Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Ik ook niet. Ik ben tegen het onmogelijk maken van discussies. Maar als TS met zo'n topic komt dan moet hij ook tegen kritische vragen kunnen. En het moet niet zo zijn dat een mod meteen mijn post weghaalt omdat deze kritisch ingaat op de OP van TS en omdat er een mening van TS wordt gevraagd.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
Danny heeft zelf geadviseerd om met topics te komen als je vindt dat NWS te veel wordt gedomineerd door vluchtelingen/asielzoekers/moslimtopics. Gelly geeft daar gehoor aan, dus ik zie het probleem niet.
Ik kan hier niet over oordelen omdat ik de oorspronkelijke posts al niet meer heb gezien.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben tegen het onmogelijk maken van discussies. Maar als TS met zo'n topic komt dan moet hij ook tegen kritische vragen kunnen. En het moet niet zo zijn dat een mod meteen mijn post weghaalt omdat deze kritisch ingaat op de OP van TS en omdat er een mening van TS wordt gevraagd.
'Laat ik eens 80 topics maken over hoe kut Brabanders zijn, moeten ze het maar niet de hele tijd over vluchtelingen hebben'.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
Danny heeft zelf geadviseerd om met topics te komen als je vindt dat NWS te veel wordt gedomineerd door vluchtelingen/asielzoekers/moslimtopics. Gelly geeft daar gehoor aan, dus ik zie het probleem niet.
Ja maar ja, dat ligt voor de hand als de grote baas adviseert om zelf met onderwerpen te komen. Daarom is het ook geen oplossing voor het punt dat er veel vluchtelingentopics zijn. Het enige dat mijns inziens zin heeft, is meedoen met de discussie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Laat ik eens 80 topics maken over hoe kut Brabanders zijn, moeten ze het maar niet de hele tijd over vluchtelingen hebben'.
Vind ik persoonlijk erg kinderachtig.
En laat discussie nou net hetgene zijn waar Gelly totaal niet op uit is....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ja, dat ligt voor de hand als de grote baas adviseert om zelf met onderwerpen te komen. Daarom is het ook geen oplossing voor het punt dat er veel vluchtelingentopics zijn. Het enige dat mijns inziens zin heeft, is meedoen met de discussie.
In het gros van de vluchtelingentopics is ook niet iedereen op discussie uit. Sommige mensen gaat het voornamelijk om 'zie je wel, die vluchtelingen weer'. En ik wil Gelly niet verdedigen, maar ik heb wel begrip voor zijn frustratie.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En laat discussie nou net hetgene zijn waar Gelly totaal niet op uit is....
Meedoen met de discussie is veel constructiever als je per topic bekijkt of het eigenlijk wel waar is wat er allemaal wordt gezegd. En deel van de topics zijn half verzonnen propaganda met oude beelden om maar zo veel mogelijk te polariseren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ja, dat ligt voor de hand als de grote baas adviseert om zelf met onderwerpen te komen. Daarom is het ook geen oplossing voor het punt dat er veel vluchtelingentopics zijn. Het enige dat mijns inziens zin heeft, is meedoen met de discussie.
Bedoel je het tegengeluid van Gelly? Ik denk dat dat geen effect heeft maar wel begrijpelijk is. Verder ben ik het natuurlijk met je eens.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meedoen met de discussie is veel constructiever als je per topic bekijkt of het eigenlijk wel waar is wat er allemaal wordt gezegd. En deel van de topics zijn half verzonnen propaganda met oude beelden om maar zo veel mogelijk te polariseren.
Ik ben er meer voor om bestaande topics met feiten te ontkrachten ipv zo'n 'tegengeluid'.
Ik bedoelde eigenlijk ook de originele TT van het topic over het bezwangeren van dat 15-jarige meisje, en dat die Pool niet vergiftigd is door een Brabantse bloemenkweker komt al snel genoeg in het topic naar boven, maar ook daar zou het imho ook overdreven zijn als het wel in Brabant was geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:32 schreef Disana het volgende:
Leandra, ik deel je bezwaar tegen de TT's niet. Uitgezonderd misschien de 'Brabantse Cultuurparel' vind ik ze niet opruiender of stigmatiserender dan wat we hier meestal aantreffen. Kun je uitleggen wat je bedoelt, of valt dat buiten FB.
Gelly is een user die je soms maandenlang niet op FOK! ziet. Nu is hij ineens weer terug. Doorgaans doet hij in NWS niks anders dan mekkeren in NWS-FB. Het gezeik met deze vent was er al toen ik NWS-mod was; en dat is alweer 7 jaar geleden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
In het gros van de vluchtelingentopics is ook niet iedereen op discussie uit. Sommige mensen gaat het voornamelijk om 'zie je wel, die vluchtelingen weer'. En ik wil Gelly niet verdedigen, maar ik heb wel begrip voor zijn frustratie.
Ah oké, dan begrijp ik wat je bedoelt. Dank voor de verklaring.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook de originele TT van het topic over het bezwangeren van dat 15-jarige meisje, en dat die Pool niet vergiftigd is door een Brabantse bloemenkweker komt al snel genoeg in het topic naar boven, maar ook daar zou het imho ook overdreven zijn als het wel in Brabant was geweest.
Je hoeft me niet uit te leggen wie Gelly is; ik draai onderhand ook alweer wat jaren mee. Ik ga me hier verder ook niet mee bemoeien, maar ik wil nog wel zeggen dat je het misschien een beetje te persoonlijk opvat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelly is een user die je soms maandenlang niet op FOK! ziet. Nu is hij ineens weer terug. Doorgaans doet hij in NWS niks anders dan mekkeren in NWS-FB. Het gezeik met deze vent was er al toen ik NWS-mod was; en dat is alweer 7 jaar geleden.
Gelly opent deze topics niet om te discussiëren, maar puur om zijn (vermeende) punt te maken. En dankzij bilmaatje 99.999 worden kritische posts aan zijn adres verwijderd uit het topic...
Volgens mij werd het weggehaald omdat jij moslimobsessie weer eens niet voor je kon houden. Waarom moet ieder mogelijk topic zo nodig in die richting verkloot worden? Wat voor plezier haal jij daaruit?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben tegen het onmogelijk maken van discussies. Maar als TS met zo'n topic komt dan moet hij ook tegen kritische vragen kunnen. En het moet niet zo zijn dat een mod meteen mijn post weghaalt omdat deze kritisch ingaat op de OP van TS en omdat er een mening van TS wordt gevraagd.
Kinderachtig is het zeker maar het is wel wat Danny adviseert en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten metenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Laat ik eens 80 topics maken over hoe kut Brabanders zijn, moeten ze het maar niet de hele tijd over vluchtelingen hebben'.
Vind ik persoonlijk erg kinderachtig.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kinderachtig is het zeker maar het is wel wat Danny adviseert en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten.
Uiteraard, het ligt aan de mods, heb je mijn andere post ook gelezen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kinderachtig is het zeker maar het is wel wat Danny adviseert en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten.
Nee, je off-topic pogingen om je wat zieke obsessie door te drijven worden verwijderd. Nu niet de boel gaan verdraaien elfje. Al is dat iets waar je ook al jaren bedreven in bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelly is een user die je soms maandenlang niet op FOK! ziet. Nu is hij ineens weer terug. Doorgaans doet hij in NWS niks anders dan mekkeren in NWS-FB. Het gezeik met deze vent was er al toen ik NWS-mod was; en dat is alweer 7 jaar geleden.
Gelly opent deze topics niet om te discussiëren, maar puur om zijn (vermeende) punt te maken. En dankzij bilmaatje 99.999 worden kritische posts aan zijn adres verwijderd uit het topic...
Waar zeg ik dat het aan de mods ligt? Ik vroeg enkel om zo nu en dan wat consequent te zijn. En ik heb je andere post ook gelezen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard, het ligt aan de mods, heb je mijn andere post ook gelezen?
volgens mij leg ik prima en helder uit hoe ik het zie dus je hoeft niet voor mij te sprekenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
sp3c weet ook best hoe het werkt, maar hij wil het niet toegeven.
Hoe zouden we jouw obsessie met Elfletterig dan moeten omschrijven?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je off-topic pogingen om je wat zieke obsessie door te drijven worden verwijderd. Nu niet de boel gaan verdraaien elfje. Al is dat iets waar je ook al jaren bedreven in bent.
beiden zijn wegquote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je off-topic pogingen om je wat zieke obsessie door te drijven worden verwijderd. Nu niet de boel gaan verdraaien elfje. Al is dat iets waar je ook al jaren bedreven in bent.
Medelijden dekt de lading het beste denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe zouden we jouw obsessie met Elfletterig dan moeten omschrijven?
In je tweede zin hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het aan de mods ligt? Ik vroeg enkel om zo nu en dan wat consequent te zijn.
En hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
en andersom lijk je er ook totaal geen problemen mee te hebben. Niet teveel met twee maten meten.
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit te leggen wie Gelly is; ik draai onderhand ook alweer wat jaren mee. Ik ga me hier verder ook niet mee bemoeien, maar ik wil nog wel zeggen dat je het misschien een beetje te persoonlijk opvat.
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:12 schreef 99.999 het volgende:
Volgens mij werd het weggehaald omdat jij moslimobsessie weer eens niet voor je kon houden. Waarom moet ieder mogelijk topic zo nodig in die richting verkloot worden? Wat voor plezier haal jij daaruit?
Als geen enkele regel in beton is gegoten, dan kun je net zo goed de richtlijnen uit de OP weghalen. Kennelijk mag dan gewoon alles.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij leg ik prima en helder uit hoe ik het zie dus je hoeft niet voor mij te spreken
geen enkele regel op fok! is set in stone en dat is net als jij niet iets van gister
Tenzij je je-weet-wel-wie bent....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:45 schreef sp3c het volgende:
sommige dingen mogen minder vaak dan andere dingen, vandaar die richtlijnen
zo werkt het al 100 jaar
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....
[..]
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.
Wat me opviel was je nogal sneue poging om er weer een moslimtopic van te maken en zo het topic kapot te trollen. Daar heb ik een opmerking over gemaakt. Meer hoef je er echt niet achter te zoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vat niks persoonlijk op. Ik stoor me eraan dat mijn post wordt verwijderd terwijl er inhoudelijk niks in staat dat niet door de beugel kan. Ja, ik lokte Gelly een beetje uit de tent, maar als dat ook al niet meer mag....
[..]
Ik had het over migranten. Jij bent degene die er in NWS-feedback moslims en een moslimobsessie van maakt. Overigens was het Gelly die meteen al in de OP de suggestie wekte dat de katholieke kerk dit gedrag aanmoedigt. Maar daarover hoor ik je dan weer niet mekkeren. Het is illustratief voor je vooringenomenheid.
Done, zou je daar zelf ook aan willen denken?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:34 schreef gelly het volgende:
Hallo.
Kan deze topic titel veranderd worden in iets wat meer overeenkomt met de inhoud?
NWS / EU ministers BuZa: 'Turkije moet grens openen'
+Cold Casesquote:Op zaterdag 6 februari 2016 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
Btw kan dat Misdaad subforum eigenlijk niet opnieuw geopend worden? Kunnen jullie dat eens vragen? En dan als Real Crime oid.
Hier moet je zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:32 schreef BoneThugss het volgende:
@Reya. Ik heb werkelijk niks gezegd wat niet kon. Complete willekeur dit.
Bedankt. Maar mijn vraag blijft gewoon staan, hoezo 'kan TS zich niet gedragen', dat is echt onzin.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier moet je zijnPOL / [POL-Feedback] Lees eerst de openingspost.
Als het over een POL topic gaat (en dat lijkt het te gaan), dan kun je je commentaar daarover beter in de door 99.999 gelinkte POL FB kwijt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bedankt. Maar mijn vraag blijft gewoon staan, hoezo 'kan TS zich niet gedragen', dat is echt onzin.
Aah, ja, bedankt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het over een POL topic gaat (en dat lijkt het te gaan), dan kun je je commentaar daarover beter in de door 99.999 gelinkte POL FB kwijt.
Dit is de NWS FB.
wie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.
K*. Hollandersquote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ook een brabander bent.
De TT is aangepast omdat het niet duidelijk was waar het topic over ging.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:55 schreef tong80 het volgende:
Als je de TT kunt veranderen kun je ook een slotje zetten.
NWS / Ajax-supporter hangt pop Vermeer aan de strop
Bij deze het verzoek.
Mijn god.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
De TT is aangepast omdat het niet duidelijk was waar het topic over ging.
Een slotje lijkt me niet nodig aangezien het nieuws is.
Ok, maar ga dan niet je eigen topic om zeep helpen.quote:
Dat bleek al snel. Je was zelf de eerste met een cynische post.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, maar ga dan niet je eigen topic om zeep helpen.
Andere users vinden het misschien wel een discussie waard.
Dat is ook niet verboden.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bleek al snel. Je was zelf de eerste met een cynische post.
Laat maarquote:
Hé, maar als er dan een NWS-topic geopend wordt waarvan (nog) niet duidelijk is wat de afkomst van de dader is, dan maken we er toch gewoon alsnog een lekker suggestief topic van? Een dag niet gekotst op allochtonen is immers een dag niet geFok!t.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:51 schreef MisterCe het volgende:
Ik durf met wie dan ook voor EUR 50,- te wedden dat ik kan omschrijven hoe deze jongen eruit ziet.Dit zou onmogelijk moeten zijn aangezien ik de dader niet ken. Dit meen ik serieus, als ik win krijg ik EUR 50,- maar als ik verlies dan krijgt de ander EUR 100,-
Wie durft de weddenschap aan?
Is dit een weddenschap? Hoe weet jij waar ik op zou wedden? Ben jij misschien hier de racist?quote:Op zondag 7 februari 2016 14:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hé, maar als er dan een NWS-topic geopend wordt waarvan (nog) niet duidelijk is wat de afkomst van de dader is, dan maken we er toch gewoon alsnog een lekker suggestief topic van? Een dag niet gekotst op allochtonen is immers een dag niet geFok!t.
Of jij stopt even met het verneuken van elk topic waar je post.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:59 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Is dit een weddenschap? Hoe weet jij waar ik op zou wedden? Ben jij misschien hier de racist?
Verneuken? Ik doe een serieus aanbod. Ik durf de weddenschap echt aan. Maar voordat ik al iets zei begon die dame meteen over allochtonen. Ik denk toch dat je voor xenofobische uitingen bij haar moet zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of jij stopt even met het verneuken van elk topic waar je post.
Dergelijk kleutergedrag wordt verwijderd ja.quote:Op zondag 7 februari 2016 15:05 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Verneuken? Ik doe een serieus aanbod. Ik durf de weddenschap echt aan. Maar voordat ik al iets zei begon die dame meteen over allochtonen. Ik denk toch dat je voor xenofobische uitingen bij haar moet zijn.
Ik zie dat mijn post is verwijderd. Ligt wedden gevoelig hier?
Lekker duidelijk man, met allemaal voorbeelden ook.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben specularium en Leandra de opdracht om NWS kapot te maken?
ze boeken in ieder geval succes na succes
Leandra is een vrouw.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
Omdat je het niet van mij kan winnen in een ander topic moet je zo nodig in weer een ander topic al mijn berichten verwijderen met een kut smoes ? meneer Leandra ?
Dit is dan - hou het maar gewoon bij het topic - zijn smoes om mij relevante postings te verwijderen.
Ja met deze melding geef ik me gewonnen lang leve de censuur .
Het heeft geen bal met "winnen" of een ander topic te maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:02 schreef MMXMMX het volgende:
Omdat je het niet van mij kan winnen in een ander topic moet je zo nodig in weer een ander topic al mijn berichten verwijderen met een kut smoes ? meneer Leandra ?
Dit is dan - hou het maar gewoon bij het topic - zijn smoes om mij relevante postings te verwijderen.
Ja met deze melding geef ik me gewonnen lang leve de censuur .
Vertel eens wat was er of topic aan mijn reacties ?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft geen bal met "winnen" of een ander topic te maken.
Je bent off-topic en generaliserend bezig in het topic waar ik je op aangesproken heb.
Wat je in een datingprogramma gezien hebt heeft niets met het topic te maken.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:06 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Vertel eens wat was er of topic aan mijn reacties ?
Onderbouw je argument eens
Spijkers op laag water zoeken dus.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat je in een datingprogramma gezien hebt heeft niets met het topic te maken.
Nee, je was post na post generaliserend en off-topic bezig, en dat was de grens.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Spijkers op laag water zoeken dus.
The Island is zo bie zo geen dating programma maar een survival programma waarin 15 mensen moeten overleven zonder hulp.
Je roept maar wat
Af en toe mag ik graag mijn mening een beetje onderbouwen met voorbeelden uit de praktijk snap je dat ?
Ik zal proberen om alleen nog op gelijk gestemde reacties te reageren zodat ik de mening van anderen ga belonen met mijn steun. En ik zal proberen te vermijden om mijn eigen mening te ventileren zodat ik niet meer verwijderd word en of geband.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je was post na post generaliserend en off-topic bezig, en dat was de grens.
Nee, de posts zijn terecht verwijderd. Had voor de rest vrij weinig met het onderwerp de maken. Accepteer de ingreep en laat het rusten.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:52 schreef MMXMMX het volgende:
En toen werd het stil![]()
Wie zwijgt stemt toe
Ah de hulp troepenquote:Op zondag 7 februari 2016 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, de posts zijn terecht verwijderd. Had voor de rest vrij weinig met het onderwerp de maken. Accepteer de ingreep en laat het rusten.
Je hebt je klacht geuit over het verwijderen van je post. De moderators hebben uitleg gegeven en je blijft er een beetje over doorzeuren. Ik zie dat toevallig, bekijk wat is verwijderd en zie dat het terecht is. Dus verdere discussie of klagen erover heeft dan niet veel zin. Probeer gewoon de ingreep te accepteren, ook al ben je het er niet mee eens. Toch niet iets om je heel erg druk over te maken voor de rest, zeker niet op zondagavond. Begin je de week gelijk weer zo beroerdquote:Op zondag 7 februari 2016 20:57 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ah de hulp troepenIk geef me over
![]()
Ik werd hier heen verwezen om mijn klacht te ventileren en wat gebeurd er dan ?
Ik krijg de mededeling laat het rusten.
Je hebt misschien wel gelijk ik respecteer je bijdrage en zal verder gaan met mijn levenquote:Op zondag 7 februari 2016 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt je klacht geuit over het verwijderen van je post. De moderators hebben uitleg gegeven en je blijft er een beetje over doorzeuren. Ik zie dat toevallig, bekijk wat is verwijderd en zie dat het terecht is. Dus verdere discussie of klagen erover heeft dan niet veel zin. Probeer gewoon de ingreep te accepteren, ook al ben je het er niet mee eens. Toch niet iets om je heel erg druk over te maken voor de rest, zeker niet op zondagavond. Begin je de week gelijk weer zo beroerd
Ik vind het maar een rare combi, Fok!mod én een leven hebben.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:14 schreef Leandra het volgende:
Goh, ik had even een uurtje een leven... trek daar vooral geen conclusies uit.
Ja sorry, ik probeer het zoveel mogelijk te beperken maar soms wordt er thuis ook nog wat van me verwacht, valt niet mee allemaalquote:Op zondag 7 februari 2016 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare combi, Fok!mod én een leven hebben.
Even in de startkabels hangen op zondagavond.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja sorry, ik probeer het zoveel mogelijk te beperken maar soms wordt er thuis ook nog wat van me verwacht, valt niet mee allemaal
Als je dan nog weer gaat FOK!ken heb je een probleem volgens mijquote:Op zondag 7 februari 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even in de startkabels hangen op zondagavond.
fokken op zondagavondquote:Op zondag 7 februari 2016 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even in de startkabels hangen op zondagavond.
Over het hoofd gezien, my bad.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:42 schreef DustPuppy het volgende:
Even een vraagje over dit hier:
NWS / Als er niet snel iets gebeurt voor homo's in azc's, vallen er doden.
Waarom mijn 'Kneus' wel weghalen en zijn 'Idioot' niet?
Dat lijkt me wat inconsequent.
Heb wat dingen van hem verwijderd.quote:Op maandag 8 februari 2016 15:45 schreef Leonos het volgende:
Kan iemand wat aan die pino doen?
Mij al aantal keer dood verwensingen gegeven en alle Marokkanen moeten kanker krijgen
quote:Op maandag 8 februari 2016 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb wat dingen van hem verwijderd.
Ja, vervelend, maar het is niet anders, het was off-topic.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 08:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben geen taalnazi, maak zelf vaak genoeg fouten. Ik wijs anderen ook nooit op taalfouten maar in dit geval, waar iemand beweert dat alle PVV'ers dom zijn terwijl zijn reactie meerdere taalfouten bevat, maak ik wel een uitzondering. Beetje jammer dat mijn reactie dan weggehaald wordt.
Ga je ook handhaven? Van de laatste 50 posts gaan er geloof ik 5 over het ongeluk, en die zijn eigenlijk allemaal van de TS.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:44 schreef Leandra het volgende:
Okay, nu is het afgelopen met de vermeend lollige posts en off-topic.
Joh, ik ben volop bezig, maar kan geen tigduizend dingen tegelijk doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ga je ook handhaven? Van de laatste 50 posts gaan er geloof ik 5 over het ongeluk, en die zijn eigenlijk allemaal van de TS.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, ik ben volop bezig, maar kan geen tigduizend dingen tegelijk doen.
Schiet eens op danquote:Op dinsdag 9 februari 2016 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, ik ben volop bezig, maar kan geen tigduizend dingen tegelijk doen.
Omdat het off-topic gedoe was over de OP's van die TS....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zijn mijn reacties uit dit topic gehaald: NWS / Elk kleintje 'n mandarijntje: gratis fruit in steeds meer supermarkten
Gewoon een stukje feedback, Leandra.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het off-topic gedoe was over de OP's van die TS....
Opbouwende kritiek ooit van gehoord, Leandra?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... het was sowieso off-topic, en voor TS-bashen had het ook nog wel kunnen scoren.
Dat was het niet Ryan, en het was er sowieso de plek niet voor, het was een fijn een-tweetje met CoolGuy na de voorzet van een ander....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek ooit van gehoord, Leandra?
Hoe dan ook hij zal het wel niet gelezen hebben, maar van wie is die gimmick kloon nou?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het niet Ryan, en het was er sowieso de plek niet voor, het was een fijn een-tweetje met CoolGuy na de voorzet van een ander....
Ik heb niets genote, alleen off-topic geneuzel over de OP's van TS verwijderd. That's it.
Dat is toch het eerste dat je vraagt als je hier mod wordt, of misschien het tweede of derde.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste dat je vraagt als je hier mod wordt, of misschien het tweede of derde.
Beetje zoals president worden van de VS en dan meteen vragen hoe het nu zat met de moord op Kennedy. Of die vliegende schotel in de woestijn van New Mexico.
Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook. Ik ben echt geïnteresseerd wie daar achter zit. Ik denk wel dat het een kloon is, tho.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... zeker niet van die user, van anderen is dat veel interessanter, deze opent topics met een hoop tekst, soms leuk, vaak langdradig, maar persoonlijk nooit als storend ervaren.
Dan lees je het toch niet? Die topics dan maar gaan verkloten is niet bepaald een oplossingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook. Ik ben echt geïnteresseerd wie daar achter zit. Ik denk wel dat het een kloon is, tho.
Ik verkloot ze niet, ik reageerde op iemand. Heel normaal op FOK! om wat aan feedback te doen, du_ke, moet je ook wel weten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan lees je het toch niet? Die topics dan maar gaan verkloten is niet bepaald een oplossing
Niet op zijn topics klikken dan? Of kwam je er werkelijk om de TT?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook. Ik ben echt geïnteresseerd wie daar achter zit. Ik denk wel dat het een kloon is, tho.
Nee, gewoon heel af en toe open ik een topic van hem, wat je zegt kon ik op iemand reageren. Ik lees zijn OP niet eens, kijk alleen hoe men reageert.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet op zijn topics klikken dan? Of kwam je er werkelijk om de TT?
Want ik heb je er verder niet zien reageren
Degene die er in eerste instantie naar vroeg, vroeg ook gewoon naar de bekende weg hè....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik verkloot ze niet, ik reageerde op iemand. Heel normaal op FOK! om wat aan feedback te doen, du_ke, moet je ook wel weten.
Te oninteressant wrs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Degene die er in eerste instantie naar vroeg, vroeg ook gewoon naar de bekende weg hè....
Als je werkelijk wilt weten waarom iemand zulke OP's maakt, of wiens kloon het is, dan kun je toch ook gewoon een DM/PM sturen?
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is vermoeiend die topics van hem, Leandra, echt. Niemand leest ze ook.
Gelul, je verkloot de zooi gewoon door zogenaamde interessantdoenerij. Dat heeft niets met feedback geven of andere zwakke excuses te maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik verkloot ze niet, ik reageerde op iemand. Heel normaal op FOK! om wat aan feedback te doen, du_ke, moet je ook wel weten.
Dan niet, maar als je een topic niet interessant vindt dan reageer je niet en ga je je pijlen niet op TS richten.quote:
Zijn topics zijn toch alleen maar interessantdoenerij?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gelul, je verkloot de zooi gewoon door zogenaamde interessantdoenerij. Dat heeft niets met feedback geven of andere zwakke excuses te maken.
Ja, ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan niet, maar als je een topic niet interessant vindt dan reageer je niet en ga je je pijlen niet op TS richten.
Dat is enorm storend voor mensen die het wel over het onderwerp willen hebben.
Ja, hij doet niets tegen de regels idd, maar daarom kan ik het om bepaalde redenen nog wel allemaal niets vinden. En me afvragen hoe iemand erop komt om zo te posten. Lijkt me legitiem. Maar goed, het is ook weer zo onbelangrijk dat het me geen reet uitmaakt waarom die reacties worden weggehaald hoor. Slaap er gaan nacht minder om. Het is echter hoe je het wendt of keert een opmerkelijk verschijnsel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:31 schreef sp3c het volgende:
ik vind het geweldige topics tbh maar dat is persoonlijk natuurlijk
hij doet iig nooit iets tegen de regels en doet heel erg zijn best op zijn topics dus ik laat hem gewoon zijn gang gaan
als je er problemen mee hebt kun je dat hier of hogerop melden maar niet in de topics zelf pls
Dat vind ik niet. Het is duidelijk iemand met journalistieke kwaliteiten, ik stel me er een schrijver voor een lokaal blaadje bij voor. Vind zijn OP's leuk om te lezen en het is ook mooi om te zien dat hij er veel werk in steekt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn topics zijn toch alleen maar interessantdoenerij?
NWS / Aanrandingen Duitsland #28 Brexit dichterbij na aanrandingen in Keulenquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:40 schreef Disana het volgende:
Wie o wie is er beter in zoeken dan ik? Ik kan het Keulen-topic niet meer vinden. Ik zou daar graag het volgende willen posten:
Im Bezug auf die Nationalität der Beschuldigten teilte die Kölner Staatsanwaltschaft mit, dass es sich um 25 Algerier, 21 Marokkaner, drei Tunesier, drei Deutsche, zwei Syrer und jeweils einen Iraker, Libyer, Iraner und Montenegriner handelt.
http://www.welt.de/politi(...)iffen-von-Koeln.html
Mijn dank.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Aanrandingen Duitsland #28 Brexit dichterbij na aanrandingen in Keulen
Als het Duits is mag er een vertaling bij.
Volgens mij is hij gekoppeld, die naam is prima toch?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:27 schreef George_Zina het volgende:
Wil iemand de TT veranderen in Noord/Zuidlijn deel 2? En koppelen aan deel 1. Is wat fout gegaan.
NWS / Waar komen de Noord/Zuidlijn metro-ingangen deel 2
Je hebt gelijk en hij is inderdaad gekoppeld. Het is een lange dag geweest, Leandra. Vergeef mij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gekoppeld, die naam is prima toch?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en hij is inderdaad gekoppeld. Het is een lange dag geweest, Leandra. Vergeef mij.
Nee, laat maar zo staan. Ik had mijn twijfels over de TT maar kan inderdaad mee door.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
De naam kan zo blijven? Of moet het: "Noord/Zuidlijn #2 waar komen de ingangen?" worden?
Okay danquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:15 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nee, laat maar zo staan. Ik had mijn twijfels over de TT maar kan inderdaad mee door.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:
NWS / Burgers machteloos tegen verkrachtingen en geweld in Calais
Oproepen tot geweld, moord, etc.
Mooi podium voor extreem-rechts, dat FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2016 23:09:46 ]
Je zou het bijna gaan denken, maar het kan natuurlijk ook zijn dat de moderators het nog niet gezien hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:
Die figuren posten hier al weet ik hoelang dezelfde ranzigheid dus dat lijkt me niet. Kennelijk ziet FOK! dit soort figuren als aanwinst. Sowieso is de sfeer al dusdanig dat dat soort randdebielen denken het ongestoord op FOK! te kunnen zetten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken, maar het kan natuurlijk ook zijn dat de moderators het nog niet gezien hebben.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Voor jou is het natuurlijk ook wel erg sneu als oproepen tot moord en dergelijke wat minder ruimte krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor knul. Prima.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor jou is het natuurlijk ook wel erg sneu als oproepen tot moord en dergelijke wat minder ruimte krijgt.
Zijn wat dingen weg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:08 schreef gelly het volgende:
NWS / Burgers machteloos tegen verkrachtingen en geweld in Calais
Oproepen tot geweld, moord, etc.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor ouderwetse knokploegen die Calais gaan ontdoen van dit gespuis. Van de Franse overheid hoeven de burgers niets te verwachten.
Deze plaatst even daaronder een foto van nazi's die de ghetto van Warshaw in brand steken tijdens WO2 als oplossing. Moet allemaal kunnen nietwaar?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:06 schreef Eufonie het volgende:
Gewoon afsluiten, volledig platbranden en er een mooi park van maken.
Ben blij dat iemand hier nog het goede gevecht vechtquote:Op zaterdag 6 februari 2016 18:34 schreef gelly het volgende:
Hallo.
Kan deze topic titel veranderd worden in iets wat meer overeenkomt met de inhoud?
NWS / EU ministers BuZa: 'Turkije moet grens openen'
Die plaatjes zijn ook weg.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:23 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Deze plaatst even daaronder een foto van nazi's die de ghetto van Warshaw in brand steken tijdens WO2 als oplossing. Moet allemaal kunnen nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |