Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Nergens op gebaseerd. Maar het stookt wel lekker waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:25 schreef whatdafuck het volgende:
Het is een vluchteling, dus een topic waard![]()
De term 'rechtsextremist' wordt nogal snel gebruikt. Ze hebben een stellige mening inderdaad, dat wel. Maar ik zie voldoende tegengeluid gelukkig. Nu heb ik niet het hele topic gelezen (sta op het punt weg te gaan), maar volgens mij is het gewoon een discussie en roeptoeteren mensen maar wat. Demonstreren is prima, geweld niet. Sommigen zien het verschil niet of laten zich even leiden door emotie. We moeten niet doorslaan in moderatie en mensen wel de gelegenheid geven een mening te geven of een stelling te poneren en onderbouwen imo. Er zal zo vast even een mod naar kijken die dan beoordeelt wat echt niet kan, maar nadeel is wel dat ook de nuancerende reacties op verwijderde posts gaan verdwijnen. Waardoor het weer lijkt alsof de iets genuanceerdere meningen opeens de overhand hebben. Dat komt dan omdat bij het verwijderen van een post de reacties daarop (en die dáárop en die dáárop) ook verwijderd moeten worden ivm quotes e.d.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:02 schreef 99.999 het volgende:
De rest van dat topic is overigens ook van vrij dubieus niveau. Flinke verzameling rechtsextremisten heeft zich daar opgebouwd.
Kom op, Danny. Tuig van de richel dat wordt vergeleken met (en benoemd als) verzetshelden. En dan een user die zich 'Oostenrijkse schilder' noemt. Seriously?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:10 schreef Danny het volgende:
[..]
De term 'rechtsextremist' wordt nogal snel gebruikt. Ze hebben een stellige mening inderdaad, dat wel. Maar ik zie voldoende tegengeluid gelukkig. Nu heb ik niet het hele topic gelezen (sta op het punt weg te gaan), maar volgens mij is het gewoon een discussie en roeptoeteren mensen maar wat. Demonstreren is prima, geweld niet. Sommigen zien het verschil niet of laten zich even leiden door emotie. We moeten niet doorslaan in moderatie en mensen wel de gelegenheid geven een mening te geven of een stelling te poneren en onderbouwen imo. Er zal zo vast even een mod naar kijken die dan beoordeelt wat echt niet kan, maar nadeel is wel dat ook de nuancerende reacties op verwijderde posts gaan verdwijnen. Waardoor het weer lijkt alsof de iets genuanceerdere meningen opeens de overhand hebben. Dat komt dan omdat bij het verwijderen van een post de reacties daarop (en die dáárop en die dáárop) ook verwijderd moeten worden ivm quotes e.d.
We verwijderen dus in principe alleen zaken die echt verwijderd moeten worden.
Dus doodsverwensingen mogen gewoon tegenwoordig?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:23 schreef sp3c het volgende:
het verdiend geen schoonheidsprijs allemaal maar ik ze niet echt iets moddables tbh
ik vind dit een beetje een lastigequote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
En deze dan? Nazivergelijking, en legitimeren van geweld.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus doodsverwensingen mogen gewoon tegenwoordig?
quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:06 schreef sp3c het volgende:
je moet me geen woorden in de mond leggen want dan heb ik heel snel wat anders te doen
Oké, ik kan je uitleg volgen. Zal er alleen nooit echt aan wennen, zulke heftige posts.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje een lastige
het legitimeren van geweld is niet tegen de regels volgens mij, als iemand een inbreker op zijn bek slaat dan juichen we dat ook massaal toe, prins Bernhard betaalde ooit de boete van iemand die een winkeldief had afgetuigd ofzo
het is wat anders als iemand aanzet tot geweld, we moeten met zijn allen gaan relschoppen oid maar in dit geval hebben er mensen relgeschopt en sommige mensen zijn het met die relschoppers eens
vind ik ook een beetje een nare denkwijze maar niet 1 die ik kan verbieden lijkt mij
Alsjeblieft zeg, sinds dat ik lid ben van deze club heb ik duizenden nazi-vergelijkingen langs zien komen tegen alles wat PVV klinkt, ruikt en voelt. Nu is het 1 keer de andere kant op gericht en ga je opeens klagen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
Wat heb ik daar allemaal mee te maken? Zie je me mensen verwensen, schelden, of stenen gooien?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, sinds dat ik lid ben van deze club heb ik duizenden nazi-vergelijkingen langs zien komen tegen alles wat PVV klinkt, ruikt en voelt. Nu is het 1 keer de andere kant op gericht en ga je opeens klagen.
Wat betreft "legitimeren van geweld. Elke keer als er bij PVV-kandidaten stenen door de ruiten gegooid worden of huizen besmeurd worden is het lachen , gieren, brullen in de betreffende topics. Klaag je daar dan ook over in Feedback? Of zijn PVV'ers untermenschen en gelden daar andere regels voor?
Nazi-vergelijkingen zoals deze?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, ik kan je uitleg volgen. Zal er alleen nooit echt aan wennen, zulke heftige posts.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo eenvoudig. Heel lang heb ik om Wilders gelachen en geen aandacht geschonken aan waarom mensen op hem stemden. Maar het werden er almaar meer en zijn uitlatingen en acties worden steeds extremer (kinderen voor kinderen).
Democratie is een breekbaar iets en als je weet hoe snel en gemakkelijk Hitler een massale aanhang verwierf waar geen stuiten aan was, dan zou je ook de groeiende aanhang van Wilders zorgelijk kunnen noemen en zou je de vergelijking best in overweging kunnen nemen.
Wat is daar mis mee? De overeenkomsten zijn legio. Trouwens behoorlijk ziek dat je berichten van zoveel jaar terug gaat zitten zoeken om je punt te maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nazi-vergelijkingen zoals deze?
[..]
Daar riep ze ook echt op tot geweldquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet wat ik ineens aan mijn fiets heb hangen. Had alleen maar een vraag aan de moderatie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar riep ze ook echt op tot geweld.
Wat maakt het uit dat het zoveel jaar geleden is? Overigens hoef ik niet lang te zoeken. Google maar eens "PVV, Nazi, Fok" en je bent een maand bezig om alle posts door te lezen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? De overeenkomsten zijn legio. Trouwens behoorlijk ziek dat je berichten van zoveel jaar terug gaat zitten zoeken om je punt te maken.
Wat het uitmaakt? Misschien dat je idioot bezig bent iemand aan de schandpaal te nagelen vanwege een vraag in NWS FB?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat het zoveel jaar geleden is? Overigens hoef ik niet lang te zoeken. Google maar eens "PVV, Nazi, Fok" en je bent een maand bezig om alle posts door te lezen.
Boehoe, we zijn zo zielug. Help ons!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, sinds dat ik lid ben van deze club heb ik duizenden nazi-vergelijkingen langs zien komen tegen alles wat PVV klinkt, ruikt en voelt. Nu is het 1 keer de andere kant op gericht en ga je opeens klagen.
Wat betreft "legitimeren van geweld. Elke keer als er bij PVV-kandidaten stenen door de ruiten gegooid worden of huizen besmeurd worden is het lachen , gieren, brullen in de betreffende topics. Klaag je daar dan ook over in Feedback? Of zijn PVV'ers untermenschen en gelden daar andere regels voor?
Volgens mij nagel jij ook andere aan de schandpaal, maar goed on-topic.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat het uitmaakt? Misschien dat je idioot bezig bent iemand aan de schandpaal te nagelen vanwege een vraag in NWS FB?
Waar doe ik dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij nagel jij ook andere aan de schandpaal, maar goed on-topic.
quote:
Hier onder andere, maar goed on-topicquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
Hoezo, ontopic. Je hebt er blijkbaar een probleem mee dat mensen hier, nota bene in FB, vragen stellen over posts. Je weet toch dat een vraag niet hetzelfde is als een aanklacht?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Hier onder andere, maar goed on-topic
Dat doe ik omdat voor elke 1000 keer dat de PVV of een PVV-aanhanger met nazi's vergeleken worden het 1 keer gebeurd dat anti-PVV'ers met nazi's vergeleken worden. Mijn klomp breekt dan als er in dat ene geval wel opeens geklaagd wordt. Persoonlijk mag iedereen alles tegen mij zeggen maar als je gaat klagen over nazi-vergelijkingen dan had je ook wel eens 1 van die andere duizenden keren kunnen klagen toen het tegen de PVV of PVV-stemmers gericht was.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat het uitmaakt? Misschien dat je idioot bezig bent iemand aan de schandpaal te nagelen vanwege een vraag in NWS FB?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Hier onder andere, maar goed on-topic
Vragen of de moderatie ergens naar wil kijken is wat anders dan mensen aan de schandpaal nagelen natuurlijk. Dat doen ze hooguit zelf door dat soort ranzigheid te plaatsen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens mij nagel jij ook andere aan de schandpaal, maar goed on-topic.
In die hele post waarover ik een vraag stel wordt de PVV niet genoemd. In mijn vraag erover wordt de PVV ook niet genoemd. Jij bent de enige die het de hele tijd over de PVV wilt hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat voor elke 1000 keer dat de PVV of een PVV-aanhanger met nazi's vergeleken worden het 1 keer gebeurd dat anti-PVV'ers met nazi's vergeleken worden. Mijn klomp breekt dan als er in dat ene geval wel opeens geklaagd wordt. Persoonlijk mag iedereen alles tegen mij zeggen maar als je gaat klagen over nazi-vergelijkingen dan had je ook wel eens 1 van die andere duizenden keren kunnen klagen toen het tegen de PVV of PVV-stemmers gericht was.
Het verschil is dat het bij de PVV een vergelijking is waar valide onderbouwing voor te maken is, terwijl het de andere kant op meer een schoolpleinreactie is van het niveau: oh ja? Kijk naar je eigen! Jij bent nog veeeeel nazider!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat voor elke 1000 keer dat de PVV of een PVV-aanhanger met nazi's vergeleken worden het 1 keer gebeurd dat anti-PVV'ers met nazi's vergeleken worden. Mijn klomp breekt dan als er in dat ene geval wel opeens geklaagd wordt. Persoonlijk mag iedereen alles tegen mij zeggen maar als je gaat klagen over nazi-vergelijkingen dan had je ook wel eens 1 van die andere duizenden keren kunnen klagen toen het tegen de PVV of PVV-stemmers gericht was.
Ik had het in eerste instantie ook over "PVV-achtige" uitspraken. Het was ook niet de bedoeling om alleen jou aan te vallen. Er zijn meerdere klagers hier die zich daar aan schuldig maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
In die hele post waarover ik een vraag stel wordt de PVV niet genoemd. In mijn vraag erover wordt de PVV ook niet genoemd. Jij bent de enige die het de hele tijd over de PVV wilt hebben.
das een tijd geleden hoor, ik laat hem gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
En deze ?quote:
quote:Wij moeten de tij keren in deze intellectuele strijd door White Genocide kenbaar te maken. Ook moeten we ons NU voorbereiden op het fysieke werk. Alleen wanneer we het samen doen kunnen we winnen. Doe onderzoek naar white genocide, ga trainen, join een gun club, join defensie of iets, als je maar fysiek en mentaal fit bent.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
das een tijd geleden hoor, ik laat hem gaan
anti-ondersneeuwquotequote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Politie zet foto's relschoppers Geldermalsen online
Gaat al lang niet meer over de relschoppers in Geldermalsen, maar over de vraag of Hitler links of rechts was, onderbouwd met argumenten als dat we de kinderbijslag aan de NSDAP te danken hebben. En ja: ik heb er zelf ook aan meegedaan omdat ik vind dat hier wel even tegengas gegeven moet worden. Maar wat mij betreft gaat de bezem er flink doorheen.
Wie ben jij om te oordelen of users zich ergens 'schuldig aan maken'. Ga een blokje om ofzo. Ik ben klaar met je.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie ook over "PVV-achtige" uitspraken. Het was ook niet de bedoeling om alleen jou aan te vallen. Er zijn meerdere klagers hier die zich daar aan schuldig maken.
linkje?quote:
Ik heb zo mijn twijfels daar over. TS heeft al eerder dubieuze posts verwijderd zien worden. Maar goed, misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Donald Trump retweets 'White Genocide'!
Ziet eruit als een parodie.
Die hele Hitler/PVV discussie is weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En de verhitlerisering van het Geldermalschentopic?
Topic wordt een beetje als spiegel gebruikt, het ergste is weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Deze kan ook wel wat opgeschoond worden, denk ik.
NWS / Wilders deelt verzetsspray uit: arrestaties en "jullie willen piemel"
Toch aangepast, nadeel van de twijfel vanwege zijn oeuvre.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels daar over. TS heeft al eerder dubieuze posts verwijderd zien worden. Maar goed, misschien heb je gelijk.
Ja, 'Wassila Hachchi laat D66 in verbijstering achter #2' was een betere TT geweest.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Mag Wassila Hachchi(D66)3 jaar wachtgeld trekken? Wachtgeldwaanzin#2
Is dit nodig? Nog afgezien van het feit dat de OP gewoon een herhaling is van de eerste, zonder verdere aanvulling...
NWS / Wassila Hachchi plotseling opgestapt bij D66 #2 Wachtgeldwaanzinquote:Op zondag 24 januari 2016 11:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 'Wassila Hachchi laat D66 in verbijstering achter #2' was een betere TT geweest.
Kan alsnog natuurlijk.
begin zelf een topic johquote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nu nog even dat Wachtgeldgeneuzel uit de TT.
Dat gedeelte van de TT bepaalt een TS meestal zelf.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nu nog even dat Wachtgeldgeneuzel uit de TT.
Wat is de vraag precies?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tong's medicatie heeft een tijdje geholpen, maar helaas....
NWS / 'Niet homo-mensen slaan. Niet vrouwtjes tieten knijp. Jij begrijp ?'
Jezus... En jij bent mod van een nieuwsforum?quote:
Dan moet hij dat op een normale manier vragen zonder sneren naar andere users.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat L_V de TT ietwat infantiel vindt.
Ja, onderste was iets eerder.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Timmermans: meer dan helft vluchtelingen heeft economisch motief
NWS / Timmermans: economische vluchteling snel terug
Gaat volgens mij over hetzelfde
Moet jij niet ontgroenen?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Is vast Leandra. Het zijn ook altijd dezelfden...
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:25 schreef TerryStone het volgende:
Worden er nou steeds posts verwijderd in diverse topics?
Een week geleden nog wel, weet niet zeker of dat nog steeds zo is.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ze mos tussen haar benen?
Jij bent toch 12?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een week geleden nog wel, weet niet zeker of dat nog steeds zo is.
IK ZEI HET TOCH!!!quote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.
Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen? Kreeg de indruk dat dus half het topic spontaan verdwenen was.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.
Welk topic was het?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:51 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen? Kreeg de indruk dat dus half het topic spontaan verdwenen was.
Dat ene topic over die asielzoekers.quote:
Daar zijn inderdaad wat posts weg.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ene topic over die asielzoekers.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad wat posts weg.
ik lolde.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ene topic over die asielzoekers.
Dat is meer werk.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:51 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Beste mensen en Fylax, voor de slowchat verwijs ik u gaarne naar dit topic: NWS / [NWS SC] Het leven is kut
Onzin is in Feedback niet gewenst.
Groeten, Fokker89, eindmod.
Hahahah hebben ze jou nu mod gemaakt? Nice.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Beste mensen en Fylax, voor de slowchat verwijs ik u gaarne naar dit topic: NWS / [NWS SC] Het leven is kut
Ook al mod? Die memo heb ik nog niet langs zien komen. Gefeliciteerd iigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, eigenlijk van SEX, maar ik hou de rest ook een beetje in de gaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahah hebben ze jou nu mod gemaakt? Nice.
Er was dan ook geen sollicitatieronde voor normale mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook gesolliciteerd voor NWS mod, maar ik ben het niet geworden.
NWS / Welkom en succes Leandraquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
Zullen we dan nu feedback laten voor wat het is? Anders ben ik genoodzaakt te gaan noten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |