bijbaantjes inderdaad!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:33 schreef trovey het volgende:
Het heeft zijn voor- en nadelen. Voordeel is dat je in allerlei situaties werkervaring opdoet en nadeel is dat als je het voorlegt bij een sollicitatie en ze vragen naar de reden van de vele wisselingen je een werkgever kunt treffen die denkt dat het weinig zin heeft om in je te investeren omdat je toch zo weer weg bent. Ligt er uiteraard ook aan wat voor werk het is...bij bijbaantjes zal het nadeel wel meevallen.
Dan zie ik al helemaal het probleem niet...quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bijbaantjes inderdaad!
mensen ik ben geen fulltimer he. gewoon een jaartje werken tussen studies door! geen serieuze dingen.
Dan zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bijbaantjes inderdaad!
mensen ik ben geen fulltimer he. gewoon een jaartje werken tussen studies door! geen serieuze dingen.
nou klopt! want het baantje dat ik dus wel 3 jaar had was toen ik op school zat. en als je dan alleen maar 1 of 2 dagen in het weekend werkt, dan maakt het niet zo uit dat je er geen zak aan vindt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:37 schreef LookAtMe het volgende:
Als je weer studeert zal het waarschijnlijk wel anders zijn.
Dan werk je er minder en is het dus minder erg dat er minpunten zijn en hou je het wel langer vol.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef goed_volk het volgende:
Ach, sommigen hebben wel 30 werkgevers per dag
kijk, ging het nou over een echte baan na het afronden van een studie dan zou ik er natuurlijk niet zo mee omgaan. maar dit is toch allemaal maar tijdelijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat je moeder inderdaad het achterliggende idee van niet doorzetten of opgeven als niet alles je 100% aan staat bedoeld dan het daadwerkelijk wisselen van bijbaan
dat is namelijk wel iets wat je steeds vaker ziet en waar een oudere generatie wat moeite mee heeft
tja zolang je het niet doet bij dingen die er toe doen dan is er niets mis mee denk ik
het gaat maar om bijbaantjes
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef goed_volk het volgende:
Zeer goede FiPo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:32 schreef goed_volk het volgende:
Gewoon doen wat je zelf wil..quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:49 schreef -supergirl- het volgende:
okeoke genoeg over de fipo. inhoudelijke reacties aub
19.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef Zneeser het volgende:
Hoe oud ben je? Nee, dat is nog jong genoeg. En je gaat weer studeren.
Het gaat alleen een problemen worden als je die opleiding ook niet afmaakt. Ook wordt het een probleem als je wat ouder wordt.
Ik zeg doen, zolang het nog kan.
Laat je moeder maar zeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |