quote:In het rijtje gruwelijke misdaden begaan door raamwerpen past ook het verhaal van een zekere muziekleraar afkomstig uit het in Spanje gelegen Vitoria.
De temperamentvolle Daniel Montano gaf zijn bloedeigen dochtertje van 17 maanden jong privéles op zijn Spaanse vleesfluit. Mogelijk dat zijn echtgenote dat toch echt iets te jong vond want toen zij hem op heterdaad wist te betrappen kregen de twee flinke ruzie. Het vele bloed op het raam geeft aan dat de 18-jarige Braziliaanse moeder zich kranig heeft verweerd.
Desalniettemin vond de pedovader in het heetst van de strijd genoeg gelegenheid om zijn dochtertje uit het raam bijna vijf meter naar beneden te smijten. Wonder boven wonder overleefde het kind haar val, zij het met een forse schedelbreuk. De twee geliefden raakte nog heviger in gevecht en er werd over en weer met glas gegooid en gesneden, waarna geschrokken buurtbewoners de politie alarmeerden.
Toch duurde het wel 20 minuten voordat een toegesnelde agent zich over het kind wist te ontfermen. Buurtbewoners gaven namelijk aan gedacht te hebben dat het kind slechts een lappenpop was. Met spoed is ze naar het lokale ziekenhuis gereden waar ze nu nog in kritieke toestand verblijft. De vader riskeert een celstraf tot 35 jaar wegens poging tot moord op en seksueel misbruik van zijn dochter. De moeder maakt het naar omstandigheden goed.
Bron : Dailystar
Toen ik enter drukte ontdekte ik dezelfde fout. Te lui om te corrigeren.quote:
Djeezmodequote:
een peuter werpt vast wel lekker wegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:44 schreef Dven het volgende:
Zijn er mensen die dit niet goedkeuren maar wel begrijpen?
Misschien was hij aan het oefenen voor het Spaans Kampioenschap Dwergwerpenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:46 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
een peuter werpt vast wel lekker weg
Kan op een iets minder cynisch ondertoontje. Maar ik zal wel een gutmensch zijn wat dat betreft.quote:
Ik ben dat niet geheel met je oneens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:46 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Kan op een iets minder cynisch ondertoontje.
Een zieke geest laat zich niet afschrikken of weerhouden door wat een ander overkomt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gewoon castreren, misschien schrikt dat mensen af , omdat nooit meer te doen
Ik heb vernomen dat Djeez zich hier van distantieert.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom is de bron de Dailystar als dit duidelijk uit de koker van Djeez komt?
Commentaar op de OP graag in NWS FB. Hier te vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:44 schreef bleiblei het volgende:
Wat een achterlijk geschreven nieuwsbericht.
Wat een lol, hihahoho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |