Zouden ze die kussensloop ook gejat hebben, of nemen ze die van thuis mee? Straks zit ie net in de was, sta je daar zonder zak om je spullen in te pleuren.quote:UTRECHT - Een bewoonster van een woning aan de Filipijnen heeft tijdens een woninginbraak flinke klappen gekregen van een inbreker. Dat gebeurde op 6 januari. De politie is op zoek naar getuigen.
De verdachten waren al in de woning toen de vrouw 's avonds rond een uurtje of 22.30 uur thuis kwam. Ze ziet tijdens het parkeren van haar auto de voordeur openstaan en licht in de woonkamer. Op het moment dat de dame dichterbij de woning komt, stormden twee personen de voordeur uit. De vrouw wordt geramd op haar hoofd met iets hard. Een derde persoon stond vermoedelijk buiten op de uitkijk.
De heren gingen ervandoor met een kussensloop vol gestolen spullen. Het gaat om drie jongens met een lichtgetinte huidskleur van ongeveer 16 tot 20 jaar oud. Allen hadden ze een slank tot normaal postuur en twee van hen droegen een donkere jas.
Jij iets gezien? Laat het de politie weten.
Die knakers zetten zichzelf in een kwaad daglicht. Me dunkt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:51 schreef Abed het volgende:
TS plaatst kut nieuwsberichten om medelanders in een kwaad daglicht te zetten, het valt verder niet op
Topicgeschiedenis en OP's spreken voor zich.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die knakers zetten zichzelf in een kwaad daglicht. Me dunkt.
Stigmatisering!quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:51 schreef Abed het volgende:
TS plaatst kut nieuwsberichten om medelanders in een kwaad daglicht te zetten, het valt verder niet op
ditquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:51 schreef Abed het volgende:
Nu nog een interview met de hopman van de lokale scouting en mijn week is compleet.quote:
Ik moest het 2 keer lezen voordat ik snapte dat het om een inbaak in Nederland gingquote:
En jij bent in alle topics aanwezig om het te downplayen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:51 schreef Abed het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |