twitter:mirjamdewinter twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 12:45:43PVV-aanhanger schreeuwt naar tegendemonstranten in Spijkenisse dat ze t verdienen verkracht te worden.@RTV_Rijnmond https://t.co/u0beUrSE6t reageer retweet
twitter:okeetje twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 13:56:58Groepje feministes gearresteerd bij verzetsspray-actie Geert Wilders in #spijkenisse @RTV_Rijnmond https://t.co/mHndviKcG0 reageer retweet
klik voor filmpje:twitter:okeetje twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 14:46:35@mirjamdewinter de woorden van meneer: jullie willen verkracht worden, jullie zijn vies, jullie willen een piemel https://t.co/7KmTkBIHDG reageer retweet
Zo uitgebreide OP, vind je er zelf ook nog iets van?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:22 schreef Joezi het volgende:
De politie heeft zaterdag in Spijkenisse tien vrouwen aangehouden op de Markt, waar PVV-leider Geert Wilders 'verzetsspray' uitdeelde. De vrouwen hielden een tegendemonstratie tegen de actie van de PVV en riepen de leus: 'Wilders racist, geen feminist'.
Boze omstanders reageerden op hun beurt weer met de vrouwvriendelijke bewering dat deze vrouwen het verdienden om verkracht te worden.
http://www.powned.tv/nieu(...)t_geen_feminist.html
Als een groep demonstranten gearresteerd worden, dan is dat inderdaad nieuws. En dan is het ook nieuws hoe de aanhang van de PVV hen uitschold en opriep tot verkrachting.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:28 schreef Glazenmaker het volgende:
Is dit nieuws? Bij een demonstratie een beetje gaan jennen en dan verbaasd reageren als je de simpelste beledigingen terugkrijgt. Op het internet staan genoeg filmpjes van feministen die helemaal doordraaien als iemand het simpelweg niet helemaal eens is met hun uitspraken. Deze feministen gingen zelfs verder dan dat meteen over op het uitschelden van mensen.
Comedy Caper-achtige toestanden ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Toefjes het volgende:
De vrouwvriendelijke PVV aanhangHet antwoord op geweld tegen vrouwen: Maar jullie verdienen het om verkracht te worden
Met zulk volk zijn vluchtelingen eigenlijk overbodig.
Zo mooie reactie, vind je er zelf ook nog iets van?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo uitgebreide OP, vind je er zelf ook nog iets van?
Ook geweldig dat de PVV-aanhang in dit topic dit ook gelijk weer goed probeert te pratenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Toefjes het volgende:
De vrouwvriendelijke PVV aanhangHet antwoord op geweld tegen vrouwen: Maar jullie verdienen het om verkracht te worden
Met zulk volk zijn vluchtelingen eigenlijk overbodig.
Ja ik zie nu ook dat verbijsterende filmpje. Dit is nog surrealistischer dan een kunstwerk van Salvador Dali.quote:
"Wij beschermen onze vrouwen, mits ze ons gedachtegoed aanhangen of gewoon netjes zwijgen. Anders mogen ze gerust verkracht worden, ze vragen er om" Wat een idioten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook geweldig dat de PVV-aanhang in dit topic dit ook gelijk weer goed probeert te praten
Compleet van het padje. Maar dat hebben zelf vermoedelijk niet eens meer door.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Wij beschermen onze vrouwen, mits ze ons gedachtegoed aanhangen of gewoon netjes zwijgen. Anders mogen ze gerust verkracht worden, ze vragen er om" Wat een idioten.
Het ligt wat mij betreft nogal voor de hand dat vrouwen zelf hun stem laten horen in deze kwestie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word zo moe van 'tegendemonstranten'. Goed dat ze er zijn, begrijp me niet verkeerd. Maar doe dat lekker op een ander moment.
Als je goed leest riepen ze niet op tot verkrachting.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als een groep demonstranten gearresteerd worden, dan is dat inderdaad nieuws. En dan is het ook nieuws hoe de aanhang van de PVV hen uitschold en opriep tot verkrachting.
Volgens mij hadden ze geen toestemming om te gaan tegen-demonstreren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ligt wat mij betreft nogal voor de hand dat vrouwen zelf hun stem laten horen in deze kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |