sukkel, moest lachen, haha.quote:
Bron staat erbij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Topic zonder bron met zeer twijfelachtige inhoud.
NWS / Marokko in top 50 landen met lage kosten levensonderhoud
Een bron die het over Zionistan heeft moeten we serieus nemen?quote:
Als hij met die bron een topic wil openen moet hij dat weten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een bron die het over Zionistan heeft moeten we serieus nemen?
Is de speld ook toegestaan als bron? Luxemburgse bronnen kunnen tegenwoordig ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als hij met die bron een topic wil openen moet hij dat weten.
Het is gewoon nieuws.
Nee, die weer niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Is de speld ook toegestaan als bron? Luxemburgse bronnen kunnen tegenwoordig ook?
Waar ligt dan de grens?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die weer niet.
Ik vind De Speld de laatste tijd ook ongeveer net zo grappig als Dolf Jansen.
Maar in Luxemburg verzinnen ze geen nieuws, dus dat is dan toch wel oké?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:28 schreef Specularium het volgende:
Die grens ligt bij verzonnen verhalen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:01 schreef Specularium het volgende:
NWS / [NWS FeedBack]
Kun je hier vragen.
Ja, het heeft gewoon geen enkele zin om na een slotje een topic te openen over dat slotje.quote:
Oh en dat "ik zal het maar niet hier noemen ..." . Het is een beetje alsof je de opdracht krijgt heel intensief niet aan een roze olifant te denken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hij was de gaskamer-expert van de VS en heeft onderzoek gedaan in de kampen.
Zelf hoefde hij geen toxicoloog te zijn, want de monsters die hij had genomen had hij doorgestuurd naar een laboratorium voor onderzoek. Ik zal de resultaten van het onderzoek hier maar niet neerzetten...
Ik lees mee, in dat topic kan dat wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / 'Geen podium in Den Haag voor holocaustontkenner'
Die revisionistische zendingsdrang van die Lichtkogel, is dat on-topic of topic-kaap? Zo ongeveer iedere post is in de trant van "kijk ook eens wat revisionistische video's want er zit toch wel een kern van waarheid in".
[..]
Oh en dat "ik zal het maar niet hier noemen ..." . Het is een beetje alsof je de opdracht krijgt heel intensief niet aan een roze olifant te denken.
I object, your honor, het is offtopic. Het eigenlijke onderwerp van het topic is an sich al interessant genoeg, me dunkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees mee, in dat topic kan dat wel.
Zit allemaal een beetje op de grens.
Mee eens idd, het eigenlijke onderwerp is al interessant genoeg, zonder herhaling van zetten over Holocaust.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ok bedankt voor je antwoord. Ik ben het er niet mee eens, maar het eindoordeel ligt bij jullie.
Ik zie eerlijk gezegd niet wat een welles-nietes discussie over de holocaust daar voor goeds gaat brengen. Het topic ging immers niet over de vraag of de holocaust nou eigenlijk wel heeft plaatsgevonden, en daar gaat het nu intussen wel over.
De discussie of het terecht is dat een revisionist geweerd wordt, en of de onderliggende wetgeving er zou moeten zijn is wel on-topic en kan al interessant genoeg zijn.
Tja, komen we morgen wel even op terug, denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
Is ook niet de eerste keer dat ie bezig is met naziverheerlijking en het downplayen van de holocaust.
BNW / "All roads lead back to WW II"
BNW / The Gammadion Cross // Crux Gammata
etc.
In BNW vernietigde je onlangs nog een topic met bijna gelijke inhoud. Wat was het verschil? Ik zie dezelfde ontkenningen weer langskomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees mee, in dat topic kan dat wel.
Zit allemaal een beetje op de grens.
Dat was een topic met een iets andere inhoud, maar het is opgeruimd.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In BNW vernietigde je onlangs nog een topic met bijna gelijke inhoud. Wat was het verschil? Ik zie dezelfde ontkenningen weer langskomen.
Je neigt er wel toe en loopt doodleuk te verkondigen dat een andere user in de middeleeuwen andersdenkenden op de brandstapel zou hebben gegooid.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:07 schreef ccs het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd? Ik heb de Holocaust niet ontkent noch gebagatelliseerd.
Het topic gaat over David Irving. Dan is het toch niet gek om er een lezing van David Irving bij te halen om die te analyseren?quote:Op zondag 21 februari 2016 19:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet verzinnen?
Dit topic gaat over het verbieden van zijn lezing.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:22 schreef ccs het volgende:
[..]
Het topic gaat over David Irving. Dan is het toch niet gek om er een lezing van David Irving bij te halen om die te analyseren?
Is het weer die tijd van de week? Je moet het toch om de zoveel tijd proberen he, die OP eruit werkenquote:Op maandag 22 februari 2016 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een vraagje: ik heb al een paar keer gezien dat artikelen van de Volkskrant uit OP's zijn verwijderd. Geldt voor de Volkskrant nu hetzelfde als voor Trouw?
Zo ja, is het dan niet handig om dat duidelijk in de OP van NWS-feedback te zetten? Die OP op rijm is zo onderhand niet grappig meer en al helemaal niet duidelijk. Het zou goed zijn om daar een duidelijke FAQ neer te zetten.
Ik wilde het net zeggen, hij weet best dat Volkskrant niet meer mag.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de week? Je moet het toch om de zoveel tijd proberen he, die OP eruit werken
Het is misschien wel handig om in de OP te zetten. Niet dat mensen eerst de NWS FB OP gaa lezen voor ze topics openen, maar toch.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, hij weet best dat Volkskrant niet meer mag.
Aanpassing gedaan. Zo is het wel goed voor nu.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is misschien wel handig om in de OP te zetten. Niet dat mensen eerst de NWS FB OP gaa lezen voor ze topics openen, maar toch.
Kan dan mooi onder het gedicht
Ik vind dat de OP z'n beste tijd gehad heeft; de grap is eraf. Maar belangrijker dan dat: de OP is niet duidelijk en (kennelijk) ook niet actueel.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de week? Je moet het toch om de zoveel tijd proberen he, die OP eruit werken
Ik wist dat echt niet. Ik zie net een topic waar een Volkskrant-OP is weggehaald, vandaar mijn vraag hier. In de OP van deze FB staat alleen Trouw genoemd. Dus dat is dan wel het minste dat moet worden aangepast.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen, hij weet best dat Volkskrant niet meer mag.
heeft harry stiekem al gedaan. de boefquote:Op maandag 22 februari 2016 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist dat echt niet. Ik zie net een topic waar een Volkskrant-OP is weggehaald, vandaar mijn vraag hier. In de OP van deze FB staat alleen Trouw genoemd. Dus dat is dan wel het minste dat moet worden aangepast.
Oké, goed bezig, die Harry.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
heeft harry stiekem al gedaan. de boef
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #347quote:Op maandag 22 februari 2016 17:20 schreef Atak het volgende:
Topickaap:
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #358 - Heeft iemand 12 Turkse jets gezien?
Morgen weer.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef Pielemenneke het volgende:
Wanneer kan het Syrië topic weer open ?
Ik mag er graag met veel interesse in lezen.
Ik lees al een tijdje met veel plezier mee in die topics en het valt me op dat er een aantal users zijn die er een geheel eigen realiteit op nahouden en dat vervolgens ondersteunen met bronnen waar ze vervolgens conclusies uit trekken die totaal niks met de realiteit te maken hebben.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen weer.
Het ging iets te veel over elkaar dan over Syrie.
Klopt, moeten we weer iets strenger op gaan zitten.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:54 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje met veel plezier mee in die topics en het valt me op dat er een aantal users zijn die er een geheel eigen realiteit op nahouden en dat vervolgens ondersteunen met bronnen waar ze vervolgens conclusies uit trekken die totaal niks met de realiteit te maken hebben.
Ook zijn er users die opzettelijk reacties proberen uit te lokken met hun posts.
Dit wekt irritatie op bij de users die wel `serieus bezig zijn om nieuws te posten of die, zoals ikzelf, gewoon graag meelezen om op de hoogte te blijven van het conflict.
Erg jammer allemaal.
Succes !quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, moeten we weer iets strenger op gaan zitten.
Een van mijn ergenissen inderdaad. Heel informatief topic wegens de verschillende nieuwsbronnen die worden aangeboord, maar kan er niet individueel strenger gemodereerd worden? Een ban her en der lijkt me na bijna 350+ topics en meerdere waarschuwingen (en geklaag van users in het topic zelf overigens) niet eens zo misplaatst.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen weer.
Het ging iets te veel over elkaar dan over Syrie.
probleem met oorlogen is dat jouw realiteit en mijn realiteit net zover uit elkaar liggen als onze realiteit uit elkaar ligt met dat van dat aantal users met een geheel eigen realiteit en alles bij elkaar ziet er heel anders uit als de realiteit op de grondquote:Op maandag 22 februari 2016 23:54 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje met veel plezier mee in die topics en het valt me op dat er een aantal users zijn die er een geheel eigen realiteit op nahouden en dat vervolgens ondersteunen met bronnen waar ze vervolgens conclusies uit trekken die totaal niks met de realiteit te maken hebben.
Ook zijn er users die opzettelijk reacties proberen uit te lokken met hun posts.
Dit wekt irritatie op bij de users die wel `serieus bezig zijn om nieuws te posten of die, zoals ikzelf, gewoon graag meelezen om op de hoogte te blijven van het conflict.
Erg jammer allemaal.
jij ziet ook alles he theemutsquote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel zo handig ook zo.
Gewoon zo houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |