Dat is het. Iedereen in zo'n kamp is zelf ook vogelvrij, onthoudbare situatie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
Dat het moslims zijn is eigenlijk niet zo'n belangrijk gegeven. Het is een roversnest aan het worden omdat het iets is dat buiten de samenleving valt en dan maar een samenleving opzich wordt. Hier is het wellicht een idee om iedereen over heel frankrijk te parkeren en de individueen goed te scannen en evt. terug te sturen of te helpen waar nodig.
Als met name Frankrijk dit hier laat sudderen zijn de gevolgen inderdaad niet te overzien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
En zo zal Europa steeds verder door blijven rotten, in rap tempo richting de afgrond. Ik durf me er bijna geen voorstelling van te maken hoe dit het er over een paar generaties uit ziet.
Artikel 131quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor ouderwetse knokploegen die Calais gaan ontdoen van dit gespuis. Van de Franse overheid hoeven de burgers niets te verwachten.
Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Artikel 131
Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
1Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.
Nog beter, maar dat gebeurt toch niet. Kans op een volksopstand is groter.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.
Dit jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:58 schreef maryen65 het volgende:
Respect voor deze vrouw![]()
De Fransen zijn altijd zo goed met blokkades en demonstraties, waarom zetten ze Calais niet vast?
Gewoon een politieactie afdwingen. Je zal er maar wonen
Ik heb het al vaker gezegd, ik snap echt niet dat de Franse regering dit maar laat doorsudderen. Tuig in een bootje en bulldozer door het kampquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |