Topic wordt een beetje als spiegel gebruikt, het ergste is weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Deze kan ook wel wat opgeschoond worden, denk ik.
NWS / Wilders deelt verzetsspray uit: arrestaties en "jullie willen piemel"
Toch aangepast, nadeel van de twijfel vanwege zijn oeuvre.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels daar over. TS heeft al eerder dubieuze posts verwijderd zien worden. Maar goed, misschien heb je gelijk.
Ja, 'Wassila Hachchi laat D66 in verbijstering achter #2' was een betere TT geweest.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Mag Wassila Hachchi(D66)3 jaar wachtgeld trekken? Wachtgeldwaanzin#2
Is dit nodig? Nog afgezien van het feit dat de OP gewoon een herhaling is van de eerste, zonder verdere aanvulling...
NWS / Wassila Hachchi plotseling opgestapt bij D66 #2 Wachtgeldwaanzinquote:Op zondag 24 januari 2016 11:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 'Wassila Hachchi laat D66 in verbijstering achter #2' was een betere TT geweest.
Kan alsnog natuurlijk.
begin zelf een topic johquote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nu nog even dat Wachtgeldgeneuzel uit de TT.
Dat gedeelte van de TT bepaalt een TS meestal zelf.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nu nog even dat Wachtgeldgeneuzel uit de TT.
Wat is de vraag precies?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tong's medicatie heeft een tijdje geholpen, maar helaas....
NWS / 'Niet homo-mensen slaan. Niet vrouwtjes tieten knijp. Jij begrijp ?'
Jezus... En jij bent mod van een nieuwsforum?quote:
Dan moet hij dat op een normale manier vragen zonder sneren naar andere users.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat L_V de TT ietwat infantiel vindt.
Ja, onderste was iets eerder.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Timmermans: meer dan helft vluchtelingen heeft economisch motief
NWS / Timmermans: economische vluchteling snel terug
Gaat volgens mij over hetzelfde
Moet jij niet ontgroenen?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Is vast Leandra. Het zijn ook altijd dezelfden...
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:25 schreef TerryStone het volgende:
Worden er nou steeds posts verwijderd in diverse topics?
Een week geleden nog wel, weet niet zeker of dat nog steeds zo is.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ze mos tussen haar benen?
Jij bent toch 12?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een week geleden nog wel, weet niet zeker of dat nog steeds zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |