Oh wat een matige comebackquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ja ik daal even af naar het niveau van een aantal mensen hier, de welbekende oog om oog tand om tand mentaliteit. In de hoop dat ik dan wel begrepen word natuurlijk.
Nee Braddie, we spreken mekaar wel weer in je volgende poeptopic.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:20 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goed, pm me even dan.
Toen ik er net woonde vond ik al dat ik vaak mensen aan de deur had met vreemde verzoekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben een autist, zulke dingen doen wij mensen niet. Ieder z'n eigen
...zoalsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Toen ik er net woonde vond ik al dat ik vaak mensen aan de deur had met vreemde verzoeken
Dat staat anders gewoon in den Bijbel hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef Chocovloek het volgende:
het niveau van een aantal mensen hier, de welbekende oog om oog tand om tand mentaliteit.
Ja maar jij woont in een pauperflat zeg je zelf, dan kun je dat verwachtenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Toen ik er net woonde vond ik al dat ik vaak mensen aan de deur had met vreemde verzoeken
Zoals: "Ik heb geen geld meer om eten te kopen voor mijn dochter! Heb je wat geld voor mij?"quote:
Je ander wang toekeren ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:24 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Dat staat anders gewoon in den Bijbel hoor!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Nee Braddie, we spreken mekaar wel weer in je volgende poeptopic.
Argumentatie is in principe geen feit. TS argumenteert dat, omdat het buitenlanders zijn die fraude plegen, ze er last van heeft. Als ze het buitenlander gedeelte had weggelaten was het een terechte klacht geweest. Of in elk geval een beter geformuleerde.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:22 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Nee je probeert op een inferieure wijze je argumentatie te redden. TS had gelijk
Kennelijk niet want je directe buren zijn fraudeur, zitten in schuldhulpverlening en zijn nog buitenlanders ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in een pauperflat zeg je zelf, dan kun je dat verwachten![]()
Ik woon in een net klein dorp
Ahja. Het verslaafde-zwervers-adagium. Weet je zeker dat het geen buitenlanders waren?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zoals: "Ik heb geen geld meer om eten te kopen voor mijn dochter! Heb je wat geld voor mij?"
"Nou nee, maar ik heb nog wel een half brood en een paar blikken soep, die mag je hebben."
"Oh, nou, laat dan maar zitten"
Later stuurde die man zijn dochter altijd langs de deuren om om geld te vragen, het was echt hartverscheurend eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ahja. Het verslaafde-zwervers-adagium. Weet je zeker dat het geen buitenlanders waren?
Als het er niets mee te maken heeft, waarom maak je je er dan zo druk om?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Argumentatie is in principe geen feit. TS argumenteert dat, omdat het buitenlanders zijn die fraude plegen, ze er last van heeft. Als ze het buitenlander gedeelte had weggelaten was het een terechte klacht geweest. Of in elk geval een beter geformuleerde.
Het feit of die lui wel of niet buitenlands zijn heeft er niets mee te maken.
Haar handelswijze is overigens wel goed, alleen jammer dat ze het zo bekrompen moet brengen
Ja kutquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kennelijk niet want je directe buren zijn fraudeur, zitten in schuldhulpverlening en zijn nog buitenlanders ook.
Over buitenlandse fraudeurs. Of is dit het "wir haben es nicht gewusst" gedeelte wat nu opspeelt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat ben jij triest
Iemand NSB-er noemen omdat hij/zij een klacht over fraudeurs heeft.
Er zijn genoeg bedrijven die dit ook doen natuurlijk.. maar maakt het niet minder opper-pauper iddquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Later stuurde die man zijn dochter altijd langs de deuren om om geld te vragen, het was echt hartverscheurend eigenlijk
racistquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef katindeboom het volgende:
Overigens staat in de TT 'tokkie buren' wat allochtonen uitsluit.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Als het er niets mee te maken heeft, waarom maak je je er dan zo druk om?
Jij maakt het belangrijk. TS niet - TS noemt slechts feiten op
Nou kijk. Nu is het duidelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja kut![]()
@ Chocovloek; dat buitenlander verhaal stond er alleen bij om duidelijk te maken waarom buurvrouw mij nodig had voor het emailen en zo. Omdat ze zelf niet kan lezen/schrijven.
Of is dat ook racistisch?
Als iemand het huis van de buren leeg jat terwijl je erbij staat doe je ook niks?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:28 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Over buitenlandse fraudeurs. Of is dit het "wir haben es nicht gewusst" gedeelte wat nu opspeelt?
Als je voor zo'n dilemma staat zeg je ja of je zegt nee en verder geef je geen neuk. Tenminste dat lijkt me normaal.
En dan lopen klagen dat het buitenlanders zijn... totaal irrelevant
Nou, jij bent de enige die moeilijk doetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:29 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
[..]
Nou kijk. Nu is het duidelijk.
Dat was dus niet duidelijk door je verwoording TS. Vandaar, ergernis en miscommunicatie.
Waar slaat deze vergelijking op?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als iemand het huis van de buren leeg jat terwijl je erbij staat doe je ook niks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |