Wat is daar precies het praktisch nut van?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het moet gewoon op zijn objectiviteit beoordeeld worden. CK heeft nu eenmaal gezegd dat het zijn droom is om de Europese bevolking te vervangen door een Afrikaans-Aziatisch mengras. Daar valt niets op af te dingen. Ook niet dat zijn overige ideeen al voor een deel doorgang hebben gevonden binnen de EU.
Ga ik doen, maar bewaar dat voor het weekend. Zit nu mobiel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Pan-Europees, open grenzen, Ode an die Freude als Europees volkslied.
Kijk maar op zijn wiki-pagina.
Maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:02 schreef LXIV het volgende:
Ik zie dat er trouwens nog maar heel weinig topics over het CK-plan zijn. MIsschien is er toch nog teveel onbekendheid hiermee.
Een dom volk, wat gemakkelijk door een elite te besturen valt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat is daar precies het praktisch nut van?
Het wordt al meer BNW als je gaat beweren dat de huidige leiders zijn plan uitvoeren, maar het maakt het wel erg interessant. Vind ik althans.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een dom volk, wat gemakkelijk door een elite te besturen valt.
Het klinkt heel BNW, maar het is gewoon terug te vinden op wiki en ook in de door Oostenrijkse Schilder geposte documenten. Bestaande man, boeken van zijn hand.
Gewoon feiten dus. Niet te verwarren met die enorme hoop conspiracy-shit die er rondzwerft.
Ik weet niet of ze zijn plan uitvoeren. Ik weet wel dat ze de 9e symfonie als volkslied gekozen hebben en nog steeds de CK-prijs iutreiken. Ik weet wel dat het in ieder geval lijkt alsof ze zijn plan uitvoeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het wordt al meer BNW als je gaat beweren dat de huidige leiders zijn plan uitvoeren, maar het maakt het wel erg interessant. Vind ik althans.
Merkel heeft er al eentje geschaft.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn plan uitvoeren. Ik weet wel dat ze de 9e symfonie als volkslied gekozen hebben en nog steeds de CK-prijs iutreiken. Ik weet wel dat het in ieder geval lijkt alsof ze zijn plan uitvoeren.
Ik ga me inlezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zijn plan uitvoeren. Ik weet wel dat ze de 9e symfonie als volkslied gekozen hebben en nog steeds de CK-prijs iutreiken. Ik weet wel dat het in ieder geval lijkt alsof ze zijn plan uitvoeren.
Of de twijfelachtige brief van Albert Pike aan Guiseppe Mazzini. Die inhoud daarvan is ook vrij bizar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Verder is het ook nog maar de vraag of de protocollen wel een forgery zijn. De gebeurtenissen om ons heen lopen er parallel aan. En dat voor iets geschreven in het jaar 1905.
Yup, ben nog steeds benieuwd wat nou die mysterieuze doctrine van lucifer is wat atheisme en theisme zou moeten gaan vervangen. lijkt me nogal een opgave, de atheist toch weer iets te laten geloven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of de twijfelachtige brief van Albert Pike aan Guiseppe Mazzini. Die inhoud daarvan is ook vrij bizar.
http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
New age shizzle?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, ben nog steeds benieuwd wat nou die mysterieuze doctrine van lucifer is wat atheisme en theisme zou moeten gaan vervangen. lijkt me nogal een opgave, de atheist toch weer iets te laten geloven.
Geen flauw idee. Als ik iets zou moeten gokken zou het zijn: of onder dwang geloven, of iets enorm bizars. Bijvoorbeeld buitenaards leven waarvan we zouden afstammen en waar we contact mee zouden hebben of iets in die trant.quote:
Project blue beam dan wellicht. Google maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Als ik iets zou moeten gokken zou het zijn: of onder dwang geloven, of iets enorm bizars. Bijvoorbeeld buitenaards leven waarvan we zouden afstammen en waar we contact mee zouden hebben of iets in die trant.
Het lijkt me niet dat je de atheist anders nog aan een niet te bewijzen godheid kan krijgen.
Wel eens van gehoord, zal me er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Project blue beam dan wellicht. Google maar.
Ik ga pitten.
http://www.nu.nl/buitenla(...)alais-ontruimen.htmlquote:Frankrijk gaat het vluchtelingenkamp bij de havenstad Calais drastisch inkrimpen en ongeveer 800 tot duizend ontheemden zullen een goed heenkomen moeten zoeken. Dat hebben lokale autoriteiten vrijdag aangekondigd.
De vluchtelingen krijgen volgens Franse media vanaf maandag een week de tijd om te vertrekken. Ze krijgen een plek in een provisorisch aangelegd kamp met containers aangeboden.
In Calais wachten naar schatting 4.500 asielzoekers op een kans om illegaal naar Engeland over te steken.
Wat is het nou? 4000? 5000? 18000 zoals die vrouw in het filmpje beweert?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:44 schreef Infection het volgende:
Frankrijk gaat deel asielkamp Calais ontruimen
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)alais-ontruimen.html
Ik denk in ieder geval meer dan de media ons doet geloven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is het nou? 4000? 5000? 18000 zoals die vrouw in het filmpje beweert?
Ik las net het artikel op nu.nl en vroeg me ook af wat nu het juiste aantal is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is het nou? 4000? 5000? 18000 zoals die vrouw in het filmpje beweert?
Zorg dan wel dat de stuurhut goed afgegrendeld is want anders heb je binnen een mum van tijd een gekaapte veerboot ronddobberenquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:15 schreef Re het volgende:
Ik denk dat veerboten inzetten met de belofte naar GB te gaan en iedereen afzetten op St Kilda... iedereen blij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |