ook zal het er maar een zijn die zich zich bedenktquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Een zieke geest laat zich niet afschrikken of weerhouden door wat een ander overkomt.
Zieke geesten bedenken zich niet behalve als het om hun eigen hachie is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ook zal het er maar een zijn die zich zich bedenkt
Die zal daar ongetwijfeld een paar keer droog in de kakker genomen worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:57 schreef Mensenvriend het volgende:
Hoop overigens dat de *kuch* pedopappa in de bak meerdere malen per dag het genoegen van forse vleeslolly's mag smaken. Al dan niet onder dwang en zonder smeermiddelen.
"Door jou, stom kind, heb ik zulke gevoelens! Dat wil ik niet, hoor je me?! Weet je wat? Ik gooi je het raam uit, dan ben ik er vanaf."quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:44 schreef Dven het volgende:
Zijn er mensen die dit niet goedkeuren maar wel begrijpen?
Misschien heeft 'ie dat ook wel geprobeerd gezien de hoeveelheid bloed die aan de ramen kleeft..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
"Door jou, stom kind, heb ik zulke gevoelens! Dat wil ik niet, hoor je me?! Weet je wat? Ik gooi je het raam uit, dan ben ik er vanaf."
Gewoon een gedachte wat hij gedacht zou kunnen hebben.
Anders had hij zijn vriendin wel naar buiten gesodemieterd.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
volgens de bron is het kind inmiddels overleden
Dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom is de bron de Dailystar als dit duidelijk uit de koker van Djeez komt?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
volgens de bron is het kind inmiddels overleden
Ik wist niet dat dat een ding was.quote:bloedeigen dochtertje van 17 maanden jong privéles op zijn Spaanse vleesfluit.
Ik zal het noteren in mijn commentarenboekje.quote:
Zet er ook maar in dat ik je nu een nog grotere lul vind.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal het noteren in mijn commentarenboekje.
Ik vind het ook een slecht geschreven stuk, maar om daarvoor nou de doodstraf weer te introduceren?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Voor dit soort idioten mag wat mij betreft de doodstraf terug keren!
Meid, eerlijk waar, ik zal er vannacht geen oog minder om dicht doen. Maar toch bedankt voor het vermelden. Lucht je hart maar kindquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zet er ook maar in dat ik je nu een nog grotere lul vind.
Is de doodstrafquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Voor dit soort idioten mag wat mij betreft de doodstraf terug keren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |