Dat vind ik niet. Het is duidelijk iemand met journalistieke kwaliteiten, ik stel me er een schrijver voor een lokaal blaadje bij voor. Vind zijn OP's leuk om te lezen en het is ook mooi om te zien dat hij er veel werk in steekt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn topics zijn toch alleen maar interessantdoenerij?
NWS / Aanrandingen Duitsland #28 Brexit dichterbij na aanrandingen in Keulenquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:40 schreef Disana het volgende:
Wie o wie is er beter in zoeken dan ik? Ik kan het Keulen-topic niet meer vinden. Ik zou daar graag het volgende willen posten:
Im Bezug auf die Nationalität der Beschuldigten teilte die Kölner Staatsanwaltschaft mit, dass es sich um 25 Algerier, 21 Marokkaner, drei Tunesier, drei Deutsche, zwei Syrer und jeweils einen Iraker, Libyer, Iraner und Montenegriner handelt.
http://www.welt.de/politi(...)iffen-von-Koeln.html
Mijn dank.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Aanrandingen Duitsland #28 Brexit dichterbij na aanrandingen in Keulen
Als het Duits is mag er een vertaling bij.
Volgens mij is hij gekoppeld, die naam is prima toch?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:27 schreef George_Zina het volgende:
Wil iemand de TT veranderen in Noord/Zuidlijn deel 2? En koppelen aan deel 1. Is wat fout gegaan.
NWS / Waar komen de Noord/Zuidlijn metro-ingangen deel 2
Je hebt gelijk en hij is inderdaad gekoppeld. Het is een lange dag geweest, Leandra. Vergeef mij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gekoppeld, die naam is prima toch?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en hij is inderdaad gekoppeld. Het is een lange dag geweest, Leandra. Vergeef mij.
Nee, laat maar zo staan. Ik had mijn twijfels over de TT maar kan inderdaad mee door.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De naam kan zo blijven? Of moet het: "Noord/Zuidlijn #2 waar komen de ingangen?" worden?
Okay danquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:15 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nee, laat maar zo staan. Ik had mijn twijfels over de TT maar kan inderdaad mee door.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:
NWS / Burgers machteloos tegen verkrachtingen en geweld in Calais
Oproepen tot geweld, moord, etc.
Mooi podium voor extreem-rechts, dat FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 23:09:46 ]
Je zou het bijna gaan denken, maar het kan natuurlijk ook zijn dat de moderators het nog niet gezien hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:
Die figuren posten hier al weet ik hoelang dezelfde ranzigheid dus dat lijkt me niet. Kennelijk ziet FOK! dit soort figuren als aanwinst. Sowieso is de sfeer al dusdanig dat dat soort randdebielen denken het ongestoord op FOK! te kunnen zetten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken, maar het kan natuurlijk ook zijn dat de moderators het nog niet gezien hebben.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Voor jou is het natuurlijk ook wel erg sneu als oproepen tot moord en dergelijke wat minder ruimte krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor knul. Prima.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk ook wel erg sneu als oproepen tot moord en dergelijke wat minder ruimte krijgt.
Zijn wat dingen weg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:
NWS / Burgers machteloos tegen verkrachtingen en geweld in Calais
Oproepen tot geweld, moord, etc.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor ouderwetse knokploegen die Calais gaan ontdoen van dit gespuis. Van de Franse overheid hoeven de burgers niets te verwachten.
Deze plaatst even daaronder een foto van nazi's die de ghetto van Warshaw in brand steken tijdens WO2 als oplossing. Moet allemaal kunnen nietwaar?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:06 schreef Eufonie het volgende:
Gewoon afsluiten, volledig platbranden en er een mooi park van maken.
Ben blij dat iemand hier nog het goede gevecht vechtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:34 schreef gelly het volgende:
Hallo.
Kan deze topic titel veranderd worden in iets wat meer overeenkomt met de inhoud?
NWS / EU ministers BuZa: 'Turkije moet grens openen'
Die plaatjes zijn ook weg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Deze plaatst even daaronder een foto van nazi's die de ghetto van Warshaw in brand steken tijdens WO2 als oplossing. Moet allemaal kunnen nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |