Wat een hufterquote:VENLO -
Een verkeersruzie in Venlo is maandagochtend behoorlijk uit de hand gelopen. Een vijftienjarig meisje werd gestoken door een voetganger met wie ze het aan de stok had gekregen, en moest naar het ziekenhuis. Het meisje was met haar fiets op weg naar school.
De verdachte ging ervandoor en is nog niet gevonden. De politie heeft via Burgernet het signalement van de voetganger verspreid. Het zou gaan om een getinte man van tussen de twintig en dertig jaar.
Het gewonde meisje is aanspreekbaar, aldus de politie.
WTFquote:Op maandag 4 januari 2016 12:17 schreef JackLucifer het volgende:
Wat een debiel, al kunnen 15 jarige meisjes op de fiets soms wel het bloed onder je nagels vandaan halen.
Goeie reden om iemand neer te steken inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2016 12:20 schreef BasEnAad het volgende:
Dat meisje zal wel op haar telefoon gekeken hebben de hele weg.
Dat zegt niemandquote:Op maandag 4 januari 2016 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie reden om iemand neer te steken inderdaad
Of geen voorrang hebben verleend. Of zonder licht gefietst. Allemaal goede redenen om haar in elkaar te beuken.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:20 schreef BasEnAad het volgende:
Dat meisje zal wel op haar telefoon gekeken hebben de hele weg.
Wat wil je nu met zo'n topic dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 12:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of geen voorrang hebben verleend. Of zonder licht gefietst. Allemaal goede redenen om haar in elkaar te beuken.
Had ze maar licht op haar fiets moeten hebben.quote:
quote:update: maandag 04 jan 2016 15.04 uur
Het 15-jarige meisje dat vanmorgen werd gestoken bij een verkeersruzie in Venlo-Zuid mag vandaag het ziekenhuis weer verlaten.
Volgens een woordvoerder van de politie vallen de verwondingen van het slachtoffer mee. De tiener fietste vanmorgen naar school toen ze ruzie kreeg met een voetganger. Daarbij werd ze in de buikstreek gestoken door de dader. De politie heeft een onderzoek ingesteld. Er is nog geen aanhouding verricht.
De dader is een getinte man met zwart haar en een baardje. Hij droeg een zwarte jas en een grijze broek en is na het incident weggelopen richting de Antoniusstraat.
Ik kan er niet verbaasd over zijn. Ik stak ooit eens mijn middelvinger op naar een asomobilist die op het fietspad (100% fietsbad, verboden voor automobilisten, de enige keer ooit dat ik daar een asomobilist tegenkwam) aan het rijden was, ik regeerde zo omdat dat een stuk is waar veel mensen met een hoge snelheid fietsen (daar is dit fietspad voor bedoeld, het is zeer breed, geïsoleerd van andere wegen en er zijn geen kruispunten met dwarse straten/wegen). Het bleek - wat een verrassing - om een psychiatrisch gestoorde persoon te gaan. Hij begon als een gek te toeteren, draaide om, achtervolgde me, ging verder op een nog veel smaller stuk fietspad en sneed me af. Hij stapte woedend uit.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:07 schreef leolinedance het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)verkeersruzie__.html
[..]
Wat een hufterHopelijk wordt hij snel gepakt.
Mag niet dit wat je doet!quote:
Meisjes neersteken mag ook nietquote:
goed verhaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan er niet verbaasd over zijn. Ik stak ooit eens mijn middelvinger op naar een asomobilist die op het fietspad (100% fietsbad, verboden voor automobilisten, de enige keer ooit dat ik daar een asomobilist tegenkwam) aan het rijden was, ik regeerde zo omdat dat een stuk is waar veel mensen met een hoge snelheid fietsen (daar is dit fietspad voor bedoeld, het is zeer breed, geïsoleerd van andere wegen en er zijn geen kruispunten met dwarse straten/wegen). Het bleek - wat een verrassing - om een psychiatrisch gestoorde persoon te gaan. Hij begon als een gek te toeteren, draaide om, achtervolgde me, ging verder op een nog veel smaller stuk fietspad en sneed me af. Hij stapte woedend uit.
Er zijn een hoop heethoofden in het verkeer die niets in het verkeer te zoeken hebben en al helemaal niet op of in een gemotoriseerd voertuig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |