+ 100%quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Men doet er alles aan om ons onder controle te houden. Er is geen democratie en vrijheid is ook ver te zoeken. Rechten zijn er voornamelijk voor buitenlanders en criminelen. Er heerst een groot gebrek aan gewoon gezond verstand. Een legercoup lijkt mij ook niet raadzaam. Het volk zelf moet eens duidelijk maken dat genoeg-genoeg is.
Dat gebeurd nog veel te weinig en voornamelijk door de verkeerde mensen op de foute manier. Men is nog steeds te bang voor racist te worden uitgemaakt. Terwijl de gemiddelde allochtoon natuurlijk zo racistisch als de hel is. Mja dan moeten wij verdraagzaam zijn en begrip opbrengen.
Ik zie toch wel steeds meer protest - ook van politici- komen de laatste dagen.
Rustig doorgaan met ademhalen...
Mocht tijd worden. Hopelijk volgen er nog veel meer en wordt Merkel van de troon gestoten.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:53 schreef topdeck het volgende:
Duitsland wordt wakker!!
neem de rode pil mensen
Probleem is alleen wel dat er iemand de eerste moet zijn. Het zou raadzaam zijn iemand naar voren te schuiven met leiderschapskills en intellect.quote:
We hadden pim maar die werd zeer mysterieus gedood door een 'lone wolf'. Jfk ook, gadaffi ook, Hussein, hitler... Je zou maar tegen de status quo ingaan, aka tegen de plannen van de bankiers, want dat kost je je leven.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Probleem is alleen wel dat er iemand de eerste moet zijn. Het zou raadzaam zijn iemand naar voren te schuiven met leiderschapskills en intellect.
Alleen weet iedere intellectueel dat wanneer je de eerste stap zet in de revolutie, dat het hoogstwaarschijnlijk je ondergang betekend.
Persoonlijk ben ik eerder van plan gewoon dit zinkende schip te verlaten. Zoek mijn heil wel in een land zonder islam. Kloppen ze vast ooit ook wel weer aan, maar het zou fijn zijn als de overheid bijvoorbeeld niet anti-jij is als je voor je idealen gaat strijden.
Verder was het hier altijd al kutweer, en krijgen we nu ook nog een onleefbare samenleving. Toedeloe, daar sterf ik niet voor.
Ik speel ook al een tijdje met het plan uit Nederland weg te gaan. Niet per se alleen vanwege deze hele asielcrisis, maar er zijn de laatste jaren veel meer dingen die me in dit land gaan tegenstaan. En eerlijk gezegd zie ik de toekomst niet al te rooskleurig in met overal massa-ontslagen, onderwijs en zorg die worden afgebroken, verzekeraars en banken die alleen maar cashen maar totaal geen service meer leveren, overvolle snelwegen en nooit rijdende treinen, politie die nergens meer voor mag/komt opdraven, een gigantische berg geïmporteerde kanslozen etc etc.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Probleem is alleen wel dat er iemand de eerste moet zijn. Het zou raadzaam zijn iemand naar voren te schuiven met leiderschapskills en intellect.
Alleen weet iedere intellectueel dat wanneer je de eerste stap zet in de revolutie, dat het hoogstwaarschijnlijk je ondergang betekend.
Persoonlijk ben ik eerder van plan gewoon dit zinkende schip te verlaten. Zoek mijn heil wel in een land zonder islam. Kloppen ze vast ooit ook wel weer aan, maar het zou fijn zijn als de overheid bijvoorbeeld niet anti-jij is als je voor je idealen gaat strijden.
Verder was het hier altijd al kutweer, en krijgen we nu ook nog een onleefbare samenleving. Toedeloe, daar sterf ik niet voor.
Hey, iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:24 schreef topdeck het volgende:
[..]
We hadden pim maar die werd zeer mysterieus gedood door een 'lone wolf'. Jfk ook, gadaffi ook, Hussein, hitler... Je zou maar tegen de status quo ingaan, aka tegen de plannen van de bankiers, want dat kost je je leven.
Ik zie vluchten niet als een realistische optie.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik speel ook al een tijdje met het plan uit Nederland weg te gaan. Niet per se alleen vanwege deze hele asielcrisis, maar er zijn de laatste jaren veel meer dingen die me in dit land gaan tegenstaan. En eerlijk gezegd zie ik de toekomst niet al te rooskleurig in met overal massa-ontslagen, onderwijs en zorg die worden afgebroken, verzekeraars en banken die alleen maar cashen maar totaal geen service meer leveren, overvolle snelwegen en nooit rijdende treinen, politie die nergens meer voor mag/komt opdraven, een gigantische berg geïmporteerde kanslozen etc etc.
Klinkt wel wat negatief zo vlak voor het weekendMaar goed, ik sluit niet graag de ogen voor wat er momenteel allemaal mis is in dit land.
Kadaffi is door een groep Libiërs gedood. Hussein door een touw. Hitler door zichzelf.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 14:24 schreef topdeck het volgende:
[..]
We hadden pim maar die werd zeer mysterieus gedood door een 'lone wolf'. Jfk ook, gadaffi ook, Hussein, hitler... Je zou maar tegen de status quo ingaan, aka tegen de plannen van de bankiers, want dat kost je je leven.
De eerste kruistocht was verre van vreedzaam. Het Perzische rijk bestond al amper meer toen de Islam opkwam. Even niet aan geschiedvervalsing doen aub.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:05 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
De eerste Kruistocht was inderdaad een vredesmars van voornamelijk boerenvolk. Dat liep slecht af voor hen. Later werd een grotere mate van aggressie vereist om Europa en Christendom te bewaren voor het nageslacht.
Je gaat voorbij aan mijn punt dat het Perzische Rijk nagenoeg directe achteruitgang kende volgend op de gewelddadige intrede van Islam en daaruit voortkomende verwerping en onderdrukking van haar eigen Zoroastrianisme.
Baarlijke nonsens. Het Perzische Rijk is niet beperkt tot de Achaemeniden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 15:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De eerste kruistocht was verre van vreedzaam. Het Perzische rijk bestond al amper meer toen de Islam opkwam. Even niet aan geschiedvervalsing doen aub.
Nee. Gewoon nee. Dit is te kortzichtig en te ongenuanceerd om op in te gaan. Een tijdlijn gebruiken om er je eigen historisch gezien onjuiste kijk op te geven en deze te presenteren als feit is geschiedvervalsing. Gewoon niet doen dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:08 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Baarlijke nonsens. Het Perzische Rijk is niet beperkt tot de Achaemeniden.
Cyrus II stichtte het Perzische Rijk in 550 voor Christus. Daarna volgden de Seleuciden, de Parthanen en de Seleuciden. Laatstgenoemde werden in 633 na Christus aangevallen door Islamitische troepen. Hieropvolgend werd het Samanidische Rijk het eerste Perzische Rijk onder de vlag van de Islam. De Seljuken waren de eerste Turks-Perzische dynastie en reken ik persoonlijk dan ook niet meer als Perzisch Rijk. Al zijn er genoeg historici die daar anders over denken. Sommigen noemen zelfs de Pahlavi dynastie nog een Perzisch rijk.
Dan zijn we klaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Dit is te kortzichtig en te ongenuanceerd om op in te gaan. Een tijdlijn gebruiken om er je eigen historisch gezien onjuiste kijk op te geven en deze te presenteren als feit is geschiedvervalsing. Gewoon niet doen dus.
Hoe je het ook keert of wend: de Islam is al duizend jaar in oorlog met het Christendom en visa versa.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:08 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Baarlijke nonsens. Het Perzische Rijk is niet beperkt tot de Achaemeniden.
Cyrus II stichtte het Perzische Rijk in 550 voor Christus. Daarna volgden de Seleuciden, de Parthanen en de Seleuciden. Laatstgenoemde werden in 633 na Christus aangevallen door Islamitische troepen. Hieropvolgend werd het Samanidische Rijk het eerste Perzische Rijk onder de vlag van de Islam. De Seljuken waren de eerste Turks-Perzische dynastie en reken ik persoonlijk dan ook niet meer als Perzisch Rijk. Al zijn er genoeg historici die daar anders over denken. Sommigen noemen zelfs de Pahlavi dynastie nog een Perzisch rijk.
Je hebt op dit punt gelijk, tevreden? Je fietst er nog steeds naast aangaande het Perzische Rijk, of beter gezegd, de dynastieën die dat rijk gevormd hebben en naar een groots niveau van beschaving tilden totdat de Islam haar intrede deed.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Wel grappig trouwens dat je niet ingaat op mijn bewering dat tevens de eerste kruistocht niet vreedzaam was.
Klopt. Was heerlijk bloedig, geheel in stijl van die tijd.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:13 schreef Barbusse het volgende:
Wel grappig trouwens dat je niet ingaat op mijn bewering dat tevens de eerste kruistocht niet vreedzaam was.
Ik beweer alleen dat jij ongelijk hebt, en daar zit ik niet naast. Je praat onzin, bewaar dat voor BNW.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:15 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Je hebt op dit punt gelijk, tevreden? Je fietst er nog steeds naast aangaande het Perzische Rijk, of beter gezegd, de dynastieën die dat rijk gevormd hebben en naar een groot niveau van beschaving tilden totdat de Islam haar intrede deed.
Komt omdat de Islam nog een aantal jaar jonger is dan het Christendom.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Klopt. Was heerlijk bloedig, geheel in stijl van die tijd.
Alleen nu proberen we verder te gaan, toekomst gericht.
En daar hebben de Islam jongens nogal problemen mee....
Zie ook deze trouwens:quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:15 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Je hebt op dit punt gelijk, tevreden? Je fietst er nog steeds naast aangaande het Perzische Rijk, of beter gezegd, de dynastieën die dat rijk gevormd hebben en naar een groot niveau van beschaving tilden totdat de Islam haar intrede deed.
Geweld is niet inherent aan Islam, net zoals Islam niet inherent is aan geweld.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Klopt. Was heerlijk bloedig, geheel in stijl van die tijd.
Alleen nu proberen we verder te gaan, toekomst gericht.
En daar hebben de Islam jongens nogal problemen mee....
Dat komt omdat de Islam een gefrustreerde oorlogszuchtige godsdienst is die liever niet toekomst gericht werkt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Komt omdat de Islam nog een aantal jaar jonger is dan het Christendom.
Bron?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:24 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Islam een gefrustreerde oorlogszuchtige godsdienst is die liever niet toekomst gericht werkt.
Onzin. De meerderheid is religieus en het is alleen aan wetten en dat de globale "controle" zo groot is op dit moment, dat men niet meer elkaar afmaakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geweld is niet inherent aan Islam, net zoals Islam niet inherent is aan geweld.
Ik weet niet wat je bedoelt met verder gaan, toekomst gericht, eerlijk gezegd. Als je daarmee bedoelt dat er technologisch gezien vooruitgang is geboekt in het ombrengen van mensen ipv het ouderwetse onthoofden, dan heb je misschien gelijk. Maar de mensheid in zijn algemeen is niet gegroeid. Daar kunnen we religie de schuld van geven natuurlijk, maar het feit dat de overgrote meerderheid van de wereldbevolking in meer of mindere mate een religie aanhangt en dat de overgrote meerderheid van die mensen elkaar niet afmaakt uit naam van een religie geeft wel aan dat dat niet helemaal klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |