Hoe kan het dat deze beelden in de media gekomen zijn?quote:Bij een AZC in Zaandam zijn vannacht ambulancemedewerkers en politieagenten belaagd door een groep van zo'n dertig asielzoekers. De hulpdiensten waren uitgerukt omdat een van de asielzoekers zich met een scherp voorwerp in zijn pols had gesneden, omdat hij last had van "geen inkomen, slecht eten en moeilijk slapen". Dat lezen we in het Noordhollands Dagblad.
Het probleem ontstond toen ambulancebroeders de man in de ambulance wilden plaatsen, maar de groep erop stond dit zelf te doen. Vervolgens moesten maar liefst vijftien politiewagens uitrukken. De politie probeerde nog de man in een politiewagen te vervoeren, maar omdat de boel verder dreigde te escaleren dropen politie en ambulance uiteindelijk met de staart tussen de benen af.
Eén man werd gearresteerd. De rest heeft geleerd dat de politie zich vrij eenvoudig laat wegjagen.
We hebben die man vreselijk voorgelogen.quote:Geen inkomsten, elke dag slecht eten en moeilijk slapen
Binnen 3 maanden een huis met inboedel. Brave jonge Nederlanders verzamelen eerst 5 jaar lang een uitzet en mogen dan 10 jaar op een sociale woning wachten. Agressieve illegalen verdienen natuurlijk veel beter dan die walgelijke Nederlanders.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:29 schreef I-care het volgende:
PhD weer inleveren en de Volkskrant afnemen! Tuig.
Als de koffiemelk op is word ik echt helemaal gek. Shotgun en meteen de wijk door.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:40 schreef Grems het volgende:
Net alsof Nederlanders nooit doordraaien als de printer het niet doet. Ik wel in ieder geval. Beetje extreem rechts in de kaart spelen hier.
en je wijf beuken en je buurmeisje verkrachten he. Zo doen we datquote:Op zondag 31 januari 2016 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als de koffiemelk op is word ik echt helemaal gek. Shotgun en meteen de wijk door.
En als ik de politie bel vanwege overlast krijg ik te horen dat ik het zelf maar moet oplossen.quote:Omdat de situatie dreigde te escaleren, zagen agenten en ambulancebroeders zich genoodzaakt terug te trekken.
Ruim vijftien politieagenten kwamen vervolgens om de gewonde Irakees in de politiebus naar het ziekenhuis te vervoeren.
Klopt. Ik snap heus de verontwaardiging wel. Op een gegeven moment wordt het steeds moeilijker verkoopbaar aan de inheemse bevolkingquote:Op zondag 31 januari 2016 10:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Binnen 3 maanden een huis met inboedel. Brave jonge Nederlanders verzamelen eerst 5 jaar lang een uitzet en mogen dan 10 jaar op een sociale woning wachten. Agressieve illegalen verdienen natuurlijk veel beter dan die walgelijke Nederlanders.
We gaan een nieuwe fase in waarin eerlijkheid/goedheid niet loont. Dit gaat grote gevolgen hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:52 schreef I-care het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap heus de verontwaardiging wel. Op een gegeven moment wordt het steeds moeilijker verkoopbaar aan de inheemse bevolking
Dat dus. Oprotten met dat tuig.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:58 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat ze die agressieve barbaren maar deporteren. Die horen hier niet thuis.
Jij schrijft wat ik net wilde schrijvenquote:Op zondag 31 januari 2016 10:55 schreef Semisane het volgende:
Dat overtrokken reageren bij verwondingen en met z'n allen zo'n gast de ambulance in gooien is overigens best wel gewoon in die landen.
Hier in het westen werken de ambulancebroeders met bepaalde protocollen. Zo'n verwonding wordt namelijk eerst gestabiliseerd etc en ook het brengen naar eventueel de ambulance wordt op een bepaalde manier gedaan (het lijkt daardoor trager te gaan, maar het is beter voor de patiënt op die manier).
Die gasten raken daarvan dus geheel van de kaart, omdat ze gewend zijn dat je een gewond iemand direct de ambulance in gooit, het liefst ook nog met veel geschreeuw en rumoer.Dat dat verder wellicht helemaal niet zo verstandig is en ook nog eens nadelig kan zijn voor de patiënt begrijpen ze gewoon niet.
Misschien moeten men van het asiel hier ook een instructie plaatjesboek voor maken.
Zou mij niets verbazen nee. Ik lees steeds gekkere acties met de dag..quote:Op zondag 31 januari 2016 10:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We gaan een nieuwe fase in waarin eerlijkheid/goedheid niet loont. Dit gaat grote gevolgen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |