Mijn god.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
De TT is aangepast omdat het niet duidelijk was waar het topic over ging.
Een slotje lijkt me niet nodig aangezien het nieuws is.
Ok, maar ga dan niet je eigen topic om zeep helpen.quote:
Dat bleek al snel. Je was zelf de eerste met een cynische post.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, maar ga dan niet je eigen topic om zeep helpen.
Andere users vinden het misschien wel een discussie waard.
Dat is ook niet verboden.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bleek al snel. Je was zelf de eerste met een cynische post.
Laat maarquote:
Hé, maar als er dan een NWS-topic geopend wordt waarvan (nog) niet duidelijk is wat de afkomst van de dader is, dan maken we er toch gewoon alsnog een lekker suggestief topic van? Een dag niet gekotst op allochtonen is immers een dag niet geFok!t.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef MisterCe het volgende:
Ik durf met wie dan ook voor EUR 50,- te wedden dat ik kan omschrijven hoe deze jongen eruit ziet.Dit zou onmogelijk moeten zijn aangezien ik de dader niet ken. Dit meen ik serieus, als ik win krijg ik EUR 50,- maar als ik verlies dan krijgt de ander EUR 100,-
Wie durft de weddenschap aan?
Is dit een weddenschap? Hoe weet jij waar ik op zou wedden? Ben jij misschien hier de racist?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hé, maar als er dan een NWS-topic geopend wordt waarvan (nog) niet duidelijk is wat de afkomst van de dader is, dan maken we er toch gewoon alsnog een lekker suggestief topic van? Een dag niet gekotst op allochtonen is immers een dag niet geFok!t.
Of jij stopt even met het verneuken van elk topic waar je post.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Is dit een weddenschap? Hoe weet jij waar ik op zou wedden? Ben jij misschien hier de racist?
Verneuken? Ik doe een serieus aanbod. Ik durf de weddenschap echt aan. Maar voordat ik al iets zei begon die dame meteen over allochtonen. Ik denk toch dat je voor xenofobische uitingen bij haar moet zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of jij stopt even met het verneuken van elk topic waar je post.
Dergelijk kleutergedrag wordt verwijderd ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Verneuken? Ik doe een serieus aanbod. Ik durf de weddenschap echt aan. Maar voordat ik al iets zei begon die dame meteen over allochtonen. Ik denk toch dat je voor xenofobische uitingen bij haar moet zijn.
Ik zie dat mijn post is verwijderd. Ligt wedden gevoelig hier?
Lekker duidelijk man, met allemaal voorbeelden ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben specularium en Leandra de opdracht om NWS kapot te maken?
ze boeken in ieder geval succes na succes
Leandra is een vrouw.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
Omdat je het niet van mij kan winnen in een ander topic moet je zo nodig in weer een ander topic al mijn berichten verwijderen met een kut smoes ? meneer Leandra ?
Dit is dan - hou het maar gewoon bij het topic - zijn smoes om mij relevante postings te verwijderen.
Ja met deze melding geef ik me gewonnen lang leve de censuur .
Het heeft geen bal met "winnen" of een ander topic te maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
Omdat je het niet van mij kan winnen in een ander topic moet je zo nodig in weer een ander topic al mijn berichten verwijderen met een kut smoes ? meneer Leandra ?
Dit is dan - hou het maar gewoon bij het topic - zijn smoes om mij relevante postings te verwijderen.
Ja met deze melding geef ik me gewonnen lang leve de censuur .
Vertel eens wat was er of topic aan mijn reacties ?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft geen bal met "winnen" of een ander topic te maken.
Je bent off-topic en generaliserend bezig in het topic waar ik je op aangesproken heb.
Wat je in een datingprogramma gezien hebt heeft niets met het topic te maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:06 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Vertel eens wat was er of topic aan mijn reacties ?
Onderbouw je argument eens
Spijkers op laag water zoeken dus.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat je in een datingprogramma gezien hebt heeft niets met het topic te maken.
Nee, je was post na post generaliserend en off-topic bezig, en dat was de grens.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoeken dus.
The Island is zo bie zo geen dating programma maar een survival programma waarin 15 mensen moeten overleven zonder hulp.
Je roept maar wat
Af en toe mag ik graag mijn mening een beetje onderbouwen met voorbeelden uit de praktijk snap je dat ?
Ik zal proberen om alleen nog op gelijk gestemde reacties te reageren zodat ik de mening van anderen ga belonen met mijn steun. En ik zal proberen te vermijden om mijn eigen mening te ventileren zodat ik niet meer verwijderd word en of geband.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je was post na post generaliserend en off-topic bezig, en dat was de grens.
Nee, de posts zijn terecht verwijderd. Had voor de rest vrij weinig met het onderwerp de maken. Accepteer de ingreep en laat het rusten.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:52 schreef MMXMMX het volgende:
En toen werd het stil![]()
Wie zwijgt stemt toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |