abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159822689
Franse mevrouw die haar hele leven in het gezellige Calais woonde...

Ach er kwamen vluchtelingen die konden wij wel helpen.... Toen ontstond er een 'tweede stad' van duizenden migranten. Een afgesloten Moslim-gebied(!) waar de politie niet mag komen en de rest, zoals men zegt is geschiedenis. De stad heeft dagelijks te maken met verkrachtingen, intimidatie en geweld en de politie en burgers zijn machteloos.
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:31:53 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_159822725
Ach, gewoon een incident.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_159822738
#jesuisklaardermee
pi_159822937
Ik zou een Samsung SGR-A1 in m'n tuin plaatsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 22:37:49 ]
pi_159822941
18.000 dus nu al in Calais.

Maar Jesse Klaver (GroenLinks) wil er nog eens 500.000 bij hebben in Europa.

De getikteling.
pi_159822991
Goede TT wel.
pi_159823151
Tja dat krijg je dus als je iedereen aan hun lot overlaat. Komt er iemand met een gedegen plan (klaver) dan is de wereld te klein.

Maar ondertussen komen er meer en meer van dit soort haarden en de regerende partijen, met name de VVD en hun kiezers laten het allemaal gebeuren...

Ik begrijp er niets van...
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:50:37 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159823463
Niet bang zijn, gewoon deze culturele verrijking omarmen.
pi_159823477
Het is aan de regering in Parijs om dat probleem op te lossen. Desnoods zetten ze het leger in.
Ура для россии
pi_159823724
Dat het moslims zijn is eigenlijk niet zo'n belangrijk gegeven. Het is een roversnest aan het worden omdat het iets is dat buiten de samenleving valt en dan maar een samenleving opzich wordt. Hier is het wellicht een idee om iedereen over heel frankrijk te parkeren en de individueen goed te scannen en evt. terug te sturen of te helpen waar nodig.
pi_159823787
Respect voor deze vrouw ^O^

De Fransen zijn altijd zo goed met blokkades en demonstraties, waarom zetten ze Calais niet vast?
Gewoon een politieactie afdwingen. Je zal er maar wonen
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_159823823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:57 schreef Beathoven het volgende:
Dat het moslims zijn is eigenlijk niet zo'n belangrijk gegeven. Het is een roversnest aan het worden omdat het iets is dat buiten de samenleving valt en dan maar een samenleving opzich wordt. Hier is het wellicht een idee om iedereen over heel frankrijk te parkeren en de individueen goed te scannen en evt. terug te sturen of te helpen waar nodig.
Dat is het. Iedereen in zo'n kamp is zelf ook vogelvrij, onthoudbare situatie.
pi_159823878
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor ouderwetse knokploegen die Calais gaan ontdoen van dit gespuis. Van de Franse overheid hoeven de burgers niets te verwachten.
pi_159823883
Gewoon het leger inzetten en dat hele kamp ontruimen. Vervolgens alle gelukszoekers uitzetten.
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:02:07 #15
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159823893
En zo zal Europa steeds verder door blijven rotten, in rap tempo richting de afgrond. Ik durf me er bijna geen voorstelling van te maken hoe dit het er over een paar generaties uit ziet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159823957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
En zo zal Europa steeds verder door blijven rotten, in rap tempo richting de afgrond. Ik durf me er bijna geen voorstelling van te maken hoe dit het er over een paar generaties uit ziet.
Als met name Frankrijk dit hier laat sudderen zijn de gevolgen inderdaad niet te overzien.
pi_159823968
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor ouderwetse knokploegen die Calais gaan ontdoen van dit gespuis. Van de Franse overheid hoeven de burgers niets te verwachten.
Artikel 131
Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
1Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 23:06:53 ]
pi_159824028
Gewoon afsluiten, volledig platbranden en er een mooi park van maken.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159824030
Dat Franse volk is toch altijd zo van de boel platleggen als ze hun zin niet krijgen. Waar zijn ze nu?
pi_159824091
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Artikel 131
Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
1Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:10:02 #21
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159824148
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, dus? Die Fransen moeten gewoon het heft in eigen hand nemen. Brandbommen op dat kamp.
Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159824176
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Of anders de humane oplossing, allemaal in bussen laden richting het zuiden en daar op een gammel bootje zetten en een flinke trap richting Libië geven.
Nog beter, maar dat gebeurt toch niet. Kans op een volksopstand is groter. :D
pi_159824272
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:58 schreef maryen65 het volgende:
Respect voor deze vrouw ^O^

De Fransen zijn altijd zo goed met blokkades en demonstraties, waarom zetten ze Calais niet vast?
Gewoon een politieactie afdwingen. Je zal er maar wonen
Dit ja :)
pi_159824332
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker gezegd, ik snap echt niet dat de Franse regering dit maar laat doorsudderen. Tuig in een bootje en bulldozer door het kamp
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:20:09 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159824483
Waarom vragen deze mensen eigenlijk niet gewoon asiel aan in Frankrijk? Als ze een geldige status hebben dan krijgen ze die toch? Kunnen ze alsnog migreren (legaal) naar Engeland.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')