Dit kan gewoon als TS dat wil.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
NWS / Juichbericht Joop: 'Vluchtelingen ten onrechte gebrandmerkt in Keulen'
Deze TT is dus wel ok, oh onder het nieuwe liberale FOK!-beleid aangestelde FA?
Want dat het Jooppubliek juicht is nieuws?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit kan gewoon als TS dat wil.
Er staat toch in de TT dat het niet om vluchtelingen gaat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want dat het Jooppubliek juicht is nieuws?
Het nieuws is dat is gebleken dat de aanrandingen in Keulen helemaal niet zijn gepleegd door vluchtelingen. Zal ik een topic openen dat daar de nadruk op legt? Dan kan je die bagger van LXIV sluiten.
Mijn motivatie waarom het bericht zoals Joop het stelt een soort vals dillema is staat in de OP. Jij zegt nu ook al 'helemaal niet gepleegd door vluchtelingen', terwijl ongeveer de helft in een asielaanvraagprocedure zat en de andere helft illegaal was. Op 2 (genaturaliseerde) Duitsers na.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Want dat het Jooppubliek juicht is nieuws?
Het nieuws is dat is gebleken dat de aanrandingen in Keulen helemaal niet zijn gepleegd door vluchtelingen. Zal ik een topic openen dat daar de nadruk op legt? Dan kan je die bagger van LXIV sluiten.
Omg. En dan hebben ze jou FA gemaaktquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er staat toch in de TT dat het niet om vluchtelingen gaat?
Je TT is gewoon onterecht stemmingmakend.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn motivatie waarom het bericht zoals Joop het stelt een soort vals dillema is staat in de OP. Jij zegt nu ook al 'helemaal niet gepleegd door vluchtelingen', terwijl ongeveer de helft in een asielaanvraagprocedure zat en de andere helft illegaal was. Op 2 (genaturaliseerde) Duitsers na.
Je moet geen feiten gaan verdraaien en als je op de inhoud wil ingaan, doe dat dan in het topic en niet op de FB.
Ik vond juist dat ze op Joop onterecht stemming maakten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je TT is gewoon onterecht stemmingmakend.
En dan doe jij hetzelfde hier. Bravo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vond juist dat ze op Joop onterecht stemming maakten.
Nee daar post ik nooit, dat doe ik liever op een neutraler forum zoals FOK!.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:58 schreef Mani89 het volgende:
We hebben hier te maken met een vaste Joop reaguurder die enorm op zijn pik getrapt is haha.
Nou het is heel nobel van je om dat aan te kaarten maar vind je dat in het geval van deze TT niet een beetje mierenneukerij?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee daar post ik nooit, dat doe ik liever op een neutraler forum zoals FOK!.
Zolang dat redelijk neutraal blijft natuurlijk, daar begin ik me weer zorgen over te maken.
Een TS heeft een bepaalde vrijheid om een TT te verzinnen en zo lang het binnen de policy blijft mag er veel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omg. En dan hebben ze jou FA gemaakt
Het is niet één user, ik ben alleen degene die het hier aankaart.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een TS heeft een bepaalde vrijheid om een TT te verzinnen en zo lang het binnen de policy blijft mag er veel.
Als ik dat allemaal aan ga passen omdat een user van mening is dat het allemaal niet kan dan zou ik precies gaan doen wat een FA niet moet doen, raar dat ik dat aan een ex-FA uit moet leggen.
Zo, zit het diep?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is niet één user, ik ben alleen degene die het hier aankaart.
Het feit dat je dat niet aanvoelt (of elders leest op dit forum) maakt je al totaal ongeschikt als FA.
die brabo topics hoor je heel veel mensen over, ook hier in dit topicquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo, zit het diep?
NWS / Brabantse cultuurparel probeert agente aan te randen
Hier hoor je ook niemand over, en is een titel die misleidend is ook nog.
Als er toch gesteld wordt dat het binnen de regels is dan is het toch klaar. Je zal maar wat te miepen moeten hebben zeg.
(sorry voor mijn 2 centjes)
Er moet juist neutraal gemod worden, TT's sturen is dat niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is niet één user, ik ben alleen degene die het hier aankaart.
Het feit dat je dat niet aanvoelt (of elders leest op dit forum) maakt je al totaal ongeschikt als FA.
Daar hoorde je juist wel van alles over. Een aantal topictitels en op's van gelly zijn onlangs ook aangepast naar aanleiding van reacties en klachten aangepast.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo, zit het diep?
NWS / Brabantse cultuurparel probeert agente aan te randen
Hier hoor je ook niemand over, en is een titel die misleidend is ook nog.
Als er toch gesteld wordt dat het binnen de regels is dan is het toch klaar. Je zal maar wat te miepen moeten hebben zeg.
(sorry voor mijn 2 centjes)
We kunnen niet allemaal overal meelezen, het hier melden of een TR plaatsen is wel zo prettig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:01 schreef gelly het volgende:
Laatste keer dat ik dit soort dingen hier meld.
Hou toch op. Dat topic is vanaf post 1 een broeinest van racistische en fascistische rommel. Begin eens met dat soort idioten van het forum te flikkeren. Maar ik heb al een idee wie er straks niet meer kan posten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal overal meelezen, het hier melden of een TR plaatsen is wel zo prettig.
Thnx
Volgens jou is het feit dat er een stad in Frankrijk is waar het bijna niet meer leefbaar is en alleen maar erger is geen eigen topic waard. De rol van trol speel je wel goed, dat moet ik toegeven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou toch op. Dat topic is vanaf post 1 een broeinest van racistische en fascistische rommel. Begin eens met dat soort idioten van het forum te flikkeren. Maar ik heb al een idee wie er straks niet meer kan posten.
Verantwoord je maar tegenover justitie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Volgens jou is het feit dat er een stad in Frankrijk is waar het bijna niet meer leefbaar is en alleen maar erger is geen eigen topic waard. De rol van trol speel je wel goed, dat moet ik toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |