abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159295759
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modpieten
Game on. :Y)
pi_159295782
TT: Los tiempo del Pablo Escobar.
I´m back.
pi_159302014
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 11:25 schreef whatdafuck het volgende:

Het is een vluchteling, dus een topic waard :) :9~
Nergens op gebaseerd. Maar het stookt wel lekker waarschijnlijk.
pi_159307269
NWS / EU wil asielzoekers verdelen #33

Met opmerkingen als culturele vernietiging, van staatswege geleide onderdrukking, historische onwaarheden als feit presenteren en totale vrijheid voor criminelen en allochtonen claimen terwijl de autochtonen door overheid en banken kapot gemaakt worden; kan dit topic niet naar BNW? Het gaat al lang niet meer over het onderwerp...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 08:37:02 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159323425
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 08:49:30 #6
137949 Disana
  zaterdag 23 januari 2016 @ 10:06:24 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159324017
Iemand van de aluhoedjes-conventie heeft het topic van Dascha gevonden :').
KuikenGuppy
pi_159324617
Het staat er al even maar mogen dit soort doodsverwensingen, en dexsteunbetuigingen daaraan, hier echt gewoon tegenwoordig?

NWS / Politie zet foto's relschoppers Geldermalsen online
pi_159324678
De rest van dat topic is overigens ook van vrij dubieus niveau. Flinke verzameling rechtsextremisten heeft zich daar opgebouwd :').
  Admin zaterdag 23 januari 2016 @ 11:10:45 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_159324776
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:02 schreef 99.999 het volgende:
De rest van dat topic is overigens ook van vrij dubieus niveau. Flinke verzameling rechtsextremisten heeft zich daar opgebouwd :').
De term 'rechtsextremist' wordt nogal snel gebruikt. Ze hebben een stellige mening inderdaad, dat wel. Maar ik zie voldoende tegengeluid gelukkig. Nu heb ik niet het hele topic gelezen (sta op het punt weg te gaan), maar volgens mij is het gewoon een discussie en roeptoeteren mensen maar wat. Demonstreren is prima, geweld niet. Sommigen zien het verschil niet of laten zich even leiden door emotie. We moeten niet doorslaan in moderatie en mensen wel de gelegenheid geven een mening te geven of een stelling te poneren en onderbouwen imo. Er zal zo vast even een mod naar kijken die dan beoordeelt wat echt niet kan, maar nadeel is wel dat ook de nuancerende reacties op verwijderde posts gaan verdwijnen. Waardoor het weer lijkt alsof de iets genuanceerdere meningen opeens de overhand hebben. Dat komt dan omdat bij het verwijderen van een post de reacties daarop (en die dáárop en die dáárop) ook verwijderd moeten worden ivm quotes e.d.
We verwijderen dus in principe alleen zaken die echt verwijderd moeten worden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 23 januari 2016 @ 11:15:45 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159324855
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:10 schreef Danny het volgende:

[..]

De term 'rechtsextremist' wordt nogal snel gebruikt. Ze hebben een stellige mening inderdaad, dat wel. Maar ik zie voldoende tegengeluid gelukkig. Nu heb ik niet het hele topic gelezen (sta op het punt weg te gaan), maar volgens mij is het gewoon een discussie en roeptoeteren mensen maar wat. Demonstreren is prima, geweld niet. Sommigen zien het verschil niet of laten zich even leiden door emotie. We moeten niet doorslaan in moderatie en mensen wel de gelegenheid geven een mening te geven of een stelling te poneren en onderbouwen imo. Er zal zo vast even een mod naar kijken die dan beoordeelt wat echt niet kan, maar nadeel is wel dat ook de nuancerende reacties op verwijderde posts gaan verdwijnen. Waardoor het weer lijkt alsof de iets genuanceerdere meningen opeens de overhand hebben. Dat komt dan omdat bij het verwijderen van een post de reacties daarop (en die dáárop en die dáárop) ook verwijderd moeten worden ivm quotes e.d.
We verwijderen dus in principe alleen zaken die echt verwijderd moeten worden.
Kom op, Danny. Tuig van de richel dat wordt vergeleken met (en benoemd als) verzetshelden. En dan een user die zich 'Oostenrijkse schilder' noemt. Seriously?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_159324869
Als je geweld goedkeurt omdat je op democratische wijze je gelijk niet krijgt, dan zit er toch echt een steekje bij je los.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 11:23:45 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159324980
het verdiend geen schoonheidsprijs allemaal maar ik ze niet echt iets moddables tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_159325153
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:23 schreef sp3c het volgende:
het verdiend geen schoonheidsprijs allemaal maar ik ze niet echt iets moddables tbh
Dus doodsverwensingen mogen gewoon tegenwoordig?
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 11:47:52 #15
137949 Disana
pi_159325312
En deze dan? Nazivergelijking, en legitimeren van geweld.
pi_159325585
ik heb in het Geldermalsen topic mede getracht nuancerende opmerkingen te maken. Als de nuancerende opmerkingen als reden opgegeven worden om vergelijkingen en andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen te kunnen laten staan, zal ik de nuance voortaan laten.

Kunnen de Oostenrijkse schilders lekker ongestoord schilderen.
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 12:48:18 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159326210
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
ik vind dit een beetje een lastige

het legitimeren van geweld is niet tegen de regels volgens mij, als iemand een inbreker op zijn bek slaat dan juichen we dat ook massaal toe, prins Bernhard betaalde ooit de boete van iemand die een winkeldief had afgetuigd ofzo

het is wat anders als iemand aanzet tot geweld, we moeten met zijn allen gaan relschoppen oid maar in dit geval hebben er mensen relgeschopt en sommige mensen zijn het met die relschoppers eens

vind ik ook een beetje een nare denkwijze maar niet 1 die ik kan verbieden lijkt mij
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 12:49:08 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159326228
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 11:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dus doodsverwensingen mogen gewoon tegenwoordig?
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:06 schreef sp3c het volgende:
je moet me geen woorden in de mond leggen want dan heb ik heel snel wat anders te doen

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 23-01-2016 13:01:12 (verkeerde quote) ]
pi_159327985

Gaat al lang niet meer over de relschoppers in Geldermalsen, maar over de vraag of Hitler links of rechts was, onderbouwd met argumenten als dat we de kinderbijslag aan de NSDAP te danken hebben. En ja: ik heb er zelf ook aan meegedaan omdat ik vind dat hier wel even tegengas gegeven moet worden. Maar wat mij betreft gaat de bezem er flink doorheen.
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 15:32:20 #20
137949 Disana
pi_159329002
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

het legitimeren van geweld is niet tegen de regels volgens mij, als iemand een inbreker op zijn bek slaat dan juichen we dat ook massaal toe, prins Bernhard betaalde ooit de boete van iemand die een winkeldief had afgetuigd ofzo

het is wat anders als iemand aanzet tot geweld, we moeten met zijn allen gaan relschoppen oid maar in dit geval hebben er mensen relgeschopt en sommige mensen zijn het met die relschoppers eens

vind ik ook een beetje een nare denkwijze maar niet 1 die ik kan verbieden lijkt mij
Oké, ik kan je uitleg volgen. Zal er alleen nooit echt aan wennen, zulke heftige posts.
pi_159329005
quote:
Alsjeblieft zeg, sinds dat ik lid ben van deze club heb ik duizenden nazi-vergelijkingen langs zien komen tegen alles wat PVV klinkt, ruikt en voelt. Nu is het 1 keer de andere kant op gericht en ga je opeens klagen.
Wat betreft "legitimeren van geweld. Elke keer als er bij PVV-kandidaten stenen door de ruiten gegooid worden of huizen besmeurd worden is het lachen , gieren, brullen in de betreffende topics. Klaag je daar dan ook over in Feedback? Of zijn PVV'ers untermenschen en gelden daar andere regels voor?
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 15:33:32 #22
137949 Disana
pi_159329026
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, sinds dat ik lid ben van deze club heb ik duizenden nazi-vergelijkingen langs zien komen tegen alles wat PVV klinkt, ruikt en voelt. Nu is het 1 keer de andere kant op gericht en ga je opeens klagen.
Wat betreft "legitimeren van geweld. Elke keer als er bij PVV-kandidaten stenen door de ruiten gegooid worden of huizen besmeurd worden is het lachen , gieren, brullen in de betreffende topics. Klaag je daar dan ook over in Feedback? Of zijn PVV'ers untermenschen en gelden daar andere regels voor?
Wat heb ik daar allemaal mee te maken? Zie je me mensen verwensen, schelden, of stenen gooien?

Dacht het niet.
pi_159329055
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Oké, ik kan je uitleg volgen. Zal er alleen nooit echt aan wennen, zulke heftige posts.
Nazi-vergelijkingen zoals deze?

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2009 13:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo eenvoudig. Heel lang heb ik om Wilders gelachen en geen aandacht geschonken aan waarom mensen op hem stemden. Maar het werden er almaar meer en zijn uitlatingen en acties worden steeds extremer (kinderen voor kinderen).

Democratie is een breekbaar iets en als je weet hoe snel en gemakkelijk Hitler een massale aanhang verwierf waar geen stuiten aan was, dan zou je ook de groeiende aanhang van Wilders zorgelijk kunnen noemen en zou je de vergelijking best in overweging kunnen nemen.
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 15:36:35 #24
137949 Disana
pi_159329079
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

[..]

Wat is daar mis mee? De overeenkomsten zijn legio. Trouwens behoorlijk ziek dat je berichten van zoveel jaar terug gaat zitten zoeken om je punt te maken.
pi_159329104
quote:

[..]

[..]

Daar riep ze ook echt op tot geweld :').
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 15:39:49 #26
137949 Disana
pi_159329162
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:37 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daar riep ze ook echt op tot geweld :').
Ik snap niet wat ik ineens aan mijn fiets heb hangen. Had alleen maar een vraag aan de moderatie.
pi_159329172
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? De overeenkomsten zijn legio. Trouwens behoorlijk ziek dat je berichten van zoveel jaar terug gaat zitten zoeken om je punt te maken.
Wat maakt het uit dat het zoveel jaar geleden is? Overigens hoef ik niet lang te zoeken. Google maar eens "PVV, Nazi, Fok" en je bent een maand bezig om alle posts door te lezen.
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 15:42:10 #28
137949 Disana
pi_159329199
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat het zoveel jaar geleden is? Overigens hoef ik niet lang te zoeken. Google maar eens "PVV, Nazi, Fok" en je bent een maand bezig om alle posts door te lezen.
Wat het uitmaakt? Misschien dat je idioot bezig bent iemand aan de schandpaal te nagelen vanwege een vraag in NWS FB?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:44:54 #29
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159329257
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Boehoe, we zijn zo zielug. Help ons!!!
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159329270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat het uitmaakt? Misschien dat je idioot bezig bent iemand aan de schandpaal te nagelen vanwege een vraag in NWS FB?
Volgens mij nagel jij ook andere aan de schandpaal, maar goed on-topic.
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 15:46:11 #31
137949 Disana
pi_159329288
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Waar doe ik dat?
pi_159329318
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Waar doe ik dat?
quote:
Hier onder andere, maar goed on-topic
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 15:49:14 #33
137949 Disana
pi_159329348
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[..]

Hoezo, ontopic. Je hebt er blijkbaar een probleem mee dat mensen hier, nota bene in FB, vragen stellen over posts. Je weet toch dat een vraag niet hetzelfde is als een aanklacht?
pi_159329376
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat doe ik omdat voor elke 1000 keer dat de PVV of een PVV-aanhanger met nazi's vergeleken worden het 1 keer gebeurd dat anti-PVV'ers met nazi's vergeleken worden. Mijn klomp breekt dan als er in dat ene geval wel opeens geklaagd wordt. Persoonlijk mag iedereen alles tegen mij zeggen maar als je gaat klagen over nazi-vergelijkingen dan had je ook wel eens 1 van die andere duizenden keren kunnen klagen toen het tegen de PVV of PVV-stemmers gericht was.
pi_159329377
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

[..]

_O- Een post ter discussie stellen, geheel terecht, of deze wel of niet kan in FB is niet iemand aan de schandpaal nagelen.
pi_159329379
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Vragen of de moderatie ergens naar wil kijken is wat anders dan mensen aan de schandpaal nagelen natuurlijk. Dat doen ze hooguit zelf door dat soort ranzigheid te plaatsen.
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 15:52:39 #37
137949 Disana
pi_159329412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat doe ik omdat voor elke 1000 keer dat de PVV of een PVV-aanhanger met nazi's vergeleken worden het 1 keer gebeurd dat anti-PVV'ers met nazi's vergeleken worden. Mijn klomp breekt dan als er in dat ene geval wel opeens geklaagd wordt. Persoonlijk mag iedereen alles tegen mij zeggen maar als je gaat klagen over nazi-vergelijkingen dan had je ook wel eens 1 van die andere duizenden keren kunnen klagen toen het tegen de PVV of PVV-stemmers gericht was.
In die hele post waarover ik een vraag stel wordt de PVV niet genoemd. In mijn vraag erover wordt de PVV ook niet genoemd. Jij bent de enige die het de hele tijd over de PVV wilt hebben.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:54:50 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_159329465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het verschil is dat het bij de PVV een vergelijking is waar valide onderbouwing voor te maken is, terwijl het de andere kant op meer een schoolpleinreactie is van het niveau: oh ja? Kijk naar je eigen! Jij bent nog veeeeel nazider!
pi_159329748
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:52 schreef Disana het volgende:

[..]

In die hele post waarover ik een vraag stel wordt de PVV niet genoemd. In mijn vraag erover wordt de PVV ook niet genoemd. Jij bent de enige die het de hele tijd over de PVV wilt hebben.
Ik had het in eerste instantie ook over "PVV-achtige" uitspraken. Het was ook niet de bedoeling om alleen jou aan te vallen. Er zijn meerdere klagers hier die zich daar aan schuldig maken.
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 16:06:48 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159329760
quote:

[..]

[..]

das een tijd geleden hoor, ik laat hem gaan
pi_159329775
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:48 schreef sp3c het volgende:

[..]

En deze ?

quote:
Wij moeten de tij keren in deze intellectuele strijd door White Genocide kenbaar te maken. Ook moeten we ons NU voorbereiden op het fysieke werk. Alleen wanneer we het samen doen kunnen we winnen. Doe onderzoek naar white genocide, ga trainen, join een gun club, join defensie of iets, als je maar fysiek en mentaal fit bent.
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 16:07:51 #42
137949 Disana
pi_159329791
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

das een tijd geleden hoor, ik laat hem gaan
:D
pi_159329794
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Gaat al lang niet meer over de relschoppers in Geldermalsen, maar over de vraag of Hitler links of rechts was, onderbouwd met argumenten als dat we de kinderbijslag aan de NSDAP te danken hebben. En ja: ik heb er zelf ook aan meegedaan omdat ik vind dat hier wel even tegengas gegeven moet worden. Maar wat mij betreft gaat de bezem er flink doorheen.
anti-ondersneeuwquote
  † In Memoriam † zaterdag 23 januari 2016 @ 16:09:14 #44
137949 Disana
pi_159329817
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:06 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik had het in eerste instantie ook over "PVV-achtige" uitspraken. Het was ook niet de bedoeling om alleen jou aan te vallen. Er zijn meerdere klagers hier die zich daar aan schuldig maken.
Wie ben jij om te oordelen of users zich ergens 'schuldig aan maken'. Ga een blokje om ofzo. Ik ben klaar met je.
pi_159330017
Deze kan ook wel wat opgeschoond worden, denk ik.
NWS / Wilders deelt verzetsspray uit: arrestaties en "jullie willen piemel"
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 16:22:23 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159330095
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En deze ?

[..]

linkje?
pi_159330171
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

linkje?
NWS / Donald Trump retweets 'White Genocide'!

Ziet eruit als een parodie.
pi_159330269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

NWS / Donald Trump retweets 'White Genocide'!

Ziet eruit als een parodie.
Ik heb zo mijn twijfels daar over. TS heeft al eerder dubieuze posts verwijderd zien worden. Maar goed, misschien heb je gelijk.

---
En de verhitlerisering van het Geldermalschentopic?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 16:33:23 ]
pi_159330393
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En de verhitlerisering van het Geldermalschentopic?
Die hele Hitler/PVV discussie is weg.
pi_159330464
Dank ^O^
pi_159330743
quote:
Topic wordt een beetje als spiegel gebruikt, het ergste is weg.
pi_159330931
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn twijfels daar over. TS heeft al eerder dubieuze posts verwijderd zien worden. Maar goed, misschien heb je gelijk.
Toch aangepast, nadeel van de twijfel vanwege zijn oeuvre.
  zondag 24 januari 2016 @ 10:07:32 #53
66444 Lord_Vetinari
pi_159350263
NWS / Mag Wassila Hachchi(D66)3 jaar wachtgeld trekken? Wachtgeldwaanzin#2

Is dit nodig? Nog afgezien van het feit dat de OP gewoon een herhaling is van de eerste, zonder verdere aanvulling...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 januari 2016 @ 11:12:45 #54
862 Arcee
Look closer
pi_159351039
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Mag Wassila Hachchi(D66)3 jaar wachtgeld trekken? Wachtgeldwaanzin#2

Is dit nodig? Nog afgezien van het feit dat de OP gewoon een herhaling is van de eerste, zonder verdere aanvulling...
Ja, 'Wassila Hachchi laat D66 in verbijstering achter #2' was een betere TT geweest. :Y)

Kan alsnog natuurlijk. w/
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_159368539
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 11:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, 'Wassila Hachchi laat D66 in verbijstering achter #2' was een betere TT geweest. :Y)

Kan alsnog natuurlijk. w/
NWS / Wassila Hachchi plotseling opgestapt bij D66 #2 Wachtgeldwaanzin
  zondag 24 januari 2016 @ 23:17:27 #56
66444 Lord_Vetinari
pi_159369886
Nu nog even dat Wachtgeldgeneuzel uit de TT.
pi_159370382
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
begin zelf een topic joh
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159370528
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat gedeelte van de TT bepaalt een TS meestal zelf.
Kan iemand bij deel 3 weer iets anders verzinnen.
pi_159373691
Deel 3 :'(
  maandag 25 januari 2016 @ 07:49:13 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159373801
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 07:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Deel 3 :'(
Dan open jij dat toch gewoon, maak je er "Wassila zonder wachtgeldgeneuzel" van :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159374012
Nah
  maandag 25 januari 2016 @ 17:47:25 #62
66444 Lord_Vetinari
pi_159386767
Tong's medicatie heeft een tijdje geholpen, maar helaas....

NWS / 'Niet homo-mensen slaan. Niet vrouwtjes tieten knijp. Jij begrijp ?'
pi_159387081
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tong's medicatie heeft een tijdje geholpen, maar helaas....

NWS / 'Niet homo-mensen slaan. Niet vrouwtjes tieten knijp. Jij begrijp ?'
Wat is de vraag precies?
pi_159387312
Ik denk dat L_V de TT ietwat infantiel vindt.
  maandag 25 januari 2016 @ 18:15:10 #65
66444 Lord_Vetinari
pi_159387441
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wat is de vraag precies?
Jezus... En jij bent mod van een nieuwsforum?
pi_159387641
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 18:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat L_V de TT ietwat infantiel vindt.
Dan moet hij dat op een normale manier vragen zonder sneren naar andere users.
pi_159389138
NWS / Timmermans: meer dan helft vluchtelingen heeft economisch motief
NWS / Timmermans: economische vluchteling snel terug

Gaat volgens mij over hetzelfde

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2016 19:16:16 ]
pi_159397521
Worden er nou steeds posts verwijderd in diverse topics?
pi_159397813
Is vast Leandra. Het zijn ook altijd dezelfden...
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 23:43:20 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159397872
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Is vast Leandra. Het zijn ook altijd dezelfden...
Moet jij niet ontgroenen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 25 januari 2016 @ 23:45:02 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159397908
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:25 schreef TerryStone het volgende:
Worden er nou steeds posts verwijderd in diverse topics?
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159397912
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Moet jij niet ontgroenen?
Heeft ze mos tussen haar benen?
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 januari 2016 @ 23:46:15 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159397929
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Heeft ze mos tussen haar benen?
Een week geleden nog wel, weet niet zeker of dat nog steeds zo is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_159397945
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een week geleden nog wel, weet niet zeker of dat nog steeds zo is.
Jij bent toch 12?
pi_159397950
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

IK ZEI HET TOCH!!!
Ja doei.
  maandag 25 januari 2016 @ 23:50:45 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159397997
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

IK ZEI HET TOCH!!!
Je kent me O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159398006
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen? Kreeg de indruk dat dus half het topic spontaan verdwenen was.
pi_159398019
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:51 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen? Kreeg de indruk dat dus half het topic spontaan verdwenen was.
Welk topic was het?
  maandag 25 januari 2016 @ 23:53:34 #80
346939 Janneke141
pi_159398044
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Welk topic was het?
Dat ene topic over die asielzoekers.
pi_159398153
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Welk topic was het?
Ik geloof in "Medewerker AZC Zweden doodgestoken door vluchteling"
pi_159398222
quote:
12s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Daar zijn inderdaad wat posts weg.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:01:41 #83
346939 Janneke141
pi_159398250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Daar zijn inderdaad wat posts weg.
^O^
Sportieve reactie op een flauwe post van mij.
pi_159398347
quote:
12s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

ik lolde.
Ja doei.
pi_159398369
Hey moblo nu ook nws mod? Gefeliciteerd
(she/her)
pi_159398387
Nooit van mijn leven.
Ja doei.
pi_159398398
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:51 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen?
Dat is meer werk.
pi_159398403
Beste mensen en Fylax, voor de slowchat verwijs ik u gaarne naar dit topic: NWS / [NWS SC] Het leven is kut

Onzin is in Feedback niet gewenst.

Groeten, Fokker89, eindmod.
pi_159398459
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Beste mensen en Fylax, voor de slowchat verwijs ik u gaarne naar dit topic: NWS / [NWS SC] Het leven is kut

_O-.
pi_159398464
quote:

Hahahah hebben ze jou nu mod gemaakt? Nice.
(she/her)
pi_159398469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:07 schreef Fylax het volgende:
Hey moblo nu ook nws mod? Gefeliciteerd
Nooit van mijn leven.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 januari 2016 @ 00:15:18 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159398479
quote:

Ook al mod? Die memo heb ik nog niet langs zien komen. Gefeliciteerd iig ^O^
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_159398497
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hahahah hebben ze jou nu mod gemaakt? Nice.
Ja, eigenlijk van SEX, maar ik hou de rest ook een beetje in de gaten.

dinsdag 26 januari 2016 @ 00:16:20 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159398498
Ik heb ook gesolliciteerd voor NWS mod, maar ik ben het niet geworden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159398509
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook gesolliciteerd voor NWS mod, maar ik ben het niet geworden.
Er was dan ook geen sollicitatieronde voor normale mensen.
pi_159398515
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nooit van mijn leven.
O+
Ja doei.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:17:52 #97
168304 Mani89
pi_159398517
Ik ben inderdaad niet normaal, ik ben speciaal.
pi_159398518
Zullen we dan nu feedback laten voor wat het is? Anders ben ik genoodzaakt te gaan noten.
(she/her)
pi_159398529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
Zullen we dan nu feedback laten voor wat het is? Anders ben ik genoodzaakt te gaan noten.
NWS / Welkom en succes Leandra

Hier verder.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:18:49 #100
168304 Mani89
pi_159398534
Nee we gaan hier verder.
pi_159398546
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:18 schreef Mani89 het volgende:
Nee we gaan hier verder.

Verder even een slotje om op te ruimen.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 00:22:11 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159398571
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:19 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Verder even een slotje om op te ruimen.
Veeg jij de boel even aan, dan kan ik gaan slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159398574
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
pi_159411786
Ik zie dit staan:

NWS / [NWS SC] Het leven is kut

Hort dat zo onder elkaar te staan? :{.
I´m back.
pi_159411813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zie dit staan:

NWS / [NWS SC] Het leven is kut

Hort dat zo onder elkaar te staan? :{.
Ja dat hort zo.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:27:00 #106
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_159412358
kan de titel worden aangepast ?
heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd:
moet zijn Isis heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd
http://forum.fok.nl/topic/2279178
pi_159412460
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef lorrie03 het volgende:
kan de titel worden aangepast ?
heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd:
moet zijn Isis heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd
http://forum.fok.nl/topic/2279178
NWS / ISIS heeft complete valse paspoorten industrie gecreëerd
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:30:50 #108
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 21:49:05 #109
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159421259
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159428840
Zijn al die topics van leolinedance in NWS nou echt nodig? Ik ben alles behalve een gutmensch hoor, maar deze user lijkt ook echt elk regionaal bericht wat over een getint iemand gaat te willen plaatsen.

NWS / Mislukte tasjesroof Amstelveen
NWS / Man steekt meisje (15) bij verkeersruzie
NWS / Bewoonster Filipijnen krijgt klappen van inbreker
NWS / Overval op winkel Nieuw Amsterdamlaan
NWS / Jongen(17) uit Helmond probeert 15 zakjes cocaïne te verstoppen in cel
NWS / Urker visboeren helpen bij inrekenen overvallers juwelier

En de laatste dus:

NWS / Bejaard stel uit Utrecht slachtoffer van babbeltruc

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 01:51:36 ]
pi_159429136
Het is niet verboden om nieuws te posten hier, ook al is het wat regionaal getint elke keer.
pi_159429191
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 02:23 schreef Specularium het volgende:
Het is niet verboden om nieuws te posten hier, ook al is het wat regionaal getint elke keer.
Juist dat regionale is de kracht van zo'n groot forum.
Er woont altijd wel iemand in de buurt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 02:37:20 ]
pi_159429224
quote:
3s.gif Op woensdag 27 januari 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Komt erg dichtbij op die manier.
pi_159429230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 02:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Komt erg dichtbij op die manier.
Het afstandelijke is al op genoeg andere plekken te vinden.
  woensdag 27 januari 2016 @ 07:55:17 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159429993
quote:

[..]

Dat vind ik ook het leuke aan de regionale topics.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 27 januari 2016 @ 08:42:25 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159430297
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 02:23 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij gaat het niet om regionaal getint, maar om getint an sich.... dat vind ik idd ook wel opvallend, dat het steeds om een getinte dader of verdachte gaat.
KuikenGuppy
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:00:08 #117
346939 Janneke141
pi_159431269
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het niet om regionaal getint, maar om getint an sich.... dat vind ik idd ook wel opvallend, dat het steeds om een getinte dader of verdachte gaat.
Natuurlijk gaat het daar om.
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:26:03 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159431735
quote:
Niemand?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:49:43 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159432228
quote:
5s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Niemand?
Ik heb er gisteravond niet op gereageerd omdat sp3c gisteren al de hele dag in dat topic zat en het niet nodig vond de TT aan te passen, ik had eigenlijk gehoopt dat hij daarom deze post in FB op zou pakken.

Ik stuur hem even een DM :)
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 10:52:58 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159432301
ik vind hem prima

beetje vergezocht maar op zich niet tegen de regels
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:21:31 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_159437504
quote:
Er staan veel meer regionale berichten in NWS. Of is nieuws over een kogelbrief in Heesch nu opeens wél landelijk nieuws? En zou regionaal nieuws opeens minder belangrijk zijn dan landelijk nieuws? Veel mensen vinden het belangrijker om te weten wat er in hun buurt gebeurt dan wat de EU nu toch weer voor een idioot plan heeft bedacht (om maar eens een voorbeeld te noemen).

Daarnaast is het niet meer dan logisch dat het merendeel van de nieuwsberichten betreffende misdrijven een allochtonen als dader heeft. Zie ook andere nieuwsberichten als deze: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nederland-allochtoon. Als je de afkomst van de daders (indien bekend) in NWS op een rijtje zet geloof ik niet dat dat extreem zal afwijken van het landelijk gemiddelde.
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:23:29 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_159437558
quote:

[..]

Dat dus ook ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het daar om.
Doe eens normaal :{
pi_159445975
Zijn ingezonden brieven in kranten "nieuws" ?

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 19:19:12 ]
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:15:01 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159446209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zijn ingezonden brieven in kranten "nieuws" ?
Pas in Lunteren werd een ingezonden brief zelfs een landelijke rel, dus om nou op voorhand uit te sluiten dat het nieuws is... :X

Maar vertel eens, welk topic bedoel je?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159446423
quote:
12s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Pas in Lunteren werd een ingezonden brief zelfs een landelijke rel, dus om nou op voorhand uit te sluiten dat het nieuws is... :X

Maar vertel eens, welk topic bedoel je?
Wat ik bedoel is dit:
NWS / Dakloze slecht af-schril contrast wat gedaan wordt voor vluchtelingen

Omdat er een link naar een krant bij staat als bron lijkt het een nieuwsfeit, maar het is een ingezonden brief.

Geen nieuwsfeit dus, maar een mening.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:28:43 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159446760
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dit:

Omdat er een link naar een krant bij staat als bron lijkt het een nieuwsfeit, maar het is een ingezonden brief.

Even de laptop erbij gepakt...

En die laat ik even aan een medemod over ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159447800
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dit:

Je ziet aan de OP ook dat het opinie is.
Kan af en toe prima op een discussieforum.
pi_159447871
Okay, prima. Het leek me eerder iets voor een ander subforum.
pi_159447984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Okay, prima. Het leek me eerder iets voor een ander subforum.
Zou niet weten waar het beter past.
Nou hoeft ook niet elke brief in de Telegraaf een topic te worden maar dat is iets anders.
pi_159448227
Ik vind het onduidelijk. We hebben het met de Hachchi-reeks ook gezien, waar een ingezonden brief in dezelfde rubriek als nieuwfeit werd gezien, want het stond in de krant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 20:12:38 ]
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:35:24 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159448924
quote:
Een premier van een Bundesland is een heel andere functionaris dan een minister!

En verder is het een interessant artikel ivm de blijkbare optie tot verzet van burgers tegen de staat die in de Duitse grondwet geschreven is!
The End Times are wild
pi_159448960
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:35 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een premier van een Bundesland is een heel andere functionaris dan een minister!

En verder is het een interessant artikel ivm de blijkbare optie tot verzet van burgers tegen de staat die in de Duitse grondwet geschreven is!
Klik eens op die bovenste link dan
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:40:35 #134
346939 Janneke141
pi_159449083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:23 schreef leolinedance het volgende:
Doe eens normaal :{
Het zal me een worst wezen wat je doelstelling is met al die topic, maar wees in ieder geval een vent en wees er eerlijk over.
  Moderator woensdag 27 januari 2016 @ 20:57:02 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159449683
ga ff ergens anders ruzie maken joh
  Trouwste user 2022 donderdag 28 januari 2016 @ 09:56:28 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_159459592
Dank je wel. Het moet niet te gek worden. Zomaar een ludieke OP

NWS / Longkankermedicijn voortaan vergoed

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:09:53 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159459910
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:56 schreef tong80 het volgende:
Dank je wel. Het moet niet te gek worden. Zomaar een ludieke OP

NWS / Longkankermedicijn voortaan vergoed

:T
Het is niet anders Tong, het werd ook al snel een "ludiek" topic waarin het nagenoeg niet over het onderwerp ging... op zo'n manier kun je het beter in ONZ/KLB/GGZ openen ;)

Wel een nieuwswaardig onderwerp overigens imho, dus ik heb er even een nieuw topic over geopend ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:18:15 #138
346939 Janneke141
pi_159460065
Mogen deze twee in een reeks (en voorzien van een nummertje, want dat ben ik vergeten):

NWS / 'Docent wordt structureel overbelast door schoolbestuur'
  Moderator donderdag 28 januari 2016 @ 10:26:45 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159460237
done
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:26:50 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159460242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:18 schreef Janneke141 het volgende:
Mogen deze twee in een reeks (en voorzien van een nummertje, want dat ben ik vergeten):

NWS / 'Docent wordt structureel overbelast door schoolbestuur' #2
Ik ga eens even kijken of ik kan reeksen.... BRB

Edit: te laat ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159467010
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Topic mag wel weer dicht
pi_159467034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:19 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom dat dicht moet.
pi_159467068
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom dat dicht moet.
Oke, dan niet wou alleen een punt maken van mijn laatste note :P ;)
Niet dat ik die note erg vind ofzo
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:24:43 #144
346939 Janneke141
pi_159467155
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:26 schreef sp3c het volgende:
done
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ga eens even kijken of ik kan reeksen.... BRB

Edit: te laat ;(
^O^
pi_159467201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Oh zo, notes hebben geen juridische onderbouwing nodig.
We zitten niet in een rechtszaal.
pi_159467238
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

Oh zo, notes hebben geen juridische onderbouwing nodig.
We zitten niet in een rechtszaal.
D66-rechters hier zeg :+
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 17:06:26 #147
137949 Disana
pi_159469794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ga eens voor je topic zorgen :D
pi_159469832
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Ga eens voor je topic zorgen :D
Daarom vroeg ik al of hij dicht mocht ;)
  † In Memoriam † donderdag 28 januari 2016 @ 17:11:39 #149
137949 Disana
pi_159469926
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:07 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik al of hij dicht mocht ;)
Je hebt toch wel een mening?
pi_159470009
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 17:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een mening?
Heb alleen de eerste pagina gevolgd
pi_159482248
. gg
pi_159482322
Dit ziet er niet uit als feedback.
pi_159482404
Was een subtiele attentie dat inclusief deze posting mijn laatste drie postings nog niet verwijderd zijn. Uiteraard gericht aan de mod die de andere postings niet verwijderd heeft

En gg (good game) omdat mi het prima gespeeld was. Misschien moet ik wat racistisch posten
pi_159482453
Nou, succes ermee dan maar.
pi_159482485
Waarom verwijder jij mijn postings nu niet?

Bedankt voor je inhoudelijke reactie
pi_159482928
Geen idee waar dit over gaat.
pi_159487894
NWS / Belgische minister zei: 'Drijf vluchtelingen terug in zee'

Het barst hier echt van de doodsverwensingen. Het zal er allemaal wel net zo staan dat het net mag, maar dit is wel echt een nieuw dieptepunt..
pi_159488684
Zeker een dieptepunt.
pi_159488864
Maar goed, het is niet beperkt tot Fok dus ja, op wie moet je boos worden hé.
  Moderator vrijdag 29 januari 2016 @ 12:13:59 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159489364
ik vind dit ook een moeilijke

een domme man zegt iets en domme mensen zijn het er mee eens, nu zijn dat niet echt doodsverwensingen maar wat de man zegt is dat wel dus in principe heb je gelijk ... maar wat moeten we er nu mee?

dit NWS verbieden of verbieden positief op dit NWS te reageren?

ik heb 1 post verwijderd over het lekprikken van bootjes ofzoiets matigs maar verder kan ik er niets mee, het is een trieste wereld dat er zoveel mensen het met die uitspraak eens zijn maar het is wat het is helaas
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 januari 2016 @ 23:59:34 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_159508020
M'n excuses. Moest het even kwijt.

NWS / Fucking Luttelgeest.

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159508092
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:59 schreef tong80 het volgende:

pi_159508209
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 23:59 schreef tong80 het volgende:

Ben er nog nooit geweest.
Wil dat ook wel zo houden.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 00:12:58 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_159508235
-Dit was al klaar-

[ Bericht 97% gewijzigd door Specularium op 30-01-2016 00:13:50 ]
  zaterdag 30 januari 2016 @ 09:52:23 #165
66444 Lord_Vetinari
pi_159512209
  zaterdag 30 januari 2016 @ 10:04:27 #166
66444 Lord_Vetinari
pi_159512328
Wordt het overigens geen tijd voor een subforum over de vluchtelingentoestand? Zodat de andere nieuwsfeiten ook weer een podium hebben zonder ondergesneeuwd te worden door het bruinhemdengebral waar dit soort topics vol mee staan? Een subforum onder NWS bedoel ik dan. In V&A heb je Vraag en Aanbod als aparte fora. Ik kan me hier voorstellen dat je Nieuws en Völkische Beobachter Vluchtelingencrisis krijgt als onderverdeling.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 10:07:05 #167
346939 Janneke141
pi_159512359
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 10:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wordt het overigens geen tijd voor een subforum over de vluchtelingentoestand? Zodat de andere nieuwsfeiten ook weer een podium hebben zonder ondergesneeuwd te worden door het bruinhemdengebral waar dit soort topics vol mee staan? Een subforum onder NWS bedoel ik dan. In V&A heb je Vraag en Aanbod als aparte fora. Ik kan me hier voorstellen dat je Nieuws en Völkische Beobachter Vluchtelingencrisis krijgt als onderverdeling.
Die discussie is vrij recent nog gevoerd:

FB / VLU
  zaterdag 30 januari 2016 @ 10:16:38 #168
66444 Lord_Vetinari
pi_159512453
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 10:07 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die discussie is vrij recent nog gevoerd:

FB / VLU
Sinds dinsdag is daar niks meer in gepost. En er is geen besluit.. Ik zie een hoop heen en weer gepraat, maar verder niks en de wildgroei gaat door.
  Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 10:21:25 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159512513
dan bump je hem ff, hier kunnen we niet zoveel voor je betekenon
  zaterdag 30 januari 2016 @ 10:24:53 #170
346939 Janneke141
pi_159512557
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sinds dinsdag is daar niks meer in gepost. En er is geen besluit.. Ik zie een hoop heen en weer gepraat, maar verder niks en de wildgroei gaat door.
Dan heb je denk ik wel een antwoord.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 11:09:42 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159513223
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 januari 2016 @ 22:48:06 #172
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_159529550
Vraagje; Waarom moet een user betalen voor het bekijken van een verkregen note? Dat is toch wel een beetje vreemd?
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  zaterdag 30 januari 2016 @ 22:53:59 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159529727
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:48 schreef Roland_Deschain het volgende:
Vraagje; Waarom moet een user betalen voor het bekijken van een verkregen note? Dat is toch wel een beetje vreemd?
Notes zijn er voor de moderators en (forum) admins, niet voor de users.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:00:16 #174
243112 Roland_Deschain
pi_159529905
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Notes zijn er voor de moderators en (forum) admins, niet voor de users.
Beangistend.

Zo'n beetje als The Third Reich dus?

We modereren, geven notes maar we vertellen niet waarom, BEHALVE als we betalen.
"The world moved on"
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:05:14 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159530025
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:00 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Beangistend.

We modereren, geven notes maar we vertellen niet waarom, BEHALVE als we betalen.
Volgens mij zijn we wettelijk verplicht je inzage te geven in gegevens die we over je opslaan, maar daar mogen we wel administratiekosten voor vragen.

Overigens kun je ze met een full of pimp abonnement wel gewoon inzien.

Je derde rijk vergelijkingen mag je overigens hier ook achterwege laten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:09:37 #176
243112 Roland_Deschain
pi_159530109
Probeer je me nu een full of pimp abonnement aan te smeren? :D

Bijna gelukt, ik denk erover na. :D
"The world moved on"
pi_159530120
Hoi Leandra :)
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:11:15 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159530131
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:09 schreef Roland_Deschain het volgende:
Probeer je me nu een full of pimp abonnement aan te smeren? :D

Bijna gelukt, ik denk erover na. :D
Nee, maar mocht je er werkelijk over nadenken:

FB / FOK!premium accounts sale, 25% korting in heel januari

Denk snel, januari is zo voorbij ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:12:03 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159530143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
Hoi Leandra :)
Hi F89 :)

Jij kunt je notes wel zien hè, alledrie O+
Oeps, dat had ik niet mogen zeggen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 00:39:26 #180
8781 crew  Frutsel
pi_159532064
Ga eens naar bed ofzo :(
pi_159532080
quote:

[..]

Beangistend.

Dat was inderdaad precies zoals het in het Derde Rijk ging.
pi_159532097
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:39 schreef Frutsel het volgende:
Hey Frutsel.
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 00:42:23 #183
8781 crew  Frutsel
pi_159532117
quote:

[..]

Beangistend.

Ja dan krijg je een paar sterren
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 00:42:37 #184
8781 crew  Frutsel
pi_159532123
quote:
17s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hey Frutsel.
hey kapiteintje :W
  zondag 31 januari 2016 @ 00:43:08 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159532135
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:39 schreef Frutsel het volgende:
Ja, goed plan! :W
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 00:43:31 #186
8781 crew  Frutsel
pi_159532144
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, goed plan! :W
zie je zo, warm het maar vast op :W
pi_159532167
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:43 schreef Frutsel het volgende:

[..]

zie je zo, warm het maar vast op :W
Smooth.
  zondag 31 januari 2016 @ 01:09:20 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159532588
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159532610
Goed verhaal.
  zondag 31 januari 2016 @ 10:40:43 #190
346939 Janneke141
pi_159535034
  zondag 31 januari 2016 @ 11:06:08 #191
66444 Lord_Vetinari
pi_159535307
quote:
Mag ik dat topic overigens voordragen als 'dubbel'? Er staat niks in wat er ook niet in de zeventien quantiziljoen andere vluchtelingentopics staat. Alleen de OP is anders, de reacties zijn allemaal 1:1 gekopieerd uit andere topics.
pi_159535680
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mag ik dat topic overigens voordragen als 'dubbel'? Er staat niks in wat er ook niet in de zeventien quantiziljoen andere vluchtelingentopics staat. Alleen de OP is anders, de reacties zijn allemaal 1:1 gekopieerd uit andere topics.
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is niet anders te verklaren dan dat een groot gedeelte van de Groenlinks-, D66-, PVDA- groupies een grondige hekel heeft aan alles wat Nederlands voelt en ruikt.
quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Inb4 als ik Nederland ontvluchtte dan zou ik in mijn nieuwe gastland ook 6 agenten mishandelen als ik niet binnen 3 maanden een verblijfsvergunning kreeg.
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Kom er maar in goedpraters. _O_
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Leg ons even uit dat jullie het beste met ons voorhebben. _O_
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Maak ons deel van jullie bovenbuikgevoelens. _O_
Merk niet echt iets van bezorgdheid om de broeders en agenten. De frustratie naar links is groter. Geen doel tot het openen van een discussie. Niveau nul komma niks.
pi_159536945
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Merk niet echt iets van bezorgdheid om de broeders en agenten. De frustratie naar links is groter. Geen doel tot het openen van een discussie. Niveau nul komma niks.
Wat bagger verwijderd.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:46:02 #194
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_159537540
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Is het een links-progressief privilege om alles in de schoenen van rechts te schuiven? Ik drukte me redelijk beschaafd uit. Dat in tegenstelling tot de duizenden verwijten die ik van het "beschaafde" goedvolk om mijn oren krijg. Het volgende topic staat al weer vol met nazi-vergelijkingen en uitingen hoe superdom PVV-stemmers (inmiddels 28% van de bevolking) wel niet zijn.
NWS / Wilders dreigt met revolutie voor volk en vaderland
  zondag 31 januari 2016 @ 17:04:08 #195
66444 Lord_Vetinari
pi_159546064
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:46 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Is het een links-progressief privilege om alles in de schoenen van rechts te schuiven? Ik drukte me redelijk beschaafd uit. Dat in tegenstelling tot de duizenden verwijten die ik van het "beschaafde" goedvolk om mijn oren krijg. Het volgende topic staat al weer vol met nazi-vergelijkingen en uitingen hoe superdom PVV-stemmers (inmiddels 28% van de bevolking) wel niet zijn.
NWS / Wilders dreigt met revolutie voor volk en vaderland
Dus omdat meer mensen iets doms doen, is de daad niet langer dom?

Dat is een redelijk domme vergelijking.
pi_159546415
Maar geen discussie die in feedback gevoerd hoeft te worden.
pi_159581871
Kan het 'Crisis in Syrie' topic niet iets 'concreter' gehouden worden? Er wordt wel erg veel turks nationalistisch sentiment, en reacties daarop, gepost. Niet echt relevant voor een specifiek Syrie topic.
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 22:04:48 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159582263
ja en erg veel anti turks nationalistisch sentiment met daar dan weer de reacties op

geen idee wie er ooit begonnen is maar het is een beetje vervelend ja, aan de andere kant is Turkije wel een speler(tje) in deze oorlog dus echt superofftopic is het ook niet echt
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 22:07:59 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159582386
het is nu sowieso ff niet bezig daar of kijk ik met mijn neus?
pi_159582443
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:04 schreef sp3c het volgende:
ja en erg veel anti turks nationalistisch sentiment met daar dan weer de reacties op

geen idee wie er ooit begonnen is maar het is een beetje vervelend ja, aan de andere kant is Turkije wel een speler(tje) in deze oorlog dus echt superofftopic is het ook niet echt
Ik zeg ook niet dat het eenzijdig is. ;) Het voegt alleen weinig toe. Natuurlijk is Turkije betrokken bij dit conflict, maar hou het gewoon objectief.
pi_159582487
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:07 schreef sp3c het volgende:
het is nu sowieso ff niet bezig daar of kijk ik met mijn neus?
Was meer een constatering van de afgelopen paar dagen. Bedacht me nu dat ik het ook wel eens ter sprake kon brengen in FB. :)
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 22:17:24 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159582694
mja ik zat toevallig gister of eergister ook zoiets te denken toen de vrinden van Poetin het juichend over nofly zones boven turkije vanaf Armenie hadden

ik wilde er eigenlijk op reageren maar het ging eigenlijk nergens over, iig niet over Syrie

de fog of war is wat te dik aan het worden zeg maar

ik ga er wat op letten maar ik beloof niets
  maandag 1 februari 2016 @ 22:44:15 #203
66444 Lord_Vetinari
pi_159583508
Nou, dan ga ik wel weer zeiken...

Mogen we eenTT die over de inhoud gaat of in ieder geval iets duidelijker is en minder ambivalent en quasi-grappig?

NWS / Ajax wordt verkocht........
  maandag 1 februari 2016 @ 22:48:27 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159583599
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, dan ga ik wel weer zeiken...

Mogen we eenTT die over de inhoud gaat of in ieder geval iets duidelijker is en minder ambivalent en quasi-grappig?

NWS / Ajax wordt verkocht........
Ik zet er wel "Politiehond" voor ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 22:48:43 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159583607
deze is zelfs wel leuk voor de verandering, ik laat hem zo
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 22:49:00 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159583616
ow dat kan ook natuurlijk
  maandag 1 februari 2016 @ 22:49:56 #207
66444 Lord_Vetinari
pi_159583636
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zet er wel "Politiehond" voor ;)
"Amerikaanse politiehond"?

Anders krijgen we weer reacties van mensen die de OP niet gelezen hebben en meteen gaan bleren, dat er wel geld is voor vluchtelingen, maar niet om dappere politiehonden... Enfin, je kent het riedeltje inmiddels wel...
pi_159583654
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 01-02-2016 22:54:11 ]
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 1 februari 2016 @ 22:52:44 #209
66444 Lord_Vetinari
pi_159583722
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:48 schreef sp3c het volgende:
deze is zelfs wel leuk voor de verandering, ik laat hem zo
Goh, wat een verrassende beslissing van jou. Nee, dat had ik nou echt niet verwacht...

Moderator maandag 1 februari 2016 @ 22:54:16 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159583776
nou en
  maandag 1 februari 2016 @ 22:58:59 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159583924
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

"Amerikaanse politiehond"?

Anders krijgen we weer reacties van mensen die de OP niet gelezen hebben en meteen gaan bleren, dat er wel geld is voor vluchtelingen, maar niet om dappere politiehonden... Enfin, je kent het riedeltje inmiddels wel...
Alle vluchtelingen naar Amerika!!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159583971
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 22:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Goh, wat een verrassende beslissing van jou. Nee, dat had ik nou echt niet verwacht...

[ afbeelding ]
Vind jij Freek de Jonge ook zo goed?
pi_159590578
Waarschijnlijk ben ik op de verkeerde plek aangezien ik tot op heden ontkennende reacties krijg als er postings verdwenen zijn.
Ik ben op zoek naar de argumentatie om mijn posting in het NWS / Politiehond Ajax wordt verkocht........ topic te verwijderen
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:17:26 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159591210
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
Waarschijnlijk ben ik op de verkeerde plek aangezien ik tot op heden ontkennende reacties krijg als er postings verdwenen zijn.
Ik ben op zoek naar de argumentatie om mijn posting in het NWS / Politiehond Ajax wordt verkocht........ topic te verwijderen
Was het off-topic?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159591557
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Was het off-topic?
Ik begrijp dat offtopic niet gewenst is en dat hier tegen opgetreden wordt maar ik kom massa's off-topic tegen. Er staat in dat topic zelfs een doodsverwensing...

Wat in dit geval wel opvallend was, ik reageerde op onze fokheld (bijna 600k postings _O_ ) tong80 en ik was niet perse lief met mijn vraag

Mag elke mod in elk subforum postings verwijderen? En je ziet niks in mijn laatste note?

Top dat je blauw bent, duurde wel erg lang zeg o|O
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:03:31 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159592142
Volgens mij is je post in dat topic alleen maar verwijderd, niet genote.

Gastmodden gebeurt in principe alleen als dingen echt heel erg over de schreef gaan.
Maar zoals je de post omschrijft zal ik m zelf wel verwijderd hebben in een poging het topic nog een beetje een kans te geven ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 2 februari 2016 @ 12:15:48 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159592423
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb een aantal posts verwijderd daar, geen idee meer welke user bij welke post hoort dus je moet iets specifieker zijn

geen notes gezet verder en ik ben hier geen gastmod

[ Bericht 66% gewijzigd door sp3c op 02-02-2016 13:35:35 ]
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:55:02 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159594558
Mooi is dat sp3c, neem ik de schuld al op me, ga jij zeggen dat jij het misschien gedaan hebt, nou weet ie nog niet wie het is geweest :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:03:27 #219
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159594794
Deze user is vaak erg offtopic bezig. Zie graag dat daar iets aan wordt gedaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:01 schreef rival het volgende:

[..]

mogen ze met TS ook wel doen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159594856
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:03 schreef Dven het volgende:
Deze user is vaak erg offtopic bezig. Zie graag dat daar iets aan wordt gedaan.

[..]

Dat is weg.
pi_159606966
Er is een bericht van mij verwijderd. Mag ik weten waarom?
pi_159607541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:15 schreef ccs het volgende:
Er is een bericht van mij verwijderd. Mag ik weten waarom?
Het was offtopic.
pi_159612821
quote:
Is deel 1 en nog niet dicht.
  woensdag 3 februari 2016 @ 00:05:21 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159612824
quote:
Check!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159612826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is deel 1 en nog niet dicht.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Check!
Aha, tuurlijk. Dan zal ik het melden als die vol is!
pi_159612871
Oh, het topic is al een reeks. Thanks!
  woensdag 3 februari 2016 @ 00:12:26 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159612919
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:09 schreef George_Zina het volgende:
Oh, het topic is al een reeks. Thanks!
Ik moest het reeksen nog even oefenen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159612923
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik moest het reeksen nog even oefenen ;)
Hoezo? Prima gelukt toch?
  woensdag 3 februari 2016 @ 00:14:58 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159612948
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:12 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Hoezo? Prima gelukt toch?
Ja, maar dat wist ik vantevoren niet hè ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159613049
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dat wist ik vantevoren niet hè ;)
Aha, we kunnen ons allemaal vergissen. Zeker als iets nieuw is voor ons.
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:21:36 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159620299
Ik zit mobiel met een ziek kind op schoot dus ik ga het slotje er niet afhalen.

Als je zelf een normaal topic kunt openen dat je ook niet weer gaat verbaggeren staat dat je vrij ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 3 februari 2016 @ 13:38:38 #234
8781 crew  Frutsel
pi_159620718
Ik zit mobiel met Leandra op schoot maar vind het vooralsnog ook niets voor NWS
Misschien wil KLB hem hebben.
pi_159621213
Ik zit mobiel op Leandra haar schoot, ik had hem graag open gedaan, maar heb geen sleutels.
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:56:35 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159621238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:55 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit mobiel op Leandra haar schoot, ik had hem graag open gedaan, maar heb geen sleutels.
Hoax, je ligt te slapen!
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 6 februari 2016 @ 09:32:34 #237
66444 Lord_Vetinari
pi_159697374
NWS / Werkstraf voor winkeldiefstal met geweld in Heesch

Is dit Hart van Nederland / plaatselijke sufferdjesbericht nou echt dusdanig schokkend dat het op een forum moet? Wat voor discussie wil je hieruit krijgen? Zeker met de OP die totaal geen opening biedt.
pi_159697722
NWS / Limburgers gooien ruiten asielpand in derailleert.
Ik vraag me af of de voorwendselen om deze topic te openen wel helemaal zuiver zijn geweest.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_159697788
Het lijkt mij dat elk topic dat geopend wordt een bepaalde insteek heeft. Zeker als we kijken naar de topics met betrekking tot Marokkanen, moslims, asielzoekers, moskeeën of wat dan ook.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:05:24 #240
66444 Lord_Vetinari
pi_159697822
Ik zie wel wat gelly aan het doen is. Ik ben wel benieuwd hoe daarop vanuit de crew gereageerd gaat worden.
pi_159697871
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie wel wat gelly aan het doen is. Ik ben wel benieuwd hoe daarop vanuit de crew gereageerd gaat worden.
De kans is groot dat hij geband wordt. Ik heb ooit eens hetzelfde gedaan in respons op de lullige topics die geopend werden over alles wat met moslims / Marokkanen / asielzoekers te maken hebben. Dat werd niet in dank afgenomen - nieuws mag hier slechts één bepaalde invalshoek hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:12:14 #242
66444 Lord_Vetinari
pi_159697905
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De kans is groot dat hij geband wordt. Ik heb ooit eens hetzelfde gedaan in respons op de lullige topics die geopend werden over alles wat met moslims / Marokkanen / asielzoekers te maken hebben. Dat werd niet in dank afgenomen - nieuws mag hier slechts één bepaalde invalshoek hebben.
Misschien moet hij er dan een 'humoristische' TT aan geven en ondertekenen met :T . Dat is een redelijke vrijbrief waarmee je onzin over het hele forum (inclusief FB) mag plaatsen.
pi_159697920
Ik doe enkel wat Danny als mogelijke oplossing aandraagt voor het eenzijdige aanbod in NWS. Dus het lijkt me geen probleem. Als mensen er problemen mee hebben lezen ze het gewoon niet. Een andere suggestie die Danny geeft.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 10:13:58 ]
pi_159697937
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Danny heeft hier duidelijk toe opgeroepen. Het probleem is geen overdaad aan asielzoekers/moslimtopics maar een tekort aan topics over andere onderwerpen. Gelly pakt dat op.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:14:42 #245
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_159697944
Juist nu het nieuws in NWS Marokkanenluw is?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:14:53 #246
66444 Lord_Vetinari
pi_159697948
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef gelly het volgende:
Ik doe enkel wat Danny als mogelijke oplossing aandraagt voor het eenzijdige aanbod in NWS. Dus het lijkt me geen probleem. Als mensen er problemen mee hebben lezen ze het gewoon niet. Een andere suggestie die Danny geeft.
Tipje: Varieer. Dus niet alleen maar van die topics die zo duidelijk 1 doel dienen. Zoek ook andere nieuwswaardige feiten (dus niet alleen over autochtonen die stoute dingen doen).
pi_159697960
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Perrin het volgende:
Dus?
pi_159697962
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Perrin het volgende:
Ehm, maar asielzoekers/moslimvol. De reacties zijn niet anders, de discussies zijn niet anders.Dit is weer jammer, beetje kop in het zand steken. Geeft niet.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:15:48 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159697963
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef gelly het volgende:
Ik heb liever dat je dan iets post waar men over wil en kan discussiëren.
Ik denk dat niemand zit te wachten op 28 topics zonder reacties.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_159697977
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tipje: Varieer. Dus niet alleen maar van die topics die zo duidelijk 1 doel dienen. Zoek ook andere nieuwswaardige feiten (dus niet alleen over autochtonen die stoute dingen doen).
Ik maakt topics over wat ik belangrijk vind:de kwalijke invloed van zuid-Nederland op ons land als geheel. Heeft iemand andere interesses dan staat het hem vrij om daar topics over te openen. Ik voel me daar niet toe geroepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 10:18:07 ]
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:17:09 #251
38496 Perrin
pi_159697985
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Dus?
Ik dacht dat je je daar aan stoorde.

Dat vluchtelingen/migranten het nieuws bezighouden lijkt me aardig verklaarbaar en logisch, gezien de grote getalen die op Europa afkomen?

Of moet dat gecompenseerd worden met klein binnenlands leed?
pi_159697990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb liever dat je dan iets post waar men over wil en kan discussiëren.
Ik denk dat niemand zit te wachten op 28 topics zonder reacties.
Als het mensen boeit dan reageren ze wel, en anders niet. Mij boeit het wel.
pi_159697996
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat vluchtelingen/migranten het nieuws bezighouden lijkt me aardig verklaarbaar en logisch, gezien de grote getalen die op Europa afkomen?

Hoeft niet gecompenseerd te worden, maar zoals Danny ook wil: veel meer variatie. Of stoor jij je aan de variatie?
Allah Al Watan Al Malik
pi_159698005
quote:

[..]

Ik compenseer niks, ik plaats nieuws wat anderen laten liggen.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:18:53 #255
38496 Perrin
pi_159698010
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoeft niet gecompenseerd te worden, maar zoals Danny ook wil: veel meer variatie.
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 10:19:21 #256
66444 Lord_Vetinari
pi_159698015
quote:

[..]

Zie de discussie in FB. Er is een verschil tussen daadwerkelijk nieuws brengen en over elke scheet waarbij misschien een vluchteling betrokken is een topic openen om dezelfde posts weer voorbij te laten komen. En op dit moment slaat de balans door naar de tweede optie. Daar zou meer in gesnoeid mogen worden.
pi_159698016
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.
Dat is bij Hart van Nederland niet anders. En toch kijken mensen ernaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_159698025
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Een verkrachting in arsloch-am-Rein ook, maar kennelijk bestaat daar ook behoefte aan hier. Beetje afhankelijk van het signalement van de dader, maar toch.
pi_159698242
Er staat hier gewoon een Premium artikel uit de Telegraaf ?
geplaatst door een Mod ?
NWS / Joran van der Sloot hoopt op deal, toont berouw, interview
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_159699088
Kan Gelly niet een NWS-ban krijgen? Hij opent alleen maar topics over Brabanders.
pi_159699288
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 10:33 schreef StaceySinger het volgende:
Er staat hier gewoon een Premium artikel uit de Telegraaf ?
geplaatst door een Mod ?
NWS / Joran van der Sloot hoopt op deal, toont berouw, interview
Ik kan het gewoon lezen op de site van de Telegraaf, zonder betaalmuur. Ik zit mobiel, misschien maakt dat iets uit.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2016 11:36:20 ]
pi_159699396
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik kan het gewoon lezen op de site van de Telegraaf, zonder betaalmuur. Ik zit mobiel, misschien maakt dat iets uit.
pi_159699447
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:41 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat gaat om de rapportage, niet om het artikel uit de OP.
pi_159699518
Meneer probeert zoals gebruikelijk overal weer een moslimtopic van te maken. Is niet echt de bedoeling lijkt me. NWS / 9 Maanden cel voor bezwangeren 15-jarige
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 11:55:11 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159699646
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:22 schreef Rene_Froger het volgende:
Kan Gelly niet een NWS-ban krijgen? Hij opent alleen maar topics over Brabanders.
volgens mij zijn daar geen regels tegen ofzo dus nee
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 11:55:28 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159699653
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
Meneer probeert zoals gebruikelijk overal weer een moslimtopic van te maken. Is niet echt de bedoeling lijkt me. NWS / 9 Maanden cel voor bezwangeren 15-jarige
zal zo ff kijkon
  zaterdag 6 februari 2016 @ 12:00:19 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159699735
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Of je had nog eens op de link geklikt en gezien dat het topic allang was aangepast....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159699766
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat een screenshot van mijn mobiel? :?
pi_159699851
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je had nog eens op de link geklikt en gezien dat het topic allang was aangepast....
bedankt gezien

maar het complete Premium artikel stond er al vanaf - zaterdag 6 februari 2016 @ 02:53:30

en is pas om 10:59:52 aangepast - 8 uur later

Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 06-02-2016 10:59:52 (Paywall content) ]
  zaterdag 6 februari 2016 @ 12:07:36 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159699894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:

bedankt gezien

maar het complete Premium artikel stond er al vanaf - zaterdag 6 februari 2016 @ 02:53:30

Belachelijk! Moderators met een leven en een nachtrust. Zou mij niet overkomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 6 februari 2016 @ 12:12:03 #271
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159699971
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  zaterdag 6 februari 2016 @ 12:12:29 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159699979
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

bedankt gezien

Prima, jij doet om 11.41 uur echter alsof het nog steeds om Paywall content gaat.

En hee, er zijn ook mensen die proberen te slapen, of had ik vannacht iedere keer dat ik m'n zieke kleuter paracetamol of een glaasje water gaf ook nog even FOK! moeten modden?

Nou foei, het is idd schandalig allemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159699992
quote:
8s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Belachelijk! Moderators met een leven en een nachtrust. Zou mij niet overkomen.
Uit het feit dat Leandra het terecht aangepast heeft blijkt dat het niet mag. :7
  zaterdag 6 februari 2016 @ 12:16:25 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159700058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Uit het feit dat Leandra het terecht aangepast heeft blijkt dat het niet mag. :7
Dan hebben we bij deze vastgesteld dat jij daar iig heel goed van op de hoogte bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_159700066
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Prima, jij doet om 11.41 uur echter alsof het nog steeds om Paywall content gaat.

En hee, er zijn ook mensen die proberen te slapen, of had ik vannacht iedere keer dat ik m'n zieke kleuter paracetamol of een glaasje water gaf ook nog even FOK! moeten modden?

Nou foei, het is idd schandalig allemaal.
nee hoor ik melde het om 10:33:09 > NWS / [NWS FeedBack]
mijn post van 11.41 was een reactie op een bericht van een user hier
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 12:18:42 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159700110
lekker belangrijk
  zaterdag 6 februari 2016 @ 12:20:24 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159700134
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:16 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Op een reactie waarin hij stelt dat het om 11.35 niet om paywall content gaat.

In plaats van gewoon te melden dat het nog wel om paywall content ging toen jij de melding deed, ga je om 11.41 doen alsof het nog steeds om paywall contect gaat.

Maar het is weer genoeg, probleem opgelost.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 12:21:46 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159700160
quote:
viel uiteindelijk wel mee maar ik heb de pastoor en de imam eruit gehaald
pi_159700275
Dank.
pi_159700339
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:16 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Vermoeiend.
pi_159701080
quote:
Ik probeerde er geen moslimtopic van te maken en dat is ook niet "zoals gebruikelijk". Ik trek de motieven van TS in twijfel. TS gaat ineens een hele reeks topics openen over allerlei futiliteiten zoals de kerktoren in een Brabants dorp.

Ik zie dat de mods mijn volledige post hebben weggehaald. Ik maak daar bezwaar tegen. Ik stelde TS drie vragen, waarvan er slechts één een link legde met de minderjarige importbruidjes.

De rest van de post had dus sowieso kunnen blijven staan.
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 13:10:43 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159701139
gingen die andere twee niet over de pastoor?
pi_159701141
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

viel uiteindelijk wel mee maar ik heb de pastoor en de imam eruit gehaald
De pastoor was gewoon on-topic en sluit direct aan op wat TS in zijn openingspost insinueert, namelijk dat die Tilburger met dat meisje het bed indook omdat de pastoor dat aanmoedigt / goedkeurt.

Ik zie dat je de opmerkingen van TS in de OP volledig hebt weggehaald, waardoor er nu dus effectief sprake is van een nieuwsdump. Als TS niet normaal een topic kan openen en als een nieuwsdump het resultaat is, kan het topic dus volledig dicht.

Bij deze het verzoek om het topic volledig te sluiten.
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 13:11:04 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159701149
lees ff de openingspost opnieuw elf
pi_159701202
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:11 schreef sp3c het volgende:
lees ff de openingspost opnieuw elf
Ik heb het gezien. Je hebt de opmerkingen van TS onder het nieuwsbericht weggehaald. TS had daar een zinnetje over de volgelingen van meneer pastoor staan. Lees anders nog even terug wat je net zelf hebt weggehaald.

En, zoals jij ook weet: nieuwsdumps zijn niet toegestaan. Effectief is het nu een nieuwsdump, dus kan het topic dicht. Als TS niet normaal een topic kan openen, dan moet het maar dicht.
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 13:14:51 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159701208
ow je hebt het al gelezen
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 13:15:53 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159701222
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb het gezien. Je hebt de opmerkingen van TS onder het nieuwsbericht weggehaald. TS had daar een zinnetje over de volgelingen van meneer pastoor staan. Lees anders nog even terug wat je net zelf hebt weggehaald.

En, zoals jij ook weet: nieuwsdumps zijn niet toegestaan. Effectief is het nu een nieuwsdump, dus kan het topic dicht. Als TS niet normaal een topic kan openen, dan moet het maar dicht.
nieuwsdumps zijn niet per definitie verboden, er komen prima reacties op verder naast dat pastoor verhaal dus ik zie geen reden om het te sluiten

bovendien was het geen nieuwsdump, daar lijkt het nu een beetje op maar we weten beter gelukkig
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 13:16:36 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159701230
TS raad ik verder aan dat als hij een discussie over gedoe binnen de katholieke kerk wil starten dat hij een artikel over dat onderwerp erbij zoekt want op deze manier is het een beetje gek
  zaterdag 6 februari 2016 @ 13:21:22 #289
66444 Lord_Vetinari
pi_159701308
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

nieuwsdumps zijn niet per definitie verboden,
Uit de OP van dit topic:

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.

Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren

Met name het laatste zin etje geeft m.i. Duidelijk aan, dat je met alleen een nieuwsdump kans loopt op een ban. Een ban krijg je voor dingen die niet mogen. Ergo: een nieuwsdump mag niet.
pi_159701313
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:16 schreef sp3c het volgende:
TS raad ik verder aan dat als hij een discussie over gedoe binnen de katholieke kerk wil starten dat hij een artikel over dat onderwerp erbij zoekt want op deze manier is het een beetje gek
Kennelijk snap je de motieven van TS niet, terwijl je toch al meer dan 10 jaar mod-ervaring in NWS hebt. TS is een notoire zeikstraal die doorgaans alleen in NWS-FB rondhangt zonder zelf inhoudelijk veel bij te dragen.

TS kan niet leven met de grote hoeveelheid topics over asielzoekers, immigranten, moslims, licht getinten, etc. Daarom komt hij met een 'tegenoffensief', dat bestaat uit het openen van topics die het niveau van lokaal nieuws amper overstijgen. De opmerkingen van TS over de pastoor zijn niet bedoeld om een discussie over de katholieke kerk te starten; dat zou jij ook moeten weten. Ze zijn bedoeld om de praktijken van moslims minder erg te doen lijken. Dat is het enige motief van TS.

TS is ook helemaal niet geïnteresseerd in daadwerkelijke discussie over het onderwerp. Des te vervelender is het dat je mijn vragen aan TS weghaalt. Het resultaat is in elk geval dat TS ongestraft nieuwsdumps kan plaatsen.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 13:22:41 #291
66444 Lord_Vetinari
pi_159701336
En dan vraag ik het maar weer...

Mogen we een TT die minimaal een indicatie geeft waar een topic over gaat?

NWS / Geen dag langer wachten. Gewoon afschieten. Hebbe we nog iets te eten
  zaterdag 6 februari 2016 @ 13:23:20 #292
168304 Mani89
pi_159701351
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

NWS / Geen dag langer wachten. Gewoon afschieten. Hebbe we nog iets te eten
Ik wist dat dit een tongtopic was.
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 13:23:23 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159701353
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kennelijk snap je de motieven van TS niet, terwijl je toch al meer dan 10 jaar mod-ervaring in NWS hebt. TS is een notoire zeikstraal die doorgaans alleen in NWS-FB rondhangt zonder zelf inhoudelijk veel bij te dragen.

TS kan niet leven met de grote hoeveelheid topics over asielzoekers, immigranten, moslims, licht getinten, etc. Daarom komt hij met een 'tegenoffensief', dat bestaat uit het openen van topics die het niveau van lokaal nieuws amper overstijgen. De opmerkingen van TS over de pastoor zijn niet bedoeld om een discussie over de katholieke kerk te starten; dat zou jij ook moeten weten. Ze zijn bedoeld om de praktijken van moslims minder erg te doen lijken. Dat is het enige motief van TS.

TS is ook helemaal niet geïnteresseerd in daadwerkelijke discussie over het onderwerp. Des te vervelender is het dat je mijn vragen aan TS weghaalt. Het resultaat is in elk geval dat TS ongestraft nieuwsdumps kan plaatsen.
ik heb liever niet dat je problemen met TS via de moderatie uit probeert te vechten

topic is prima nu, en wat Gelly er zelf van vind kan me verder geen bal schelen, ik ben sowieso geen psychiater dus ik probeer ook geen waardeoordeel over zijn/haar motieven te vellen
  Moderator zaterdag 6 februari 2016 @ 13:24:05 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159701368
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

NWS / Gedumpte hangbuikzwijntjes afgeschoten in Hoenderloo
origineel gepakt
pi_159701384
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Uit de OP van dit topic:

Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren

Met name het laatste zin etje geeft m.i. Duidelijk aan, dat je met alleen een nieuwsdump kans loopt op een ban. Een ban krijg je voor dingen die niet mogen. Ergo: een nieuwsdump mag niet.
sp3c weet ook best hoe het werkt, maar hij wil het niet toegeven.
pi_159701409
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:24 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

sp3c weet ook best hoe het werkt, maar hij wil het niet toegeven.
Je bent nu een beetje aan het dwingen om daar tegen op te treden.

Dat werkt nooit zo goed.
pi_159701419
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik heb liever niet dat je problemen met TS via de moderatie uit probeert te vechten

topic is prima nu, en wat Gelly er zelf van vind kan me verder geen bal schelen, ik ben sowieso geen psychiater dus ik probeer ook geen waardeoordeel over zijn/haar motieven te vellen
Ik heb een probleem met het motief van TS. Maar ik heb er nog meer een probleem mee dat kritische vragen aan TS uit het topic worden gewist. Waarom zou ik TS niet mogen vragen waarom hij dat topic opent en wat hij vindt van de 15-jarige kindbruidjes die momenteel ons land binnenkomen?
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2016 @ 13:27:57 #298
137949 Disana
pi_159701451
Danny heeft zelf geadviseerd om met topics te komen als je vindt dat NWS te veel wordt gedomineerd door vluchtelingen/asielzoekers/moslimtopics. Gelly geeft daar gehoor aan, dus ik zie het probleem niet.
pi_159701463
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je bent nu een beetje aan het dwingen om daar tegen op te treden.

Dat werkt nooit zo goed.
Ik heb niet de illusie dat sp3c nog tot een andere keuze komt, maar ik mag volgens mij in feedback wel bepaalde zaken aankaarten, toch? Ik kom hier nauwelijks de laatste tijd, dus zo veel zeur ik niet. Ik klaag over het verwijderen van mijn post, over het motief van TS en over de nieuwsdump die effectief overblijft.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 13:28:34 #300
66444 Lord_Vetinari
pi_159701467
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb een probleem met het motief van TS. Maar ik heb er nog meer een probleem mee dat kritische vragen aan TS uit het topic worden gewist. Waarom zou ik TS niet mogen vragen waarom hij dat topic opent en wat hij vindt van de 15-jarige kindbruidjes die momenteel ons land binnenkomen?
Ik vermoed omdat dat a) jouw probleem niet is en b) wij ook weten waarom jij die tweede vraag wilt stellen, namelijk om weer lekker te kunnen gaan zeiken over de islam en Mohammed en immigranten en voor we hetweten hebben we topic 345triljoen waar dezelfde discussie hierover gevoerd wordt, in plaats van nou net eens een topic, waar we ook als normale mensen met elkaar kunnen praten.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 13:29:58 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159701489
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 13:27 schreef Disana het volgende:
Danny heeft zelf geadviseerd om met topics te komen als je vindt dat NWS te veel wordt gedomineerd door vluchtelingen/asielzoekers/moslimtopics. Gelly geeft daar gehoor aan, dus ik zie het probleem niet.
Neemt niet weg dat ik de TT's die hij aan z'n topics geeft geen succes vind....
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')