Ik ben ook maar een user met een mening, maar ik wil hem toch nog geven (omdat iedereen er anders over denkt). Ik vind het jammer dat de TT stemmingmakend is met dat 'juicht', want het zet meteen de toon voor het hele topic, en dat zie je dan ook terug in de bijdragen: vluchtelingen zijn verkrachters en moordenaars. En dat was nou net niet de bedoeling van Joop toen ze het bericht van Die Welt overnamen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er staat toch in de TT dat het niet om vluchtelingen gaat?
Ik ben het niet met je eens. Ik vind het een totaal zinloze discussie die voornamelijk gaat over de vermeende intenties van Joop, en over de (toch!) vermoedelijke schuld aan verkrachting en aanranding van vluchtelingen. Het nieuws is dusdanig gebracht dat het zijn doel volledig voorbijschiet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:43 schreef Leandra het volgende:
Ik snap best dat de TT sommigen niet bevalt, maar dat is aan de TS, en zolang die binnen de perken blijft is het misschien jammer of vervelend, maar verder weinig mis mee.
Overigens vind ik de discussie in dat topic grotendeels wel redelijk fatsoenlijk, en ik vraag me af of dat gebeurd was al de TT een andere was geweest, want van die TS was dit zo ongeveer de meest positieve TT die je bij dat bericht had kunnen verwachten.
Nee, ik denk ook niet dat Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren, het is gewoon een artikel dat prima in hun straatje past.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik vind het een totaal zinloze discussie die voornamelijk gaat over de vermeende intenties van Joop, en over de (toch!) vermoedelijke schuld aan verkrachting en aanranding van vluchtelingen. Het nieuws is dusdanig gebracht dat het zijn doel volledig voorbijschiet.
Je laatste zin vind ik suggestief: alsof Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren van het bericht. Nou heb ik geen hoge pet op van Joop, maar ik zie echt niets dubbelzinnigs in hun bericht.
Daar heb je gelijk in. Het is niet spannend.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook niet dat Joop kwalijke bedoelingen had met het publiceren, het is gewoon een artikel dat prima in hun straatje past.
Het is eigenlijk veel dubieuzer dat zo'n artikel van een gerenommeerd blad als die Welt niet door andere media is overgenomen.
Iemand was me voor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:28 schreef gelly het volgende:
Kan iemand er een t achter vrotten?
NWS / PvdA-voorzitter wenst Wilders een fijne dood
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wie wil deze even reeksen?
NWS / PvdA-voorzitter wenst Wilders een fijne dood #2
Liefst zo min mogelijk, dus als een andere bron hetzelfde bericht heeft, graag een andere bron, wat in bovenstaand voorbeeld lastig is, want geen nieuwsbericht maar opinie.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat mag je van Trouw plaatsen? Hele artikel, stukjes, niks?
Laat maar, ik zie al dat het niet mag in dit topic.
NWS / [Opinie] Moord Els Borst was Christelijke aanslag.
Wat ik verwijderd heb was puur persoonlijk richting TS, was niet nodig en heeft voor het topic ook geen zin.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Leandra, ik ben het met deze wijziging niet eens:
NWS / Eigenaar sigarenzaak Amsterdam grijpt gewapende overvaller
Fok is in mijn optiek erg tolerant voor zowel openlijk als gluiperig racisme. Dat vind ik verder prima, ik kom hier nooit zeuren om verwijdering van posts of topics, maar ik was niet van plan dat racisme onweersproken of onbesproken te laten en ik vind het ook niet aan de mods om daarvoor te zorgen.
Nee, het was niet persoonlijk. Het ging puur om het postgedrag van hem waar dit topic deel van uitmaakt, dat gluiperige postgedrag van hem betreft niet één topic, maar al die topics die hij in nieuws opent tezamen. Het is niet dat ik hem in topics die daar niks mee te maken hebben mee lastig val.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik verwijderd heb was puur persoonlijk richting TS, was niet nodig en heeft voor het topic ook geen zin.
Ik snap dat je het niet leuk vindt dat ik je opmerking verwijderd heb, maar het had niets met de inhoud van het topic of de discussie te maken.
Het was dus wel persoonlijk en off-topic.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het was niet persoonlijk. Het ging puur om het postgedrag van hem waar dit topic deel van uitmaakt, dat gluiperige postgedrag van hem betreft niet één topic, maar al die topics die hij in nieuws opent tezamen. Het is niet dat ik hem in topics die daar niks mee te maken hebben mee lastig val.
Misschien ontgaat jou het patroon in zijn manier van topics aanmaken, daar kan ik mij best wat bij voorstellen, maar mij niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was dus wel persoonlijk en off-topic.
Nee, dat heeft geen zin, die topics van hem gaan echt niet verwijderd worden en dat hoeft van mij ook helemaal niet. Maar als hij zijn racistische boodschap gluiperig verkondigt dan ga ik dat gluiperige racisme benoemen zodat iedereen dat kan zien. Als hij dat stiekem wil zijn, moet hij maar geen topics openen waarin hij zich als zodanig laat kennen. Ik heb nog nooit mijn bek gehouden over racisme en dat ga ik op Fok ook niet doen.quote:Als je dat wilt bespreken kaart je dat hier aan of je gaat fijn samen zitten DM'en of PM'en, maar in het topic is niet de juiste plek.
Het patroon ontgaat me niet, maar dat is nog steeds geen reden om in het topic off-topic en persoonlijk te gaan doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien ontgaat jou het patroon in zijn manier van topics aanmaken, daar kan ik mij best wat bij voorstellen, maar mij niet.
[..]
Nee, dat heeft geen zin, die topics van hem gaan echt niet verwijderd worden en dat hoeft van mij ook helemaal niet. Maar als hij zijn racistische boodschap gluiperig verkondigt dan ga ik dat gluiperige racisme benoemen zodat iedereen dat kan zien. Als hij dat stiekem wil zijn, moet hij maar geen topics openen waarin hij zich als zodanig laat kennen. Ik heb nog nooit mijn bek gehouden over racisme en dat ga ik op Fok ook niet doen.
Typerend dat hier geen reactie op komt. Mods?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:44 schreef ElDinosaur het volgende:
Kunnen jullie het Crisis in Syrie topic niet een beetje modereren? Wat een bagger wordt daar gepost.
Zelfbevlekkende Turken vs de rest. Over en weer offtopic gezuig en gefantaseer over NATO die Rusland binnen gaat vallen via Polen. Echt een aanvulling voor een objectief NWS topic.
Topickaap bedoel je? De TT is deze keer niets mis mee.quote:
Juist dat.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Topickaap bedoel je? De TT is deze keer niets mis mee.
Ik zal TS er op aanspreken dat topickaaps niet de bedoeling zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |