Was meer een constatering van de afgelopen paar dagen. Bedacht me nu dat ik het ook wel eens ter sprake kon brengen in FB.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:07 schreef sp3c het volgende:
het is nu sowieso ff niet bezig daar of kijk ik met mijn neus?
Ik zet er wel "Politiehond" voorquote:Op maandag 1 februari 2016 22:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, dan ga ik wel weer zeiken...
Mogen we eenTT die over de inhoud gaat of in ieder geval iets duidelijker is en minder ambivalent en quasi-grappig?
NWS / Ajax wordt verkocht........
"Amerikaanse politiehond"?quote:
Goh, wat een verrassende beslissing van jou. Nee, dat had ik nou echt niet verwacht...quote:Op maandag 1 februari 2016 22:48 schreef sp3c het volgende:
deze is zelfs wel leuk voor de verandering, ik laat hem zo
Alle vluchtelingen naar Amerika!!quote:Op maandag 1 februari 2016 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
"Amerikaanse politiehond"?
Anders krijgen we weer reacties van mensen die de OP niet gelezen hebben en meteen gaan bleren, dat er wel geld is voor vluchtelingen, maar niet om dappere politiehonden... Enfin, je kent het riedeltje inmiddels wel...
Vind jij Freek de Jonge ook zo goed?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassende beslissing van jou. Nee, dat had ik nou echt niet verwacht...
[ afbeelding ]
Was het off-topic?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
Waarschijnlijk ben ik op de verkeerde plek aangezien ik tot op heden ontkennende reacties krijg als er postings verdwenen zijn.
Ik ben op zoek naar de argumentatie om mijn posting in het NWS / Politiehond Ajax wordt verkocht........ topic te verwijderen
Ik begrijp dat offtopic niet gewenst is en dat hier tegen opgetreden wordt maar ik kom massa's off-topic tegen. Er staat in dat topic zelfs een doodsverwensing...quote:
ik heb een aantal posts verwijderd daar, geen idee meer welke user bij welke post hoort dus je moet iets specifieker zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
Waarschijnlijk ben ik op de verkeerde plek aangezien ik tot op heden ontkennende reacties krijg als er postings verdwenen zijn.
Ik ben op zoek naar de argumentatie om mijn posting in het NWS / Politiehond Ajax wordt verkocht........ topic te verwijderen
quote:
Dat is weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:03 schreef Dven het volgende:
Deze user is vaak erg offtopic bezig. Zie graag dat daar iets aan wordt gedaan.
[..]
Het was offtopic.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:15 schreef ccs het volgende:
Er is een bericht van mij verwijderd. Mag ik weten waarom?
Is deel 1 en nog niet dicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:58 schreef George_Zina het volgende:
Reeksen please?
NWS / Startdatum Noord/Zuidlijn onder druk
Check!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:58 schreef George_Zina het volgende:
Reeksen please?
NWS / Startdatum Noord/Zuidlijn onder druk
Ik moest het reeksen nog even oefenenquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:09 schreef George_Zina het volgende:
Oh, het topic is al een reeks. Thanks!
Hoezo? Prima gelukt toch?quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest het reeksen nog even oefenen
Aha, we kunnen ons allemaal vergissen. Zeker als iets nieuw is voor ons.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik vantevoren niet hè
De kans is groot dat hij geband wordt. Ik heb ooit eens hetzelfde gedaan in respons op de lullige topics die geopend werden over alles wat met moslims / Marokkanen / asielzoekers te maken hebben. Dat werd niet in dank afgenomen - nieuws mag hier slechts één bepaalde invalshoek hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie wel wat gelly aan het doen is. Ik ben wel benieuwd hoe daarop vanuit de crew gereageerd gaat worden.
Misschien moet hij er dan een 'humoristische' TT aan geven en ondertekenen metquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De kans is groot dat hij geband wordt. Ik heb ooit eens hetzelfde gedaan in respons op de lullige topics die geopend werden over alles wat met moslims / Marokkanen / asielzoekers te maken hebben. Dat werd niet in dank afgenomen - nieuws mag hier slechts één bepaalde invalshoek hebben.
Danny heeft hier duidelijk toe opgeroepen. Het probleem is geen overdaad aan asielzoekers/moslimtopics maar een tekort aan topics over andere onderwerpen. Gelly pakt dat op.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie wel wat gelly aan het doen is. Ik ben wel benieuwd hoe daarop vanuit de crew gereageerd gaat worden.
Tipje: Varieer. Dus niet alleen maar van die topics die zo duidelijk 1 doel dienen. Zoek ook andere nieuwswaardige feiten (dus niet alleen over autochtonen die stoute dingen doen).quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef gelly het volgende:
Ik doe enkel wat Danny als mogelijke oplossing aandraagt voor het eenzijdige aanbod in NWS. Dus het lijkt me geen probleem. Als mensen er problemen mee hebben lezen ze het gewoon niet. Een andere suggestie die Danny geeft.
Dus?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Perrin het volgende:
Juist nu het nieuws in NWS Marokkanenluw is?
Ehm, maar asielzoekers/moslimvol. De reacties zijn niet anders, de discussies zijn niet anders.Dit is weer jammer, beetje kop in het zand steken. Geeft niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Perrin het volgende:
Juist nu het nieuws in NWS Marokkanenluw is?
Ik heb liever dat je dan iets post waar men over wil en kan discussiëren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:13 schreef gelly het volgende:
Ik doe enkel wat Danny als mogelijke oplossing aandraagt voor het eenzijdige aanbod in NWS. Dus het lijkt me geen probleem. Als mensen er problemen mee hebben lezen ze het gewoon niet. Een andere suggestie die Danny geeft.
Ik maakt topics over wat ik belangrijk vind:de kwalijke invloed van zuid-Nederland op ons land als geheel. Heeft iemand andere interesses dan staat het hem vrij om daar topics over te openen. Ik voel me daar niet toe geroepen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tipje: Varieer. Dus niet alleen maar van die topics die zo duidelijk 1 doel dienen. Zoek ook andere nieuwswaardige feiten (dus niet alleen over autochtonen die stoute dingen doen).
Ik dacht dat je je daar aan stoorde.quote:
Als het mensen boeit dan reageren ze wel, en anders niet. Mij boeit het wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dan iets post waar men over wil en kan discussiëren.
Ik denk dat niemand zit te wachten op 28 topics zonder reacties.
Hoeft niet gecompenseerd te worden, maar zoals Danny ook wil: veel meer variatie. Of stoor jij je aan de variatie?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je daar aan stoorde.
Dat vluchtelingen/migranten het nieuws bezighouden lijkt me aardig verklaarbaar en logisch, gezien de grote getalen die op Europa afkomen?
Of moet dat gecompenseerd worden met klein binnenlands leed?
Ik compenseer niks, ik plaats nieuws wat anderen laten liggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat vluchtelingen/migranten het nieuws bezighouden lijkt me aardig verklaarbaar en logisch, gezien de grote getalen die op Europa afkomen?
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft niet gecompenseerd te worden, maar zoals Danny ook wil: veel meer variatie.
Zie de discussie in FB. Er is een verschil tussen daadwerkelijk nieuws brengen en over elke scheet waarbij misschien een vluchteling betrokken is een topic openen om dezelfde posts weer voorbij te laten komen. En op dit moment slaat de balans door naar de tweede optie. Daar zou meer in gesnoeid mogen worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is bij Hart van Nederland niet anders. En toch kijken mensen ernaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.
Een verkrachting in arsloch-am-Rein ook, maar kennelijk bestaat daar ook behoefte aan hier. Beetje afhankelijk van het signalement van de dader, maar toch.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel van dat nieuws is wel erg 'man bijt hond', maar als dat je bezighoudt, soit.
Ik kan het gewoon lezen op de site van de Telegraaf, zonder betaalmuur. Ik zit mobiel, misschien maakt dat iets uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:33 schreef StaceySinger het volgende:
Er staat hier gewoon een Premium artikel uit de Telegraaf ?
geplaatst door een Mod ?
NWS / Joran van der Sloot hoopt op deal, toont berouw, interview
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon lezen op de site van de Telegraaf, zonder betaalmuur. Ik zit mobiel, misschien maakt dat iets uit.
volgens mij zijn daar geen regels tegen ofzo dus neequote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:22 schreef Rene_Froger het volgende:
Kan Gelly niet een NWS-ban krijgen? Hij opent alleen maar topics over Brabanders.
zal zo ff kijkonquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
Meneer probeert zoals gebruikelijk overal weer een moslimtopic van te maken. Is niet echt de bedoeling lijkt me. NWS / 9 Maanden cel voor bezwangeren 15-jarige
bedankt gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je had nog eens op de link geklikt en gezien dat het topic allang was aangepast....
Belachelijk! Moderators met een leven en een nachtrust. Zou mij niet overkomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:
bedankt gezien
maar het complete Premium artikel stond er al vanaf - zaterdag 6 februari 2016 @ 02:53:30
en is pas om 10:59:52 aangepast - 8 uur later
Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 06-02-2016 10:59:52 (Paywall content) ]
Prima, jij doet om 11.41 uur echter alsof het nog steeds om Paywall content gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:05 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
bedankt gezien
maar het complete Premium artikel stond er al vanaf - zaterdag 6 februari 2016 @ 02:53:30
en is pas om 10:59:52 aangepast - 8 uur later
Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 06-02-2016 10:59:52 (Paywall content) ]
Uit het feit dat Leandra het terecht aangepast heeft blijkt dat het niet mag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Belachelijk! Moderators met een leven en een nachtrust. Zou mij niet overkomen.
Dan hebben we bij deze vastgesteld dat jij daar iig heel goed van op de hoogte bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Uit het feit dat Leandra het terecht aangepast heeft blijkt dat het niet mag.
nee hoor ik melde het om 10:33:09 > NWS / [NWS FeedBack]quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, jij doet om 11.41 uur echter alsof het nog steeds om Paywall content gaat.
En hee, er zijn ook mensen die proberen te slapen, of had ik vannacht iedere keer dat ik m'n zieke kleuter paracetamol of een glaasje water gaf ook nog even FOK! moeten modden?
Nou foei, het is idd schandalig allemaal.
Op een reactie waarin hij stelt dat het om 11.35 niet om paywall content gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee hoor ik melde het om 10:33:09 > NWS / [NWS FeedBack]
mijn post van 11.41 was een reactie op een bericht van een user hier
viel uiteindelijk wel mee maar ik heb de pastoor en de imam eruit gehaaldquote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
Meneer probeert zoals gebruikelijk overal weer een moslimtopic van te maken. Is niet echt de bedoeling lijkt me. NWS / 9 Maanden cel voor bezwangeren 15-jarige
Vermoeiend.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee hoor ik melde het om 10:33:09 > NWS / [NWS FeedBack]
mijn post van 11.41 was een reactie op een bericht van een user hier
Ik probeerde er geen moslimtopic van te maken en dat is ook niet "zoals gebruikelijk". Ik trek de motieven van TS in twijfel. TS gaat ineens een hele reeks topics openen over allerlei futiliteiten zoals de kerktoren in een Brabants dorp.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 11:48 schreef 99.999 het volgende:
De pastoor was gewoon on-topic en sluit direct aan op wat TS in zijn openingspost insinueert, namelijk dat die Tilburger met dat meisje het bed indook omdat de pastoor dat aanmoedigt / goedkeurt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
viel uiteindelijk wel mee maar ik heb de pastoor en de imam eruit gehaald
Ik heb het gezien. Je hebt de opmerkingen van TS onder het nieuwsbericht weggehaald. TS had daar een zinnetje over de volgelingen van meneer pastoor staan. Lees anders nog even terug wat je net zelf hebt weggehaald.quote:
nieuwsdumps zijn niet per definitie verboden, er komen prima reacties op verder naast dat pastoor verhaal dus ik zie geen reden om het te sluitenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Je hebt de opmerkingen van TS onder het nieuwsbericht weggehaald. TS had daar een zinnetje over de volgelingen van meneer pastoor staan. Lees anders nog even terug wat je net zelf hebt weggehaald.
En, zoals jij ook weet: nieuwsdumps zijn niet toegestaan. Effectief is het nu een nieuwsdump, dus kan het topic dicht. Als TS niet normaal een topic kan openen, dan moet het maar dicht.
Uit de OP van dit topic:quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
nieuwsdumps zijn niet per definitie verboden,
Kennelijk snap je de motieven van TS niet, terwijl je toch al meer dan 10 jaar mod-ervaring in NWS hebt. TS is een notoire zeikstraal die doorgaans alleen in NWS-FB rondhangt zonder zelf inhoudelijk veel bij te dragen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:16 schreef sp3c het volgende:
TS raad ik verder aan dat als hij een discussie over gedoe binnen de katholieke kerk wil starten dat hij een artikel over dat onderwerp erbij zoekt want op deze manier is het een beetje gek
Ik wist dat dit een tongtopic was.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan vraag ik het maar weer...
Mogen we een TT die minimaal een indicatie geeft waar een topic over gaat?
NWS / Geen dag langer wachten. Gewoon afschieten. Hebbe we nog iets te eten
ik heb liever niet dat je problemen met TS via de moderatie uit probeert te vechtenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk snap je de motieven van TS niet, terwijl je toch al meer dan 10 jaar mod-ervaring in NWS hebt. TS is een notoire zeikstraal die doorgaans alleen in NWS-FB rondhangt zonder zelf inhoudelijk veel bij te dragen.
TS kan niet leven met de grote hoeveelheid topics over asielzoekers, immigranten, moslims, licht getinten, etc. Daarom komt hij met een 'tegenoffensief', dat bestaat uit het openen van topics die het niveau van lokaal nieuws amper overstijgen. De opmerkingen van TS over de pastoor zijn niet bedoeld om een discussie over de katholieke kerk te starten; dat zou jij ook moeten weten. Ze zijn bedoeld om de praktijken van moslims minder erg te doen lijken. Dat is het enige motief van TS.
TS is ook helemaal niet geïnteresseerd in daadwerkelijke discussie over het onderwerp. Des te vervelender is het dat je mijn vragen aan TS weghaalt. Het resultaat is in elk geval dat TS ongestraft nieuwsdumps kan plaatsen.
origineel gepaktquote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan vraag ik het maar weer...
Mogen we een TT die minimaal een indicatie geeft waar een topic over gaat?
NWS / Gedumpte hangbuikzwijntjes afgeschoten in Hoenderloo
sp3c weet ook best hoe het werkt, maar hij wil het niet toegeven.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uit de OP van dit topic:
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren
Met name het laatste zin etje geeft m.i. Duidelijk aan, dat je met alleen een nieuwsdump kans loopt op een ban. Een ban krijg je voor dingen die niet mogen. Ergo: een nieuwsdump mag niet.
Je bent nu een beetje aan het dwingen om daar tegen op te treden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
sp3c weet ook best hoe het werkt, maar hij wil het niet toegeven.
Ik heb een probleem met het motief van TS. Maar ik heb er nog meer een probleem mee dat kritische vragen aan TS uit het topic worden gewist. Waarom zou ik TS niet mogen vragen waarom hij dat topic opent en wat hij vindt van de 15-jarige kindbruidjes die momenteel ons land binnenkomen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb liever niet dat je problemen met TS via de moderatie uit probeert te vechten
topic is prima nu, en wat Gelly er zelf van vind kan me verder geen bal schelen, ik ben sowieso geen psychiater dus ik probeer ook geen waardeoordeel over zijn/haar motieven te vellen
Ik heb niet de illusie dat sp3c nog tot een andere keuze komt, maar ik mag volgens mij in feedback wel bepaalde zaken aankaarten, toch? Ik kom hier nauwelijks de laatste tijd, dus zo veel zeur ik niet. Ik klaag over het verwijderen van mijn post, over het motief van TS en over de nieuwsdump die effectief overblijft.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent nu een beetje aan het dwingen om daar tegen op te treden.
Dat werkt nooit zo goed.
Ik vermoed omdat dat a) jouw probleem niet is en b) wij ook weten waarom jij die tweede vraag wilt stellen, namelijk om weer lekker te kunnen gaan zeiken over de islam en Mohammed en immigranten en voor we hetweten hebben we topic 345triljoen waar dezelfde discussie hierover gevoerd wordt, in plaats van nou net eens een topic, waar we ook als normale mensen met elkaar kunnen praten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met het motief van TS. Maar ik heb er nog meer een probleem mee dat kritische vragen aan TS uit het topic worden gewist. Waarom zou ik TS niet mogen vragen waarom hij dat topic opent en wat hij vindt van de 15-jarige kindbruidjes die momenteel ons land binnenkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |