http://www.bd.nl/regio/br(...)ndt-in-cel-1.5694944quote:BREDA - Een 23-jarige man is na de stapavond van donderdag aangehouden omdat hij een kusbeweging maakte naar een agente. Hij heeft haar ook beledigd.
De Bredanaar zat in een taxi die rond half twee op de Claudius Prinsenlaan stond. Vanuit de auto maakte de passagier een kusbeweging naar de agente.
Zij opende het portier en gaf aan dat ze niet gediend was van de romantische actie. Toen ze weer wegliep begon de man te schelden.
Ook tijdens zijn aanhouding bleef hij beledigingen roepen naar de agenten. De man heeft een nacht in de cel gezeten.
Dat ook, maar die vent had niet moeten gaan schelden. Maar om hem nou hiervoor mee te nemenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:51 schreef Geralt het volgende:
Als agente ben je ook wel een beetje kansloos als je je door zoiets uit je tent laat lokken zeg.
Eens.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:51 schreef Geralt het volgende:
Als agente ben je ook wel een beetje kansloos als je je door zoiets uit je tent laat lokken zeg.
Mee eens wtf.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat ook, maar die vent had niet moeten gaan schelden. Maar om hem nou hiervoor mee te nemen
In de VS had hij eerst klappen gekregen of de kogel.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat ook, maar die vent had niet moeten gaan schelden. Maar om hem nou hiervoor mee te nemen
in mijn paspoort staat dat ik de Nederlandse nationaliteit heb. Moet ik mij dan ook schamen nu?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:11 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh hebben wij nu ook onze eigen blonde excuus-aanrander zoals de blonde Duitser met Duitse vlag op zijn carnavalstenue om extra goed duidelijk te maken dat het een echte Duitser is?
[ afbeelding ]
Je bent overduidelijk een racist omdat het overduidelijk is dat autochtone mensen ook aanranden!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in mijn paspoort staat dat ik de Nederlandse nationaliteit heb. Moet ik mij dan ook schamen nu?
Ja zet al die Brabanders maar meteen uit, weet je zeker dat je ze allemaal gehad hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:52 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, dan moesten we deze persoon nu zijn paspoort maar afnemen hè? Brabantse testosteronbom. Uitzetten naar... Afrika!
Of Tahiti. Fiji schijnt ook vreselijk te zijn! En praat me niet over de Bermuda-eilanden of Florida. Onmenselijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja zet al die Brabanders maar meteen uit, weet je zeker dat je ze allemaal gehad hebt.
Naar Hawai.
Jamaica lijkt me ook wel leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of Tahiti. Fiji schijnt ook vreselijk te zijn! En praat me niet over de Bermuda-eilanden of Florida. Onmenselijk!
Dat accent ga ik wel missenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja zet al die Brabanders maar meteen uit, weet je zeker dat je ze allemaal gehad hebt.
Naar Hawai.
Ja, maar ja. We kunnen geen halve maatregelen blijven nemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat accent ga ik wel missen
Chicks die Brabants accent hebben
True, op transport ermee.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar ja. We kunnen geen halve maatregelen blijven nemen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jamaica lijkt me ook wel leuk vreselijk.
Keej. Doe dan maar Florida. Ik wil wel vlak bij die pretparken.quote:
Tegengas tegen alle asielzoeker nieuwsberichten. Was wel te verwachtenquote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:23 schreef Burdie het volgende:
Wordt nu elk akkefietje met een dronken carnaval vierder landelijk nieuws?.
Ik moet straks ook met een uitgestreken gezicht bij de jeugdoptocht gaan, staan, anders ben ik de eerste blanke vrouw die iemand aanrandt.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tegengas tegen alle asielzoeker nieuwsberichten. Was wel te verwachten
...en nog uit Brabant ook.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik moet straks ook met een uitgestreken gezicht bij de jeugdoptocht gaan, staan, anders ben ik de eerste blanke vrouw die iemand aanrandt.
Dat is helemaal erg.
Dat deze TS weet dat Breda in Brabant ligt, is al weer een meevaller gezien zijn eerdere missers.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tegengas tegen alle asielzoeker nieuwsberichten. Was wel te verwachten
Vooral dat blijven benadrukken, dat is het meest belangrijk.quote:
Die 30% is pot geworden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:03 schreef danos het volgende:
Dit soort berichten doen mij altijd weer denken aan die nieuwsartikelen waarin 70% vd vrouwen aangeeft wel eens seksueel geïntimideerd te zijn. Ik wil de echte gevallen absoluut niet bagatelliseren maar op deze manier kom je wel op 70% en de overige 30% is te lelijk.
Juist niet, je geeft heel duidelijk je grenzen aan, en deze drieste druif kon zich er kennelijk niet toe brengen om die grenzen te respecteren.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:51 schreef Geralt het volgende:
En moet je al helemaal geen agente worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:42 schreef LXIV het volgende:
Als je niet tegen zo'n kushandje kunt dan heb je tijdens carnaval op straat weinig te zoeken.
Mee eens. Maar niet slim van die kerel om vervolgens te gaan schelden.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:51 schreef Monolith het volgende:
Beetje overtrokken reactie van die agente, lijkt me.
Dat hangt mede af van de aard van de kusbeweging. Maar in het huidige klimaat zien we agenten nogal makkelijk grijpen naar zware machtsmiddelen of daarmee dreigen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:51 schreef Monolith het volgende:
Beetje overtrokken reactie van die agente, lijkt me.
Gewoon weer de zoveelste zatlap die het nodig acht om de politie uit te dagen. Pakt niet altijd even goed uit. Kan ook weinig medelijden hebben met zo iemand.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 12:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Mee eens. Maar niet slim van die kerel om vervolgens te gaan schelden.
Dan weet je nog niets. Een kusbeweging kan heel erg aardig zijn bedoeld (het is haar probleem als het bij haar in het verkeerde keelgat schiet) en het kan sexistisch zijn bedoeld (terecht als je er wat van zegt). Dat politiemeisje kan gelijk hebben en ze kan zo'n passiefagressief iemand zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:46 schreef gelly het volgende:
BREDA - Een 23-jarige man is na de stapavond van donderdag aangehouden omdat hij een kusbeweging maakte naar een agente. Hij heeft haar ook beledigd.
De Bredanaar zat in een taxi die rond half twee op de Claudius Prinsenlaan stond. Vanuit de auto maakte de passagier een kusbeweging naar de agente.
Zij opende het portier en gaf aan dat ze niet gediend was van de romantische actie. Toen ze weer wegliep begon de man te schelden.
Ook tijdens zijn aanhouding bleef hij beledigingen roepen naar de agenten. De man heeft een nacht in de cel gezeten.
Misschien maar we kunnen dat niet opmaken uit het miniartikeltje. De kans is zeer groot dat hij onder invloed was maar dat wil niet zeggen dat de aanleiding bij hem lag.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon weer de zoveelste zatlap die het nodig acht om de politie uit te dagen. Pakt niet altijd even goed uit. Kan ook weinig medelijden hebben met zo iemand.
In het huidige klimaat waarin mensen ineens overal terroristische spoken zien en waarin de overheden daar dankbaar misbruik van maken om een Orwelliaanse staat te vormen?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat hangt mede af van de aard van de kusbeweging. Maar in het huidige klimaat zien we agenten nogal makkelijk grijpen naar zware machtsmiddelen of daarmee dreigen.
Eens en eens. In het ergste geval schrijf je een PV in zo'n geval en ga je op een niet-vriendelijke wijze uit elkaar. Ik kan er best begrip voor opbrengen als politie-agenten kordaat optreden en bepaalde bullshit niet pikken maar dat kan op andere manieren dan door iemand mee te nemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 09:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
+ dat het veel mannen ook overkomt, het is niet zo dat enkel vrouwen het slachtoffer worden van sexuele intimidatie of soortgelijke vervelende dingen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 10:03 schreef danos het volgende:
Dit soort berichten doen mij altijd weer denken aan die nieuwsartikelen waarin 70% vd vrouwen aangeeft wel eens seksueel geïntimideerd te zijn. Ik wil de echte gevallen absoluut niet bagatelliseren maar op deze manier kom je wel op 70% en de overige 30% is te lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |