IK ZEI HET TOCH!!!quote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.
Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen? Kreeg de indruk dat dus half het topic spontaan verdwenen was.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat verwijderd. Niet in diverse topics overigens.
Welk topic was het?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:51 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen? Kreeg de indruk dat dus half het topic spontaan verdwenen was.
Dat ene topic over die asielzoekers.quote:
Daar zijn inderdaad wat posts weg.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ene topic over die asielzoekers.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad wat posts weg.
ik lolde.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ene topic over die asielzoekers.
Dat is meer werk.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:51 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ok dat kan maar kan je dan niet beter wijzigen ipv compleet verwijderen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Beste mensen en Fylax, voor de slowchat verwijs ik u gaarne naar dit topic: NWS / [NWS SC] Het leven is kut
Onzin is in Feedback niet gewenst.
Groeten, Fokker89, eindmod.
Hahahah hebben ze jou nu mod gemaakt? Nice.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Beste mensen en Fylax, voor de slowchat verwijs ik u gaarne naar dit topic: NWS / [NWS SC] Het leven is kut
Ook al mod? Die memo heb ik nog niet langs zien komen. Gefeliciteerd iigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, eigenlijk van SEX, maar ik hou de rest ook een beetje in de gaten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahahah hebben ze jou nu mod gemaakt? Nice.
Er was dan ook geen sollicitatieronde voor normale mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook gesolliciteerd voor NWS mod, maar ik ben het niet geworden.
NWS / Welkom en succes Leandraquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:17 schreef Fylax het volgende:
Zullen we dan nu feedback laten voor wat het is? Anders ben ik genoodzaakt te gaan noten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |