Je praat over 18.000 (deels bewapende) mensen die je wil insluiten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:19 schreef Andromache het volgende:
Dan bouw je de ring wat uit. Voor zo ver dat nog kan in de richting van de bewoonde wereld.
Weet ik. Maar in Palestina is het ook gelukt. Er moet iets gebeuren om het te controleren. Toch? Of hoopt Hollande dat het vanzelf over gaat, met de vingers in de oren lalala neuriënd?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je praat over 18.000 bewapende mensen die je wil insluiten.
Hou het voorlopig maar op dat laatste.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in Palestina is het ook gelukt. Er moet iets gebeuren om het te controleren. Toch? Of hoopt Hollande dat het vanzelf over gaat, met de vingers in de oren lalala neuriënd?
Dacht je dat Israël het allemaal even vredelievend aanpakt?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in Palestina is het ook gelukt. Er moet iets gebeuren om het te controleren. Toch? Of hoopt Hollande dat het vanzelf over gaat, met de vingers in de oren lalala neuriënd?
Ja die bijten nogal terug. Dat wil je in Cailais zer zeker niet hebben, nee!quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:31 schreef topdeck het volgende:
Palestina taferelen wil je JUIST niet
Dat filmpje wat ik hierboven gepost heb is al weer aardig oud, maar het geeft wel een voorproefje wat 450.000 migranten kunnen aanrichten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:35 schreef opreis het volgende:
Als je ziet wat 18.000 van deze primitieven al aanrichten, moet je je voorstellen wat die 450.000 gezamelijk kunnen aanrichten. En denk maar niet ze lekker gaan intergreren, zodra ze niet krijgen wat ze willen verenigen ze zich met 100en en breken ze de hele boel af. Het is echt schandalig dat de regering dit toe staat en ik voel me ook oprecht in de steek gelaten.
Ja we moeten vluchtelingen helpen, maar de veiligheid van je eigen volk zou nooit in het geding moeten komen en dat gebeurd nu dus overduidelijk wel
Na dit voorval met Teun Voeten waarschijnlijk niet snel: http://nos.nl/artikel/208(...)allen-in-calais.htmlquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:57 schreef the-eye het volgende:
Wanneer gaan Sunny Bergman en Sofhie Hillebrandt daar een documentaire maken?
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Na dit voorval met Teun Voeten waarschijnlijk niet snel: http://nos.nl/artikel/208(...)allen-in-calais.html
gewoon een voorbeeld van negers. Negers, waar dan ook, hebben het vaak over de money, de ganja, de bitches. Vaak niet heel slim en zeer explosief. Wat ze hier doen en wie ze hier heeft toegelaten snap ik ook niks van. Ter verduidelijking: ik heb zelf ook in een vluchtelingenkamp gezeten pakweg 19 jaar geleden. Ook toen was het volk wat altijd voor problemen zorgden negers. Vaak Somaliërs of ander woestijnvolk die hier helemaal niks te zoeken hebben. Toen waren er niet zoveel als nu.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:05 schreef Infection het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Dacht al iets te horen in die richting. Maar een goed voorbeeld van gelukzoekers inderdaad.
Het feit dat iemand een echte vluchteling is wil niet per definitie zeggen dat die zich ook gaat gedragen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat filmpje wat ik hierboven gepost heb is al weer aardig oud, maar het geeft wel een voorproefje wat 450.000 migranten kunnen aanrichten.
Maar eerlijk is eerlijk; een groot deel van hen zal zich ook WÉL kunnen gedragen omdat dat oprecht echte vluchtelingen zijn.
Maar dan nog heb je VEEL te veel dolle parasitaire beesten er tussen zitten, of terroristen of mensen die vinden dat we onderworpen moeten worden als zij in voldoende grote getale zijn. (Dat zal gelukkig niet zo HEEL snel gebeuren, maar een "klein" beginnetje is al gemaakt natuurlijk.)
http://www.frontnational.com/?quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:11 schreef TheJanitor het volgende:
Is er ergens een statement van Frankrijk wat ze precies van plan zijn?
Dat dus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
Dat het moslims zijn is eigenlijk niet zo'n belangrijk gegeven. Het is een roversnest aan het worden omdat het iets is dat buiten de samenleving valt en dan maar een samenleving opzich wordt. Hier is het wellicht een idee om iedereen over heel frankrijk te parkeren en de individueen goed te scannen en evt. terug te sturen of te helpen waar nodig.
Het is niet volgens mij dat de burger dat kamp in gaat, maar dat ze er met 1000en tegelijk soms uit komen om te rellen etc.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:09 schreef Re het volgende:
waarom zou je als burger dat kamp ingaan eigenlijk?
Maar goed, best onhoudbare situatie daar, ben benieuwd hoe men dat wil oplossen
Ja doen ze inderdaad. Laatst was er een filmpje dat ze ergens massaal door een woonwijk liepen. Dat filmpje waar een lokale bewoner een geweer uit z'n huis gaat halen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is niet volgens mij dat de burger dat kamp in gaat, maar dat ze er met 1000en tegelijk soms uit komen om te rellen etc.
Oprechte vluchtelingen zitten niet in Calais.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat filmpje wat ik hierboven gepost heb is al weer aardig oud, maar het geeft wel een voorproefje wat 450.000 migranten kunnen aanrichten.
Maar eerlijk is eerlijk; een groot deel van hen zal zich ook WÉL kunnen gedragen omdat dat oprecht echte vluchtelingen zijn.
Maar dan nog heb je VEEL te veel dolle parasitaire beesten er tussen zitten, of terroristen of mensen die vinden dat we onderworpen moeten worden als zij in voldoende grote getale zijn. (Dat zal gelukkig niet zo HEEL snel gebeuren, maar een "klein" beginnetje is al gemaakt natuurlijk.)
Klopt, maar die 450.000 gaan ook niet allemaal naar Calais.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oprechte vluchtelingen zitten niet in Calais.
Je begrijpt er allemaal vrij weinig van.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
18.000 dus nu al in Calais.
Maar Jesse Klaver (GroenLinks) wil er nog eens 500.000 bij hebben in Europa.
De getikteling.
En en grot deel hiervan hebben ze dus inmiddels zelf platgeband.quote:
Hoe komen ze aan al die spullen eigenlijk om dat allemaal te bouwen? Hoe kunnen daar winkels zijn als die lui zogezegd niets hebben... Of wat is de valuta daar dan. Jatten ze de "bouwmaterialen" uit de omgeving of wat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En en grot del hiervan hebben ze dus inmiddels zelf platgeband.
Ik denk idd dat het een heel groot deel allemaal jatwerk is, ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:35 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan al die spullen eigenlijk om dat allemaal te bouwen? Hoe kunnen daar winkels zijn als die lui zogezegd niets hebben... Of wat is de valuta daar dan. Jatten ze de "bouwmaterialen" uit de omgeving of wat?
Kam het filmpje nu niet kijken. Maar je zou er maar wonen zeg, als oorspronkelijke bewoner. Die jungle groeit en groeit maar voor je het weet zit je er net naast...quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het een heel groot deel allemaal jatwerk is, ja.
In het filmpje wordt sowieso ook al gezegd dat ze doodleuk bij mensen het huis in komen lopen en daar alles meejatten wat ze maar mee kunnen nemen, en dat deze huizen die te dicht bij die jungle staan, om deze reden dan ook allemaal ontruimd worden.
Tja dan kan ik me best voorstellen dat ze die huizen dan ook helemaal gaan ontmantelen voor bouwmaterialen.
Geld alleen voor de originele bevolking natuurlijk, niet voor haatbaarden en rovers.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Artikel 131
Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
1Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Ja ik haal dit ook al langer aan, europa wordt steeds meer een 2e brazilië, of we dat willen laten voltrekken is dus aan ons, of we doen er nu iets tegen of we zitten straks in een rovers-samenleving, drugs drugs drugs, bendes bendes bendes, allah ackbar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Braziliaanse favela's, nu ook in West-Europa.
Maar blijven we wel lekker tolerant en liberaal.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:00 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja ik haal dit ook al langer aan, europa wordt steeds meer een 2e brazilië, of we dat willen laten voltrekken is dus aan ons, of we doen er nu iets tegen of we zitten straks in een rovers-samenleving, drugs drugs drugs, bendes bendes bendes, allah ackbar.
Het filmpje is het kijken zeer zeker waard. Ik was echt met stomheid geslagen!quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:55 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Kam het filmpje nu niet kijken. Maar je zou er maar wonen zeg, als oorspronkelijke bewoner. Die jungle groeit en groeit maar voor je het weet zit je er net naast...
Ja want we komen tenslotte allemaal op tv (amerika)quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar blijven we wel lekker tolerant en liberaal.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:57 schreef the-eye het volgende:
Wanneer gaan Sunny Bergman en Sofhie Hillebrandt daar een documentaire maken?
Kinderen moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat veel te veel mensen geen kinderen (of te weinig) gekregen hebben in Europa!
Stom, ik las 45.000.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar die 450.000 gaan ook niet allemaal naar Calais.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |