Dat is het. Iedereen in zo'n kamp is zelf ook vogelvrij, onthoudbare situatie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
Dat het moslims zijn is eigenlijk niet zo'n belangrijk gegeven. Het is een roversnest aan het worden omdat het iets is dat buiten de samenleving valt en dan maar een samenleving opzich wordt. Hier is het wellicht een idee om iedereen over heel frankrijk te parkeren en de individueen goed te scannen en evt. terug te sturen of te helpen waar nodig.
Als met name Frankrijk dit hier laat sudderen zijn de gevolgen inderdaad niet te overzien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
En zo zal Europa steeds verder door blijven rotten, in rap tempo richting de afgrond. Ik durf me er bijna geen voorstelling van te maken hoe dit het er over een paar generaties uit ziet.
Artikel 131quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor ouderwetse knokploegen die Calais gaan ontdoen van dit gespuis. Van de Franse overheid hoeven de burgers niets te verwachten.
Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Artikel 131
Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
1Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.
Nog beter, maar dat gebeurt toch niet. Kans op een volksopstand is groter.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.
Dit jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:58 schreef maryen65 het volgende:
Respect voor deze vrouw![]()
De Fransen zijn altijd zo goed met blokkades en demonstraties, waarom zetten ze Calais niet vast?
Gewoon een politieactie afdwingen. Je zal er maar wonen
Ik heb het al vaker gezegd, ik snap echt niet dat de Franse regering dit maar laat doorsudderen. Tuig in een bootje en bulldozer door het kampquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.
Hoezo aan hun lot overlaat? Wat had er met die migranten moeten gebeuren dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:42 schreef zatoichi het volgende:
Tja dat krijg je dus als je iedereen aan hun lot overlaat. Komt er iemand met een gedegen plan (klaver) dan is de wereld te klein.
Maar ondertussen komen er meer en meer van dit soort haarden en de regerende partijen, met name de VVD en hun kiezers laten het allemaal gebeuren...
Ik begrijp er niets van...
Het 'dus' is heel eenvoudig. Je pleegt dus gewoon een strafbaar feit als je oproept tot geweld, zoals meer dan de helft van de users in dit topic doen. Redelijk buitensporig ook, als er plaatjes gepost worden bij het met vlammenwerpers neerbranden van het Ghetto in Warschau? door de SS en dan een hartje erbij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.
Daarvoor hoef je alleen maar te kijken maar zuid Amerikaanse steden als sau Paulo en rio. Een grote tering bende en iedereen ziet er uit als Memphis depay. Geheel volgens het Coudenhove-Kalergi plan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
En zo zal Europa steeds verder door blijven rotten, in rap tempo richting de afgrond. Ik durf me er bijna geen voorstelling van te maken hoe dit het er over een paar generaties uit ziet.
Dat vroeg ik me nou ook al heel lang af. Bovendien heb je in de tussentijd dan gewoon onderdak, medische zorg en scholing voor de kids.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:20 schreef LXIV het volgende:
Waarom vragen deze mensen eigenlijk niet gewoon asiel aan in Frankrijk? Als ze een geldige status hebben dan krijgen ze die toch? Kunnen ze alsnog migreren (legaal) naar Engeland.
Als ik zeg dat ik het tijd vind worden voor Franse knokploegen vanuit mijn zolderkamer in Boerenkoolstronkeradeel, roep ik dan op tot geweld?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het 'dus' is heel eenvoudig. Je pleegt dus gewoon een strafbaar feit als je oproept tot geweld, zoals meer dan de helft van de users in dit topic doen. Redelijk buitensporig ook, als er plaatjes gepost worden bij het met vlammenwerpers neerbranden van het Ghetto in Warschau? door de SS en dan een hartje erbij.
Frankrijk is nog steeds een functionerende democratie en blijkbaar vindt meer dan de helft van de bevolking daar het nog allemaal prima wat er gebeurd.
Ja. Dat zou je zo wel kunnen opvatten. Het is nog dat je zegt "ik vind het tijd" in plaats van "het wordt tijd" of "Laten we met een knokploeg naar Calais gaan", maar het is wel op het randje.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het tijd vind worden voor Franse knokploegen vanuit mijn zolderkamer in Boerenkoolstronkeradeel, roep ik dan op tot geweld?
Behoeft geen enkel voorstellingsvermogen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Laat het OM zich maar druk maken om de rovende, verkrachtende en moordende bendes die we straks misschien ook wel gaan zien in NLquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Dat zou je zo wel kunnen opvatten. Het is nog dat je zegt "ik vind het tijd" in plaats van "het wordt tijd" of "Laten we met een knokploeg naar Calais gaan", maar het is wel op het randje.
Ik denk dat er tegenwoordig zoveel geweldsoproepen op internet zijn dat het OM achter loopt met vervolgen, maar toch zou ik er maar mee uitkijken.
De wijkagent mag voortaan op bezoek komen als je je veelvuldig negatief uitlaat over vluchtelingen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Dat zou je zo wel kunnen opvatten. Het is nog dat je zegt "ik vind het tijd" in plaats van "het wordt tijd" of "Laten we met een knokploeg naar Calais gaan", maar het is wel op het randje.
Ik denk dat er tegenwoordig zoveel geweldsoproepen op internet zijn dat het OM achter loopt met vervolgen, maar toch zou ik er maar mee uitkijken.
Voor wat betreft het niet aanvragen van asiel in Frankrijk (of om het even in wat voor Schengen-land dan ook want daar gaat het hier om): het Verenigd Koninkrijk en Ierland zijn zo verstandig geweest om geen lid te worden van de Schengenzone. Asielaanvraag in een land lid van deze Schengenzone heeft dus verder geen invloed op het binnenkomen in het 'land van melk en honing'.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al heel lang af. Bovendien heb je in de tussentijd dan gewoon onderdak, medische zorg en scholing voor de kids.
Maar Engeland valt niet binnen de groep EU-landen waar je je als EU-burger moeiteloos kan vestigingen (dacht ik te hebben gelezen, maar weet niet zeker).
De echte reden is waarschijnlijk dat 80-90% van Calais geen recht heeft op asiel.
Dat dus. Niemand schijnt er zich van bewust te zijn. Althans veel te weinig mensen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:25 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je alleen maar te kijken maar zuid Amerikaanse steden als sau Paulo en rio. Een grote tering bende en iedereen ziet er uit als Memphis depay. Geheel volgens het Coudenhove-Kalergi plan.
Die gaan we zien; dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat het OM zich maar druk maken om de rovende, verkrachtende en moordende bendes die we straks misschien ook wel gaan zien in NL
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Niemand schijnt er zich van bewust te zijn. Althans veel te weinig mensen.
Voor de onwetenden; google dat plan eens en je zult direct inzien wat er nu gaande is.
Aan de ene kant jammer dat ik het mee moet maken, aan de andere kant ben ik blij dat ik geen kinderen heb. Die gaan echt niet meer zo een fijne toekomst tegemoet als wij die gekend hebben.
Het probleem is juist dat veel te veel mensen geen kinderen (of te weinig) gekregen hebben in Europa!quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:44 schreef Geralt het volgende:
Aan de ene kant jammer dat ik het mee moet maken, aan de andere kant ben ik blij dat ik geen kinderen heb. Die gaan echt niet meer zo een fijne toekomst tegemoet als wij die gekend hebben.
Dat is inderdaad een dingetje ja. Nog een reden waarom het goed is om de migratie te stoppen en het om te draaien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat veel te veel mensen geen kinderen (of te weinig) gekregen hebben in Europa!
bootje richting Dover?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:15 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, ik snap echt niet dat de Franse regering dit maar laat doorsudderen. Tuig in een bootje en bulldozer door het kamp
Het probleem ligt bij de banken en dat iedereen al jaren op veel te grote voet leeft.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat veel te veel mensen geen kinderen (of te weinig) gekregen hebben in Europa!
Nee waar ze vandaan komenquote:
Stel je voor wat er elders in Europa nog allemaal onder de pet wordt gehouden van dit tuig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
Jezus, filmpje inmiddels afgekeken, maar het is in werkelijkheid dus echt VEEL, maar dan ook echt VEEL erger dan ik had gedacht!!!![]()
![]()
Dit zijn nu de 'slechtmensen'/PVV-stemmers/Tokkies waar de Goeddenkenden ons altijd zo voor waarschuwen. Niet die islamitische volksverhuizing is het gevaar, maar mensen zoals zij!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
Jezus, filmpje inmiddels afgekeken, maar het is in werkelijkheid dus echt VEEL, maar dan ook echt VEEL erger dan ik had gedacht!!!![]()
![]()
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stel je voor wat er elders in Europa nog allemaal onder de pet wordt gehouden van dit tuig.
Ik snap dan ook werkelijk niet hoe sommigen hier nog steeds op "rechts" af kunnen geven en alles wat binnen komt, zielig vindt. Ja uiteraard zijn die monsters in Calais andere mensen dan wat er uit Syrië hier naar toe komt, maar je kunt het ook echt niet volkomen los van elkaar zien; het groeit Europa echt finaal boven het hoofd!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit zijn nu de 'slechtmensen'/PVV-stemmers/Tokkies waar de Goeddenkenden ons altijd zo voor waarschuwen. Niet die islamitische volksverhuizing is het gevaar, maar mensen zoals zij!!
Yup. En een overheid die dat allemaal laat gebeuren bij haar burgers.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
![]()
Demonstranten zo bruut behandelen, de riot police die met de staart tussen de benen wegrent van de beesten, al het nieuws zo veel mogelijk onderdrukken, zowel op tv als in de kranten.....WTF???quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup. En een overheid die dat allemaal laat gebeuren bij haar burgers.
Maar oh wee als je kritisch bent, dan ben je een domme PVV-erquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
![]()
Juist!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar oh wee als je kritisch bent, dan ben je een domme PVV-er
Ik weet wel dat ik blij ben dat ik niet in Calais woon.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist!
En als PVV'er ben je automatisch homofoob, dus als je tegen de migratiestroom bent ÉN je druk maakt om dat er homo's mishandeld worden, ben je dus hypocriet!
Absoluut! Alleen vrees ik dat het uiteindelijk allemaal ook hier naar toe zal trekken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:32 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik blij ben dat ik niet in Calais woon.
Gewoon het leger voor inzetten. Maar dat mag je dan weer niet zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut! Alleen vrees ik dat het uiteindelijk allemaal ook hier naar toe zal trekken.
Ze proberen een soortgelijk kamp in België op te zetten, maar dat wordt GELUKKIG steeds door de politie afgebroken, dus slapen die beesten voorlopig in leegstaande fabrieken daar tot ze talrijk genoeg zijn om de politie af te kunnen weren tot ze een nieuw kamp opgebouwd hebben daar.
Nee idd, dan ben je namelijk weer geen geblondeerde haar beter dan Wilders!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Gewoon het leger voor inzetten. Maar dat mag je dan weer niet zeggen natuurlijk
Toch is dat wel de oplossing voor zo'n opgezet iets als in Calais. Als het met reguliere middelen niet lukt zul je de geweldskraan vanuit de overheid moeten opschroeven. En dan bedoel ik niet schieten (qua geweld) maar met bulldozers de boel platleggen dan maar. Zonder mensen te pletten (ik zet het er maar bij, het is fokquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd, dan ben je namelijk weer geen geblondeerde haar beter dan Wilders!
Tja in Calais gaat dat never nooit niet meer lukken, tenzij je idd echt het leger gaat inzetten, maar wat moet je dan? Stuur je het leger er naar toe, en wat dan? 18.000 man arresteren? Uit elkaar drijven zodat ze elkaar later weer kunnen bellen en overleggen waar ze zich dan weer gaan vestigen? Voor 18.000 man aan stadsbussen regelen om hen terug naar die Afrikaanse landen te sturen waar ze vandaan komen? Een boot? (Ja da's wel het handigste in Calais natuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Toch is dat wel de oplossing voor zo'n opgezet iets als in Calais. Als het met reguliere middelen niet lukt zul je de geweldskraan vanuit de overheid moeten opschroeven. En dan bedoel ik niet schieten (qua geweld) maar met bulldozers de boel platleggen dan maar. Zonder mensen te pletten (ik zet het er maar bij, het is fok)
Je voelt je aangesproken?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:36 schreef ToT het volgende:
Maar goed, zoals hierboven gezegd is maken we ons helemaal niet druk om die mensen in Calais; dit is puur allochtoontje bashen wat we hier doen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sarkquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja in Calais gaat dat never nooit niet meer lukken, tenzij je idd echt het leger gaat inzetten, maar wat moet je dan? Stuur je het leger er naar toe, en wat dan? 18.000 man arresteren? Uit elkaar drijven zodat ze elkaar later weer kunnen bellen en overleggen waar ze zich dan weer gaan vestigen? Voor 18.000 man aan stadsbussen regelen om hen terug naar die Afrikaanse landen te sturen waar ze vandaan komen? Een boot? (Ja da's wel het handigste in Calais natuurlijk) Alleen zullen ze de boel compleet slopen en misschien zelfs proberen te kapen voor de boot bij Afrika is aanbeland.
Platbulldozeren kan alleen maar als je niet zo'n grote overmacht tegenover je hebt.
Het was in dit geval zo te zien maar tegen 1 user, maar het is een steds terugkerend patroon, net als het sarcastische "De enige oplossing is iedereen arresteren".quote:
Dat is het ook. Wat is jou oplossing dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was in dit geval zo te zien maar tegen 1 user, maar het is een steds terugkerend patroon, net als het sarcastische "De enige oplossing is iedereen arresteren".
Nee dat iedereen arresteren is een kutopmerking die over de algehele migratiestroom gaat en niet alleen wat er in Calais gebeurt. Dus ook alle Syriërs enzo die hier legaal naar toe mogen komen. Daarvan wordt ook door de knuffelaars gezegd dat die dan ook allemaal maar gearresteerd moeten worden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is het ook. Wat is jou oplossing dan?
Ok, dan ben ik het met je eens. Naar mijn mening moet ook iedereen die een niet-oorlogsvluchteling is terug gestuurd worden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat iedereen arresteren is een kutopmerking die over de algehele migratiestroom gaat en niet alleen wat er in Calais gebeurt. Dus ook alle Syriërs enzo die hier legaal naar toe mogen komen. Daarvan wordt ook door de knuffelaars gezegd dat die dan ook allemaal maar gearresteerd moeten worden.
Wat er in Calais zit moet sowieso gearresteerd en gedeporteerd worden en alles waarvan het vermoeden bestaat dat het gejat zou kunnen zijn, afnemen.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik het met je eens.
Ik vind dat dat volk in dat kamp sowieso echt elke kans op asiel verspild hebben door in dat kamp te verblijven. Al zouden ze uit het hart van het kalifaat hier naar toe gekomen zijn!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:48 schreef Andromache het volgende:
Als je aansluit bij lui die criminele praktijken bezigen, je onttrekt aan elke vorm van registratie, en zo onder de radar het VK probeert binnen te komen, vind ik dat dusdanig illegaal en onheus dat enige vorm van staande houden gepast is. Registreren en aanmelden in een regulier AZC in Frankrijk of elders in Europa.
In [BNW] zei men een paar jaar geleden dat Europa een grote migrantenstroom hier naar toe wilde laten komen voor sociale onlusten zodat ze een permanente noodtoestand kunnen behouden om het volk te onderdrukken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:50 schreef Infection het volgende:
Ik snap overigens niet waar Frankrijk mee bezig is. Als iets als Calais zo uit de hand loopt grijp je toch allang in? Wat is nou eigenlijk hun excuus?
Staande houden en in een AZC plaatsen? En je denkt dat ze zich in een AZC wel gedragen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:48 schreef Andromache het volgende:
Als je aansluit bij lui die criminele praktijken bezigen, je onttrekt aan elke vorm van registratie, en zo onder de radar het VK probeert binnen te komen, vind ik dat dusdanig illegaal en onheus dat enige vorm van staande houden gepast is. Registreren en aanmelden in een regulier AZC in Frankrijk of elders in Europa.
En per slot van rekening is er ook een reden dat we hier in Nederland godbetert Ter Apel als (oorspronkelijk) aanmeldcentrum hebben aangewezen. In een absolute, letterlijke uithoek van de provincie Groningen.
Ik denk in ieder geval niet dat de huidige situatie daarvoor bevorderlijk is. Maar ik bedoel meer dat je óf de reguliere procedure moet volgen, of terug moet gaan. En diegenen die zich daar stelselmatig aan onttrekken, mogen wat mij betreft opgepakt worden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Staande houden en in een AZC plaatsen? En je denkt dat ze zich in een AZC wel gedragen?
Dergelijke complottheorieën heb ik ook gelezen en ik begin ze zo langzamerhand ook te geloven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]
In [BNW] zei men een paar jaar geleden dat Europa een grote migrantenstroom hier naar toe wilde laten komen voor sociale onlusten zodat ze een permanente noodtoestand kunnen behouden om het volk te onderdrukken.
En hee: NWS / Permanente noodtoestand Frankrijk
Door middel van het leger in te zetten. Iedereen die niet luistert en alsnog probeert te ontsnappen met scherp beschieten, hoe hard het ook klinkt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:54 schreef ToT het volgende:
Die jungle met hekken afzetten lijkt me sowieso wel een verstandige eerste stap, maar hoe sluit je 18.000 wilde bewapende idioten op in een omheining?
Tja de "New world order" natte droom is 1 groot gemengd volk met 1 groot gemengde cultuur, het liefst met geen religie of hooguit een gematigde.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Dergelijke complottheorieën heb ik ook gelezen en ik begin ze zo langzamerhand ook te geloven.
Zo ook het verhaal van een 'volksvervanging' om een EU-superstaat door te drukken. Vluchtelingen hebben niets met de cultuur van een land, de oorspronkelijke bewoners wel. En dat komt de EU maar al te goed uit. Misschien ver gezocht, maar het klinkt allemaal niet eens zo heel gek.
Volkomen mee eens, maar dan krijg je die paddovretende langharige treehuggers weer die zeggen dat geweld gebruiken tegen de noodlijdende medemens helemaal niet tof is, weet je wel hee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Door middel van het leger in te zetten. Iedereen die niet luistert en alsnog probeert te ontsnappen met scherp beschieten, hoe hard het ook klinkt.
Klopt. Helaas zien veel mensen geen verschil tussen noodlijdende mensen en barbaren die zich voordoen als noodlijdende mensen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Volkomen mee eens, maar dan krijg je die paddovretende langharige treehuggers weer die zeggen dat geweld gebruiken tegen de noodlijdende medemens helemaal niet tof is, weet je wel hee.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt. Helaas zien veel mensen geen verschil tussen noodlijdende mensen en barbaren die zich voordoen als noodlijdende mensen.
Ik hoor het niet helemaal vanwege de muziek eigenlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]Da's toch makkelijk?
Die meneer die op 1:20 aan het roepen is, is DUI-DE-LIJK noodlijdend, als je goed luistert naar wat hij roept!
"MONEY! MONEY! MONEY!" Komt volgens mij ook elders in het filmpje nog voor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik hoor het niet helemaal vanwege de muziek eigenlijk.
Ah, duidelijk. Dacht al iets te horen in die richting. Maar een goed voorbeeld van gelukzoekers inderdaad.quote:
Net als die oetlullen, die door de mevrouw in het filmpje in de OP aangehaald werden, die 2 mille netto per maand eisen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Dacht al iets te horen in die richting. Maar een goed voorbeeld van gelukzoekers inderdaad.
Achja, de overheid trapt daar toch niet in. Alhoewel, niets verbaast me meer...quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die oetlullen, die door de mevrouw in het filmpje in de OP aangehaald werden, die 2 mille netto per maand eisen.
[ afbeelding ]Dit soort parasieten! En ze zien er ook nog niet eens zo heel erg Afrikaans uit.
Dat hoeft nou niet van mij, maar wil je er uit, dan dwingen in het herverdelingsprogramma van Europa te gaan. Heb je daar direct aanvoer voor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Door middel van het leger in te zetten. Iedereen die niet luistert en alsnog probeert te ontsnappen met scherp beschieten, hoe hard het ook klinkt.
Het grootste gedeelte wat zich daar bevindt zijn geen normale vluchtelingen. Je kunt ze eigenlijk vergelijken met IS. Die wil je niet verdelen over Europa...quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat hoeft nou niet van mij, maar wil je er uit, dan dwingen in het herverdelingsprogramma van Europa te gaan. Heb je daar direct aanvoer voor.
Wat in Calais zit komt allemaal uit veilige landen en heeft sowieso geen recht op asiel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat hoeft nou niet van mij, maar wil je er uit, dan dwingen in het herverdelingsprogramma van Europa te gaan. Heb je daar direct aanvoer voor.
Je moet het toch op de een of andere manier controleren, maar je hoeft je zelf niet als barbaar te gedragen. En dwingen tot de reguliere procedures betekent ook juridische grond tot uitzetting, wanneer van toepassing.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wat zich daar bevindt zijn geen normale vluchtelingen. Je kunt ze eigenlijk vergelijken met IS. Die wil je niet verdelen over Europa...
Tja het gedrag wat er in het filmpje van de OP besproken wordt, zegt genoeg; nietsvermoedende mensen ineens met ijzeren staven bewerken en met 30 man bestormen, verkrachtingen, kinderen aanvallen, huizen van mensen binnenvallen en vreten wat je wil vreten en jatten wat je kunt, en slopen wat je niet mee kunt nemen enz enz enz.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wat zich daar bevindt zijn geen normale vluchtelingen. Je kunt ze eigenlijk vergelijken met IS. Die wil je niet verdelen over Europa...
Hoe wil je het aanpakken? De riot police wordt al weggejaagd door dat tuig. Het KÁN alleen met bikkelharde hand.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je moet het toch op de een of andere manier controleren, maar je hoeft je zelf niet als barbaar te gedragen. En dwingen tot de reguliere procedures betekent ook juridische grond tot uitzetting, wanneer van toepassing.
Het probleem is alleen dat ze zich niet zomaar overgeven en met je meegaan. Je zult ze dus met geweld uit dat kamp moeten halen. Het is niet zo dat als je aan ze vraagt om mee te gaan, ze met je mee zullen gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je moet het toch op de een of andere manier controleren, maar je hoeft je zelf niet als barbaar te gedragen. En dwingen tot de reguliere procedures betekent ook juridische grond tot uitzetting, wanneer van toepassing.
Je hebt het filmpje in de OP dus nog niet gezien.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:14 schreef Andromache het volgende:
Nou, als ze lekker in het kamp willen blijven, en niemand er last van heeft, wat is dan nog het probleem? Sla elkaar lekker de harses in.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
nietsvermoedende mensen ineens met ijzeren staven bewerken en met 30 man bestormen, verkrachtingen, kinderen aanvallen, huizen van mensen binnenvallen en vreten wat je wil vreten en jatten wat je kunt, en slopen wat je niet mee kunt nemen enz enz enz.
Kijk de video in de OP nog maar eens zou ik zeggen. Ze blijven niet in dat kamp, ze wandelen door de stad Calais en richten overal dood en verderf aan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:14 schreef Andromache het volgende:
Nou, als ze lekker in het kamp willen blijven, en niemand er last van heeft, wat is dan nog het probleem? Sla elkaar lekker de harses in.
Ik bedoel dan ook een kamp met hogere muren, echt als een fort. Dat staat er nu niet. Als Israël het kan, moet Frankrijk het toch ook kunnen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Kijk de video in de OP nog maar eens zou ik zeggen. Ze blijven niet in dat kamp, ze wandelen door de stad Calais en richten overal dood en verderf aan.
Om dat kamp heen bouwen terwijl die wilde beesten relaxed daar blijven zitten kijken hoe je het aan het bouwen bent?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook een kamp met hogere muren, echt als een fort. Dat staat er nu niet. Als Israël het kan, moet Frankrijk het toch ook kunnen?
Je praat over 18.000 (deels bewapende) mensen die je wil insluiten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:19 schreef Andromache het volgende:
Dan bouw je de ring wat uit. Voor zo ver dat nog kan in de richting van de bewoonde wereld.
Weet ik. Maar in Palestina is het ook gelukt. Er moet iets gebeuren om het te controleren. Toch? Of hoopt Hollande dat het vanzelf over gaat, met de vingers in de oren lalala neuriënd?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je praat over 18.000 bewapende mensen die je wil insluiten.
Hou het voorlopig maar op dat laatste.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in Palestina is het ook gelukt. Er moet iets gebeuren om het te controleren. Toch? Of hoopt Hollande dat het vanzelf over gaat, met de vingers in de oren lalala neuriënd?
Dacht je dat Israël het allemaal even vredelievend aanpakt?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in Palestina is het ook gelukt. Er moet iets gebeuren om het te controleren. Toch? Of hoopt Hollande dat het vanzelf over gaat, met de vingers in de oren lalala neuriënd?
Ja die bijten nogal terug. Dat wil je in Cailais zer zeker niet hebben, nee!quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:31 schreef topdeck het volgende:
Palestina taferelen wil je JUIST niet
Dat filmpje wat ik hierboven gepost heb is al weer aardig oud, maar het geeft wel een voorproefje wat 450.000 migranten kunnen aanrichten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:35 schreef opreis het volgende:
Als je ziet wat 18.000 van deze primitieven al aanrichten, moet je je voorstellen wat die 450.000 gezamelijk kunnen aanrichten. En denk maar niet ze lekker gaan intergreren, zodra ze niet krijgen wat ze willen verenigen ze zich met 100en en breken ze de hele boel af. Het is echt schandalig dat de regering dit toe staat en ik voel me ook oprecht in de steek gelaten.
Ja we moeten vluchtelingen helpen, maar de veiligheid van je eigen volk zou nooit in het geding moeten komen en dat gebeurd nu dus overduidelijk wel
Na dit voorval met Teun Voeten waarschijnlijk niet snel: http://nos.nl/artikel/208(...)allen-in-calais.htmlquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:57 schreef the-eye het volgende:
Wanneer gaan Sunny Bergman en Sofhie Hillebrandt daar een documentaire maken?
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Na dit voorval met Teun Voeten waarschijnlijk niet snel: http://nos.nl/artikel/208(...)allen-in-calais.html
gewoon een voorbeeld van negers. Negers, waar dan ook, hebben het vaak over de money, de ganja, de bitches. Vaak niet heel slim en zeer explosief. Wat ze hier doen en wie ze hier heeft toegelaten snap ik ook niks van. Ter verduidelijking: ik heb zelf ook in een vluchtelingenkamp gezeten pakweg 19 jaar geleden. Ook toen was het volk wat altijd voor problemen zorgden negers. Vaak Somaliërs of ander woestijnvolk die hier helemaal niks te zoeken hebben. Toen waren er niet zoveel als nu.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Dacht al iets te horen in die richting. Maar een goed voorbeeld van gelukzoekers inderdaad.
Het feit dat iemand een echte vluchteling is wil niet per definitie zeggen dat die zich ook gaat gedragen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat filmpje wat ik hierboven gepost heb is al weer aardig oud, maar het geeft wel een voorproefje wat 450.000 migranten kunnen aanrichten.
Maar eerlijk is eerlijk; een groot deel van hen zal zich ook WÉL kunnen gedragen omdat dat oprecht echte vluchtelingen zijn.
Maar dan nog heb je VEEL te veel dolle parasitaire beesten er tussen zitten, of terroristen of mensen die vinden dat we onderworpen moeten worden als zij in voldoende grote getale zijn. (Dat zal gelukkig niet zo HEEL snel gebeuren, maar een "klein" beginnetje is al gemaakt natuurlijk.)
http://www.frontnational.com/?quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:11 schreef TheJanitor het volgende:
Is er ergens een statement van Frankrijk wat ze precies van plan zijn?
Dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
Dat het moslims zijn is eigenlijk niet zo'n belangrijk gegeven. Het is een roversnest aan het worden omdat het iets is dat buiten de samenleving valt en dan maar een samenleving opzich wordt. Hier is het wellicht een idee om iedereen over heel frankrijk te parkeren en de individueen goed te scannen en evt. terug te sturen of te helpen waar nodig.
Het is niet volgens mij dat de burger dat kamp in gaat, maar dat ze er met 1000en tegelijk soms uit komen om te rellen etc.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:09 schreef Re het volgende:
waarom zou je als burger dat kamp ingaan eigenlijk?
Maar goed, best onhoudbare situatie daar, ben benieuwd hoe men dat wil oplossen
Ja doen ze inderdaad. Laatst was er een filmpje dat ze ergens massaal door een woonwijk liepen. Dat filmpje waar een lokale bewoner een geweer uit z'n huis gaat halen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is niet volgens mij dat de burger dat kamp in gaat, maar dat ze er met 1000en tegelijk soms uit komen om te rellen etc.
Oprechte vluchtelingen zitten niet in Calais.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat filmpje wat ik hierboven gepost heb is al weer aardig oud, maar het geeft wel een voorproefje wat 450.000 migranten kunnen aanrichten.
Maar eerlijk is eerlijk; een groot deel van hen zal zich ook WÉL kunnen gedragen omdat dat oprecht echte vluchtelingen zijn.
Maar dan nog heb je VEEL te veel dolle parasitaire beesten er tussen zitten, of terroristen of mensen die vinden dat we onderworpen moeten worden als zij in voldoende grote getale zijn. (Dat zal gelukkig niet zo HEEL snel gebeuren, maar een "klein" beginnetje is al gemaakt natuurlijk.)
Klopt, maar die 450.000 gaan ook niet allemaal naar Calais.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oprechte vluchtelingen zitten niet in Calais.
Je begrijpt er allemaal vrij weinig van.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
18.000 dus nu al in Calais.
Maar Jesse Klaver (GroenLinks) wil er nog eens 500.000 bij hebben in Europa.
De getikteling.
En en grot deel hiervan hebben ze dus inmiddels zelf platgeband.quote:
Hoe komen ze aan al die spullen eigenlijk om dat allemaal te bouwen? Hoe kunnen daar winkels zijn als die lui zogezegd niets hebben... Of wat is de valuta daar dan. Jatten ze de "bouwmaterialen" uit de omgeving of wat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En en grot del hiervan hebben ze dus inmiddels zelf platgeband.
Ik denk idd dat het een heel groot deel allemaal jatwerk is, ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:35 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan al die spullen eigenlijk om dat allemaal te bouwen? Hoe kunnen daar winkels zijn als die lui zogezegd niets hebben... Of wat is de valuta daar dan. Jatten ze de "bouwmaterialen" uit de omgeving of wat?
Kam het filmpje nu niet kijken. Maar je zou er maar wonen zeg, als oorspronkelijke bewoner. Die jungle groeit en groeit maar voor je het weet zit je er net naast...quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het een heel groot deel allemaal jatwerk is, ja.
In het filmpje wordt sowieso ook al gezegd dat ze doodleuk bij mensen het huis in komen lopen en daar alles meejatten wat ze maar mee kunnen nemen, en dat deze huizen die te dicht bij die jungle staan, om deze reden dan ook allemaal ontruimd worden.
Tja dan kan ik me best voorstellen dat ze die huizen dan ook helemaal gaan ontmantelen voor bouwmaterialen.
Geld alleen voor de originele bevolking natuurlijk, niet voor haatbaarden en rovers.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Artikel 131
Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
1Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Ja ik haal dit ook al langer aan, europa wordt steeds meer een 2e brazilië, of we dat willen laten voltrekken is dus aan ons, of we doen er nu iets tegen of we zitten straks in een rovers-samenleving, drugs drugs drugs, bendes bendes bendes, allah ackbar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Braziliaanse favela's, nu ook in West-Europa.
Maar blijven we wel lekker tolerant en liberaal.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja ik haal dit ook al langer aan, europa wordt steeds meer een 2e brazilië, of we dat willen laten voltrekken is dus aan ons, of we doen er nu iets tegen of we zitten straks in een rovers-samenleving, drugs drugs drugs, bendes bendes bendes, allah ackbar.
Het filmpje is het kijken zeer zeker waard. Ik was echt met stomheid geslagen!quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:55 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Kam het filmpje nu niet kijken. Maar je zou er maar wonen zeg, als oorspronkelijke bewoner. Die jungle groeit en groeit maar voor je het weet zit je er net naast...
Ja want we komen tenslotte allemaal op tv (amerika)quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar blijven we wel lekker tolerant en liberaal.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:57 schreef the-eye het volgende:
Wanneer gaan Sunny Bergman en Sofhie Hillebrandt daar een documentaire maken?
Kinderen moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stom, ik las 45.000.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar die 450.000 gaan ook niet allemaal naar Calais.
Als ze toch ontruimd worden, kunnen ze er beter gewoon in gaan wonen, toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het een heel groot deel allemaal jatwerk is, ja.
In het filmpje wordt sowieso ook al gezegd dat ze doodleuk bij mensen het huis in komen lopen en daar alles meejatten wat ze maar mee kunnen nemen, en dat deze huizen die te dicht bij die jungle staan, om deze reden dan ook allemaal ontruimd worden.
Tja dan kan ik me best voorstellen dat ze die huizen dan ook helemaal gaan ontmantelen voor bouwmaterialen.
De EU faalt op alle fronten. Nu nog een oorlog met Rusland provoceren en ze hebben het dik voor elkaar. De welvaart vernietigd met de Euro, de nationale veiligheid vernietigd door het starten van de Arabische Lente en vervolgens passief toekijken hoe vluchtelingen de Europa overspoelen en de internationale veiligheid vernietigd met een oorlog. Coudenhove-Kalergi to the maxquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:13 schreef Hathor het volgende:
Dit is natuurlijk wel het ultieme voorbeeld van de besluiteloosheid van de Europese politici. Iedereen kan zien dat daar een ontzettend probleem aan het groeien is dat vroeg of laat gigantisch uit de hand gaat lopen, en ze staan erbij en kijken er naar.
Zat ik me ook te bedenken, maar dan zitten ze net buiten de jungle en ik denk dat de politie hen dan er WÉL uit zou meppen..........................toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als ze toch ontruimd worden, kunnen ze er beter gewoon in gaan wonen, toch?
Massaal op social media delen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Demonstranten zo bruut behandelen, de riot police die met de staart tussen de benen wegrent van de beesten, al het nieuws zo veel mogelijk onderdrukken, zowel op tv als in de kranten.....WTF???
Zolang het nog kan voordat Rutte Merkel's voorbeeld gaat volgen!quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:21 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Massaal op social media delen.
Als ze het van social media afhalen mischien maar wat graffiti artiesten inhuren oid en overal in het land grote billboards neerzetten, weet ik het. De waarheid mag niet onder het perzisch tapijt verdwijnen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang het nog kan voordat Rutte Merkel's voorbeeld gaat volgen!
Sowieso blijft er altijd nog een hele kudde bestaan die zegt: "Ja iedereen kan wel wat op Facebook roepen. Waarom zie je dat soort dingen dan nooit in het echte nieuws? Pure aandachtzoekerij!"quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:29 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Als ze het van social media afhalen mischien maar wat graffiti artiesten inhuren oid en overal in het land grote billboards neerzetten, weet ik het. De waarheid mag niet onder het perzisch tapijt verdwijnen.
Waar politici 'vroeger' nog wel enig gevoel van nationale trots in zich hadden en nog echt stonden voor hun principes, daar draait het tegenwoordig enkel nog om het eigen persoontje. In plaats van strijdend ten onder te gaan om hun standpunten tot het bittere eind te verdedigen, kiezen ze ervoor hun eigen toekomst (goedbetaald baantje bij de EU of in het bedrijfsleven) veilig te stellen. En dat gaat nu eenmaal niet door harde beslissingen te nemen want ja, je zult maar eens iemand tegen de schenen schoppen. Dan kun je je baantje wel vergeten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
De EU faalt op alle fronten. Nu nog een oorlog met Rusland provoceren en ze hebben het dik voor elkaar. De welvaart vernietigd met de Euro, de nationale veiligheid vernietigd door het starten van de Arabische Lente en vervolgens passief toekijken hoe vluchtelingen de Europa overspoelen en de internationale veiligheid vernietigd met een oorlog. Coudenhove-Kalergi to the max
Sterke speech.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:31 schreef Nintex het volgende:
Franse mevrouw die haar hele leven in het gezellige Calais woonde...
Ach er kwamen vluchtelingen die konden wij wel helpen.... Toen ontstond er een 'tweede stad' van duizenden migranten. Een afgesloten Moslim-gebied(!) waar de politie niet mag komen en de rest, zoals men zegt is geschiedenis. De stad heeft dagelijks te maken met verkrachtingen, intimidatie en geweld en de politie en burgers zijn machteloos.
Absoluut, en dit moet ook echt verspreid worden.quote:
Dat ze eenmaal in frankrijk zitten betekend dat ze net zo makkelijk zonder controles nederland kunnen binnenwandelen. Dat alleen al vind ik gewoon geen fijne gedachtequote:Op donderdag 11 februari 2016 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, en dit moet ook echt verspreid worden.
Mensen kunnen wel zeggen dat het hier om illegale migranten gaat en dat we die sowieso weinig in Nederland binnenkrijgen in de hele migrantenstroom, maar ze zijn wel met de stroom meegekomen en het einde van die stroom is nog lang niet in zicht. In veel Europese landen komen er meer en meer van dit soort lui; het is wachten tot het hier ook flink gaat toenemen.
Ik las net trouwens ook in een ander topic dat illegale migranten zichzelf een Syrisch accent aanleren en het Syrisch volkslied uit het hoofd leren om zo als Syriër door te kunnen gaan voor asiel., maar die ratten in deze jungle spreken waarschijnlijk geen arabisch en zien er ook te donker uit om voor Syriër door te kunnen gaan natuurlijk.
Het gaat niet om de islam en het gaat niet over arm en rijk, het gaat erom dat men daar een sloppenwijk met illegalen laat ontstaan. Verspreid ze over het land en sla aan het filteren. Stuur de raddraaiers terug en geef degenen die goed gedrag vertonen eerst tijdeljk een status en wat beters, dan betrek je ze ergens bij. Dan heb je iig niet zo'n onbeheersbare en groeiende concentratie van mensen die 'volledig' buiten de samenleving staan en naar de hardere methodes kunnen grijpen om te overleven en zich te verzetten. Ongeacht of ze nu moslim zijn of arm of rijk, het wordt een heterogene samenleving en met 0 support van de overheid wordt het wat men ook in Brazilie heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:22 schreef pokkerdepok het volgende:
wij zijn rijk en zij zijn arm
komen ze onze shit stelen
zie hier, de wereld in 2015.
ja, het is een belachelijke situatie, en weer zoiets waarvan ik daqcht dat europa te beschaafd was om te laten gebeuren. maar dus niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het gaat niet om de islam en het gaat niet over arm en rijk, het gaat erom dat men daar een sloppenwijk met illegalen laat ontstaan. Verspreid ze over het land en sla aan het filteren. Stuur de raddraaiers terug en geef degenen die goed gedrag vertonen eerst tijdeljk een status en wat beters, dan betrek je ze ergens bij. Dan heb je iig niet zo'n onbeheersbare en groeiende concentratie van mensen die 'volledig' buiten de samenleving staan en naar de hardere methodes kunnen grijpen om te overleven en zich te verzetten. Ongeacht of ze nu moslim zijn of arm of rijk, het wordt een heterogene samenleving en met 0 support van de overheid wordt het wat men ook in Brazilie heeft.
Dat is niet zo, en ze maken er zelf een teringzooi van, wij ook op deze manier, de oorzaak van de teringzooi is iig dezelfde; incompetentie, corruptie, domheid.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:40 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, het is een belachelijke situatie, en weer zoiets waarvan ik daqcht dat europa te beschaafd was om te laten gebeuren. maar dus niet.
maar de kern van het hele vluchtelingenprobleem is, dat wij hier rijk zijn en zij daar arm. dat valt niet te ontkennen. dat, en oorlog. maar het probl;eme met de gelukszoekers, datv komt omdat ze thuis een kutleven moeten lijden, en ze denken dat wij hier allemaal meer dan genoeg hebben. en dat is ook zo.
ze komen hier voor een beter leven, voor rijkdom. die ze daar niet hebben of kunnen krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Dat is niet zo, en ze maken er zelf een teringzooi van, wij ook op deze manier, de oorzaak van de teringzooi is iig dezelfde; incompetentie, corruptie, domheid.
Ik denk alleen niet dat ze weten hoeveel er gewerkt word voordat je iets kan bereiken. Met een ongeschoolde baan kom je er niet en zeker niet als ongeschoolde vluchteling.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:40 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, het is een belachelijke situatie, en weer zoiets waarvan ik daqcht dat europa te beschaafd was om te laten gebeuren. maar dus niet.
maar de kern van het hele vluchtelingenprobleem is, dat wij hier rijk zijn en zij daar arm. dat valt niet te ontkennen. dat, en oorlog. maar het probl;eme met de gelukszoekers, datv komt omdat ze thuis een kutleven moeten lijden, en ze denken dat wij hier allemaal meer dan genoeg hebben. en dat is ook zo.
En in de bips ontvangen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet bang zijn, gewoon deze culturele verrijking omarmen.
Wist je van tevoren met Hollandequote:Op donderdag 11 februari 2016 19:08 schreef bijdehand het volgende:
Eng dat de overheid daar niks doet.
Inderdaad ze laten het gewoon nog verder uit de hand lopen. Dat vrouwtje van de video wordt dus volgende maand uit haar huis gezet. Waarschijnlijk omdat die jungle steeds verder groeit.... echt te bezopen..quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:08 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:47 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
de oplossing is een betere wereld, voor iedereen.
r.i.p. linkse stropoppenquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:52 schreef ccs het volgende:
Wat een vuile nazi! Hoe durft ze op te komen voor haar eigen stad en land, als blank persoon nota bene! Weet ze dan niet wat in Auschwitz gebeurd is? Weet ze niet dat blanken geen cultuur hebben? Ik hoop dat ze snel inziet dat Calais beter af is met Afrikanen dan met blanke nazi's!
Dat is echt heel erg vreemd ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:08 schreef bijdehand het volgende:
Wil niet zeggen dat het ook om 18.000 rovers en verkrachters gaat, maar er zal een substantieel deel zijn dat zich inlaat met dingen die het daglicht niet kunnen verdragen, getuige de beweringen van de vrouw in de speech.quote:
Ja, is ook logisch, want ze moeten zich maar staande houden daar, zonder inkomen. Maar dat dit nu kan uitgroeien tot een hoeveelheid van 18K mensen, dat is toch wel wat. En het blijft groeien natuurlijk en zorgt voor steeds meer overlast in Calais zelf.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het ook om 18.000 rovers en verkrachters gaat, maar er zal een substantieel deel zijn dat zich inlaat met dingen die het daglicht niet kunnen verdragen, getuige de beweringen van de vrouw in de speech.
Yup. Daarom snap ik ook niet dat de altijd strijdlustige Fransen hier niets tegen doen. Even wat blokkades opwerpen en de overheid komt wel in beweging, zou je denken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, is ook logisch, want ze moeten zich maar staande houden daar, zonder inkomen. Maar dat dit nu kan uitgroeien tot een hoeveelheid van 18K mensen, dat is toch wel wat. En het blijft groeien natuurlijk en zorgt voor steeds meer overlast in Calais zelf.
maakt niet uit, mensen zullen altijd naar plekken gaan waar er voorspoed is, en weggaan van plekken waar je een slecht leven hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:00 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ze weten hoeveel er gewerkt word voordat je iets kan bereiken. Met een ongeschoolde baan kom je er niet en zeker niet als ongeschoolde vluchteling.
Calais heeft niets met vluchtelingen te maken, dit zijn migranten die willens en wetens geen asiel aanvragen omdat ze weten dat ze geen kans maken op een asielstatus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:42 schreef zatoichi het volgende:
Tja dat krijg je dus als je iedereen aan hun lot overlaat. Komt er iemand met een gedegen plan (klaver) dan is de wereld te klein.
Maar ondertussen komen er meer en meer van dit soort haarden en de regerende partijen, met name de VVD en hun kiezers laten het allemaal gebeuren...
Ik begrijp er niets van...
De socialist Hollandequote:Op donderdag 11 februari 2016 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg vreemd ja.
Maar dat de Franse regering hun burgers zo in de steek laat. Dat is toch niet te begrijpen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:47 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Calais heeft niets met vluchtelingen te maken, dit zijn migranten die willens en wetens geen asiel aanvragen omdat ze weten dat ze geen kans maken op een asielstatus.
Ze willen illegaal naar Engeland en daarom verzamelen ze bij havensteden.
Het is niet zo sociaal wat die hordes uitvreten. Alleen jammer dat socialisten daar over het algemeen stekeblind voor zijn.quote:
Gelukkig zijn er mensen zoals jij die het wel begrijpenquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je begrijpt er allemaal vrij weinig van.
Dat schijnt neonazi-propaganda te zijn, gepubliceerd in 1923.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
De EU faalt op alle fronten. Nu nog een oorlog met Rusland provoceren en ze hebben het dik voor elkaar. De welvaart vernietigd met de Euro, de nationale veiligheid vernietigd door het starten van de Arabische Lente en vervolgens passief toekijken hoe vluchtelingen de Europa overspoelen en de internationale veiligheid vernietigd met een oorlog. Coudenhove-Kalergi to the max
Nee, dat is echt van CK, het zijn niet de protocollen oidquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:47 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Dat schijnt neonazi-propaganda te zijn, gepubliceerd in 1923.
Maar neonazi's gebruiken het nu maar al te graag om zieltjes te winnen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is echt van CK, het zijn niet de protocollen oid
Weet ik, ik had mijn sarcasme beter moeten uiten. Ik ken het boek van Coudenhove-Kalergi en de duistere voorspellingen die erin staan maar al te goed. Iedere eurofiele politicus is terug te herleiden naar deze geestelijk vader van de EU, met zijn Pan-Europese Unie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is echt van CK, het zijn niet de protocollen oid
Het moet gewoon op zijn objectiviteit beoordeeld worden. CK heeft nu eenmaal gezegd dat het zijn droom is om de Europese bevolking te vervangen door een Afrikaans-Aziatisch mengras. Daar valt niets op af te dingen. Ook niet dat zijn overige ideeen al voor een deel doorgang hebben gevonden binnen de EU.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar neonazi's gebruiken het nu maar al te graag om zieltjes te winnen.
Welke ideeën zijn dat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het moet gewoon op zijn objectiviteit beoordeeld worden. CK heeft nu eenmaal gezegd dat het zijn droom is om de Europese bevolking te vervangen door een Afrikaans-Aziatisch mengras. Daar valt niets op af te dingen. Ook niet dat zijn overige ideeen al voor een deel doorgang hebben gevonden binnen de EU.
Pan-Europees, open grenzen, Ode an die Freude als Europees volkslied.quote:
http://www.redicecreations.com/article.php?id=32145quote:
Wat is daar precies het praktisch nut van?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het moet gewoon op zijn objectiviteit beoordeeld worden. CK heeft nu eenmaal gezegd dat het zijn droom is om de Europese bevolking te vervangen door een Afrikaans-Aziatisch mengras. Daar valt niets op af te dingen. Ook niet dat zijn overige ideeen al voor een deel doorgang hebben gevonden binnen de EU.
Ga ik doen, maar bewaar dat voor het weekend. Zit nu mobiel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Pan-Europees, open grenzen, Ode an die Freude als Europees volkslied.
Kijk maar op zijn wiki-pagina.
Maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:02 schreef LXIV het volgende:
Ik zie dat er trouwens nog maar heel weinig topics over het CK-plan zijn. MIsschien is er toch nog teveel onbekendheid hiermee.
Een dom volk, wat gemakkelijk door een elite te besturen valt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat is daar precies het praktisch nut van?
Het wordt al meer BNW als je gaat beweren dat de huidige leiders zijn plan uitvoeren, maar het maakt het wel erg interessant. Vind ik althans.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een dom volk, wat gemakkelijk door een elite te besturen valt.
Het klinkt heel BNW, maar het is gewoon terug te vinden op wiki en ook in de door Oostenrijkse Schilder geposte documenten. Bestaande man, boeken van zijn hand.
Gewoon feiten dus. Niet te verwarren met die enorme hoop conspiracy-shit die er rondzwerft.
Ik weet niet of ze zijn plan uitvoeren. Ik weet wel dat ze de 9e symfonie als volkslied gekozen hebben en nog steeds de CK-prijs iutreiken. Ik weet wel dat het in ieder geval lijkt alsof ze zijn plan uitvoeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het wordt al meer BNW als je gaat beweren dat de huidige leiders zijn plan uitvoeren, maar het maakt het wel erg interessant. Vind ik althans.
Merkel heeft er al eentje geschaft.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn plan uitvoeren. Ik weet wel dat ze de 9e symfonie als volkslied gekozen hebben en nog steeds de CK-prijs iutreiken. Ik weet wel dat het in ieder geval lijkt alsof ze zijn plan uitvoeren.
Ik ga me inlezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn plan uitvoeren. Ik weet wel dat ze de 9e symfonie als volkslied gekozen hebben en nog steeds de CK-prijs iutreiken. Ik weet wel dat het in ieder geval lijkt alsof ze zijn plan uitvoeren.
Of de twijfelachtige brief van Albert Pike aan Guiseppe Mazzini. Die inhoud daarvan is ook vrij bizar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Verder is het ook nog maar de vraag of de protocollen wel een forgery zijn. De gebeurtenissen om ons heen lopen er parallel aan. En dat voor iets geschreven in het jaar 1905.
Yup, ben nog steeds benieuwd wat nou die mysterieuze doctrine van lucifer is wat atheisme en theisme zou moeten gaan vervangen. lijkt me nogal een opgave, de atheist toch weer iets te laten geloven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of de twijfelachtige brief van Albert Pike aan Guiseppe Mazzini. Die inhoud daarvan is ook vrij bizar.
http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
New age shizzle?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, ben nog steeds benieuwd wat nou die mysterieuze doctrine van lucifer is wat atheisme en theisme zou moeten gaan vervangen. lijkt me nogal een opgave, de atheist toch weer iets te laten geloven.
Geen flauw idee. Als ik iets zou moeten gokken zou het zijn: of onder dwang geloven, of iets enorm bizars. Bijvoorbeeld buitenaards leven waarvan we zouden afstammen en waar we contact mee zouden hebben of iets in die trant.quote:
Project blue beam dan wellicht. Google maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Als ik iets zou moeten gokken zou het zijn: of onder dwang geloven, of iets enorm bizars. Bijvoorbeeld buitenaards leven waarvan we zouden afstammen en waar we contact mee zouden hebben of iets in die trant.
Het lijkt me niet dat je de atheist anders nog aan een niet te bewijzen godheid kan krijgen.
Wel eens van gehoord, zal me er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Project blue beam dan wellicht. Google maar.
Ik ga pitten.
http://www.nu.nl/buitenla(...)alais-ontruimen.htmlquote:Frankrijk gaat het vluchtelingenkamp bij de havenstad Calais drastisch inkrimpen en ongeveer 800 tot duizend ontheemden zullen een goed heenkomen moeten zoeken. Dat hebben lokale autoriteiten vrijdag aangekondigd.
De vluchtelingen krijgen volgens Franse media vanaf maandag een week de tijd om te vertrekken. Ze krijgen een plek in een provisorisch aangelegd kamp met containers aangeboden.
In Calais wachten naar schatting 4.500 asielzoekers op een kans om illegaal naar Engeland over te steken.
Wat is het nou? 4000? 5000? 18000 zoals die vrouw in het filmpje beweert?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:44 schreef Infection het volgende:
Frankrijk gaat deel asielkamp Calais ontruimen
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)alais-ontruimen.html
Ik denk in ieder geval meer dan de media ons doet geloven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is het nou? 4000? 5000? 18000 zoals die vrouw in het filmpje beweert?
Ik las net het artikel op nu.nl en vroeg me ook af wat nu het juiste aantal is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is het nou? 4000? 5000? 18000 zoals die vrouw in het filmpje beweert?
Zorg dan wel dat de stuurhut goed afgegrendeld is want anders heb je binnen een mum van tijd een gekaapte veerboot ronddobberenquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:15 schreef Re het volgende:
Ik denk dat veerboten inzetten met de belofte naar GB te gaan en iedereen afzetten op St Kilda... iedereen blij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |