In je tweede zin hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het aan de mods ligt? Ik vroeg enkel om zo nu en dan wat consequent te zijn.
En hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten.
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit te leggen wie Gelly is; ik draai onderhand ook alweer wat jaren mee. Ik ga me hier verder ook niet mee bemoeien, maar ik wil nog wel zeggen dat je het misschien een beetje te persoonlijk opvat.
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:12 schreef 99.999 het volgende:
Volgens mij werd het weggehaald omdat jij moslimobsessie weer eens niet voor je kon houden. Waarom moet ieder mogelijk topic zo nodig in die richting verkloot worden? Wat voor plezier haal jij daaruit?
Als geen enkele regel in beton is gegoten, dan kun je net zo goed de richtlijnen uit de OP weghalen. Kennelijk mag dan gewoon alles.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij leg ik prima en helder uit hoe ik het zie dus je hoeft niet voor mij te spreken
geen enkele regel op fok! is set in stone en dat is net als jij niet iets van gister
Tenzij je je-weet-wel-wie bent....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:45 schreef sp3c het volgende:
sommige dingen mogen minder vaak dan andere dingen, vandaar die richtlijnen
zo werkt het al 100 jaar
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....
[..]
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.
Wat me opviel was je nogal sneue poging om er weer een moslimtopic van te maken en zo het topic kapot te trollen. Daar heb ik een opmerking over gemaakt. Meer hoef je er echt niet achter te zoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....
[..]
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.
Done, zou je daar zelf ook aan willen denken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:34 schreef gelly het volgende:
Hallo.
Kan deze topic titel veranderd worden in iets wat meer overeenkomt met de inhoud?
NWS / EU ministers BuZa: 'Turkije moet grens openen'
+Cold Casesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
Btw kan dat Misdaad subforum eigenlijk niet opnieuw geopend worden? Kunnen jullie dat eens vragen? En dan als Real Crime oid.
Hier moet je zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef BoneThugss het volgende:
@Reya. Ik heb werkelijk niks gezegd wat niet kon. Complete willekeur dit.
Bedankt. Maar mijn vraag blijft gewoon staan, hoezo 'kan TS zich niet gedragen', dat is echt onzin.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier moet je zijnPOL / [POL-Feedback] Lees eerst de openingspost.
Als het over een POL topic gaat (en dat lijkt het te gaan), dan kun je je commentaar daarover beter in de door 99.999 gelinkte POL FB kwijt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bedankt. Maar mijn vraag blijft gewoon staan, hoezo 'kan TS zich niet gedragen', dat is echt onzin.
Aah, ja, bedankt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het over een POL topic gaat (en dat lijkt het te gaan), dan kun je je commentaar daarover beter in de door 99.999 gelinkte POL FB kwijt.
Dit is de NWS FB.
wie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.
K*. Hollandersquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.
De TT is aangepast omdat het niet duidelijk was waar het topic over ging.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef tong80 het volgende:
Als je de TT kunt veranderen kun je ook een slotje zetten.
NWS / Ajax-supporter hangt pop Vermeer aan de strop
Bij deze het verzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |