17 jaar en dan al zo vertieftquote:GEMERT - Een jongen (17) uit Helmond dacht op nieuwjaarsdag agenten te slim af te zijn door in de cel vijftien zakjes cocaïne te verstoppen. Hij had alleen niet door dat de politie hem in de gaten hield.
Hij liep samen met een 21-jarige man uit Helmond tegen de lamp in Gemert, omdat ze geen gordel droegen in hun auto.
Verstopt in auto
Even verdween de auto uit het zicht van agenten, maar ze vonden de auto met gedoofde lichten in een parkeervak op de Bisonstraat. Beide mannen zaten onderuitgezakt in de auto.
De 17-jarige jongen zat op vier mobiele telefoons. Hij kon zich niet legitimeren en dus namen agenten hem mee naar het bureau. In de cel probeerde de jongen vijftien zakjes cocaïne te verstoppen.
Dealen van drugs
De 21-jarige man werd aangehouden voor het mogelijk dealen van drugs. Hij had zeshonderd euro op zak. Hij is uiteindelijk vrijgelaten omdat er onvoldoende bewijs tegen hem was.
Wat nou vertieft. VOC-mentaliteit! Een jonge ondernemer, zo zie ik het graag.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:18 schreef leolinedance het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rstoppen+in+cel.aspx
[..]
17 jaar en dan al zo vertieftNeem aan dat die 21-jarige wel een bekeuring heeft gehad voor het niet om hebben van de autogordel?
De BV Nederland. Iedereen ondernemer! VOC mentaliteitquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:18 schreef leolinedance het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rstoppen+in+cel.aspx
[..]
17 jaar en dan al zo inventief.
Bewijs van dealenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:31 schreef vaduz het volgende:
Waarom vermelden ze dat hij 600 ekkies bij had?Dat is toch niet nieuwswaardig.
Het is inderdaad heel logisch dat zo'n paupers ¤ 600,- op zak hebben. Zeker in combinatie met de andere feiten is dit niet opvallendquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:31 schreef vaduz het volgende:
Waarom vermelden ze dat hij 600 ekkies bij had?Dat is toch niet nieuwswaardig.
Snuiven met een poeplucht?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:19 schreef pvdplanet het volgende:
Had ze beter in de poepert kunnen duwen...
Waar haal je deze onzin vandaan? Al je shit moet afgegeven worden. Ik had eens wat zakjes hasj/marihuana en werd ingesloten. Die krijg je dus niet terug als je naar buiten mag. Maar dat terzijde. Vond t wel een leuk verhaaltje. .quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:24 schreef Calcio het volgende:
[..]
Hoeft niet als je een politiecel in gaat.
Inderdaad, als je als auto-eigenaar niet aan kunt tonen hoe je aan het geld bent gekomen van een te dure auto. Dat bestaat ook al, de patsercontrole.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Volgens mensen van jouw logica: confisceren.
Ja, want als het in gripzakjes zit dan is het vast rommelquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:36 schreef boik het volgende:
coke in zakjeswat een pauper, zal wel van die rommel zijn geweest
Ik ben eens in een politiecel geflikkerd en ik werd niet eens gefouilleerd. Zat gewoon te Whatsappen in die celquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan? Al je shit moet afgegeven worden. Ik had eens wat zakjes hasj/marihuana en werd ingesloten. Die krijg je dus niet terug als je naar buiten mag. Maar dat terzijde. Vond t wel een leuk verhaaltje. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |