Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Nergens op gebaseerd. Maar het stookt wel lekker waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:25 schreef whatdafuck het volgende:
Het is een vluchteling, dus een topic waard![]()
De term 'rechtsextremist' wordt nogal snel gebruikt. Ze hebben een stellige mening inderdaad, dat wel. Maar ik zie voldoende tegengeluid gelukkig. Nu heb ik niet het hele topic gelezen (sta op het punt weg te gaan), maar volgens mij is het gewoon een discussie en roeptoeteren mensen maar wat. Demonstreren is prima, geweld niet. Sommigen zien het verschil niet of laten zich even leiden door emotie. We moeten niet doorslaan in moderatie en mensen wel de gelegenheid geven een mening te geven of een stelling te poneren en onderbouwen imo. Er zal zo vast even een mod naar kijken die dan beoordeelt wat echt niet kan, maar nadeel is wel dat ook de nuancerende reacties op verwijderde posts gaan verdwijnen. Waardoor het weer lijkt alsof de iets genuanceerdere meningen opeens de overhand hebben. Dat komt dan omdat bij het verwijderen van een post de reacties daarop (en die dáárop en die dáárop) ook verwijderd moeten worden ivm quotes e.d.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:02 schreef 99.999 het volgende:
De rest van dat topic is overigens ook van vrij dubieus niveau. Flinke verzameling rechtsextremisten heeft zich daar opgebouwd.
Kom op, Danny. Tuig van de richel dat wordt vergeleken met (en benoemd als) verzetshelden. En dan een user die zich 'Oostenrijkse schilder' noemt. Seriously?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:10 schreef Danny het volgende:
[..]
De term 'rechtsextremist' wordt nogal snel gebruikt. Ze hebben een stellige mening inderdaad, dat wel. Maar ik zie voldoende tegengeluid gelukkig. Nu heb ik niet het hele topic gelezen (sta op het punt weg te gaan), maar volgens mij is het gewoon een discussie en roeptoeteren mensen maar wat. Demonstreren is prima, geweld niet. Sommigen zien het verschil niet of laten zich even leiden door emotie. We moeten niet doorslaan in moderatie en mensen wel de gelegenheid geven een mening te geven of een stelling te poneren en onderbouwen imo. Er zal zo vast even een mod naar kijken die dan beoordeelt wat echt niet kan, maar nadeel is wel dat ook de nuancerende reacties op verwijderde posts gaan verdwijnen. Waardoor het weer lijkt alsof de iets genuanceerdere meningen opeens de overhand hebben. Dat komt dan omdat bij het verwijderen van een post de reacties daarop (en die dáárop en die dáárop) ook verwijderd moeten worden ivm quotes e.d.
We verwijderen dus in principe alleen zaken die echt verwijderd moeten worden.
Dus doodsverwensingen mogen gewoon tegenwoordig?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:23 schreef sp3c het volgende:
het verdiend geen schoonheidsprijs allemaal maar ik ze niet echt iets moddables tbh
ik vind dit een beetje een lastigequote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
En deze dan? Nazivergelijking, en legitimeren van geweld.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus doodsverwensingen mogen gewoon tegenwoordig?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:06 schreef sp3c het volgende:
je moet me geen woorden in de mond leggen want dan heb ik heel snel wat anders te doen
Oké, ik kan je uitleg volgen. Zal er alleen nooit echt aan wennen, zulke heftige posts.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje een lastige
het legitimeren van geweld is niet tegen de regels volgens mij, als iemand een inbreker op zijn bek slaat dan juichen we dat ook massaal toe, prins Bernhard betaalde ooit de boete van iemand die een winkeldief had afgetuigd ofzo
het is wat anders als iemand aanzet tot geweld, we moeten met zijn allen gaan relschoppen oid maar in dit geval hebben er mensen relgeschopt en sommige mensen zijn het met die relschoppers eens
vind ik ook een beetje een nare denkwijze maar niet 1 die ik kan verbieden lijkt mij
Alsjeblieft zeg, sinds dat ik lid ben van deze club heb ik duizenden nazi-vergelijkingen langs zien komen tegen alles wat PVV klinkt, ruikt en voelt. Nu is het 1 keer de andere kant op gericht en ga je opeens klagen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
Wat heb ik daar allemaal mee te maken? Zie je me mensen verwensen, schelden, of stenen gooien?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, sinds dat ik lid ben van deze club heb ik duizenden nazi-vergelijkingen langs zien komen tegen alles wat PVV klinkt, ruikt en voelt. Nu is het 1 keer de andere kant op gericht en ga je opeens klagen.
Wat betreft "legitimeren van geweld. Elke keer als er bij PVV-kandidaten stenen door de ruiten gegooid worden of huizen besmeurd worden is het lachen , gieren, brullen in de betreffende topics. Klaag je daar dan ook over in Feedback? Of zijn PVV'ers untermenschen en gelden daar andere regels voor?
Nazi-vergelijkingen zoals deze?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, ik kan je uitleg volgen. Zal er alleen nooit echt aan wennen, zulke heftige posts.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo eenvoudig. Heel lang heb ik om Wilders gelachen en geen aandacht geschonken aan waarom mensen op hem stemden. Maar het werden er almaar meer en zijn uitlatingen en acties worden steeds extremer (kinderen voor kinderen).
Democratie is een breekbaar iets en als je weet hoe snel en gemakkelijk Hitler een massale aanhang verwierf waar geen stuiten aan was, dan zou je ook de groeiende aanhang van Wilders zorgelijk kunnen noemen en zou je de vergelijking best in overweging kunnen nemen.
Wat is daar mis mee? De overeenkomsten zijn legio. Trouwens behoorlijk ziek dat je berichten van zoveel jaar terug gaat zitten zoeken om je punt te maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nazi-vergelijkingen zoals deze?
[..]
Daar riep ze ook echt op tot geweldquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet wat ik ineens aan mijn fiets heb hangen. Had alleen maar een vraag aan de moderatie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar riep ze ook echt op tot geweld.
Wat maakt het uit dat het zoveel jaar geleden is? Overigens hoef ik niet lang te zoeken. Google maar eens "PVV, Nazi, Fok" en je bent een maand bezig om alle posts door te lezen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? De overeenkomsten zijn legio. Trouwens behoorlijk ziek dat je berichten van zoveel jaar terug gaat zitten zoeken om je punt te maken.
Wat het uitmaakt? Misschien dat je idioot bezig bent iemand aan de schandpaal te nagelen vanwege een vraag in NWS FB?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat het zoveel jaar geleden is? Overigens hoef ik niet lang te zoeken. Google maar eens "PVV, Nazi, Fok" en je bent een maand bezig om alle posts door te lezen.
Boehoe, we zijn zo zielug. Help ons!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, sinds dat ik lid ben van deze club heb ik duizenden nazi-vergelijkingen langs zien komen tegen alles wat PVV klinkt, ruikt en voelt. Nu is het 1 keer de andere kant op gericht en ga je opeens klagen.
Wat betreft "legitimeren van geweld. Elke keer als er bij PVV-kandidaten stenen door de ruiten gegooid worden of huizen besmeurd worden is het lachen , gieren, brullen in de betreffende topics. Klaag je daar dan ook over in Feedback? Of zijn PVV'ers untermenschen en gelden daar andere regels voor?
Volgens mij nagel jij ook andere aan de schandpaal, maar goed on-topic.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat het uitmaakt? Misschien dat je idioot bezig bent iemand aan de schandpaal te nagelen vanwege een vraag in NWS FB?
Waar doe ik dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij nagel jij ook andere aan de schandpaal, maar goed on-topic.
quote:
Hier onder andere, maar goed on-topicquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
Hoezo, ontopic. Je hebt er blijkbaar een probleem mee dat mensen hier, nota bene in FB, vragen stellen over posts. Je weet toch dat een vraag niet hetzelfde is als een aanklacht?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Hier onder andere, maar goed on-topic
Dat doe ik omdat voor elke 1000 keer dat de PVV of een PVV-aanhanger met nazi's vergeleken worden het 1 keer gebeurd dat anti-PVV'ers met nazi's vergeleken worden. Mijn klomp breekt dan als er in dat ene geval wel opeens geklaagd wordt. Persoonlijk mag iedereen alles tegen mij zeggen maar als je gaat klagen over nazi-vergelijkingen dan had je ook wel eens 1 van die andere duizenden keren kunnen klagen toen het tegen de PVV of PVV-stemmers gericht was.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat het uitmaakt? Misschien dat je idioot bezig bent iemand aan de schandpaal te nagelen vanwege een vraag in NWS FB?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Hier onder andere, maar goed on-topic
Vragen of de moderatie ergens naar wil kijken is wat anders dan mensen aan de schandpaal nagelen natuurlijk. Dat doen ze hooguit zelf door dat soort ranzigheid te plaatsen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij nagel jij ook andere aan de schandpaal, maar goed on-topic.
In die hele post waarover ik een vraag stel wordt de PVV niet genoemd. In mijn vraag erover wordt de PVV ook niet genoemd. Jij bent de enige die het de hele tijd over de PVV wilt hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat voor elke 1000 keer dat de PVV of een PVV-aanhanger met nazi's vergeleken worden het 1 keer gebeurd dat anti-PVV'ers met nazi's vergeleken worden. Mijn klomp breekt dan als er in dat ene geval wel opeens geklaagd wordt. Persoonlijk mag iedereen alles tegen mij zeggen maar als je gaat klagen over nazi-vergelijkingen dan had je ook wel eens 1 van die andere duizenden keren kunnen klagen toen het tegen de PVV of PVV-stemmers gericht was.
Het verschil is dat het bij de PVV een vergelijking is waar valide onderbouwing voor te maken is, terwijl het de andere kant op meer een schoolpleinreactie is van het niveau: oh ja? Kijk naar je eigen! Jij bent nog veeeeel nazider!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat voor elke 1000 keer dat de PVV of een PVV-aanhanger met nazi's vergeleken worden het 1 keer gebeurd dat anti-PVV'ers met nazi's vergeleken worden. Mijn klomp breekt dan als er in dat ene geval wel opeens geklaagd wordt. Persoonlijk mag iedereen alles tegen mij zeggen maar als je gaat klagen over nazi-vergelijkingen dan had je ook wel eens 1 van die andere duizenden keren kunnen klagen toen het tegen de PVV of PVV-stemmers gericht was.
Ik had het in eerste instantie ook over "PVV-achtige" uitspraken. Het was ook niet de bedoeling om alleen jou aan te vallen. Er zijn meerdere klagers hier die zich daar aan schuldig maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
In die hele post waarover ik een vraag stel wordt de PVV niet genoemd. In mijn vraag erover wordt de PVV ook niet genoemd. Jij bent de enige die het de hele tijd over de PVV wilt hebben.
das een tijd geleden hoor, ik laat hem gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
En deze ?quote:
quote:Wij moeten de tij keren in deze intellectuele strijd door White Genocide kenbaar te maken. Ook moeten we ons NU voorbereiden op het fysieke werk. Alleen wanneer we het samen doen kunnen we winnen. Doe onderzoek naar white genocide, ga trainen, join een gun club, join defensie of iets, als je maar fysiek en mentaal fit bent.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
das een tijd geleden hoor, ik laat hem gaan
anti-ondersneeuwquotequote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Politie zet foto's relschoppers Geldermalsen online
Gaat al lang niet meer over de relschoppers in Geldermalsen, maar over de vraag of Hitler links of rechts was, onderbouwd met argumenten als dat we de kinderbijslag aan de NSDAP te danken hebben. En ja: ik heb er zelf ook aan meegedaan omdat ik vind dat hier wel even tegengas gegeven moet worden. Maar wat mij betreft gaat de bezem er flink doorheen.
Wie ben jij om te oordelen of users zich ergens 'schuldig aan maken'. Ga een blokje om ofzo. Ik ben klaar met je.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie ook over "PVV-achtige" uitspraken. Het was ook niet de bedoeling om alleen jou aan te vallen. Er zijn meerdere klagers hier die zich daar aan schuldig maken.
linkje?quote:
Ik heb zo mijn twijfels daar over. TS heeft al eerder dubieuze posts verwijderd zien worden. Maar goed, misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Donald Trump retweets 'White Genocide'!
Ziet eruit als een parodie.
Die hele Hitler/PVV discussie is weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En de verhitlerisering van het Geldermalschentopic?
Topic wordt een beetje als spiegel gebruikt, het ergste is weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Deze kan ook wel wat opgeschoond worden, denk ik.
NWS / Wilders deelt verzetsspray uit: arrestaties en "jullie willen piemel"
Toch aangepast, nadeel van de twijfel vanwege zijn oeuvre.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels daar over. TS heeft al eerder dubieuze posts verwijderd zien worden. Maar goed, misschien heb je gelijk.
Ja, 'Wassila Hachchi laat D66 in verbijstering achter #2' was een betere TT geweest.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Mag Wassila Hachchi(D66)3 jaar wachtgeld trekken? Wachtgeldwaanzin#2
Is dit nodig? Nog afgezien van het feit dat de OP gewoon een herhaling is van de eerste, zonder verdere aanvulling...
NWS / Wassila Hachchi plotseling opgestapt bij D66 #2 Wachtgeldwaanzinquote:Op zondag 24 januari 2016 11:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 'Wassila Hachchi laat D66 in verbijstering achter #2' was een betere TT geweest.
Kan alsnog natuurlijk.
begin zelf een topic johquote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nu nog even dat Wachtgeldgeneuzel uit de TT.
Dat gedeelte van de TT bepaalt een TS meestal zelf.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nu nog even dat Wachtgeldgeneuzel uit de TT.
Wat is de vraag precies?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tong's medicatie heeft een tijdje geholpen, maar helaas....
NWS / 'Niet homo-mensen slaan. Niet vrouwtjes tieten knijp. Jij begrijp ?'
Jezus... En jij bent mod van een nieuwsforum?quote:
Dan moet hij dat op een normale manier vragen zonder sneren naar andere users.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat L_V de TT ietwat infantiel vindt.
Ja, onderste was iets eerder.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Timmermans: meer dan helft vluchtelingen heeft economisch motief
NWS / Timmermans: economische vluchteling snel terug
Gaat volgens mij over hetzelfde
Moet jij niet ontgroenen?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Is vast Leandra. Het zijn ook altijd dezelfden...
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:25 schreef TerryStone het volgende:
Worden er nou steeds posts verwijderd in diverse topics?
Een week geleden nog wel, weet niet zeker of dat nog steeds zo is.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ze mos tussen haar benen?
Jij bent toch 12?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een week geleden nog wel, weet niet zeker of dat nog steeds zo is.
IK ZEI HET TOCH!!!quote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.
Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen? Kreeg de indruk dat dus half het topic spontaan verdwenen was.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.
Welk topic was het?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:51 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen? Kreeg de indruk dat dus half het topic spontaan verdwenen was.
Dat ene topic over die asielzoekers.quote:
Daar zijn inderdaad wat posts weg.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ene topic over die asielzoekers.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad wat posts weg.
ik lolde.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ene topic over die asielzoekers.
Dat is meer werk.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:51 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Beste mensen en Fylax, voor de slowchat verwijs ik u gaarne naar dit topic: NWS / [NWS SC] Het leven is kut
Onzin is in Feedback niet gewenst.
Groeten, Fokker89, eindmod.
Hahahah hebben ze jou nu mod gemaakt? Nice.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Beste mensen en Fylax, voor de slowchat verwijs ik u gaarne naar dit topic: NWS / [NWS SC] Het leven is kut
Ook al mod? Die memo heb ik nog niet langs zien komen. Gefeliciteerd iigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, eigenlijk van SEX, maar ik hou de rest ook een beetje in de gaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahah hebben ze jou nu mod gemaakt? Nice.
Er was dan ook geen sollicitatieronde voor normale mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook gesolliciteerd voor NWS mod, maar ik ben het niet geworden.
NWS / Welkom en succes Leandraquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
Zullen we dan nu feedback laten voor wat het is? Anders ben ik genoodzaakt te gaan noten.
Veeg jij de boel even aan, dan kan ik gaan slapen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
NWS / Welkom en succes Leandra
Verder even een slotje om op te ruimen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
Zullen we dan nu feedback laten voor wat het is? Anders ben ik genoodzaakt te gaan noten.
Ja dat hort zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie dit staan:
NWS / [NWS SC] Het leven is kut
NWS / Welkom en succes Leandra
Hort dat zo onder elkaar te staan?.
NWS / ISIS heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef lorrie03 het volgende:
kan de titel worden aangepast ?
heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd:
moet zijn Isis heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd
http://forum.fok.nl/topic/2279178
tnxquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / ISIS heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd
Juist dat regionale is de kracht van zo'n groot forum.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:23 schreef Specularium het volgende:
Het is niet verboden om nieuws te posten hier, ook al is het wat regionaal getint elke keer.
Komt erg dichtbij op die manier.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juist dat regionale is de kracht van zo'n groot forum.
Er woont altijd wel iemand in de buurt.
Het afstandelijke is al op genoeg andere plekken te vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt erg dichtbij op die manier.
Dat vind ik ook het leuke aan de regionale topics.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om regionaal getint, maar om getint an sich.... dat vind ik idd ook wel opvallend, dat het steeds om een getinte dader of verdachte gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 02:23 schreef Specularium het volgende:
Het is niet verboden om nieuws te posten hier, ook al is het wat regionaal getint elke keer.
Natuurlijk gaat het daar om.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet om regionaal getint, maar om getint an sich.... dat vind ik idd ook wel opvallend, dat het steeds om een getinte dader of verdachte gaat.
Niemand?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:49 schreef Fir3fly het volgende:
NWS / Nederland politiestaat.......
Domme TT.
Ik heb er gisteravond niet op gereageerd omdat sp3c gisteren al de hele dag in dat topic zat en het niet nodig vond de TT aan te passen, ik had eigenlijk gehoopt dat hij daarom deze post in FB op zou pakken.quote:
Er staan veel meer regionale berichten in NWS. Of is nieuws over een kogelbrief in Heesch nu opeens wél landelijk nieuws? En zou regionaal nieuws opeens minder belangrijk zijn dan landelijk nieuws? Veel mensen vinden het belangrijker om te weten wat er in hun buurt gebeurt dan wat de EU nu toch weer voor een idioot plan heeft bedacht (om maar eens een voorbeeld te noemen).quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:50 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn al die topics van leolinedance in NWS nou echt nodig? Ik ben alles behalve een gutmensch hoor, maar deze user lijkt ook echt elk regionaal bericht wat over een getint iemand gaat te willen plaatsen.
NWS / Mislukte tasjesroof Amstelveen
NWS / Man steekt meisje (15) bij verkeersruzie
NWS / Bewoonster Filipijnen krijgt klappen van inbreker
NWS / Overval op winkel Nieuw Amsterdamlaan
NWS / Jongen(17) uit Helmond probeert 15 zakjes cocaïne te verstoppen in cel
NWS / Urker visboeren helpen bij inrekenen overvallers juwelier
En de laatste dus:
NWS / Bejaard stel uit Utrecht slachtoffer van babbeltruc
Dat dus ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe eens normaalquote:
Pas in Lunteren werd een ingezonden brief zelfs een landelijke rel, dus om nou op voorhand uit te sluiten dat het nieuws is...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zijn ingezonden brieven in kranten "nieuws" ?
Wat ik bedoel is dit:quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pas in Lunteren werd een ingezonden brief zelfs een landelijke rel, dus om nou op voorhand uit te sluiten dat het nieuws is...
Maar vertel eens, welk topic bedoel je?
Even de laptop erbij gepakt...quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dit:
NWS / Dakloze slecht af-schril contrast wat gedaan wordt voor vluchtelingen
Omdat er een link naar een krant bij staat als bron lijkt het een nieuwsfeit, maar het is een ingezonden brief.
Geen nieuwsfeit dus, maar een mening.
Je ziet aan de OP ook dat het opinie is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dit:
NWS / Dakloze slecht af-schril contrast wat gedaan wordt voor vluchtelingen
Omdat er een link naar een krant bij staat als bron lijkt het een nieuwsfeit, maar het is een ingezonden brief.
Geen nieuwsfeit dus, maar een mening.
Zou niet weten waar het beter past.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Okay, prima. Het leek me eerder iets voor een ander subforum.
Een premier van een Bundesland is een heel andere functionaris dan een minister!quote:
Klik eens op die bovenste link danquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een premier van een Bundesland is een heel andere functionaris dan een minister!
En verder is het een interessant artikel ivm de blijkbare optie tot verzet van burgers tegen de staat die in de Duitse grondwet geschreven is!
Het zal me een worst wezen wat je doelstelling is met al die topic, maar wees in ieder geval een vent en wees er eerlijk over.quote:
Het is niet anders Tong, het werd ook al snel een "ludiek" topic waarin het nagenoeg niet over het onderwerp ging... op zo'n manier kun je het beter in ONZ/KLB/GGZ openenquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:56 schreef tong80 het volgende:
Dank je wel. Het moet niet te gek worden. Zomaar een ludieke OP
NWS / Longkankermedicijn voortaan vergoed
Ik ga eens even kijken of ik kan reeksen.... BRBquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:18 schreef Janneke141 het volgende:
Mogen deze twee in een reeks (en voorzien van een nummertje, want dat ben ik vergeten):
NWS / 'Docent wordt structureel overbelast door schoolbestuur'
NWS / 'Docent wordt structureel overbelast door schoolbestuur' #2
Oke, dan niet wou alleen een punt maken van mijn laatste notequote:Op donderdag 28 januari 2016 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat dicht moet.
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga eens even kijken of ik kan reeksen.... BRB
Edit: te laat![]()
Oh zo, notes hebben geen juridische onderbouwing nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oke, dan niet wou alleen een punt maken van mijn laatste note![]()
Niet dat ik die note erg vind ofzo
D66-rechters hier zegquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh zo, notes hebben geen juridische onderbouwing nodig.
We zitten niet in een rechtszaal.
Ga eens voor je topic zorgenquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oke, dan niet wou alleen een punt maken van mijn laatste note![]()
Niet dat ik die note erg vind ofzo
Je hebt toch wel een mening?quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik al of hij dicht mocht
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:59 schreef tong80 het volgende:
M'n excuses. Moest het even kwijt.
NWS / Fucking Luttelgeest.
Ben er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:59 schreef tong80 het volgende:
M'n excuses. Moest het even kwijt.
NWS / Fucking Luttelgeest.
Die discussie is vrij recent nog gevoerd:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wordt het overigens geen tijd voor een subforum over de vluchtelingentoestand? Zodat de andere nieuwsfeiten ook weer een podium hebben zonder ondergesneeuwd te worden door het bruinhemdengebral waar dit soort topics vol mee staan? Een subforum onder NWS bedoel ik dan. In V&A heb je Vraag en Aanbod als aparte fora. Ik kan me hier voorstellen dat je Nieuws en Völkische Beobachter Vluchtelingencrisis krijgt als onderverdeling.
Sinds dinsdag is daar niks meer in gepost. En er is geen besluit.. Ik zie een hoop heen en weer gepraat, maar verder niks en de wildgroei gaat door.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die discussie is vrij recent nog gevoerd:
FB / VLU
Dan heb je denk ik wel een antwoord.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sinds dinsdag is daar niks meer in gepost. En er is geen besluit.. Ik zie een hoop heen en weer gepraat, maar verder niks en de wildgroei gaat door.
Notes zijn er voor de moderators en (forum) admins, niet voor de users.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:48 schreef Roland_Deschain het volgende:
Vraagje; Waarom moet een user betalen voor het bekijken van een verkregen note? Dat is toch wel een beetje vreemd?
Beangistend.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Notes zijn er voor de moderators en (forum) admins, niet voor de users.
Volgens mij zijn we wettelijk verplicht je inzage te geven in gegevens die we over je opslaan, maar daar mogen we wel administratiekosten voor vragen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:00 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Beangistend.
Zo'n beetje als The Third Reich dus?
We modereren, geven notes maar we vertellen niet waarom, BEHALVE als we betalen.
Nee, maar mocht je er werkelijk over nadenken:quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:09 schreef Roland_Deschain het volgende:
Probeer je me nu een full of pimp abonnement aan te smeren?![]()
Bijna gelukt, ik denk erover na.
Dat was inderdaad precies zoals het in het Derde Rijk ging.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:00 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Beangistend.
We modereren, geven notes maar we vertellen niet waarom, BEHALVE als we betalen.
Ja dan krijg je een paar sterrenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:00 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Beangistend.
Mag ik dat topic overigens voordragen als 'dubbel'? Er staat niks in wat er ook niet in de zeventien quantiziljoen andere vluchtelingentopics staat. Alleen de OP is anders, de reacties zijn allemaal 1:1 gekopieerd uit andere topics.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:40 schreef Janneke141 het volgende:
Goeie TT:
NWS / Ingenieurs en microbiologen misdragen zich in Noord-Holland
quote:Op zondag 31 januari 2016 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dat topic overigens voordragen als 'dubbel'? Er staat niks in wat er ook niet in de zeventien quantiziljoen andere vluchtelingentopics staat. Alleen de OP is anders, de reacties zijn allemaal 1:1 gekopieerd uit andere topics.
quote:Op zondag 31 januari 2016 10:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is niet anders te verklaren dan dat een groot gedeelte van de Groenlinks-, D66-, PVDA- groupies een grondige hekel heeft aan alles wat Nederlands voelt en ruikt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 10:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Inb4 als ik Nederland ontvluchtte dan zou ik in mijn nieuwe gastland ook 6 agenten mishandelen als ik niet binnen 3 maanden een verblijfsvergunning kreeg.
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 10:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Leg ons even uit dat jullie het beste met ons voorhebben.
Merk niet echt iets van bezorgdheid om de broeders en agenten. De frustratie naar links is groter. Geen doel tot het openen van een discussie. Niveau nul komma niks.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Maak ons deel van jullie bovenbuikgevoelens.
Wat bagger verwijderd.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Merk niet echt iets van bezorgdheid om de broeders en agenten. De frustratie naar links is groter. Geen doel tot het openen van een discussie. Niveau nul komma niks.
Is het een links-progressief privilege om alles in de schoenen van rechts te schuiven? Ik drukte me redelijk beschaafd uit. Dat in tegenstelling tot de duizenden verwijten die ik van het "beschaafde" goedvolk om mijn oren krijg. Het volgende topic staat al weer vol met nazi-vergelijkingen en uitingen hoe superdom PVV-stemmers (inmiddels 28% van de bevolking) wel niet zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Merk niet echt iets van bezorgdheid om de broeders en agenten. De frustratie naar links is groter. Geen doel tot het openen van een discussie. Niveau nul komma niks.
Dus omdat meer mensen iets doms doen, is de daad niet langer dom?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is het een links-progressief privilege om alles in de schoenen van rechts te schuiven? Ik drukte me redelijk beschaafd uit. Dat in tegenstelling tot de duizenden verwijten die ik van het "beschaafde" goedvolk om mijn oren krijg. Het volgende topic staat al weer vol met nazi-vergelijkingen en uitingen hoe superdom PVV-stemmers (inmiddels 28% van de bevolking) wel niet zijn.
NWS / Wilders dreigt met revolutie voor volk en vaderland
Ik zeg ook niet dat het eenzijdig is.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef sp3c het volgende:
ja en erg veel anti turks nationalistisch sentiment met daar dan weer de reacties op
geen idee wie er ooit begonnen is maar het is een beetje vervelend ja, aan de andere kant is Turkije wel een speler(tje) in deze oorlog dus echt superofftopic is het ook niet echt
Was meer een constatering van de afgelopen paar dagen. Bedacht me nu dat ik het ook wel eens ter sprake kon brengen in FB.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:07 schreef sp3c het volgende:
het is nu sowieso ff niet bezig daar of kijk ik met mijn neus?
Ik zet er wel "Politiehond" voorquote:Op maandag 1 februari 2016 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, dan ga ik wel weer zeiken...
Mogen we eenTT die over de inhoud gaat of in ieder geval iets duidelijker is en minder ambivalent en quasi-grappig?
NWS / Ajax wordt verkocht........
"Amerikaanse politiehond"?quote:
Goh, wat een verrassende beslissing van jou. Nee, dat had ik nou echt niet verwacht...quote:Op maandag 1 februari 2016 22:48 schreef sp3c het volgende:
deze is zelfs wel leuk voor de verandering, ik laat hem zo
Alle vluchtelingen naar Amerika!!quote:Op maandag 1 februari 2016 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Amerikaanse politiehond"?
Anders krijgen we weer reacties van mensen die de OP niet gelezen hebben en meteen gaan bleren, dat er wel geld is voor vluchtelingen, maar niet om dappere politiehonden... Enfin, je kent het riedeltje inmiddels wel...
Vind jij Freek de Jonge ook zo goed?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassende beslissing van jou. Nee, dat had ik nou echt niet verwacht...
[ afbeelding ]
Was het off-topic?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
Waarschijnlijk ben ik op de verkeerde plek aangezien ik tot op heden ontkennende reacties krijg als er postings verdwenen zijn.
Ik ben op zoek naar de argumentatie om mijn posting in het NWS / Politiehond Ajax wordt verkocht........ topic te verwijderen
Ik begrijp dat offtopic niet gewenst is en dat hier tegen opgetreden wordt maar ik kom massa's off-topic tegen. Er staat in dat topic zelfs een doodsverwensing...quote:
ik heb een aantal posts verwijderd daar, geen idee meer welke user bij welke post hoort dus je moet iets specifieker zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
Waarschijnlijk ben ik op de verkeerde plek aangezien ik tot op heden ontkennende reacties krijg als er postings verdwenen zijn.
Ik ben op zoek naar de argumentatie om mijn posting in het NWS / Politiehond Ajax wordt verkocht........ topic te verwijderen
quote:
Dat is weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:03 schreef Dven het volgende:
Deze user is vaak erg offtopic bezig. Zie graag dat daar iets aan wordt gedaan.
[..]
Het was offtopic.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:15 schreef ccs het volgende:
Er is een bericht van mij verwijderd. Mag ik weten waarom?
Is deel 1 en nog niet dicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:58 schreef George_Zina het volgende:
Reeksen please?
NWS / Startdatum Noord/Zuidlijn onder druk
Check!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:58 schreef George_Zina het volgende:
Reeksen please?
NWS / Startdatum Noord/Zuidlijn onder druk
Ik moest het reeksen nog even oefenenquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:09 schreef George_Zina het volgende:
Oh, het topic is al een reeks. Thanks!
Hoezo? Prima gelukt toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest het reeksen nog even oefenen
Aha, we kunnen ons allemaal vergissen. Zeker als iets nieuw is voor ons.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik vantevoren niet hè
De kans is groot dat hij geband wordt. Ik heb ooit eens hetzelfde gedaan in respons op de lullige topics die geopend werden over alles wat met moslims / Marokkanen / asielzoekers te maken hebben. Dat werd niet in dank afgenomen - nieuws mag hier slechts één bepaalde invalshoek hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie wel wat gelly aan het doen is. Ik ben wel benieuwd hoe daarop vanuit de crew gereageerd gaat worden.
Misschien moet hij er dan een 'humoristische' TT aan geven en ondertekenen metquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De kans is groot dat hij geband wordt. Ik heb ooit eens hetzelfde gedaan in respons op de lullige topics die geopend werden over alles wat met moslims / Marokkanen / asielzoekers te maken hebben. Dat werd niet in dank afgenomen - nieuws mag hier slechts één bepaalde invalshoek hebben.
Danny heeft hier duidelijk toe opgeroepen. Het probleem is geen overdaad aan asielzoekers/moslimtopics maar een tekort aan topics over andere onderwerpen. Gelly pakt dat op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie wel wat gelly aan het doen is. Ik ben wel benieuwd hoe daarop vanuit de crew gereageerd gaat worden.
Tipje: Varieer. Dus niet alleen maar van die topics die zo duidelijk 1 doel dienen. Zoek ook andere nieuwswaardige feiten (dus niet alleen over autochtonen die stoute dingen doen).quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef gelly het volgende:
Ik doe enkel wat Danny als mogelijke oplossing aandraagt voor het eenzijdige aanbod in NWS. Dus het lijkt me geen probleem. Als mensen er problemen mee hebben lezen ze het gewoon niet. Een andere suggestie die Danny geeft.
Dus?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Perrin het volgende:
Juist nu het nieuws in NWS Marokkanenluw is?
Ehm, maar asielzoekers/moslimvol. De reacties zijn niet anders, de discussies zijn niet anders.Dit is weer jammer, beetje kop in het zand steken. Geeft niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Perrin het volgende:
Juist nu het nieuws in NWS Marokkanenluw is?
Ik heb liever dat je dan iets post waar men over wil en kan discussiëren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef gelly het volgende:
Ik doe enkel wat Danny als mogelijke oplossing aandraagt voor het eenzijdige aanbod in NWS. Dus het lijkt me geen probleem. Als mensen er problemen mee hebben lezen ze het gewoon niet. Een andere suggestie die Danny geeft.
Ik maakt topics over wat ik belangrijk vind:de kwalijke invloed van zuid-Nederland op ons land als geheel. Heeft iemand andere interesses dan staat het hem vrij om daar topics over te openen. Ik voel me daar niet toe geroepen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tipje: Varieer. Dus niet alleen maar van die topics die zo duidelijk 1 doel dienen. Zoek ook andere nieuwswaardige feiten (dus niet alleen over autochtonen die stoute dingen doen).
Ik dacht dat je je daar aan stoorde.quote:
Als het mensen boeit dan reageren ze wel, en anders niet. Mij boeit het wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dan iets post waar men over wil en kan discussiëren.
Ik denk dat niemand zit te wachten op 28 topics zonder reacties.
Hoeft niet gecompenseerd te worden, maar zoals Danny ook wil: veel meer variatie. Of stoor jij je aan de variatie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je daar aan stoorde.
Dat vluchtelingen/migranten het nieuws bezighouden lijkt me aardig verklaarbaar en logisch, gezien de grote getalen die op Europa afkomen?
Of moet dat gecompenseerd worden met klein binnenlands leed?
Ik compenseer niks, ik plaats nieuws wat anderen laten liggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat vluchtelingen/migranten het nieuws bezighouden lijkt me aardig verklaarbaar en logisch, gezien de grote getalen die op Europa afkomen?
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft niet gecompenseerd te worden, maar zoals Danny ook wil: veel meer variatie.
Zie de discussie in FB. Er is een verschil tussen daadwerkelijk nieuws brengen en over elke scheet waarbij misschien een vluchteling betrokken is een topic openen om dezelfde posts weer voorbij te laten komen. En op dit moment slaat de balans door naar de tweede optie. Daar zou meer in gesnoeid mogen worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is bij Hart van Nederland niet anders. En toch kijken mensen ernaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.
Een verkrachting in arsloch-am-Rein ook, maar kennelijk bestaat daar ook behoefte aan hier. Beetje afhankelijk van het signalement van de dader, maar toch.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.
Ik kan het gewoon lezen op de site van de Telegraaf, zonder betaalmuur. Ik zit mobiel, misschien maakt dat iets uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:33 schreef StaceySinger het volgende:
Er staat hier gewoon een Premium artikel uit de Telegraaf ?
geplaatst door een Mod ?
NWS / Joran van der Sloot hoopt op deal, toont berouw, interview
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon lezen op de site van de Telegraaf, zonder betaalmuur. Ik zit mobiel, misschien maakt dat iets uit.
volgens mij zijn daar geen regels tegen ofzo dus neequote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:22 schreef Rene_Froger het volgende:
Kan Gelly niet een NWS-ban krijgen? Hij opent alleen maar topics over Brabanders.
zal zo ff kijkonquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
Meneer probeert zoals gebruikelijk overal weer een moslimtopic van te maken. Is niet echt de bedoeling lijkt me. NWS / 9 Maanden cel voor bezwangeren 15-jarige
bedankt gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je had nog eens op de link geklikt en gezien dat het topic allang was aangepast....
Belachelijk! Moderators met een leven en een nachtrust. Zou mij niet overkomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:
bedankt gezien
maar het complete Premium artikel stond er al vanaf - zaterdag 6 februari 2016 @ 02:53:30
en is pas om 10:59:52 aangepast - 8 uur later
Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 06-02-2016 10:59:52 (Paywall content) ]
Prima, jij doet om 11.41 uur echter alsof het nog steeds om Paywall content gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
bedankt gezien
maar het complete Premium artikel stond er al vanaf - zaterdag 6 februari 2016 @ 02:53:30
en is pas om 10:59:52 aangepast - 8 uur later
Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 06-02-2016 10:59:52 (Paywall content) ]
Uit het feit dat Leandra het terecht aangepast heeft blijkt dat het niet mag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Belachelijk! Moderators met een leven en een nachtrust. Zou mij niet overkomen.
Dan hebben we bij deze vastgesteld dat jij daar iig heel goed van op de hoogte bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Uit het feit dat Leandra het terecht aangepast heeft blijkt dat het niet mag.
nee hoor ik melde het om 10:33:09 > NWS / [NWS FeedBack]quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, jij doet om 11.41 uur echter alsof het nog steeds om Paywall content gaat.
En hee, er zijn ook mensen die proberen te slapen, of had ik vannacht iedere keer dat ik m'n zieke kleuter paracetamol of een glaasje water gaf ook nog even FOK! moeten modden?
Nou foei, het is idd schandalig allemaal.
Op een reactie waarin hij stelt dat het om 11.35 niet om paywall content gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee hoor ik melde het om 10:33:09 > NWS / [NWS FeedBack]
mijn post van 11.41 was een reactie op een bericht van een user hier
viel uiteindelijk wel mee maar ik heb de pastoor en de imam eruit gehaaldquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
Meneer probeert zoals gebruikelijk overal weer een moslimtopic van te maken. Is niet echt de bedoeling lijkt me. NWS / 9 Maanden cel voor bezwangeren 15-jarige
Vermoeiend.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee hoor ik melde het om 10:33:09 > NWS / [NWS FeedBack]
mijn post van 11.41 was een reactie op een bericht van een user hier
Ik probeerde er geen moslimtopic van te maken en dat is ook niet "zoals gebruikelijk". Ik trek de motieven van TS in twijfel. TS gaat ineens een hele reeks topics openen over allerlei futiliteiten zoals de kerktoren in een Brabants dorp.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
De pastoor was gewoon on-topic en sluit direct aan op wat TS in zijn openingspost insinueert, namelijk dat die Tilburger met dat meisje het bed indook omdat de pastoor dat aanmoedigt / goedkeurt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
viel uiteindelijk wel mee maar ik heb de pastoor en de imam eruit gehaald
Ik heb het gezien. Je hebt de opmerkingen van TS onder het nieuwsbericht weggehaald. TS had daar een zinnetje over de volgelingen van meneer pastoor staan. Lees anders nog even terug wat je net zelf hebt weggehaald.quote:
nieuwsdumps zijn niet per definitie verboden, er komen prima reacties op verder naast dat pastoor verhaal dus ik zie geen reden om het te sluitenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Je hebt de opmerkingen van TS onder het nieuwsbericht weggehaald. TS had daar een zinnetje over de volgelingen van meneer pastoor staan. Lees anders nog even terug wat je net zelf hebt weggehaald.
En, zoals jij ook weet: nieuwsdumps zijn niet toegestaan. Effectief is het nu een nieuwsdump, dus kan het topic dicht. Als TS niet normaal een topic kan openen, dan moet het maar dicht.
Uit de OP van dit topic:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
nieuwsdumps zijn niet per definitie verboden,
Kennelijk snap je de motieven van TS niet, terwijl je toch al meer dan 10 jaar mod-ervaring in NWS hebt. TS is een notoire zeikstraal die doorgaans alleen in NWS-FB rondhangt zonder zelf inhoudelijk veel bij te dragen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:16 schreef sp3c het volgende:
TS raad ik verder aan dat als hij een discussie over gedoe binnen de katholieke kerk wil starten dat hij een artikel over dat onderwerp erbij zoekt want op deze manier is het een beetje gek
Ik wist dat dit een tongtopic was.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan vraag ik het maar weer...
Mogen we een TT die minimaal een indicatie geeft waar een topic over gaat?
NWS / Geen dag langer wachten. Gewoon afschieten. Hebbe we nog iets te eten
ik heb liever niet dat je problemen met TS via de moderatie uit probeert te vechtenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk snap je de motieven van TS niet, terwijl je toch al meer dan 10 jaar mod-ervaring in NWS hebt. TS is een notoire zeikstraal die doorgaans alleen in NWS-FB rondhangt zonder zelf inhoudelijk veel bij te dragen.
TS kan niet leven met de grote hoeveelheid topics over asielzoekers, immigranten, moslims, licht getinten, etc. Daarom komt hij met een 'tegenoffensief', dat bestaat uit het openen van topics die het niveau van lokaal nieuws amper overstijgen. De opmerkingen van TS over de pastoor zijn niet bedoeld om een discussie over de katholieke kerk te starten; dat zou jij ook moeten weten. Ze zijn bedoeld om de praktijken van moslims minder erg te doen lijken. Dat is het enige motief van TS.
TS is ook helemaal niet geïnteresseerd in daadwerkelijke discussie over het onderwerp. Des te vervelender is het dat je mijn vragen aan TS weghaalt. Het resultaat is in elk geval dat TS ongestraft nieuwsdumps kan plaatsen.
origineel gepaktquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan vraag ik het maar weer...
Mogen we een TT die minimaal een indicatie geeft waar een topic over gaat?
NWS / Gedumpte hangbuikzwijntjes afgeschoten in Hoenderloo
sp3c weet ook best hoe het werkt, maar hij wil het niet toegeven.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uit de OP van dit topic:
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren
Met name het laatste zin etje geeft m.i. Duidelijk aan, dat je met alleen een nieuwsdump kans loopt op een ban. Een ban krijg je voor dingen die niet mogen. Ergo: een nieuwsdump mag niet.
Je bent nu een beetje aan het dwingen om daar tegen op te treden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
sp3c weet ook best hoe het werkt, maar hij wil het niet toegeven.
Ik heb een probleem met het motief van TS. Maar ik heb er nog meer een probleem mee dat kritische vragen aan TS uit het topic worden gewist. Waarom zou ik TS niet mogen vragen waarom hij dat topic opent en wat hij vindt van de 15-jarige kindbruidjes die momenteel ons land binnenkomen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb liever niet dat je problemen met TS via de moderatie uit probeert te vechten
topic is prima nu, en wat Gelly er zelf van vind kan me verder geen bal schelen, ik ben sowieso geen psychiater dus ik probeer ook geen waardeoordeel over zijn/haar motieven te vellen
Ik heb niet de illusie dat sp3c nog tot een andere keuze komt, maar ik mag volgens mij in feedback wel bepaalde zaken aankaarten, toch? Ik kom hier nauwelijks de laatste tijd, dus zo veel zeur ik niet. Ik klaag over het verwijderen van mijn post, over het motief van TS en over de nieuwsdump die effectief overblijft.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje aan het dwingen om daar tegen op te treden.
Dat werkt nooit zo goed.
Ik vermoed omdat dat a) jouw probleem niet is en b) wij ook weten waarom jij die tweede vraag wilt stellen, namelijk om weer lekker te kunnen gaan zeiken over de islam en Mohammed en immigranten en voor we hetweten hebben we topic 345triljoen waar dezelfde discussie hierover gevoerd wordt, in plaats van nou net eens een topic, waar we ook als normale mensen met elkaar kunnen praten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met het motief van TS. Maar ik heb er nog meer een probleem mee dat kritische vragen aan TS uit het topic worden gewist. Waarom zou ik TS niet mogen vragen waarom hij dat topic opent en wat hij vindt van de 15-jarige kindbruidjes die momenteel ons land binnenkomen?
Neemt niet weg dat ik de TT's die hij aan z'n topics geeft geen succes vind....quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
Danny heeft zelf geadviseerd om met topics te komen als je vindt dat NWS te veel wordt gedomineerd door vluchtelingen/asielzoekers/moslimtopics. Gelly geeft daar gehoor aan, dus ik zie het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |