Dat is het. Iedereen in zo'n kamp is zelf ook vogelvrij, onthoudbare situatie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
Dat het moslims zijn is eigenlijk niet zo'n belangrijk gegeven. Het is een roversnest aan het worden omdat het iets is dat buiten de samenleving valt en dan maar een samenleving opzich wordt. Hier is het wellicht een idee om iedereen over heel frankrijk te parkeren en de individueen goed te scannen en evt. terug te sturen of te helpen waar nodig.
Als met name Frankrijk dit hier laat sudderen zijn de gevolgen inderdaad niet te overzien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
En zo zal Europa steeds verder door blijven rotten, in rap tempo richting de afgrond. Ik durf me er bijna geen voorstelling van te maken hoe dit het er over een paar generaties uit ziet.
Artikel 131quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor ouderwetse knokploegen die Calais gaan ontdoen van dit gespuis. Van de Franse overheid hoeven de burgers niets te verwachten.
Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Artikel 131
Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
1Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.
Nog beter, maar dat gebeurt toch niet. Kans op een volksopstand is groter.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.
Dit jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:58 schreef maryen65 het volgende:
Respect voor deze vrouw![]()
De Fransen zijn altijd zo goed met blokkades en demonstraties, waarom zetten ze Calais niet vast?
Gewoon een politieactie afdwingen. Je zal er maar wonen
Ik heb het al vaker gezegd, ik snap echt niet dat de Franse regering dit maar laat doorsudderen. Tuig in een bootje en bulldozer door het kampquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.
Hoezo aan hun lot overlaat? Wat had er met die migranten moeten gebeuren dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:42 schreef zatoichi het volgende:
Tja dat krijg je dus als je iedereen aan hun lot overlaat. Komt er iemand met een gedegen plan (klaver) dan is de wereld te klein.
Maar ondertussen komen er meer en meer van dit soort haarden en de regerende partijen, met name de VVD en hun kiezers laten het allemaal gebeuren...
Ik begrijp er niets van...
Het 'dus' is heel eenvoudig. Je pleegt dus gewoon een strafbaar feit als je oproept tot geweld, zoals meer dan de helft van de users in dit topic doen. Redelijk buitensporig ook, als er plaatjes gepost worden bij het met vlammenwerpers neerbranden van het Ghetto in Warschau? door de SS en dan een hartje erbij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.
Daarvoor hoef je alleen maar te kijken maar zuid Amerikaanse steden als sau Paulo en rio. Een grote tering bende en iedereen ziet er uit als Memphis depay. Geheel volgens het Coudenhove-Kalergi plan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
En zo zal Europa steeds verder door blijven rotten, in rap tempo richting de afgrond. Ik durf me er bijna geen voorstelling van te maken hoe dit het er over een paar generaties uit ziet.
Dat vroeg ik me nou ook al heel lang af. Bovendien heb je in de tussentijd dan gewoon onderdak, medische zorg en scholing voor de kids.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:20 schreef LXIV het volgende:
Waarom vragen deze mensen eigenlijk niet gewoon asiel aan in Frankrijk? Als ze een geldige status hebben dan krijgen ze die toch? Kunnen ze alsnog migreren (legaal) naar Engeland.
Als ik zeg dat ik het tijd vind worden voor Franse knokploegen vanuit mijn zolderkamer in Boerenkoolstronkeradeel, roep ik dan op tot geweld?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het 'dus' is heel eenvoudig. Je pleegt dus gewoon een strafbaar feit als je oproept tot geweld, zoals meer dan de helft van de users in dit topic doen. Redelijk buitensporig ook, als er plaatjes gepost worden bij het met vlammenwerpers neerbranden van het Ghetto in Warschau? door de SS en dan een hartje erbij.
Frankrijk is nog steeds een functionerende democratie en blijkbaar vindt meer dan de helft van de bevolking daar het nog allemaal prima wat er gebeurd.
Ja. Dat zou je zo wel kunnen opvatten. Het is nog dat je zegt "ik vind het tijd" in plaats van "het wordt tijd" of "Laten we met een knokploeg naar Calais gaan", maar het is wel op het randje.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het tijd vind worden voor Franse knokploegen vanuit mijn zolderkamer in Boerenkoolstronkeradeel, roep ik dan op tot geweld?
Behoeft geen enkel voorstellingsvermogen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Laat het OM zich maar druk maken om de rovende, verkrachtende en moordende bendes die we straks misschien ook wel gaan zien in NLquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Dat zou je zo wel kunnen opvatten. Het is nog dat je zegt "ik vind het tijd" in plaats van "het wordt tijd" of "Laten we met een knokploeg naar Calais gaan", maar het is wel op het randje.
Ik denk dat er tegenwoordig zoveel geweldsoproepen op internet zijn dat het OM achter loopt met vervolgen, maar toch zou ik er maar mee uitkijken.
De wijkagent mag voortaan op bezoek komen als je je veelvuldig negatief uitlaat over vluchtelingen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Dat zou je zo wel kunnen opvatten. Het is nog dat je zegt "ik vind het tijd" in plaats van "het wordt tijd" of "Laten we met een knokploeg naar Calais gaan", maar het is wel op het randje.
Ik denk dat er tegenwoordig zoveel geweldsoproepen op internet zijn dat het OM achter loopt met vervolgen, maar toch zou ik er maar mee uitkijken.
Voor wat betreft het niet aanvragen van asiel in Frankrijk (of om het even in wat voor Schengen-land dan ook want daar gaat het hier om): het Verenigd Koninkrijk en Ierland zijn zo verstandig geweest om geen lid te worden van de Schengenzone. Asielaanvraag in een land lid van deze Schengenzone heeft dus verder geen invloed op het binnenkomen in het 'land van melk en honing'.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al heel lang af. Bovendien heb je in de tussentijd dan gewoon onderdak, medische zorg en scholing voor de kids.
Maar Engeland valt niet binnen de groep EU-landen waar je je als EU-burger moeiteloos kan vestigingen (dacht ik te hebben gelezen, maar weet niet zeker).
De echte reden is waarschijnlijk dat 80-90% van Calais geen recht heeft op asiel.
Dat dus. Niemand schijnt er zich van bewust te zijn. Althans veel te weinig mensen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:25 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je alleen maar te kijken maar zuid Amerikaanse steden als sau Paulo en rio. Een grote tering bende en iedereen ziet er uit als Memphis depay. Geheel volgens het Coudenhove-Kalergi plan.
Die gaan we zien; dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laat het OM zich maar druk maken om de rovende, verkrachtende en moordende bendes die we straks misschien ook wel gaan zien in NL
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Niemand schijnt er zich van bewust te zijn. Althans veel te weinig mensen.
Voor de onwetenden; google dat plan eens en je zult direct inzien wat er nu gaande is.
Aan de ene kant jammer dat ik het mee moet maken, aan de andere kant ben ik blij dat ik geen kinderen heb. Die gaan echt niet meer zo een fijne toekomst tegemoet als wij die gekend hebben.
Het probleem is juist dat veel te veel mensen geen kinderen (of te weinig) gekregen hebben in Europa!quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:44 schreef Geralt het volgende:
Aan de ene kant jammer dat ik het mee moet maken, aan de andere kant ben ik blij dat ik geen kinderen heb. Die gaan echt niet meer zo een fijne toekomst tegemoet als wij die gekend hebben.
Dat is inderdaad een dingetje ja. Nog een reden waarom het goed is om de migratie te stoppen en het om te draaien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat veel te veel mensen geen kinderen (of te weinig) gekregen hebben in Europa!
bootje richting Dover?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:15 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, ik snap echt niet dat de Franse regering dit maar laat doorsudderen. Tuig in een bootje en bulldozer door het kamp
Het probleem ligt bij de banken en dat iedereen al jaren op veel te grote voet leeft.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat veel te veel mensen geen kinderen (of te weinig) gekregen hebben in Europa!
Nee waar ze vandaan komenquote:
Stel je voor wat er elders in Europa nog allemaal onder de pet wordt gehouden van dit tuig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
Jezus, filmpje inmiddels afgekeken, maar het is in werkelijkheid dus echt VEEL, maar dan ook echt VEEL erger dan ik had gedacht!!!![]()
![]()
Dit zijn nu de 'slechtmensen'/PVV-stemmers/Tokkies waar de Goeddenkenden ons altijd zo voor waarschuwen. Niet die islamitische volksverhuizing is het gevaar, maar mensen zoals zij!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:16 schreef ToT het volgende:
Jezus, filmpje inmiddels afgekeken, maar het is in werkelijkheid dus echt VEEL, maar dan ook echt VEEL erger dan ik had gedacht!!!![]()
![]()
Inderdaad ja!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stel je voor wat er elders in Europa nog allemaal onder de pet wordt gehouden van dit tuig.
Ik snap dan ook werkelijk niet hoe sommigen hier nog steeds op "rechts" af kunnen geven en alles wat binnen komt, zielig vindt. Ja uiteraard zijn die monsters in Calais andere mensen dan wat er uit Syrië hier naar toe komt, maar je kunt het ook echt niet volkomen los van elkaar zien; het groeit Europa echt finaal boven het hoofd!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit zijn nu de 'slechtmensen'/PVV-stemmers/Tokkies waar de Goeddenkenden ons altijd zo voor waarschuwen. Niet die islamitische volksverhuizing is het gevaar, maar mensen zoals zij!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |