http://www.bd.nl/regio/br(...)ndt-in-cel-1.5694944quote:BREDA - Een 23-jarige man is na de stapavond van donderdag aangehouden omdat hij een kusbeweging maakte naar een agente. Hij heeft haar ook beledigd.
De Bredanaar zat in een taxi die rond half twee op de Claudius Prinsenlaan stond. Vanuit de auto maakte de passagier een kusbeweging naar de agente.
Zij opende het portier en gaf aan dat ze niet gediend was van de romantische actie. Toen ze weer wegliep begon de man te schelden.
Ook tijdens zijn aanhouding bleef hij beledigingen roepen naar de agenten. De man heeft een nacht in de cel gezeten.
Dat ook, maar die vent had niet moeten gaan schelden. Maar om hem nou hiervoor mee te nemenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:51 schreef Geralt het volgende:
Als agente ben je ook wel een beetje kansloos als je je door zoiets uit je tent laat lokken zeg.
Eens.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:51 schreef Geralt het volgende:
Als agente ben je ook wel een beetje kansloos als je je door zoiets uit je tent laat lokken zeg.
Mee eens wtf.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat ook, maar die vent had niet moeten gaan schelden. Maar om hem nou hiervoor mee te nemen
In de VS had hij eerst klappen gekregen of de kogel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat ook, maar die vent had niet moeten gaan schelden. Maar om hem nou hiervoor mee te nemen
in mijn paspoort staat dat ik de Nederlandse nationaliteit heb. Moet ik mij dan ook schamen nu?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh hebben wij nu ook onze eigen blonde excuus-aanrander zoals de blonde Duitser met Duitse vlag op zijn carnavalstenue om extra goed duidelijk te maken dat het een echte Duitser is?
[ afbeelding ]
Je bent overduidelijk een racist omdat het overduidelijk is dat autochtone mensen ook aanranden!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in mijn paspoort staat dat ik de Nederlandse nationaliteit heb. Moet ik mij dan ook schamen nu?
Ja zet al die Brabanders maar meteen uit, weet je zeker dat je ze allemaal gehad hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:52 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, dan moesten we deze persoon nu zijn paspoort maar afnemen hè? Brabantse testosteronbom. Uitzetten naar... Afrika!
Of Tahiti. Fiji schijnt ook vreselijk te zijn! En praat me niet over de Bermuda-eilanden of Florida. Onmenselijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja zet al die Brabanders maar meteen uit, weet je zeker dat je ze allemaal gehad hebt.
Naar Hawai.
Jamaica lijkt me ook wel leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of Tahiti. Fiji schijnt ook vreselijk te zijn! En praat me niet over de Bermuda-eilanden of Florida. Onmenselijk!
Dat accent ga ik wel missenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja zet al die Brabanders maar meteen uit, weet je zeker dat je ze allemaal gehad hebt.
Naar Hawai.
Ja, maar ja. We kunnen geen halve maatregelen blijven nemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat accent ga ik wel missen
Chicks die Brabants accent hebben
True, op transport ermee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar ja. We kunnen geen halve maatregelen blijven nemen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jamaica lijkt me ook wel leuk vreselijk.
Keej. Doe dan maar Florida. Ik wil wel vlak bij die pretparken.quote:
Tegengas tegen alle asielzoeker nieuwsberichten. Was wel te verwachtenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:23 schreef Burdie het volgende:
Wordt nu elk akkefietje met een dronken carnaval vierder landelijk nieuws?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |