http://nieuwspaal.nl/pak-uitkeringstrekkers-hun-hondje-af/#quote:PAK UITKERINGSTREKKERS HUN HONDJE AF”
Mensen met een uitkering moeten hun huisdier inleveren. Dat opmerkelijke voorstel komt van arbeidseconoom Walter Koeneveld. Hij vindt het ongehoord dat mensen met een uitkering kennelijk wél geld hebben om een hond of kat van te onderhouden.
pak-uitkeringstrekkers-hun-hondje-af“Uit cijfers blijkt dat veel werklozen nog een huisdier hebben. Dat is natuurlijk absurd”, zegt Koeneveld. “Ze klagen over geldtekort, terwijl er intussen wel zo’n dure viervoeter rondloopt. Een uitkering is niet bedoeld om hondenvoer van te kopen. Eerst dat vieze beest weg, dan pas een uitkering aanvragen. Gemeenten moeten daar veel strenger in zijn.”
De 41-jarige Ricardo Bossevelt heeft een uitkering en een hond. Hij is het niet met Koeneveld eens. “Zonder mijn hond heb ik helemáál niets meer te doen. Ik werk niet, maar daar moet mijn hond niet het slachtoffer van worden”, aldus Bossevelt.
Toch kan het voorstel ook rekenen op steun. Zelfstandig ondernemer Ben Raggeldonk werd woest, toen hij hoorde dat mensen met een uitkering nu nog een huisdier mogen hebben. “Ik werk 16 uur per dag. Ik betaal graag belasting voor mensen die het minder hebben, maar dan moeten ze potverdorie niet van mijn geld de hond gaan voeren!”
Kwam het tegen. Ken deze bron verder ook niet maar vond het wel een discussie waardquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:18 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is dat nou weer voor gare bron?
dat is elk bericht van nieuwspaalquote:
Een soort Speldquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:18 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is dat nou weer voor gare bron?
het is geen bron, het is een satirische nieuwssite.....quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kwam het tegen. Ken deze bron verder ook niet maar vond het wel een discussie waard
had de link ff niet gezien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is elk bericht van nieuwspaal
daar is die site ook voor..
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
“Ze klagen over geldtekort, terwijl er intussen wel zo’n dure viervoeter rondloopt. Een uitkering is niet bedoeld om hondenvoer van te kopen. Eerst dat vieze beest weg, dan pas een uitkering aanvragen. Gemeenten moeten daar veel strenger in zijn.”
of het is een teken dat de uitkering gewoon te hoog isquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:19 schreef Infection het volgende:
Mensen die ervoor kiezen om een gedeelte van hun uitkering uit te geven aan een huisdier, moeten dat toch gewoon zelf kunnen weten? Ze hebben alleen zichzelf ermee namelijk.
Waar klaagt hij nu over? Dat hij 16 uur per dag werkt? Zou hij minder werken als iemand met een uitkerking geen hond had? Is het niet een eigen keuze van die ondernemer om 16 uur per dag te werken? Of is hij gewoon slecht in het delegeren van werk.quote:Zelfstandig ondernemer Ben Raggeldonk werd woest, toen hij hoorde dat mensen met een uitkering nu nog een huisdier mogen hebben. “Ik werk 16 uur per dag.
Onderbuik. Zie je ook veel op FOK! terug. Komt 9 van de 10 keer doordat mensen zelf een shit baan hebben en daarom andere mensen ook niets gunnen. Als je 16 per dag moet werken (met werk wat je haat) dan moet je daar zelf wat aan veranderen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waar klaagt hij nu over? Dat hij 16 uur per dag werkt? Zou hij minder werken als iemand met een uitkerking geen hond had? Is het niet een eigen keuze van die ondernemer om 16 uur per dag te werken? Of is hij gewoon slecht in het delegeren van werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |