abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 februari 2016 @ 00:53:54 #76
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_159826587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:52 schreef Infection het volgende:

[..]

Staande houden en in een AZC plaatsen? En je denkt dat ze zich in een AZC wel gedragen?
Ik denk in ieder geval niet dat de huidige situatie daarvoor bevorderlijk is. Maar ik bedoel meer dat je óf de reguliere procedure moet volgen, of terug moet gaan. En diegenen die zich daar stelselmatig aan onttrekken, mogen wat mij betreft opgepakt worden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_159826589
Die jungle met hekken afzetten lijkt me sowieso wel een verstandige eerste stap, maar hoe sluit je 18.000 wilde bewapende idioten op in een omheining?
pi_159826593
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:52 schreef ToT het volgende:

[..]

In [BNW] zei men een paar jaar geleden dat Europa een grote migrantenstroom hier naar toe wilde laten komen voor sociale onlusten zodat ze een permanente noodtoestand kunnen behouden om het volk te onderdrukken.

En hee: NWS / Permanente noodtoestand Frankrijk
Dergelijke complottheorieën heb ik ook gelezen en ik begin ze zo langzamerhand ook te geloven.
Zo ook het verhaal van een 'volksvervanging' om een EU-superstaat door te drukken. Vluchtelingen hebben niets met de cultuur van een land, de oorspronkelijke bewoners wel. En dat komt de EU maar al te goed uit. Misschien ver gezocht, maar het klinkt allemaal niet eens zo heel gek. :')
pi_159826601
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:54 schreef ToT het volgende:
Die jungle met hekken afzetten lijkt me sowieso wel een verstandige eerste stap, maar hoe sluit je 18.000 wilde bewapende idioten op in een omheining?
Door middel van het leger in te zetten. Iedereen die niet luistert en alsnog probeert te ontsnappen met scherp beschieten, hoe hard het ook klinkt.
pi_159826612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:54 schreef Infection het volgende:

[..]

Dergelijke complottheorieën heb ik ook gelezen en ik begin ze zo langzamerhand ook te geloven.
Zo ook het verhaal van een 'volksvervanging' om een EU-superstaat door te drukken. Vluchtelingen hebben niets met de cultuur van een land, de oorspronkelijke bewoners wel. En dat komt de EU maar al te goed uit. Misschien ver gezocht, maar het klinkt allemaal niet eens zo heel gek. :')
Tja de "New world order" natte droom is 1 groot gemengd volk met 1 groot gemengde cultuur, het liefst met geen religie of hooguit een gematigde.
Met deze instroom zal de wereldreligie uiteindelijk de islam gaan worden en die is alles behalve gematigd, dus mocht dat echt het plan zijn, dan is dit toch wel een klein "oepsje" in het verhaal! ;)
pi_159826624
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Door middel van het leger in te zetten. Iedereen die niet luistert en alsnog probeert te ontsnappen met scherp beschieten, hoe hard het ook klinkt.
Volkomen mee eens, maar dan krijg je die paddovretende langharige treehuggers weer die zeggen dat geweld gebruiken tegen de noodlijdende medemens helemaal niet tof is, weet je wel hee.
pi_159826633
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Volkomen mee eens, maar dan krijg je die paddovretende langharige treehuggers weer die zeggen dat geweld gebruiken tegen de noodlijdende medemens helemaal niet tof is, weet je wel hee.
Klopt. Helaas zien veel mensen geen verschil tussen noodlijdende mensen en barbaren die zich voordoen als noodlijdende mensen.
pi_159826658
quote:
9s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:58 schreef Infection het volgende:

[..]

Klopt. Helaas zien veel mensen geen verschil tussen noodlijdende mensen en barbaren die zich voordoen als noodlijdende mensen.
:') Da's toch makkelijk?

Die meneer die op 1:20 aan het roepen is, is DUI-DE-LIJK noodlijdend, als je goed luistert naar wat hij roept! :Y
pi_159826686
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:00 schreef ToT het volgende:

[..]

:') Da's toch makkelijk?

Die meneer die op 1:20 aan het roepen is, is DUI-DE-LIJK noodlijdend, als je goed luistert naar wat hij roept! :Y
Ik hoor het niet helemaal vanwege de muziek eigenlijk. :P
pi_159826691
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:04 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik hoor het niet helemaal vanwege de muziek eigenlijk. :P
"MONEY! MONEY! MONEY!" Komt volgens mij ook elders in het filmpje nog voor.
pi_159826699
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:04 schreef ToT het volgende:

[..]

"MONEY! MONEY! MONEY!"
Ah, duidelijk. Dacht al iets te horen in die richting. Maar een goed voorbeeld van gelukzoekers inderdaad.
pi_159826706
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:05 schreef Infection het volgende:

[..]

Ah, duidelijk. Dacht al iets te horen in die richting. Maar een goed voorbeeld van gelukzoekers inderdaad.
Net als die oetlullen, die door de mevrouw in het filmpje in de OP aangehaald werden, die 2 mille netto per maand eisen.

:r Dit soort parasieten! En ze zien er ook nog niet eens zo heel erg Afrikaans uit.
pi_159826724
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Net als die oetlullen, die door de mevrouw in het filmpje in de OP aangehaald werden, die 2 mille netto per maand eisen.

[ afbeelding ]

:r Dit soort parasieten! En ze zien er ook nog niet eens zo heel erg Afrikaans uit.
Achja, de overheid trapt daar toch niet in. Alhoewel, niets verbaast me meer...
  donderdag 11 februari 2016 @ 01:09:05 #89
138876 Andromache
pi_159826732
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Dat hoeft nou niet van mij, maar wil je er uit, dan dwingen in het herverdelingsprogramma van Europa te gaan. Heb je daar direct aanvoer voor.
pi_159826744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:09 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dat hoeft nou niet van mij, maar wil je er uit, dan dwingen in het herverdelingsprogramma van Europa te gaan. Heb je daar direct aanvoer voor.
Het grootste gedeelte wat zich daar bevindt zijn geen normale vluchtelingen. Je kunt ze eigenlijk vergelijken met IS. Die wil je niet verdelen over Europa...
pi_159826749
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:09 schreef Andromache het volgende:

[..]

Wat in Calais zit komt allemaal uit veilige landen en heeft sowieso geen recht op asiel. :)
  donderdag 11 februari 2016 @ 01:11:16 #92
138876 Andromache
pi_159826755
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte wat zich daar bevindt zijn geen normale vluchtelingen. Je kunt ze eigenlijk vergelijken met IS. Die wil je niet verdelen over Europa...
Je moet het toch op de een of andere manier controleren, maar je hoeft je zelf niet als barbaar te gedragen. En dwingen tot de reguliere procedures betekent ook juridische grond tot uitzetting, wanneer van toepassing.
pi_159826765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja het gedrag wat er in het filmpje van de OP besproken wordt, zegt genoeg; nietsvermoedende mensen ineens met ijzeren staven bewerken en met 30 man bestormen, verkrachtingen, kinderen aanvallen, huizen van mensen binnenvallen en vreten wat je wil vreten en jatten wat je kunt, en slopen wat je niet mee kunt nemen enz enz enz.
pi_159826774
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Andromache het volgende:

[..]

Je moet het toch op de een of andere manier controleren, maar je hoeft je zelf niet als barbaar te gedragen. En dwingen tot de reguliere procedures betekent ook juridische grond tot uitzetting, wanneer van toepassing.
Hoe wil je het aanpakken? De riot police wordt al weggejaagd door dat tuig. Het KÁN alleen met bikkelharde hand.
pi_159826776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Andromache het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat ze zich niet zomaar overgeven en met je meegaan. Je zult ze dus met geweld uit dat kamp moeten halen. Het is niet zo dat als je aan ze vraagt om mee te gaan, ze met je mee zullen gaan.
  donderdag 11 februari 2016 @ 01:14:41 #96
138876 Andromache
pi_159826792
Nou, als ze lekker in het kamp willen blijven, en niemand er last van heeft, wat is dan nog het probleem? Sla elkaar lekker de harses in.
pi_159826797
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:14 schreef Andromache het volgende:
Nou, als ze lekker in het kamp willen blijven, en niemand er last van heeft, wat is dan nog het probleem? Sla elkaar lekker de harses in.
Je hebt het filmpje in de OP dus nog niet gezien. :)

Samenvatting:

quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:12 schreef ToT het volgende:

[..]

nietsvermoedende mensen ineens met ijzeren staven bewerken en met 30 man bestormen, verkrachtingen, kinderen aanvallen, huizen van mensen binnenvallen en vreten wat je wil vreten en jatten wat je kunt, en slopen wat je niet mee kunt nemen enz enz enz.
pi_159826805
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:14 schreef Andromache het volgende:
Kijk de video in de OP nog maar eens zou ik zeggen. Ze blijven niet in dat kamp, ze wandelen door de stad Calais en richten overal dood en verderf aan.
  donderdag 11 februari 2016 @ 01:16:48 #99
138876 Andromache
pi_159826815
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Kijk de video in de OP nog maar eens zou ik zeggen. Ze blijven niet in dat kamp, ze wandelen door de stad Calais en richten overal dood en verderf aan.
Ik bedoel dan ook een kamp met hogere muren, echt als een fort. Dat staat er nu niet. Als Israël het kan, moet Frankrijk het toch ook kunnen?
pi_159826817
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:16 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik bedoel dan ook een kamp met hogere muren, echt als een fort. Dat staat er nu niet. Als Israël het kan, moet Frankrijk het toch ook kunnen?
Om dat kamp heen bouwen terwijl die wilde beesten relaxed daar blijven zitten kijken hoe je het aan het bouwen bent?

Daarbij bouwen ze zo een constructie om over die muren heen te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')