Helden!quote:Een tabakszaak in de Eerste Oosterparkstraat is vanavond overvallen door twee gewapende mannen met bivakmutsen. Een is er overmeesterd, de eigenaar is daarbij gewond geraakt.
De twee kwamen rond 18.30 uur de zaak binnen lopen en bedreigden de eigenaar met een vuurwapen. Het duo wilde er met een geldbedrag vandoor gaan maar de eigenaar liet het er niet bij zitten. Samen met een andere bezoeker in de zaak greep hij één van de twee overvallers. Ze wisten hem na een worsteling te overmeesteren en bonden hem vast. Daarbij liep de eigenaar van de zaak enkele schaafwonden op, hij is naar ziekenhuis overgebracht.
De tweede overvaller is nog altijd voortvluchtig, hij heeft ook de buit bij zich. Het pistool bleef achter in de sigarenzaak. Met onder meer een Burgernetactie is de politie een zoektocht gestart. Het gaat om een in het zwarte geklede man van tussen de 1.60 en 1.70 meter groot en een bivakmuts op.
Dat kan zomaar fout gaan als zo een knaker denkt godverdomme door jou heb ik gezeik met de politie gehad en die dan terug komt met een aantal vrienden om hem in puin te rossen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:52 schreef YazooW het volgende:
Eindbazen.
Natuurlijk is het wel afwachten dat het een keer fout gaat in zo'n situatie.
Ik dacht eerder aan een situatie waarin de overvaller schiet op de persoon die hem probeert tegen te houden.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat kan zomaar fout gaan als zo een knaker denkt godverdomme door jou heb ik gezeik met de politie gehad en die dan terug komt met een aantal vrienden om hem in puin te rossen.
- Niet doen-quote:Op zondag 14 februari 2016 18:53 schreef Bwoek het volgende:
Wat racistisch van die eigenaar. Hopelijk mag hij snel een schadevergoeding betalen aan de twee inbrekers en moet hij verplicht op tolerantiecursus.
Er stond locatie Amsterdam bij hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Afijn, dit is er zo een zonder een dergelijk signalement dus je post slaat nergens op.
Alleen in de Burgernet melding staat een signalement. Zag het net pasquote:Op zondag 14 februari 2016 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
- Niet doen-
Afijn, dit is er zo een zonder een dergelijk signalement dus je post slaat nergens op.
Het probleem is alleen als de persoon in deze zaak in nederland is geboren dan is het een nederlander ongeacht de nationaliteit van de ouders.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef Mani89 het volgende:
ivm overval 1e oosterparkstr zoekt de politie naar man, 160 a 170 lang, zwarte kleding, mogelijk marokkaans danwel surinaams, bivakm op Tips? Bel nu 112
Nee toch.
kut voor je.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:58 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Hella niet discrimineren ik ben 1.70
FTFYquote:Op zondag 14 februari 2016 20:58 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Hella Wholla niet discrimineren ik ben 1.70
Hoezo? Als je iemand overmeestert en gewoon vastbindt tot de politie er is ga je nergens last mee krijgen hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:25 schreef Physsic het volgende:
Ai, vastgebonden.
Met een beetje pech wordt de straf hoger dan die van de overvaller.
Een pollepel naast het hete vet is effectiever.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:03 schreef Twiitch het volgende:
Tja, veel ondernemers hebben er geen zin meer in. Hier is het ook al geen geheim meer dat de plaatselijke frietboer een honkbalknuppel onder de toonbank heeft liggen. heeft die al twee keer dergelijke knulletjes mee weten te verjagen. Het zal helaas steeds vaker fout gaan vrees ik.
Dat zal. Maar met een honkbalknuppel kun je veel effectiever dreigen/iemand op afstand houden zonder daadwerkelijk iets te doen. Wanneer je met frietvet gaat gooien heb je met een beetje pech een zware mishandeling aan je broek. Of je gooit per ongeluk een klant een klodder heet vet in het gezicht.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:46 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Een pollepel naast het hete vet is effectiever.
Nadeel is wel dat het een wapenwedloop gaat worden, net als bij de juweliers zullen de overvallers eerder slaan/schieten/steken en dan pas naar de buit grijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |